abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33705633
quote:
op woensdag 4 januari 2006 20:05 schreef zwoerd het volgende:
het enige wat ik weet is dat er op 13 mei iets staat te gebeuren, aanslag, natuurramp oid.
ja dr zal dan vast wel ergens ter wereld iets gebeuren.
pi_33705780
quote:
op woensdag 4 januari 2006 20:10 schreef eveli het volgende:

[..]

ja dr zal dan vast wel ergens ter wereld iets gebeuren.
iets groots, a la 11 september, het kan ook 4 mei zijn, ik denk ik post het hier ff om te voorkomen dat ik straks niet wordt geloofd als ik zeg dat ik het voorspeld heb
Цой жив
pi_33706189
ja dat snap ik. maar misschien kan je wat preciezer zijn, zoals te zeggen in welk land ofzo, maar dat weet je dus niet? gewoon een sterk voorgevoel bij die data?
pi_33706661
quote:
op woensdag 4 januari 2006 20:25 schreef eveli het volgende:
gewoon een sterk voorgevoel bij die data?
kreeg ik een aantal weken geleden, als dit gevoel juist is, merken we vanzelf wel wat er dan gebeurt.
Цой жив
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:03:35 #55
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33720426
niemand iets over charon gezegd ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_33720609
quote:
op donderdag 5 januari 2006 09:03 schreef choas het volgende:
hij gaat vast dood aan een hersenbloeding
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:55:55 #57
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33723636
quote:
op donderdag 5 januari 2006 09:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

hij gaat vast dood aan een hersenbloeding
dat lijkt me wel heel vergezocht!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_33723675
quote:
op donderdag 5 januari 2006 11:55 schreef choas het volgende:

[..]

dat lijkt me wel heel vergezocht!
ja he! nou.... ik zal hem wat afzwakken... hij kan door die hersenbloeding vast niet meer functioneren als president. er moet dus een plaatsvervanger komen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33723726
quote:
op donderdag 5 januari 2006 09:03 schreef choas het volgende:
in de op:
quote:
op zaterdag 10 december 2005 10:31 schreef thomasberge het volgende:

- een bekend politicus zal onverwacht overlijden, niet door een aanslag.
voorlopig is sharon echter nog niet dood ...
bovenal, zulk een 'voorspelling' is een 'catch-all' ... er gaat ieder jaar wel een politicus dood, osm wat meer verwacht, soms wat minder, de ene keer en al lang gepensioneerde, soms iemand in actieve dienst...

die 'voorspelling' heeft een bijna 100% kans om aan het eind van het jaar als 'uitgekomen' aangemerkt te worden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33755151
quote:
op woensdag 4 januari 2006 20:05 schreef zwoerd het volgende:
het enige wat ik weet is dat er op 13 mei iets staat te gebeuren, aanslag, natuurramp oid.
oh nee he, zeg me dat het niet waar is......

krijgt caroline tensen weer een nieuw programma op 13 mei ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:30:18 #61
138177 The_Psyraisor
Respect our nature!
pi_33800110
2006 moet voor mij het ultieme jaar van bewustwording gaan worden. ook wil ik ditjaar volledig met mijzelf in bvalans gaan komen. er staat mij dus een hoop spirituele verdieping te wachten. daarbij is dit forum misschien een leuk hulpmiddeltje. ik hoop het tenminste...
pi_33800944
quote:
op zaterdag 7 januari 2006 15:30 schreef the_psyraisor het volgende:
2006 moet voor mij het ultieme jaar van bewustwording gaan worden. ook wil ik ditjaar volledig met mijzelf in bvalans gaan komen. er staat mij dus een hoop spirituele verdieping te wachten. daarbij is dit forum misschien een leuk hulpmiddeltje. ik hoop het tenminste...
tis wel een hulpmiddel in de zin dat je soms aan het denken wordt gezet over andere zienswijzen en mogelijkheden.
zelf door de sceptici. mijn ervaring is dat die me juist scherp houden en mijn eigen visie aanscherpen, verduidelijken. al dan niet in de bedoelde richting

2006 wordt voor mij een jaar met veel vernieuwing. ik heb het idee dat mijn leven heel erg gaat veranderen als ik zo zie wat er het afgelopen jaar aan aanloop is geweest. dat kan alleen maar verder ontwikkelen. zal al mijn energie nodig hebben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:50:20 #63
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_33966140
wel, daar begint het al: in het nieuws vandaag dreigt d66 met de val van het kabinet, als we troepen sturen naar afghanistan.
http://www.planet.nl/plan(...)tid=672315/sc=34fcc0

dat is in ieder geval al één voorspelling die uit zal komen dit jaar. ookal moet ik zeggen dat dit gebeuren natuurlijk onderhand even makkelijk te raden was als het tijdstip waarop het zes uur journaal begint.
¡ Experience Everything !
pi_34085531
buitenland:
- opnieuw een schandaal met prins harry van het engelse koningshuis, dit keer erger dan in een nazipakje rondhupsen.
- iran krabbelt terug en democratisering komt meer op gang.
- amerikaanse leger druppelt uit irak; sjietische ayatollahs krijgen meer macht en er komt een soort van sharia.
- china stuurt marineschepen naar taiwan.
- de dollar zal meer waard worden dan de euro; eind 2006 zal nog meer blijken dat de eu een gefaald experiment is door een groot schandaal.
- meer vrede in israel; linkse politicus wordt gekozen; hezbollah/hamaz zoekt terrorisme internationaler; joodse kolonisten zwijgen.
- natuurrampen zullen weinig voorkomen in 2006.
- wereld doet niets in burgeroorlogen centraal-afrikaanse landen.
- zwarte milities in zuid-afrika doden massaal blanke boeren; regering doet niets, eu doet niets, vs dreigt met sancties.

binnenland:
- oranje komt tot de halve finales.
- charles groenhuijsen gaat naar talpa en gaat daar nieuwsprogramma's maken.
- jack spijkerman stopt met zijn talpa-kopspijkers en komt terug met een marginaal programma bij de vara op een doordeweekse avond, laat: "jack kopgehouden".
- marco pastors zet de trend door en wint nog meer zetels in rotterdam dan pim fortuyn al gedaan had in 2002; wilders houdt gaat niet door met groep wilders, maar laat merken dat hij een partij begint met pastors en eerdmans, waarvan pastors de grote man wordt.
- nederland gaat niet naar afghanistan.
- tomtom fraudeert.
- pechthold wordt er uit gesodemieterd; dittrich zwijgt; d66 wordt weggevaagd uit de polls.
- marijnissen gaat eind 2006 weg; agnes kant wordt leider; kant ruikt pluche en gaat een liberalere koers varen om met groenlinks en pvda mee te kunnen doen in een mogelijk links kabinet.
- cda daalt spectaculair in de peilingen; vvd zal stijgen; pvda blijft zoals het nu in de peilingen is.
  Licht Ontvlambaar zondag 15 januari 2006 @ 15:32:50 #65
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_34085804
nederland gaat naar afganistan
taliban/al quida ontvoert een een nederlander,nederlander wordt onthoofd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')