Hier ook dattebayo...quote:Op zondag 11 december 2005 14:32 schreef Orealo het volgende:
Welke subber gebruiken de meeste van ons eigenljk?
Ik download steevast elke donderdag Bleach en Naruto van Dattebayo![]()
ik vond zijn bankai er wel vet uit zien, maar het werd niet zo spectaculair naar voren gebracht.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hopelijk leeft Hitsugaya nog.
Ik ook. Toen ik begon een maand geleden met alle afleveringen kijken keek ik de Lunar releases. Maar omdat bij de nieuwste afleveringen ben ik toen over gestapt op dattebayo. Ook omdat ik daar toch ook al Naruto vandaan haalde.quote:Op zondag 11 december 2005 23:01 schreef H4ze het volgende:
In 't begin altijd de Lunar Anime releases. Aangezien ze idd nogal traag waren op een gegeven moment, ben ik overgestapt op de Dattebayo releasesZe zijn retesnel en kwaliteit is goed
![]()
Ik vind het eigenlijk wel leuk als woorden die tekenend zijn voor een serie, in het japans worden gelaten, Shinagami bijvoorbeeld, en Zanpaktou, alleen zijn spelfouten dan makkelijk gemaaktquote:Op maandag 12 december 2005 14:04 schreef outcast_within het volgende:
Ik had in het begin die ene die het had over Deathgod powers. En aangezien dat het eerste was wat ik tegenkwam. Vond ik dat het fijnste.
Nu moet ik dingen aanhoren over shinigami enzo. maar goed mij maakt het niet uit. als het maar snel en snel is
Spelfout! flame flame en jij wilt japans leren? flame flamequote:Op maandag 12 december 2005 19:02 schreef SureZal het volgende:
Ik ben het meer met Orealo eens. Ik vind dat die woorden juist in het Japans moeten worden gelaten.
Niet alles hoeft ook van mij vertaald te worden, dit is ook veel leuker omdat je dan meteen een paar japanse woorden leerd
ik vond die woorden die ze in het Japans laten en de verklaring erboven zetten juist wel leuk om te weten
Die uitleg erbij vind ik ook altijd zeer handig en interessant.quote:Op maandag 12 december 2005 19:02 schreef SureZal het volgende:
Ik ben het meer met Orealo eens. Ik vind dat die woorden juist in het Japans moeten worden gelaten.
Niet alles hoeft ook van mij vertaald te worden, dit is ook veel leuker omdat je dan meteen een paar japanse woorden leerd
ik vond die woorden die ze in het Japans laten en de verklaring erboven zetten juist wel leuk om te weten
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef Zeurberus het volgende:
Daarbij zou ik graag een oproep willen doen aan de manga lezers om de dingen die daarin gebeuren niet hier te posten (gelieve helemaal niet over de manga praten gezien dat geen film , tv of radio is). Ik probeer zoveel mogelijk alle spoilers te vermijden en ik zou het zonde vinden als hier een paar mensen WEL spoilers uit de manga neer zouden zetten.
bvd
Ah das wel een goed puntquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef Zeurberus het volgende:
Daarbij zou ik graag een oproep willen doen aan de manga lezers om de dingen die daarin gebeuren niet hier te posten (gelieve helemaal niet over de manga praten gezien dat geen film , tv of radio is). Ik probeer zoveel mogelijk alle spoilers te vermijden en ik zou het zonde vinden als hier een paar mensen WEL spoilers uit de manga neer zouden zetten.
bvd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
61![]()
![]()
![]()
Weer lekker veel informatie. Eindelijk krijgen we wat antwoorden. Maar tegelijkertijd roept de aflevering ook veel vragen op. Zoals wie is Mairi, die met dat blauwe haar en sikje in het bad? Dat was toch niet één van de captains? Want ik herkende hem niet.
die lelijkerd met die makeup en shit lijkt me logisch die zijn eigen luitenantje had gemaakt
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:45 schreef SureZal het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]Hollow hollow hollowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer is dit seizoen eigenlijk afgelopen? Hoe werkt dat eigenlijk, anime seizoenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een seizoen werkt met 13 weken en gaat in principe het hele jaar door , dus geen winter of zomer stopsquote:Op woensdag 14 december 2005 15:17 schreef Orealo het volgende:
Wanneer is dit seizoen eigenlijk afgelopen? Hoe werkt dat eigenlijk, anime seizoenen?
Ik vind het ook heel gaaf als er meerdere verhaallijnen zijn. Maar alleen iets minder gaaf als mensen verschillende verhaallijnen uitzetten om dan daarna x aantal afleveringen niks meer mee te doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:50 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Ik hou echt van deze serie
Ik vind het juist wel lekker dat er zoveel lijntjes uitgegooid worden zodat er continu een verhaal is. Dat het nu 10 verhalen door elkaar is alleen maar om de leefwijze en visies van die personen te verduidelijken.
Het is belangrijk niet te vergeten dat AL die verhalen zich tegelijk afspelen alleen in een ander gedeelte van die wereld.
Ik vind het ook mooi, dat juist Aizen nu opeens de slechterik blijkt te zijn. Want hij ziet er helemaal niet uit als een slechterik met zijn bril en nette haren. En voor zijn "dood" kwam die heel sympatiek en aardig over. Dus bij mij was de schok best groot toen die opeens nog leefde en hij de bad-guy bleek te zijn en niet Gin.quote:Aizen is echt een van de beste bad-guys OOIT en het mooie van deze aflevering is dat er tegelijk veel antwoorden worden gegeven maar ook weer nieuwe vragen om de hoek komen kijken.
Als bleach in deze trend doorgaat kan het heel goed de beste langlopende serie tot nu toe worden
Dus jij ziet liever een of ander kutgevechtje tussen twee wijven waarvan er een jaloers is en de ander een kat dan een ubertwist in het plot?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel gaaf als er meerdere verhaallijnen zijn. Maar alleen iets minder gaaf als mensen verschillende verhaallijnen uitzetten om dan daarna x aantal afleveringen niks meer mee te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:22 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dus jij ziet liever een of ander kutgevechtje tussen twee wijven waarvan er een jaloers is en de ander een kat dan een ubertwist in het plot?
Ik lees zelf de manga niet maar weet wel (bleach kennende) dat alles op zijn tijd behandeld wordt en alles afgerond wordt , dus al die lijntjes worden vast wel nog wel gebruikt of in flash-backs of op een andere manier.Ze hadden best tijdens de laatste 5 aflevering een keer kunnen overschakelen naar een ander verhaallijntje voor 5 minuten om te zien hoe het daar mee is. Gewoon ff 5 min, die 2 captains tegen die oude captain of even een stukje Youricho. Of dergelijke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef outcast_within het volgende:
horrow horrow horrow
en wat voor ding heb je op je hoofd gek? heb je die zelf gemaakt? >>narutoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat ding op m'n hoofd is idd van naruto![]()
Importsoms best handig, mensen kennen die naar china op vakantie gaan
![]()
Die maakt echt geen schijn van kans tegen Aizenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:43 schreef madjacksss het volgende:
ik heb vandaag ook weer genoten
hopelijk krijgen we volgende aflevering meer van die gast met zn vossenhoofd te zien
hij is nog helemaal niet aan bod gekomen
Daarom hoop ik ook dat Urahara Kisuke (of hoe je het ook mag schrijven) nog ff naar Soul Society komtquote:Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Die maakt echt geen schijn van kans tegen Aizen![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Die maakt echt geen schijn van kans tegen Aizen![]()
Ik denk ook dat hij het heeft overgenomen van Rukia, maar Kisuke wist hier dus van af, en misschien dat hij even wou wachten om te kijken wat er met Ichigo wou gebeuren, toen zijn ketting bijna gebroken wasquote:Op woensdag 14 december 2005 23:01 schreef outcast_within het volgende:
@drunken_Lee ja maar Rukia heeft dus "iets" inzich verstopt gekregen wat ik begreep.
Dus dan zou het ook een mogelijkheid zijn dat er iets van dat verstopte meevloog toen zei haar krachte "tijdelijk" (ichigo de hebbert zoog het allemaal op) dus ook meteen een deel van dat geheim meezoog waarvan zij niks af wist.
Leuk he discussieren over bleach ^-^
Hij heeft de (verborgen) krachten van Rukia overgenomen , en die gebruikt hij voor het eerst als hij bijna een Hollow wordt , alleen weet je dat dus pas na deze ep:)quote:Op woensdag 14 december 2005 22:52 schreef outcast_within het volgende:
Ok quiz. Wanneer heeft ichigo die hoRRow ^-^ in zijn hoofd gekregen. Was dat in die kuil toen zijn ketting op was en hij haast transformeerde (wat ik eigenlijk altijd dacht)
Of is het omdat ichigo die krachten heeft overgenomen van Rukia (waar kennelijk iets horrow/shinigami achtigs inzat) (dat laatste is eigenlijk wel weer een stuk logischer)
Denk ook dat die horrow-krachten van Rukia afkomen. En Urahara dit wist en daarom wist dat Ichigo over zulke krachten beschikt. En die krachten met de training los heeft gemaakt.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef SureZal het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat Urahara Kisuke (of hoe je het ook mag schrijven) nog ff naar Soul Society komt![]()
Urahara vs. Aizen of natuurlijk Ichigo vs. Aizen. Ichigo moet dan wel eerst de techniek leren om naar horrow te gaan en weer terug![]()
@ outcast_within: het was in die kuil toen hij (via die binding-spell) die kettingen om had want Kisuke zei nog tegen die andere lui dat ze moesten wachten met het doden van Ichigo. (zoiets was het toch?)
Hij heeft ze toch ook gebruikt tegen Byakuya toen hij tegen hem aan het vechten was?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:13 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Hij heeft de (verborgen) krachten van Rukia overgenomen , en die gebruikt hij voor het eerst als hij bijna een Hollow wordt , alleen weet je dat dus pas na deze ep:)
Volgens mij bedoelt hij toen Ichigo in die kuil vastgetekend zat voor zijn training. En toen een horrow werd. Als ik me het goed herinner.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:15 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hij heeft ze toch ook gebruikt tegen Byakuya toen hij tegen hem aan het vechten was?
dat was geen controle. dat was volledig worden overgenomen doorquote:Op woensdag 14 december 2005 23:15 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hij heeft ze toch ook gebruikt tegen Byakuya toen hij tegen hem aan het vechten was?
Ik heb het over 30-40 eps terugquote:Op woensdag 14 december 2005 23:15 schreef Orealo het volgende:
[..]
true true, ik begreep het verkeerdquote:Op woensdag 14 december 2005 23:01 schreef outcast_within het volgende:
Dus dan zou het ook een mogelijkheid zijn dat er iets van dat verstopte meevloog toen zei haar krachte "tijdelijk" (ichigo de hebbert zoog het allemaal op) dus ook meteen een deel van dat geheim meezoog waarvan zij niks af wist.
Episode 19quote:Op woensdag 14 december 2005 23:18 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik heb het over 30-40 eps terug
Als hij in training gaat bij HoedemansDan zie je voor het eerst dat hij heen en terug kan als hollow en sindsdien heeft hij ook dat masker bij zich
My thoughts exactlyquote:Op woensdag 14 december 2005 23:01 schreef outcast_within het volgende:
Maar gelukkig is het geen DBZ, en kunnen we ws wel weer een leuke plotwending verwachtenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Denk ook dat die horrow-krachten van Rukia afkomen. En Urahara dit wist en daarom wist dat Ichigo over zulke krachten beschikt. En die krachten met de training los heeft gemaakt.
Verder voorspel dat het zo gaat de komende afleveringen: dat vossenhoofd binnen de eerste paar minuten wordt afgemaakt door Aizen. Daarna volgt Aizen vs. Ichigo en Renji. Waarna Renji het al snel moet opgeven. Ichigo met horrow-krachten op volle kracht verder tegen Aizen. Maar die is natuurlijk geen partij en kan Ichigo makkelijk aan, omdat Ichigo geen controle over zijn kracht heeft. Ichigo compleet verslagen door Aizen. Dan verschijnt net op tijd de calverie in vorm van andere "goede" captains, Yoriyou (katvrouw) en/of Urahara. Aizen pakt snel Rukia en trekt zich terug. Ichigo in training bij Urahara of in de Soul-Society om krachten onder controle te krijgen. etc.
Zo zou het iig gaan als het DBZ was.
Nee nog niet in beeld gekomen, wel dat ie die "Sliced moon heaven" (ofzo) Aanval doet...quote:Op donderdag 15 december 2005 00:28 schreef Stinger__ het volgende:
Idd, zoals Aizen 't verteld.. op 't moment dat Ichigo Rukia's krachten kreeg heeft ie dat half Hollow, half Deathgod dingetje ook mee gekregen.
Aizen weet alleen nog niet dat ie achter de verkeerde aanzit :p
Vraagje van mijn kant.. is het moment dat Ichigo voor 't eerst z'n Bankai dingetje doet in die trainings grot (met oa Renji) in een ep in beeld gekomen? Heb 't idee dat ik dat gemist heb![]()
Hehe, die komt altijd woensdag ochtent al uit hoor, dan download ik em altijdquote:Op zondag 11 december 2005 14:32 schreef Orealo het volgende:
Welke subber gebruiken de meeste van ons eigenljk?
Ik download steevast elke donderdag Bleach en Naruto van Dattebayo![]()
same herequote:Op donderdag 15 december 2005 17:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hehe, die komt altijd woensdag ochtent al uit hoor, dan download ik em altijd
Voordat ik ga kijken...Kunnen er spoilers in zitten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:09 schreef Orealo het volgende:
check de trailer hier ! (op 1Mbps drukken)
EDIT : Loopt hier heeel kut. maar ziet er wel heeeeel vet uit![]()
Tenzij je japans kan verstaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Voordat ik ga kijken...Kunnen er spoilers in zitten?
We komen er goed op tijd achterquote:This product is scheduled for release in Tuesday 20 December, 2005.
Hoe download je 'm? ik krijg hem alleen maar streaming te zienquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:15 schreef outcast_within het volgende:
Heb de trailer gedownload. (kijkt toch fijner zo schokloos en bufferingloos)]
en die scenes. Eerste scene was toch Rukia die zegt. what's up with that big freaking sword of yours?.
Of chado met die vogel. die luitenant van aizen die zingt die is wel cute als ze zingt though.
DB SUBBEN! tref maar wat voorbereiden en iig volgende week wil ik em in de torrents zien verschijnen ^-^
Mee eens...afgezien van dat ene 'pop' nummer met zang erin , geloof dat die Number One heet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:15 schreef _Supreme het volgende:
Maar de muziek in de anime is zo gaaf!!
Dat nummer is juist fucking vetquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Mee eens...afgezien van dat ene 'pop' nummer met zang erin , geloof dat die Number One heet.
En PRECIES die kutplaat gooien ze in de actie scenes afgelopen paar afleveringen![]()
STERFquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:30 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat nummer is juist fucking vet
"If you wanna see some action"![]()
Oke true, het einde van het openings lied is te vet...quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:39 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
STERF
De rest van de nummers zijn PERFECT , weten een goede sfeer neer te zetten en het roept bepaalde herinneringen op bij bepaalde characters.
Nu krijg je bij DE scenes een of ander mislukt jaren 80 nummer die nog afleiden ook omdat er teksten in zitten.
Nee..ze falen echt op dat punt. De rest van de soundtrack is wel uber. Vooral het einde van het openingslied. Lekker Urusai (shut up) brullen als die wolken door de Hollows worden geopend
Die hippie Samurai?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oke true, het einde van het openings lied is te vet...
Ik heb trouwens het eerste openings lied op me iPod staan :p
ORANGE RANGE - *~Asteriks~* ofzo
Oja OT:
Eerst vond ik Gin altijd het coolste personage, maar sindsdien hij zo'n slaaf is van Aizen verliest ie gelijk respect...
Nu is de vetste die met dat roze gewaad enzo...Met die dubble zanpaktuo
Ja met die strenge "nooit-uit-de-plooi-komende" vice-captain idd..quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:49 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Die hippie Samurai?Met zijn 'slavin'?
ff tussendoor:quote:
Urahara Kisuke aka Hoedemans blijft dan ook de lauwstequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:50 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
ff tussendoor:
Wel vet dat hoedemans hier overgenomen wordt![]()
Ik vind het moeilijk om bij Bleach een favo char te kiezen. Ze hebben allemaal wel wat zowel qua moves als wapens. Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met hoe de levensvisie is van mijn favo char , oftewel de gene waar ik me het meest in kan vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja met die strenge "nooit-uit-de-plooi-komende" vice-captain idd..
Die ook tegen Chad moest vechten!
Hij is vet
mm ja elke keer heb ik weer een andere favoriet...quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:56 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om bij Bleach een favo char te kiezen. Ze hebben allemaal wel wat zowel qua moves als wapens. Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met hoe de levensvisie is van mijn favo char , oftewel de gene waar ik me het meest in kan vinden. Ik denk dat dit ook toevoegd aan de waarde van Bleach , ELKE char is interessant en (ik althans) wil over elke alles weten. Zelfs the nutty professor die eigen slaafjes maakt en zonder masker in bad gaat.
Maar dat komt misschien door mijn obsessie om voor alles een verklaring te (willen) vinden
Nee ik hou wel van al die Shikai Bankai stuff van die captains, ik kan ook niet wachten totdat Kenpachi zijn zwaard leert kennen en nog sterker word (en die aizen met 1 hand op rug killed)quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:01 schreef Zeurberus het volgende:
Met die captains heb ik dus relatief weinig , behalve Kenpachi
Die gast leeft puur op sterkte en kan het zo ver schoppen zonder naam van zijn zwaard te weten , in principe geeft dit dus ook weer (tot op zekere hoogte natuurlijk) hoeveel je kan bereiken PUUR met wilskracht en training
Weer iets wat mij enorm aanspreekt
Dat shikai/bankai stuff is ook zwaar interessant om te zien , maar ik vind het dus NOG interessanter om te zien dat iemand de zelfde positie (captain) kan bereiken zonder zelfs de naam van zijn zwaard te weten en dus eigelijk de essentie mist van dat wereldjequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee ik hou wel van al die Shikai Bankai stuff van die captains, ik kan ook niet wachten totdat Kenpachi zijn zwaard leert kennen en nog sterker word (en die aizen met 1 hand op rug killed)
Hehe das dan ook weer cool ja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dat shikai/bankai stuff is ook zwaar interessant om te zien , maar ik vind het dus NOG interessanter om te zien dat iemand de zelfde positie (captain) kan bereiken zonder zelfs de naam van zijn zwaard te weten en dus eigelijk de essentie mist van dat wereldjeHij krijgt op een andere ongebruikelijke respect van zijn gelijke en dat vind ik juist tof (en ja ik kies vaak voor de underdog
)
Vergelijk jezelf maar met de held uit het verhaalquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:56 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om bij Bleach een favo char te kiezen. Ze hebben allemaal wel wat zowel qua moves als wapens. Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met hoe de levensvisie is van mijn favo char , oftewel de gene waar ik me het meest in kan vinden.
En denk toch dat dat Ichigo is
Klopt, ik erger me elke keer kapot als er een gaaf actie stuk in Bleach zit, gooien ze die blije kutplaat erdoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Mee eens...afgezien van dat ene 'pop' nummer met zang erin , geloof dat die Number One heet.
En PRECIES die kutplaat gooien ze in de actie scenes afgelopen paar afleveringen![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:57 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Klopt, ik erger me elke keer kapot als er een gaaf actie stuk in Bleach zit, gooien ze die blije kutplaat erdoor.
Geweldig, goed werkquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:35 schreef outcast_within het volgende:
http://home.tiscali.nl/taipau/blmus.wmv
Is te goed voor deze wereld.
Heeft dus dat bleach dingetje gedownload van de stream van die site.
Vervolgens helemaal verandert in een kleiner bestandje van maar 9 mb ipv 25
en ook nog een geupload a 40kb/sec
Enjoy
Whehe, is is toch wel bizar, zo'n toneelstuk/musical van Bleach.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:35 schreef outcast_within het volgende:
http://home.tiscali.nl/taipau/blmus.wmv
Is te goed voor deze wereld.
Heeft dus dat bleach dingetje gedownload van de stream van die site.
Vervolgens helemaal verandert in een kleiner bestandje van maar 9 mb ipv 25
en ook nog een geupload a 40kb/sec
Enjoy
Coole avatar!quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:44 schreef torn_Machina het volgende:
Ik moet me er nu echt van weerhouden om niet de manga te gaan lezen. Mooi nummer trouwens.![]()
*paupermode = 1 "Ach al die jappen "klinken" hetzelfde"quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:45 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Whehe, is is toch wel bizar, zo'n toneelstuk/musical van Bleach.
Ik vraag me af of ze ook echt die voiceactors hebben als acteurs.. Rukia klinkt ook echt als Rukia!
Jah, en de meisjes gedragen zich ook echt zoals in de anime!quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
*paupermode = 1 "Ach al die jappen "klinken" hetzelfde"![]()
ok internet sarcasme komt even niet aan enzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:39 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Jah, en de meisjes gedragen zich ook echt zoals in de anime!
gek volk, die japanners.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:55 schreef Miesjel het volgende:
Hmmm ik vond hem een beetje tegenvallen.Eens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Nee ik ken geen japanse meisjes...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ok internet sarcasme komt even niet aan enzo.
Ken je japanse meisjes? Ben zelf chinees en word een beetje moe van al die he ken jij (een andere chinees in nederland, of jij lijkt erg op die ene andere chinees die ze dan kennen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd wat we in de nieuwe saga allemaal voorgeschoteld krijgen
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
Ja, maar 't verhaal van Bleach is toch wel ff ietsjes beter dan DBZ. En in Bleach zit leuke humorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:08 schreef outcast_within het volgende:
was er niet iemand die dbz zei?
Vechten, cavelarie komt eraan. slechterikken vluchten, worden sterker. Goederikken genezen en worden sterker. (ondertussen nog een paar golden cup fillers) en dan weer vechten?
Weet niet precies, maar helemaal in 't begin van de serie zag je 'het' ook al als ik me niet vergis.quote:Ach wat maakt het uit. Tis mooi en wat was dat geval achter die menos grandes? (ik gok eindbaas)
geloof mij maar, niet alleen jij hebt de neigingquote:Op donderdag 22 december 2005 01:15 schreef H4ze het volgende:
krijg echt de neiging om de manga te gaan lezen![]()
was dat niet gewoon een Menos Grande in het begin (of hoe je het ook schrijft) en dat ding wat je in ep. 62 zag was veel groter dan die M.G.quote:Weet niet precies, maar helemaal in 't begin van de serie zag je 'het' ook al als ik me niet vergis.
In het begin heb je EEN Menos Grande gezien , in deze ep zaten er wel 10 met een NOG groter 'iets' erachter.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:01 schreef SureZal het volgende:
[..]
geloof mij maar, niet alleen jij hebt de neiging![]()
[..]
was dat niet gewoon een Menos Grande in het begin (of hoe je het ook schrijft) en dat ding wat je in ep. 62 zag was veel groter dan die M.G.
Er zal inderdaad nog wel iets zijn wat nog machtiger is dan Aizen, opzich wel jammer want Aizen was tenminste nog menselijk wat hem zo tof maakte als bad-guyquote:Op donderdag 22 december 2005 10:35 schreef outcast_within het volgende:
eindbaas ^-^
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:56 schreef outcast_within het volgende:
was aizen nou zo sterk. of was dat dus die hypnose shit? beetje ichigo's zwaard tegen houden met zijn vinger.
en schijt aan. Dat er misschien nog een extra eindbaas na aizen komt geeft alleen maar meer materiaal. ^-^
Dat is een hele goede vraagquote:
als ik het goed had begrepen waren alle Captains en Vice-captains gehypnotiseerd door Aizen toen hij aan hun een keer zijn Bankai toonde. Ichigo heeft die Bankai nog nooit gezien en is dus als ik het goed heb nog niet gehypnotiseerd.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:01 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag
Maar als ik zie hoe hij met de rest van de 'aanvallers' omgaat, istie of heel sterk, of alles is hypnose..
Nou lijkt me dat laatste best sterk![]()
Maar ja, hoe gaat ichigo hem in de toekomst verslaan, als Aizen nu al zijn bankai met 1 vinger tegenkan houden, dan moet hij haast wel die Hollow in hem leren te gebruiken![]()
En nu snap ik eindelijk Byakuya ook een beetje![]()
Jaja ik weet dat ik die menos grande ook in 't begin heb gezien, maar datgeen wat in ep62 erachter zat meen ik toch ook echt gezien te hebben...Kan me natuurlijk keihard vergissen, maar ik zal als ik tijd heb nog wel een keer terugkijken.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:20 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
In het begin heb je EEN Menos Grande gezien , in deze ep zaten er wel 10 met een NOG groter 'iets' erachter.
Je bedoelt toen die broer van Inoue werd veranderd in een Horrow in Horrowland? Toen zag je ook een hele grote Horrow.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:25 schreef H4ze het volgende:
[..]
Jaja ik weet dat ik die menos grande ook in 't begin heb gezien, maar datgeen wat in ep62 erachter zat meen ik toch ook echt gezien te hebben...Kan me natuurlijk keihard vergissen, maar ik zal als ik tijd heb nog wel een keer terugkijken.
Alleen al het aanschouwen van zijn zwaard doet mensen geloven wat hij wil. (wat een mooie zin, en zo werkt het ook volgens mij)quote:Op donderdag 22 december 2005 15:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
als ik het goed had begrepen waren alle Captains en Vice-captains gehypnotiseerd door Aizen toen hij aan hun een keer zijn Bankai toonde. Ichigo heeft die Bankai nog nooit gezien en is dus als ik het goed heb nog niet gehypnotiseerd.
om even 1 reply offtopic te gaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:45 schreef ARKON het volgende:
Bleach is wel ok, ken betere maarja daar gaat dit niet over
oa saint seiyaquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:47 schreef Orealo het volgende:
[..]
om even 1 reply offtopic te gaan![]()
noem eens een betere? ik vind het wachten op bleach best saai worden
nee!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:25 schreef madjacksss het volgende:
wanneer zouden de bleach fillers beginnen?
volgens mij beginnen ze de manga al aardig in te halen
dat is een soort lostaand stukje verhaal, soort filler, maar wel leukquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:53 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik zie dat er een episode van Bleach Jump Festa 2004 is uitgekomen, iemand enig idee wat dat is?
10 januari 1uur special van Bleach!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef Orealo het volgende:
Komt er morgen die special ep? of heb ik datums verwisseld?
Meestal wel, een dagje extra ofzo. Ze moeten dan ook meteen 2 afleveringen doen, dus zo heel gek is dat niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:49 schreef SureZal het volgende:
hoppa, morgen issie uit en woensdag gefansubbed te kijken (hoop ik, want soms duurt een special langer om te subben)
Oh kut, het is pas maandagquote:
Raw's kijk ik niet, beetje spoiler achter en niet leuk omdat je het niet verstaat...quote:
waar haal jij hem vandaan dan?? Antwoord mag naar miesjel AT hotmail PUNT com..quote:
zoek op google op Dattebayo, er is niks illegaals aan...quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:25 schreef Miesjel het volgende:
[..]
waar haal jij hem vandaan dan?? Antwoord mag naar miesjel AT hotmail PUNT com..
Tenminste, ik zou heel dankbaar zijn indien je dat wilde mailen...
(dat klinkt wat netter)
Heb je gemailed, hopelijk heb je er wat aanquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:25 schreef Miesjel het volgende:
[..]
waar haal jij hem vandaan dan?? Antwoord mag naar miesjel AT hotmail PUNT com..
Tenminste, ik zou heel dankbaar zijn indien je dat wilde mailen...
(dat klinkt wat netter)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:56 schreef outcast_within het volgende:
ichigo vs kenpachi. Toen al zag je de horrow toen ie zich oplaade nadat kenpachi hem voor het lapje had gehouden (zijn ooglapje afdeed:P)
Dat laatste moeten we zeker krijgen denk ik, vooral met rukiaquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik had de hele episodes een slecht gevoel. Eerst begon het met een re-cap van gevechten. Toen een stukje over de aftermath, wat opzich wel leuk was, maar niet echt veel interessants opleverden. Behalve dan dat we nu weten dat iedereen nog leeft. En toen ze terug gingen naar Aarde, dacht ik echt bij mezelf:"Shit dit betekent fillers." Maar na het zien van de preview, was ik eigenlijk weer erg positief. Dat zag er best gaaf uit. Urahara krijgt weer screentime. En we blijven ook de ontwikkeling in Soul Society volgen, als ik het goed heb
Weiiinig kans. dat is zo vet, dat stellen ze wel uit als het echte echte echte kwaad komtquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:58 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze in (de filler?) de volgende arch, in ieder geval aandacht gaan geven aan de hollow in Ichigo
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat begin lijkt echt gruwelijk veel op Aerosmith - Walk This Wayquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:30 schreef Orealo het volgende:
subtiele schop naar boven met de video clip van een ED van bleach
Hier
Hij is toch al een tijdje de nieuwe afsluiter van Bleach of niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:46 schreef outcast_within het volgende:
het liedje duurt te lang en verliest aan kracht. maar wel echt een catchy chorus.
Ik zou zeggen fade out bij 1.37
Muah, ik had meer aktie verwachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef Intrepidity het volgende:
Ep 64 was leukLijkt me wel een leuke verhaallijn worden (heb de manga niet gelezen)
Nieuwe ED is wel ok, maar er zijn betere geweest
Leuke ondertitelquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:26 schreef SureZal het volgende:
ik vond het geen bijzondere aflevering maar heeel slecht vond ik em nou ook weer niet.
ik ben wel bang dat de fillers een beetje eentonig gaan worden na een tijdje :/
het kan ook best dat het wel leuk gaat worden.. we zullen zien.
Binnenkort begnnen? nu beginnen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:14 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Leuke ondertitel![]()
OT: Ik heb nog niks van Bleach gezien ... maar ga binnenkort wel beginnen (heb zo'n beetje alle eps op mn PC staan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep 65![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef outcast_within het volgende:Ik vond het wel lachen eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep 65
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:58 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik vond het wel lachen eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef outcast_within het volgende:Ik wou net zeggen, Beetje "simon says" flashbacks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep 65![]()
Toch cool dat we weer even Soul Society zagen aan het begin
Buy it, use it, break it, fix it,
Snap it, work it, quick - erase it,
2gigquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:40 schreef outcast_within het volgende:
4.38
idd! echt grappig. Ik spoelde er met 4speed doorheen dus tjah
Hoe vind je de intro trouwens van shinobuden! geweldig ofniet? Iig na een paar keer kijken zeker. Dat stukje eruit knippen was 2gig! en dan weer converten.volgens mij doe ik iets fout
Helemaal mee eens. Het was nog dramatischer dan het verhaal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:30 schreef Orealo het volgende:
Ik vond de animatie van deze episode zwaar onvoldoende.. het verhaal is wel 'ok', maar ik moest lachen bij dat ene stukje waar Ishida's hoofd echt 5 seconde hetzelfde bleef, ik ga ff een screenshotje zoeken![]()
Dit keer was het een mix van Twee. Cluedo the movie en Reservoir dogsquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Welke film was het vandaag nou? Ik kon er niet opkomen.
Over een voetballer kan ik ook niet rouwig zijn, maar dit is niet alleen steun betuigen, het is laten zien dat ik het met hun eens benquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:49 schreef outcast_within het volgende:
Orealo wat doe je nou is dat zo'n vlag om je steun te betuigen?
Net zoiets als msn'ers een voetbal hadden voor hun naam als steun voor die voetballer die dood is.
Onzinnig gedrag zeg.
Jammer had zoiets niet verwacht... Zucht accepteren dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Demmit door politiek geblaat de spoiler tag vergeten
[ Bericht 16% gewijzigd door outcast_within op 08-02-2006 14:10:30 ]
Hmm, het punt voor mij is dat de tekenaars van die cartoons doodverwensd worden door een hele cultuur, terwijl er zat cartoons zijn tegen de 'westerse' wereld, waar geen haan naar kraait, ze moeten zich niet zo aanstellenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:57 schreef outcast_within het volgende:
onzinnig gedoe. Kanten kiezen enzo. Bah. politiek en anime gaan niet samen. Ik laat het los
ontopic maar weer. Ze speelden vals, ze hebben chad in het vorige spelletje niet terug gegeven. wat een slechte slechterikken zijn het toch
Da's toch geen weekje rust? 14 feb is dinsdag? dus woensdag vertaald, of reken ik nu heel raar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:42 schreef Qunix het volgende:
Ik vind het nog steeds leuker dan Naruto en ik hoop dat dat zo blijft...
Ook is er weer een weekje rust en is de volgende ep 14 feb, één uur special!
In die zin ja... Niet 1 aflevering rust dusquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef outcast_within het volgende:
ja ik vond het ook vreemd (dem irriteer me nog steeds aan die vlag)
maar mss heeft hij wel gelijk. Hij heeft gekeken en nu weer een weekje rust in de zin van 6 dagen rust tot de volgende
Zo danquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef outcast_within het volgende:
ja ik vond het ook vreemd (dem irriteer me nog steeds aan die vlag)
maar mss heeft hij wel gelijk. Hij heeft gekeken en nu weer een weekje rust in de zin van 6 dagen rust tot de volgende
die zou ik niet een fan noemen , gezien je tijd over hebt om te fokken! Had je ook nog wel een anime aan kunnen zettenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:41 schreef outcast_within het volgende:
Yay je bent te lief. Waardering allom.
Nu ff weer 1 aflevering midori no hibi kijken en dan naar bed. slaap lekker anifokmezen (pff hoe noem je iemand die van anime houd en op fok rondwaalt?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het cker geen saaie fillers oidすれざる ・・SureZal ・・ スレザル
Ja ik dacht eerst ook al wtf is dit voor ending...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:50 schreef outcast_within het volgende:
nu snap ik iig waar die irri poppetjes aan het eind vandaan komen
die heeft de rest ook. die piepjes.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst ook al wtf is dit voor ending...
Die kikker lijkt op Kermit![]()
Maar Gon blijft nog steeds de leukste, die piepjes de heletijd als hij loopt![]()
Ik nog wel... Krijg meer vertrouwen erin aangezien die fillers íétsjes beter worden...quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:40 schreef Newien het volgende:
klees alleen manga en kijk de animefillers alleen omdat me pa hem kijkt, wel veeeeeel beter dan die naruto crap-fillers die volgens mij niemand meer kijkt
En zelfs een leuke.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:11 schreef Miesjel het volgende:
Deze week gewoon een aflevering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zitten de mod souls ook alweer in knuffels en niet in hun sterke lichamen? Om niet op te vallen ofzo, maar jah hebben ze nog wel die lichamen ergens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door outcast_within op 22-02-2006 13:56:37 ]![]()
Wat ook grappig was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dingen over de laatste aflevering hoeven niet in spoilers lijkt me.
Vond het echt een top aflevering. Had het bijna het niveau van de oude Bleach van voor dat ze naar Soul Society gingen. Vooral dat keurige accent van Rukia is geweldig.![]()
![]()
Whehe. Ik houd het maar dat op de dag dat ie uit is. Alles nog in spoiler moetquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dingen over de laatste aflevering hoeven niet in spoilers lijkt me.
Vond het echt een top aflevering. Had het bijna het niveau van de oude Bleach van voor dat ze naar Soul Society gingen. Vooral dat keurige accent van Rukia is geweldig.![]()
![]()
![]()
Dus ontopic maar weer.
Hij lijkt een beetje op een clown die ichigo in de intro als ie horrow morphed![]()
Het viel me op in de vorige sub noemnde ze nog "bound" en nu opeens "Bounto"
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Idd!
het viel me ook op dat bounto beter was als bound. Die o klonk opeens scherper toen die er ook stond![]()
![]()
Wel coole ep iig
moet nog kijken naar de nieuwe aflevering wordt weer laat slapen vannacht
en iedereen heeft em gezien![]()
![]()
![]()
Het is gewoon een standaard regel dat zaken uit een aflevering die al geweest is niet in spoilers hoeft. Als je een aflevering nog niet hebt gezien is het gewoon eigen risico om dit topic al te betreden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:53 schreef outcast_within het volgende:
Zie je waren mijn spoilers niet voor niks!![]()
Het was een leuke epi, ben alleen van mening dat er in een te korte tijd weer teveel nieuwe characters worden geintroduceerd. Wie is Rukia....kidding ^_^, maar nu zijn het weer die bound(o)s, in de weken ervoor was het dat groepje van Urahara. Wel geweldig dat het knuffels zijn geworden, ze zijn alle drie zwaar grappig
Die vrouwelijke Bound wordt natuurlijk gebruikt door die mannelijke en op een gegeven moment zal Ichigo het wel gaan opnemen voor haar. Wat natuurlijk niemand snapt, hij gaat weer zitten schreeuwen, overtuigd iedereen, badguy vlucht, vrouwelijke bound legt alles uit, en we gaan weer verder ^_^Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
Het zijn fillers, dus ik denk niet dat die Bounto's belangrijk zijn voor het doorlopende verhaal en we ze hierna nog een keer zien. En hopelijk dat die knuffels incl. Con hierna ook verdwijnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:03 schreef ImmovableMind het volgende:
Het was een leuke epi, ben alleen van mening dat er in een te korte tijd weer teveel nieuwe characters worden geintroduceerd. Wie is Rukia....kidding ^_^, maar nu zijn het weer die bound(o)s, in de weken ervoor was het dat groepje van Urahara. Wel geweldig dat het knuffels zijn geworden, ze zijn alle drie zwaar grappig
Die vrouwelijke Bound wordt natuurlijk gebruikt door die mannelijke en op een gegeven moment zal Ichigo het wel gaan opnemen voor haar. Wat natuurlijk niemand snapt, hij gaat weer zitten schreeuwen, overtuigd iedereen, badguy vlucht, vrouwelijke bound legt alles uit, en we gaan weer verder ^_^![]()
Iddquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:20 schreef outcast_within het volgende:
...and btw, there is no Bleach ep. this week, #71 will air on the 7th.
![]()
![]()
![]()
![]()
Haal die link weg man, je mag geen FTR ban krijgenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:57 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb genoeg van al dat gewacht.
Ik ga denk ik maar eens beginnen met de manga lezen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:02 schreef outcast_within het volgende:
dat zou wel jammer zijn idd
Mijn guardian angelgoeie link
![]()
![]()
weet iemand waar ze ongeveer zijn met de manga? > De anime
edit: gevonden![]()
[ Bericht 20% gewijzigd door outcast_within op 09-03-2006 11:51:03 ]![]()
Goeie Ep. Alleen dat gedoe in SS was een beetje vaag, maar dat zullen we nogwel zien...
Die Boutou's worden steeds gaver
In de manga droomt ichigo over vrouwensandwiches?
http://i16.photobucket.co(...)nbleach-ch182-18.jpg
Edit: Oh wachthet was de mod-soul in ichigo's lichaam
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:01 schreef outcast_within het volgende:
In de manga droomt ichigo over vrouwensandwiches?
http://i16.photobucket.co(...)nbleach-ch182-18.jpg
Edit: Oh wachthet was de mod-soul in ichigo's lichaam
Nee Jappaners zijn niet oversext.
![]()
![]()
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:58 schreef outcast_within het volgende:
bleach gelicenced?Buy it, use it, break it, fix it,
M'n Bleach wat doe je?quote:
Ja maar dan gaan ze het weer Engels voice-overen en dan zie je over 6 jaar alle kinderen uit groep acht met Bleach-ruilkaartjesquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:27 schreef Pasukaru het volgende:
Ach, Dattebayo gaat wel verder met subben![]()
Dit verpest het imago van Anime
Ja stel je voor dat het populair zou wordenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze het weer Engels voice-overen en dan zie je over 6 jaar alle kinderen uit groep acht met Bleach-ruilkaartjes![]()
Dit verpest het imago van Anime![]()
![]()
![]()
Ja, ze stellen de 'doelgroep' voor anime in nederland veel te laag, en daarom zijn al snel de 'gore' series taboequote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat het populair zou worden![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: