abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 22:52:29 #1
51748 H4ze
wait...what?
pi_32957708

Welkom bij het centrale Bleach topic. Deze topic is ontstaan uit Het grote anime/manga topic. Aangezien er daar erg veel gepost wordt over deze anime-serie, is het wel zo handig om een centraal topic voor Bleach te hebben. Gelieve alle posts, discussies etc over Bleach dus voortaan hier posten .

Het verhaal
Kurosaki Ichigo is een 15 jarige student met een speciale gave om geesten te zien. Deze geesten worden Hollows genoemd. Z'n leven veranderde drastisch toen hij de "deathgod" Kuchiki Rukia ontmoette. Rukia haar taak is om verdwaalde zielen (=hollows) terug te sturen naar het hiernamaals, ook wel Soul Society genaamd.

Tijdens een gevecht met een Hollow raakte Rukia ernstig gewond. Ze was genoodzaakt om haar krachten en verantwoordelijkheden te delen met Ichigo. Het verhaal is hiermee pas begonnen...

Links
Officiële Bleach site (Let op! Japans!)
Bleach7
Bleach Portal
Bleach WTF
Bleach community

----------------------------------------
link naar de openingspost
*BURP*
  vrijdag 9 december 2005 @ 22:57:04 #2
51748 H4ze
wait...what?
pi_32957855
Als iemand nog een goede toevoeging voor de openingspost weet/heeft, hoor ik 't wel. (en dan edit ik de OP ff).
*BURP*
pi_32957893
Woohoo Bleach.

geweldige serie kan niet wachten tot a.s. woensdag.
Bleach 60 was een beetje veel info en nog een kleine schok. Die gast die toch weer levend was.

Voor mensen die deze serie nog niet hebben gezien. Kijken Aanraader!!
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:10:30 #4
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_32958203
Aflevering 60 was geweldig inderdaad!
Veel info vind ik altijd wel leuk in een serie
  zaterdag 10 december 2005 @ 11:34:55 #5
78498 classpc
I don't like change
pi_32966427
Geen toevoegingen, wel even een post.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_32968281
Voor die paar posts in een week in het grote tekenfilmtopic (gniffel)?
Maar goed.... tvp dan maar.
pi_32968399
Als er dan toch een discussie topic over bestaat.
Wat is dat toch met oude acteurs die een veels te jong rolletje spelen.
Boy meets world die ene shawn was iets van 27 toen hij in de serie 16 was. Alle mensen van saved by the bell ook een stuk ouder. En nu dan zelfs in tekenfilmland (gniffel) Onze held ichigo met de leeftijd van de gemiddelde ik ben aan het sparen voor een scooter en een sjieke jas.
Dat wou ik even kwijt

P.s. Mochten we ooit een tweede deel halen. Zou ik zeggen

[ANIME] Bleach deel 2: Bankip!
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:23:06 #8
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_32970228
Hopelijk leeft Hitsugaya nog.
pi_32978263
ja ja, een tvp
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  zondag 11 december 2005 @ 14:32:26 #10
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_32988243
Welke subber gebruiken de meeste van ons eigenljk?

Ik download steevast elke donderdag Bleach en Naruto van Dattebayo
  zondag 11 december 2005 @ 21:34:51 #11
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_32999142
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:32 schreef Orealo het volgende:

Hier ook dattebayo...
Zij leveren wel goed spul is mijn ervaring, alleen af en toe oppassen dat er niet weer een YHBT (oid) release tussen staat...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_32999616
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hopelijk leeft Hitsugaya nog.
ik vond zijn bankai er wel vet uit zien, maar het werd niet zo spectaculair naar voren gebracht.
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  zondag 11 december 2005 @ 22:06:47 #13
78498 classpc
I don't like change
pi_33000261
Op dit moment Lunar voor Bleach.

Levert kwalitatief wel goeie subs, maar ze zijn zo verrekte traag
Ik wist ook niet wie nog meer Bleach subt, dus ik ben nog niet overgestapt.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zondag 11 december 2005 @ 23:01:52 #14
51748 H4ze
wait...what?
pi_33002046
In 't begin altijd de Lunar Anime releases. Aangezien ze idd nogal traag waren op een gegeven moment, ben ik overgestapt op de Dattebayo releases Ze zijn retesnel en kwaliteit is goed
*BURP*
  Licht Ontvlambaar maandag 12 december 2005 @ 01:25:45 #15
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  maandag 12 december 2005 @ 13:56:55 #16
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33013560
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:01 schreef H4ze het volgende:
In 't begin altijd de Lunar Anime releases. Aangezien ze idd nogal traag waren op een gegeven moment, ben ik overgestapt op de Dattebayo releases Ze zijn retesnel en kwaliteit is goed
Ik ook. Toen ik begon een maand geleden met alle afleveringen kijken keek ik de Lunar releases. Maar omdat bij de nieuwste afleveringen ben ik toen over gestapt op dattebayo. Ook omdat ik daar toch ook al Naruto vandaan haalde.
pi_33013758
Ik had in het begin die ene die het had over Deathgod powers. En aangezien dat het eerste was wat ik tegenkwam. Vond ik dat het fijnste.

Nu moet ik dingen aanhoren over shinigami enzo. maar goed mij maakt het niet uit. als het maar snel en snel is
  maandag 12 december 2005 @ 14:13:16 #18
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33013974
quote:
Op maandag 12 december 2005 14:04 schreef outcast_within het volgende:
Ik had in het begin die ene die het had over Deathgod powers. En aangezien dat het eerste was wat ik tegenkwam. Vond ik dat het fijnste.

Nu moet ik dingen aanhoren over shinigami enzo. maar goed mij maakt het niet uit. als het maar snel en snel is
Ik vind het eigenlijk wel leuk als woorden die tekenend zijn voor een serie, in het japans worden gelaten, Shinagami bijvoorbeeld, en Zanpaktou, alleen zijn spelfouten dan makkelijk gemaakt
pi_33014056
Deathgod. Kickass sword. Spirit power. Yay
Shinigami zankiputou en reiatsu Niet Yay
pi_33022344
Ik ben het meer met Orealo eens. Ik vind dat die woorden juist in het Japans moeten worden gelaten.
Niet alles hoeft ook van mij vertaald te worden, dit is ook veel leuker omdat je dan meteen een paar japanse woorden leerd

ik vond die woorden die ze in het Japans laten en de verklaring erboven zetten juist wel leuk om te weten
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_33030175
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:02 schreef SureZal het volgende:
Ik ben het meer met Orealo eens. Ik vind dat die woorden juist in het Japans moeten worden gelaten.
Niet alles hoeft ook van mij vertaald te worden, dit is ook veel leuker omdat je dan meteen een paar japanse woorden leerd

ik vond die woorden die ze in het Japans laten en de verklaring erboven zetten juist wel leuk om te weten
Spelfout! flame flame en jij wilt japans leren? flame flame
*is helemaal vol van zijn zankipoekietou vertaling: Kick-ass Sword
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:08:48 #22
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33032460
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:02 schreef SureZal het volgende:

Die uitleg erbij vind ik ook altijd zeer handig en interessant.
Maar woorden als Shinigami, zankiputou en reiatsu kunnen best vertaald worden. Alsof je die in dagelijks Japans nodig hebt. Ga je op vakantie naar Japan, zeg je tegen een Japanner: "Shinigami, reiastsu dattebayo."
pi_33033009
Eindelijk een Bleach topic @ fok

Ik heb geen idee hoe de policy is met betrekking tot torrents dus wijzig mijn post maar als dit niet is toegestaan.

*edit* helaas niet toegestaan

er kan natuurlijk wel altijd een mailtje gestuurd worden

Een zware kluif van meer dan 8 gig maar ik garandeer je dat het het wachten (en de schijfruimte) dubbel en dwars waard is.

De batch torrent van 50-60 zal wel komen na de release van ep 60 van lunar

nogmaals , alvast sorry als torrent links niet zijn toegestaan
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:33:19 #24
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33033082
Dat mag dus niet. Dus verwijder het maar.
pi_33033163
Dan gelijk maar ontopic wat betreft group en taal

Ik kies nu standaard voor Dattebayo omdat die het snelst zijn (meestal woensdag al ) en omdat die de japanse benamingen gebruiken.

Zoals bij elke anime is het in het begin wennen maar ik zou nu niet meer zonder kunnen. Ik kijk juist vreemd op als ik ineens Death God zie ipv de japanse benaming.

Daarbij zou ik graag een oproep willen doen aan de manga lezers om de dingen die daarin gebeuren niet hier te posten (gelieve helemaal niet over de manga praten gezien dat geen film , tv of radio is ). Ik probeer zoveel mogelijk alle spoilers te vermijden en ik zou het zonde vinden als hier een paar mensen WEL spoilers uit de manga neer zouden zetten.

bvd
  dinsdag 13 december 2005 @ 01:16:59 #26
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33033818
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef Zeurberus het volgende:
Daarbij zou ik graag een oproep willen doen aan de manga lezers om de dingen die daarin gebeuren niet hier te posten (gelieve helemaal niet over de manga praten gezien dat geen film , tv of radio is ). Ik probeer zoveel mogelijk alle spoilers te vermijden en ik zou het zonde vinden als hier een paar mensen WEL spoilers uit de manga neer zouden zetten.

bvd
pi_33036270
Ik moet nog even iets plaatsen zodat ik dit topic makkelijk terug kan vinden.

Ohhh... heet dat een tvp??
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_33036757
vet topic!

aflevering 61 morgen
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:58:57 #29
51748 H4ze
wait...what?
pi_33042460
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef Zeurberus het volgende:

bvd
Ah das wel een goed punt Kan alleen de OP niet meer editten, dus 't bovenstaande moet maar in de volgende OP worden gezet.
*BURP*
  woensdag 14 december 2005 @ 09:53:48 #30
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33065531
Downloading bleach 61
  woensdag 14 december 2005 @ 09:57:02 #31
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33065584
met wel 8kb/sec
  woensdag 14 december 2005 @ 11:03:07 #32
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33067020
61

Weer lekker veel informatie. Eindelijk krijgen we wat antwoorden. Maar tegelijkertijd roept de aflevering ook veel vragen op. Zoals wie is Mairi, die met dat blauwe haar en sikje in het bad? Dat was toch niet één van de captains? Want ik herkende hem niet.

Het enige minpunt aan de serie vind ik op dit moment dat ze eerst zoveel lijntjes hebben uitgezet met verschillende karakters dat ze nu moeite hebben om die allemaal bij te houden. Want zo hebben we al een hele tijd niets gezien van Yoruichi.. Zaggen we nu pas eindelijk nuttelose secondes van die casanova-captain,(Kyouraku Shunsui), zieke langhaar captain, (Ukitake) en de oude man (Yama). Verder vraag ik me af waar Kuchiki Byakuya is gebleven. Als Ichigo nog in de buurt was en de nieuwe reiatsu kon voelen, dan moet Kuchiki dat ook kunnen. En die was ook zwaar gewond en kan dus niet heel ver weg zijn. Verder hebben we nog mevrouw Shiba die ook door de Soul Society Spiritmuur wou gaan breken.
pi_33070821
Ik vind dat we een beetje té veel informatie krijgen en te weinig gevechten zien

aan de andere kant is het natuurlijk ook wel leuk omdat je eindelijk ziet wie de slechterikken zijn enz.
ik ben iig weer benieuwd naar Bleach 62
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_33071220
Ik vin mooi, duurt alleen allemaal te kort.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_33073177
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
61

Weer lekker veel informatie. Eindelijk krijgen we wat antwoorden. Maar tegelijkertijd roept de aflevering ook veel vragen op. Zoals wie is Mairi, die met dat blauwe haar en sikje in het bad? Dat was toch niet één van de captains? Want ik herkende hem niet.

die lelijkerd met die makeup en shit lijkt me logisch die zijn eigen luitenantje had gemaakt
pi_33073229
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:45 schreef SureZal het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  woensdag 14 december 2005 @ 15:17:54 #37
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33073279
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef outcast_within het volgende:

[..]
SPOILER
Hollow hollow hollow
SPOILER
Wanneer is dit seizoen eigenlijk afgelopen? Hoe werkt dat eigenlijk, anime seizoenen?
pi_33073377
horrow horrow horrow

en wat voor ding heb je op je hoofd gek? heb je die zelf gemaakt? >>naruto
SPOILER
pi_33075438

Ik hou echt van deze serie

Ik vind het juist wel lekker dat er zoveel lijntjes uitgegooid worden zodat er continu een verhaal is. Dat het nu 10 verhalen door elkaar is alleen maar om de leefwijze en visies van die personen te verduidelijken.

Het is belangrijk niet te vergeten dat AL die verhalen zich tegelijk afspelen alleen in een ander gedeelte van die wereld.

Aizen is echt een van de beste bad-guys OOIT en het mooie van deze aflevering is dat er tegelijk veel antwoorden worden gegeven maar ook weer nieuwe vragen om de hoek komen kijken.

Als bleach in deze trend doorgaat kan het heel goed de beste langlopende serie tot nu toe worden
pi_33075519
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:17 schreef Orealo het volgende:

Wanneer is dit seizoen eigenlijk afgelopen? Hoe werkt dat eigenlijk, anime seizoenen?
Een seizoen werkt met 13 weken en gaat in principe het hele jaar door , dus geen winter of zomer stops Daarbij moet wel gezegd worden dat soms afleveringen worden verschoven wegens vakanties of feestdagen of belangrijke sportevenementen...meestal wordt dit bij belangrijke series gecompenseerd door de keer daarop een dubbele aflevering (one hour special) uit te zenden.

Meestal worden series dus ook per 13 eps gemaakt.

13 eps = korte serie
26 eps = standaard
52 en daarboven = langlopende serie
  woensdag 14 december 2005 @ 17:14:54 #41
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33075998
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:50 schreef Zeurberus het volgende:

Ik hou echt van deze serie

Ik vind het juist wel lekker dat er zoveel lijntjes uitgegooid worden zodat er continu een verhaal is. Dat het nu 10 verhalen door elkaar is alleen maar om de leefwijze en visies van die personen te verduidelijken.

Het is belangrijk niet te vergeten dat AL die verhalen zich tegelijk afspelen alleen in een ander gedeelte van die wereld.
Ik vind het ook heel gaaf als er meerdere verhaallijnen zijn. Maar alleen iets minder gaaf als mensen verschillende verhaallijnen uitzetten om dan daarna x aantal afleveringen niks meer mee te doen.
quote:
Aizen is echt een van de beste bad-guys OOIT en het mooie van deze aflevering is dat er tegelijk veel antwoorden worden gegeven maar ook weer nieuwe vragen om de hoek komen kijken.

Als bleach in deze trend doorgaat kan het heel goed de beste langlopende serie tot nu toe worden
Ik vind het ook mooi, dat juist Aizen nu opeens de slechterik blijkt te zijn. Want hij ziet er helemaal niet uit als een slechterik met zijn bril en nette haren. En voor zijn "dood" kwam die heel sympatiek en aardig over. Dus bij mij was de schok best groot toen die opeens nog leefde en hij de bad-guy bleek te zijn en niet Gin.
pi_33076190
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel gaaf als er meerdere verhaallijnen zijn. Maar alleen iets minder gaaf als mensen verschillende verhaallijnen uitzetten om dan daarna x aantal afleveringen niks meer mee te doen.
Dus jij ziet liever een of ander kutgevechtje tussen twee wijven waarvan er een jaloers is en de ander een kat dan een ubertwist in het plot?

Ik lees zelf de manga niet maar weet wel (bleach kennende) dat alles op zijn tijd behandeld wordt en alles afgerond wordt , dus al die lijntjes worden vast wel nog wel gebruikt of in flash-backs of op een andere manier.
SPOILER
  woensdag 14 december 2005 @ 17:41:53 #43
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33076651
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:22 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Dus jij ziet liever een of ander kutgevechtje tussen twee wijven waarvan er een jaloers is en de ander een kat dan een ubertwist in het plot?

Ik lees zelf de manga niet maar weet wel (bleach kennende) dat alles op zijn tijd behandeld wordt en alles afgerond wordt , dus al die lijntjes worden vast wel nog wel gebruikt of in flash-backs of op een andere manier.
SPOILER
Ze hadden best tijdens de laatste 5 aflevering een keer kunnen overschakelen naar een ander verhaallijntje voor 5 minuten om te zien hoe het daar mee is. Gewoon ff 5 min, die 2 captains tegen die oude captain of even een stukje Youricho. Of dergelijke.
  woensdag 14 december 2005 @ 18:39:35 #44
51748 H4ze
wait...what?
pi_33077981
Heb weer genoten van de episode van deze week
*BURP*
  woensdag 14 december 2005 @ 19:38:35 #45
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33079261
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef outcast_within het volgende:
horrow horrow horrow

en wat voor ding heb je op je hoofd gek? heb je die zelf gemaakt? >>naruto
SPOILER
SPOILER
En dat ding op m'n hoofd is idd van naruto
Import soms best handig, mensen kennen die naar china op vakantie gaan
pi_33080928
Orealo is een Anime Otaku
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  woensdag 14 december 2005 @ 21:16:22 #47
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33083128
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:26 schreef SureZal het volgende:
Orealo is een Anime Otaku
Just like you I think
Ach ja, Anime is toch een van de betere verslavingen
pi_33084203
ik heb vandaag ook weer genoten
hopelijk krijgen we volgende aflevering meer van die gast met zn vossenhoofd te zien
hij is nog helemaal niet aan bod gekomen
moh
pi_33085083
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:43 schreef madjacksss het volgende:
ik heb vandaag ook weer genoten
hopelijk krijgen we volgende aflevering meer van die gast met zn vossenhoofd te zien
hij is nog helemaal niet aan bod gekomen
Die maakt echt geen schijn van kans tegen Aizen
pi_33087116
Ok quiz. Wanneer heeft ichigo die hoRRow ^-^ in zijn hoofd gekregen. Was dat in die kuil toen zijn ketting op was en hij haast transformeerde (wat ik eigenlijk altijd dacht)

Of is het omdat ichigo die krachten heeft overgenomen van Rukia (waar kennelijk iets horrow/shinigami achtigs inzat) (dat laatste is eigenlijk wel weer een stuk logischer)
pi_33087146
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Daarom hoop ik ook dat Urahara Kisuke (of hoe je het ook mag schrijven) nog ff naar Soul Society komt

Urahara vs. Aizen of natuurlijk Ichigo vs. Aizen. Ichigo moet dan wel eerst de techniek leren om naar horrow te gaan en weer terug

@ outcast_within: het was in die kuil toen hij (via die binding-spell) die kettingen om had want Kisuke zei nog tegen die andere lui dat ze moesten wachten met het doden van Ichigo. (zoiets was het toch?)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_33087301
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:06 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

die grote domme kracht is kansloos. R.I.P. vossekop
pi_33087492
@drunken_Lee ja maar Rukia heeft dus "iets" inzich verstopt gekregen wat ik begreep.

Dus dan zou het ook een mogelijkheid zijn dat er iets van dat verstopte meevloog toen zei haar krachte "tijdelijk" (ichigo de hebbert zoog het allemaal op) dus ook meteen een deel van dat geheim meezoog waarvan zij niks af wist.

Leuk he discussieren over bleach ^-^
  woensdag 14 december 2005 @ 23:11:34 #54
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33087876
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:01 schreef outcast_within het volgende:
@drunken_Lee ja maar Rukia heeft dus "iets" inzich verstopt gekregen wat ik begreep.

Dus dan zou het ook een mogelijkheid zijn dat er iets van dat verstopte meevloog toen zei haar krachte "tijdelijk" (ichigo de hebbert zoog het allemaal op) dus ook meteen een deel van dat geheim meezoog waarvan zij niks af wist.

Leuk he discussieren over bleach ^-^
Ik denk ook dat hij het heeft overgenomen van Rukia, maar Kisuke wist hier dus van af, en misschien dat hij even wou wachten om te kijken wat er met Ichigo wou gebeuren, toen zijn ketting bijna gebroken was
pi_33087926
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:52 schreef outcast_within het volgende:
Ok quiz. Wanneer heeft ichigo die hoRRow ^-^ in zijn hoofd gekregen. Was dat in die kuil toen zijn ketting op was en hij haast transformeerde (wat ik eigenlijk altijd dacht)

Of is het omdat ichigo die krachten heeft overgenomen van Rukia (waar kennelijk iets horrow/shinigami achtigs inzat) (dat laatste is eigenlijk wel weer een stuk logischer)
Hij heeft de (verborgen) krachten van Rukia overgenomen , en die gebruikt hij voor het eerst als hij bijna een Hollow wordt , alleen weet je dat dus pas na deze ep:)

Mijn theorie :

Hoedenmans wist idd af van de krachten van Rukia en liet het toe dat Ichigo die krachten kreeg. Hij traint Ichigo in de hoop dat hij tegenstand kan bieden tegen Aizen en dat hij zodoende zijn vroegere fout weer goed kan maken.
  woensdag 14 december 2005 @ 23:14:41 #56
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33088003
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef SureZal het volgende:

[..]

Daarom hoop ik ook dat Urahara Kisuke (of hoe je het ook mag schrijven) nog ff naar Soul Society komt

Urahara vs. Aizen of natuurlijk Ichigo vs. Aizen. Ichigo moet dan wel eerst de techniek leren om naar horrow te gaan en weer terug

@ outcast_within: het was in die kuil toen hij (via die binding-spell) die kettingen om had want Kisuke zei nog tegen die andere lui dat ze moesten wachten met het doden van Ichigo. (zoiets was het toch?)
Denk ook dat die horrow-krachten van Rukia afkomen. En Urahara dit wist en daarom wist dat Ichigo over zulke krachten beschikt. En die krachten met de training los heeft gemaakt.

Verder voorspel dat het zo gaat de komende afleveringen: dat vossenhoofd binnen de eerste paar minuten wordt afgemaakt door Aizen. Daarna volgt Aizen vs. Ichigo en Renji. Waarna Renji het al snel moet opgeven. Ichigo met horrow-krachten op volle kracht verder tegen Aizen. Maar die is natuurlijk geen partij en kan Ichigo makkelijk aan, omdat Ichigo geen controle over zijn kracht heeft. Ichigo compleet verslagen door Aizen. Dan verschijnt net op tijd de calverie in vorm van andere "goede" captains, Yoriyou (katvrouw) en/of Urahara. Aizen pakt snel Rukia en trekt zich terug. Ichigo in training bij Urahara of in de Soul-Society om krachten onder controle te krijgen. etc.

Zo zou het iig gaan als het DBZ was.
  woensdag 14 december 2005 @ 23:15:06 #57
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33088017
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:13 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Hij heeft de (verborgen) krachten van Rukia overgenomen , en die gebruikt hij voor het eerst als hij bijna een Hollow wordt , alleen weet je dat dus pas na deze ep:)
Hij heeft ze toch ook gebruikt tegen Byakuya toen hij tegen hem aan het vechten was?
  woensdag 14 december 2005 @ 23:18:25 #58
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33088134
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:15 schreef Orealo het volgende:

[..]

Hij heeft ze toch ook gebruikt tegen Byakuya toen hij tegen hem aan het vechten was?
Volgens mij bedoelt hij toen Ichigo in die kuil vastgetekend zat voor zijn training. En toen een horrow werd. Als ik me het goed herinner.
pi_33088141
quote:

[..]

dat was geen controle. dat was volledig worden overgenomen door
pi_33088144
quote:

[..]

Ik heb het over 30-40 eps terug

Als hij in training gaat bij Hoedemans Dan zie je voor het eerst dat hij heen en terug kan als hollow en sindsdien heeft hij ook dat masker bij zich
pi_33088333
quote:

true true, ik begreep het verkeerd
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_33088390
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:18 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ik heb het over 30-40 eps terug

Als hij in training gaat bij Hoedemans Dan zie je voor het eerst dat hij heen en terug kan als hollow en sindsdien heeft hij ook dat masker bij zich
Episode 19

ja ik verveelde me en had door dit topic zin om Bleach te gaan kijke dus heb ik het meteen ff op gezocht
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_33088969
Zo komt Deel 2 Bankip wel snel dichterbij ^-^
pi_33090531
Idd, zoals Aizen 't verteld.. op 't moment dat Ichigo Rukia's krachten kreeg heeft ie dat half Hollow, half Deathgod dingetje ook mee gekregen.
Aizen weet alleen nog niet dat ie achter de verkeerde aanzit :p

Vraagje van mijn kant.. is het moment dat Ichigo voor 't eerst z'n Bankai dingetje doet in die trainings grot (met oa Renji) in een ep in beeld gekomen? Heb 't idee dat ik dat gemist heb
pi_33090769
neej man, het is niet in beeld gekomen.
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_33091150
dat was juist spannend aan (ik geloof dat het ep 55 was) die spanning van wat de bankai van ichigo was/is.
Maare ik kijk morgen nog een keer deze ep want nu ben ik te moe om alles goed te volgen.
Die hele uitleg van Aizen is mij nu al weer ontvlogen.
  donderdag 15 december 2005 @ 00:56:32 #67
51748 H4ze
wait...what?
pi_33091217
quote:
My thoughts exactly
*BURP*
  donderdag 15 december 2005 @ 00:57:43 #68
51748 H4ze
wait...what?
pi_33091246
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Denk ook dat die horrow-krachten van Rukia afkomen. En Urahara dit wist en daarom wist dat Ichigo over zulke krachten beschikt. En die krachten met de training los heeft gemaakt.

Verder voorspel dat het zo gaat de komende afleveringen: dat vossenhoofd binnen de eerste paar minuten wordt afgemaakt door Aizen. Daarna volgt Aizen vs. Ichigo en Renji. Waarna Renji het al snel moet opgeven. Ichigo met horrow-krachten op volle kracht verder tegen Aizen. Maar die is natuurlijk geen partij en kan Ichigo makkelijk aan, omdat Ichigo geen controle over zijn kracht heeft. Ichigo compleet verslagen door Aizen. Dan verschijnt net op tijd de calverie in vorm van andere "goede" captains, Yoriyou (katvrouw) en/of Urahara. Aizen pakt snel Rukia en trekt zich terug. Ichigo in training bij Urahara of in de Soul-Society om krachten onder controle te krijgen. etc.

Zo zou het iig gaan als het DBZ was.
Maar gelukkig is het geen DBZ, en kunnen we ws wel weer een leuke plotwending verwachten
*BURP*
pi_33107274
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:28 schreef Stinger__ het volgende:
Idd, zoals Aizen 't verteld.. op 't moment dat Ichigo Rukia's krachten kreeg heeft ie dat half Hollow, half Deathgod dingetje ook mee gekregen.
Aizen weet alleen nog niet dat ie achter de verkeerde aanzit :p

Vraagje van mijn kant.. is het moment dat Ichigo voor 't eerst z'n Bankai dingetje doet in die trainings grot (met oa Renji) in een ep in beeld gekomen? Heb 't idee dat ik dat gemist heb
Nee nog niet in beeld gekomen, wel dat ie die "Sliced moon heaven" (ofzo) Aanval doet...

Maar Rukia heeft het die bal nog wel hoor..
Alleen Ichigo heeft zijn hollow/shinigami krachten anders gekregen, misschien was het wel Urhaha's bedoeling...

Kan al niet wachten tot de volgende aflevering, zoveel vragen!!!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_33107339
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:32 schreef Orealo het volgende:

Hehe, die komt altijd woensdag ochtent al uit hoor, dan download ik em altijd
pi_33125373
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:33 schreef Agiath het volgende:

[..]

Hehe, die komt altijd woensdag ochtent al uit hoor, dan download ik em altijd
same here
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  vrijdag 16 december 2005 @ 12:51:13 #72
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33131053
Bleach Rock Musical
klik hier!

Weet iemand hier meer vanaf ?
pi_33131474
check hoedemans links achter
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:09:12 #74
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33131587
check de trailer hier ! (op 1Mbps drukken)

EDIT : Loopt hier heeel kut. maar ziet er wel heeeeel vet uit
pi_33134201
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:09 schreef Orealo het volgende:
check de trailer hier ! (op 1Mbps drukken)

EDIT : Loopt hier heeel kut. maar ziet er wel heeeeel vet uit
Voordat ik ga kijken...Kunnen er spoilers in zitten?
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:42:44 #76
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33134400
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:37 schreef Agiath het volgende:

[..]

Voordat ik ga kijken...Kunnen er spoilers in zitten?
Tenzij je japans kan verstaan
Nee denk het niet, het lukte mij niet om hem helemaal te bekijken, vanwege een kut verbinding
pi_33135753
hij doet het niet meer. Mirror?
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:31:57 #78
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33135939
nog niet gevonden, maar wel dit iemand enig idee hoeveel 8700 Yen is?
pi_33136001
geen idee. hoopt dat ie gesubbed word door db
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:38:23 #80
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33136133
quote:
This product is scheduled for release in Tuesday 20 December, 2005.
We komen er goed op tijd achter

EDIT : kost ongeveer 62 euro, lijkt me niet al te duur voor een subber

[ Bericht 24% gewijzigd door Orealo op 16-12-2005 15:43:58 ]
  vrijdag 16 december 2005 @ 16:03:47 #81
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33136938
trailer is weer up
pi_33139096
Heb de trailer gedownload. (kijkt toch fijner zo schokloos en bufferingloos)]

en die scenes. Eerste scene was toch Rukia die zegt. what's up with that big freaking sword of yours?.
Of chado met die vogel . die luitenant van aizen die zingt die is wel cute als ze zingt though.

DB SUBBEN! tref maar wat voorbereiden en iig volgende week wil ik em in de torrents zien verschijnen ^-^
pi_33139326
Die film lijkt me wel vet Die in de zomer uit komt...

Die trailer is stom
Kut musical
  vrijdag 16 december 2005 @ 17:26:52 #84
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33139443
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:15 schreef outcast_within het volgende:
Heb de trailer gedownload. (kijkt toch fijner zo schokloos en bufferingloos)]

en die scenes. Eerste scene was toch Rukia die zegt. what's up with that big freaking sword of yours?.
Of chado met die vogel . die luitenant van aizen die zingt die is wel cute als ze zingt though.

DB SUBBEN! tref maar wat voorbereiden en iig volgende week wil ik em in de torrents zien verschijnen ^-^
Hoe download je 'm? ik krijg hem alleen maar streaming te zien
pi_33140678
wm recorder 10 inclusief serial enzo. moeilijk te vinden. makkelijk te vinden. dunnow. tis iig een heel gegoogel maar komt er op neer dat streaming filmpjes voor mij niet meer veilig zijjn ^-^ had hele series van parels en zwijnen van talpa tv gedownload ^-^
pi_33140722
Kut musical?. alleen al voor het feest van herkenning is het al helemaal geweldig
pi_33151558
mogguh

ja..wat zal ik eens zeggen over de musical.

Van mij hoeft het niet , een van de redenen waarom ik anime kijk is juist omdat het zo mooi gemaakt is en dat heeft live-action niet. Haalt het kunstaspect een beetje weg

Daarbij heb ik er een schurfthekel aan als mensen besluiten te gaan zingen zonder goede reden en kan ik om die reden musicals bij voorbaat al niet uitstaan (Southpark uitgezonderd )

Ik kon trouwens een redelijk gedeelte van het filmpje verstaan maar dat komt meer omdat een deel standaard japanse zinnen zijn en omdat ik de scenes herken die ze spelen.

Maargoed.. Japanners zijn volslagen gestoord dus dit zal wel een hit worden daar
pi_33151703
Maar de muziek in de anime is zo gaaf!!
Tri State. Tri State. !
pi_33151872
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:15 schreef _Supreme het volgende:
Maar de muziek in de anime is zo gaaf!!
Mee eens...afgezien van dat ene 'pop' nummer met zang erin , geloof dat die Number One heet.

En PRECIES die kutplaat gooien ze in de actie scenes afgelopen paar afleveringen
pi_33152032
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:23 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Mee eens...afgezien van dat ene 'pop' nummer met zang erin , geloof dat die Number One heet.

En PRECIES die kutplaat gooien ze in de actie scenes afgelopen paar afleveringen
Dat nummer is juist fucking vet

"If you wanna see some action"
pi_33152213
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:30 schreef Agiath het volgende:

[..]

Dat nummer is juist fucking vet

"If you wanna see some action"
STERF

De rest van de nummers zijn PERFECT , weten een goede sfeer neer te zetten en het roept bepaalde herinneringen op bij bepaalde characters.

ze zeggen het zelf al : I wanna SEE some action. En precies in die scenes gebruiken ze dat mislukte jaren 80 nummer (en als je weet hoe laag de standaard lag in die periode weet je wat voor crap het is). Daarbij bevat dat nummer nog tekst ook en dat werkt gewoon afleidend bij die scenes. Je moet dus of op de muziek of op de beelden letten , bij instrumentale nummers heb je dat niet of minder

Nee..ze falen echt op dat punt. De rest van de soundtrack is wel uber. Vooral het einde van het openingslied. Lekker Urusai (shut up) brullen als die wolken door de Hollows worden geopend
pi_33152311
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:39 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

STERF

De rest van de nummers zijn PERFECT , weten een goede sfeer neer te zetten en het roept bepaalde herinneringen op bij bepaalde characters.

Nu krijg je bij DE scenes een of ander mislukt jaren 80 nummer die nog afleiden ook omdat er teksten in zitten.

Nee..ze falen echt op dat punt. De rest van de soundtrack is wel uber. Vooral het einde van het openingslied. Lekker Urusai (shut up) brullen als die wolken door de Hollows worden geopend
Oke true, het einde van het openings lied is te vet...
Ik heb trouwens het eerste openings lied op me iPod staan :p
ORANGE RANGE - *~Asteriks~* ofzo

Oja OT:

Eerst vond ik Gin altijd het coolste personage, maar sindsdien hij zo'n slaaf is van Aizen verliest ie gelijk respect...
Nu is de vetste die met dat roze gewaad enzo...Met die dubble zanpaktuo
pi_33152394
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:44 schreef Agiath het volgende:

[..]

Oke true, het einde van het openings lied is te vet...
Ik heb trouwens het eerste openings lied op me iPod staan :p
ORANGE RANGE - *~Asteriks~* ofzo

Oja OT:

Eerst vond ik Gin altijd het coolste personage, maar sindsdien hij zo'n slaaf is van Aizen verliest ie gelijk respect...
Nu is de vetste die met dat roze gewaad enzo...Met die dubble zanpaktuo
Die hippie Samurai? Met zijn 'slavin'?
pi_33152419
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:49 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Die hippie Samurai? Met zijn 'slavin'?
Ja met die strenge "nooit-uit-de-plooi-komende" vice-captain idd..
Die ook tegen Chad moest vechten!

Hij is vet
pi_33152421
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:05 schreef outcast_within het volgende:
check hoedemans links achter
ff tussendoor:

Wel vet dat hoedemans hier overgenomen wordt
pi_33152490
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:50 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

ff tussendoor:

Wel vet dat hoedemans hier overgenomen wordt
Urahara Kisuke aka Hoedemans blijft dan ook de lauwste

[ Bericht 2% gewijzigd door Agiath op 17-12-2005 01:56:29 (typo :o) ]
  zaterdag 17 december 2005 @ 01:55:17 #97
51748 H4ze
wait...what?
pi_33152509
Omg die musical wil ik zien Hopelijk gaat DB 'm subben
*BURP*
pi_33152520
Toch leuk dat dit topic opeens loopt vrijdag avond rond 2 uur
pi_33152527
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:50 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ja met die strenge "nooit-uit-de-plooi-komende" vice-captain idd..
Die ook tegen Chad moest vechten!

Hij is vet
Ik vind het moeilijk om bij Bleach een favo char te kiezen. Ze hebben allemaal wel wat zowel qua moves als wapens. Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met hoe de levensvisie is van mijn favo char , oftewel de gene waar ik me het meest in kan vinden.
En denk toch dat dat Ichigo is...doorgaan voor vrienden no matter what Ik denk dat dit ook toevoegd aan de waarde van Bleach , ELKE char is interessant en (ik althans) wil over elke alles weten. Zelfs the nutty professor die eigen slaafjes maakt en zonder masker in bad gaat.

Maar dat komt misschien door mijn obsessie om voor alles een verklaring te (willen) vinden
pi_33152571
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:56 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk om bij Bleach een favo char te kiezen. Ze hebben allemaal wel wat zowel qua moves als wapens. Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met hoe de levensvisie is van mijn favo char , oftewel de gene waar ik me het meest in kan vinden. Ik denk dat dit ook toevoegd aan de waarde van Bleach , ELKE char is interessant en (ik althans) wil over elke alles weten. Zelfs the nutty professor die eigen slaafjes maakt en zonder masker in bad gaat.

Maar dat komt misschien door mijn obsessie om voor alles een verklaring te (willen) vinden
mm ja elke keer heb ik weer een andere favoriet...

Maar het was lange tijd toch Gin, vooral om zijn naam en zijn grijns

Hij was ook de eerste captain (uitgezonderd urahara) die we zagen, en dan zijn uitspraak.
"Shoot to Kill, Shinsou"

Echt zo van, wtf
pi_33152607
Met die captains heb ik dus relatief weinig , behalve Kenpachi

Die gast leeft puur op sterkte en kan het zo ver schoppen zonder naam van zijn zwaard te weten , in principe geeft dit dus ook weer (tot op zekere hoogte natuurlijk) hoeveel je kan bereiken PUUR met wilskracht en training

Weer iets wat mij enorm aanspreekt
pi_33152649
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 02:01 schreef Zeurberus het volgende:
Met die captains heb ik dus relatief weinig , behalve Kenpachi

Die gast leeft puur op sterkte en kan het zo ver schoppen zonder naam van zijn zwaard te weten , in principe geeft dit dus ook weer (tot op zekere hoogte natuurlijk) hoeveel je kan bereiken PUUR met wilskracht en training

Weer iets wat mij enorm aanspreekt
Nee ik hou wel van al die Shikai Bankai stuff van die captains, ik kan ook niet wachten totdat Kenpachi zijn zwaard leert kennen en nog sterker word (en die aizen met 1 hand op rug killed)
pi_33152734
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 02:04 schreef Agiath het volgende:

[..]

Nee ik hou wel van al die Shikai Bankai stuff van die captains, ik kan ook niet wachten totdat Kenpachi zijn zwaard leert kennen en nog sterker word (en die aizen met 1 hand op rug killed)
Dat shikai/bankai stuff is ook zwaar interessant om te zien , maar ik vind het dus NOG interessanter om te zien dat iemand de zelfde positie (captain) kan bereiken zonder zelfs de naam van zijn zwaard te weten en dus eigelijk de essentie mist van dat wereldje Hij krijgt op een andere ongebruikelijke manier respect van zijn gelijke en dat vind ik juist tof (en ja ik kies vaak voor de underdog/het buitenbeentje )
pi_33152775
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Dat shikai/bankai stuff is ook zwaar interessant om te zien , maar ik vind het dus NOG interessanter om te zien dat iemand de zelfde positie (captain) kan bereiken zonder zelfs de naam van zijn zwaard te weten en dus eigelijk de essentie mist van dat wereldje Hij krijgt op een andere ongebruikelijke respect van zijn gelijke en dat vind ik juist tof (en ja ik kies vaak voor de underdog )
Hehe das dan ook weer cool ja.

Meestal vind ik eigenlijk de Shikai veel boeiender dan bankai, de laatste is meestal wat overdreven met grote wezens enzo.
Zoals de shikai van Kiba, dat je zwaard steeds zwaarder wordt, dat is nog eens lauwe shit

Maargoed, me allerlaatse post over bleach nu, ik kruip me nest maar is in, truste
pi_33155867
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:56 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk om bij Bleach een favo char te kiezen. Ze hebben allemaal wel wat zowel qua moves als wapens. Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met hoe de levensvisie is van mijn favo char , oftewel de gene waar ik me het meest in kan vinden.
En denk toch dat dat Ichigo is
Vergelijk jezelf maar met de held uit het verhaal

Vooruit ik ben wel de luitenant van kapitein vechtgraag.roze haar, snel en wereld vreemd ^-^

[ Bericht 1% gewijzigd door outcast_within op 17-12-2005 12:39:23 ]
pi_33157368
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:23 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Klopt, ik erger me elke keer kapot als er een gaaf actie stuk in Bleach zit, gooien ze die blije kutplaat erdoor.
Tri State. Tri State. !
  zaterdag 17 december 2005 @ 12:51:18 #107
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33158420
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:57 schreef _Supreme het volgende:

[..]

Klopt, ik erger me elke keer kapot als er een gaaf actie stuk in Bleach zit, gooien ze die blije kutplaat erdoor.
Dat is mijn favoriete Bleach nummer!

Maar ja, ach, over smaak valt niet te twisten
pi_33158647
*heeft ook slechte smaak.

If you wanna see some action hooo oeww ooww
pi_33159457
Ik heb de complete eerste soundtrack.

Weet je wel met de nummers wanneer er een hollow komt.
best wel strak.

@ _supreme
Dat nummer vindt ik ook een van de beste.
Ik vondt het mooi toen ze het nummer draaide toen Ichigo net kwam toen renji samen met rukia (sp?) ontsnapten.
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:07:09 #110
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33164435
Gaafste karakter is natuurlijk

omdat die zo cool en mysterieus is. Maar ondertussen wel heel slim en sterk, imo

Gaafste captain vind ik Hitsugaya. Omdat die veel jonger lijkt dan de rest, maar onderste ook één van de wijste, slimste en krachtigste is volgens mij.

Dat Engelse popnummer dat ze er tegenwoordig bij vecht scené's in gooien, is inderdaad echt en past gewoon niet bij de serie, imho. Geef mij maar een goed instrumentaal stukje eronder.
pi_33182655
Neen, het mooiste Bleach nummer is natuurlijk: 'never meant to belong' Met de viool! .
'on the precipice of defeat' is ook een machtig stukje muziek. schitterend!
Tri State. Tri State. !
pi_33234237
http://home.tiscali.nl/taipau/blmus.wmv

Is te goed voor deze wereld.
Heeft dus dat bleach dingetje gedownload van de stream van die site.
Vervolgens helemaal verandert in een kleiner bestandje van maar 9 mb ipv 25
en ook nog een geupload a 40kb/sec

Enjoy
  dinsdag 20 december 2005 @ 00:38:01 #113
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33234287
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 00:35 schreef outcast_within het volgende:

Enjoy
Geweldig, goed werk Dankjewel
pi_33234420
Ik moet me er nu echt van weerhouden om niet de manga te gaan lezen. Mooi nummer trouwens.
pi_33234443
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 00:35 schreef outcast_within het volgende:

Enjoy
Whehe, is is toch wel bizar, zo'n toneelstuk/musical van Bleach.
Ik vraag me af of ze ook echt die voiceactors hebben als acteurs.. Rukia klinkt ook echt als Rukia!
Tri State. Tri State. !
  dinsdag 20 december 2005 @ 00:45:47 #116
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33234458
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 00:44 schreef torn_Machina het volgende:
Ik moet me er nu echt van weerhouden om niet de manga te gaan lezen. Mooi nummer trouwens.
Coole avatar!
En ja, het is erg lastig om te manga niet te lezen

de RL versie van de manga (dus gewoon de boekjes die je in de winkel koopt) krijg ik hetzelfde gevoel als bij de anime, ik moet er maar eens wat aanschaffen
pi_33235863
edit: verkeerd gelezen (te snel )

maar idd, een vette avatar
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_33239391
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 00:45 schreef _Supreme het volgende:

[..]

Whehe, is is toch wel bizar, zo'n toneelstuk/musical van Bleach.
Ik vraag me af of ze ook echt die voiceactors hebben als acteurs.. Rukia klinkt ook echt als Rukia!
*paupermode = 1 "Ach al die jappen "klinken" hetzelfde"
pi_33263745
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:10 schreef outcast_within het volgende:

[..]

*paupermode = 1 "Ach al die jappen "klinken" hetzelfde"
Jah, en de meisjes gedragen zich ook echt zoals in de anime!

gek volk, die japanners.
Tri State. Tri State. !
pi_33264002
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:39 schreef _Supreme het volgende:

[..]

Jah, en de meisjes gedragen zich ook echt zoals in de anime!

gek volk, die japanners.
ok internet sarcasme komt even niet aan enzo.
Ken je japanse meisjes? Ben zelf chinees en word een beetje moe van al die he ken jij (een andere chinees in nederland, of jij lijkt erg op die ene andere chinees die ze dan kennen)
pi_33266558
Bijna, bijna zover. De RAW is er al.
  woensdag 21 december 2005 @ 11:58:19 #122
51748 H4ze
wait...what?
pi_33269817
En Dattebayo heeft 'm nu ook gesubbed (en gereleased)
*BURP*
pi_33273957
Ik ga *nu* kijken, tot over half uur ong...
pi_33275064
Hmmm ik vond hem een beetje tegenvallen.
SPOILER
pi_33275174
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:55 schreef Miesjel het volgende:
Hmmm ik vond hem een beetje tegenvallen.
SPOILER
Eens...
SPOILER
pi_33277082
Lunar is sloom
  woensdag 21 december 2005 @ 16:24:16 #127
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33278026
Ik vond hem goed. Van mij maakt het niet uit als er een paar afleveringen iets minder in gevecht wordt en het verhaal iets meer aandacht krijgt.

Nu wachten op 10 januari .
Maar dat betekent iig wel dat het geen fillers zijn.
pi_33278745
Duurt lang dat wachten

Maar ja dan hebben we wel een aflevering van 1 uur!
pi_33279474
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:51 schreef outcast_within het volgende:

[..]

ok internet sarcasme komt even niet aan enzo.
Ken je japanse meisjes? Ben zelf chinees en word een beetje moe van al die he ken jij (een andere chinees in nederland, of jij lijkt erg op die ene andere chinees die ze dan kennen)
Nee ik ken geen japanse meisjes...
Tri State. Tri State. !
pi_33282896

Mooie ep !!

Lekker veel info en een mooie afsluiting van de saga om het zo maar te zeggen.

Helaas waren sommige momenten iets te duidelijk en vooral voorspelbaar
SPOILER
Ik ben benieuwd wat we in de nieuwe saga allemaal voorgeschoteld krijgen
pi_33283155
Die Destructive Arts zijn allemaal te mooi voor woorden

Ik had aan het eind wel zoiets van "omg, is Kuchiki Byakuya nu dood ?!?"
k vind hem 1 van de vetste characters (maar goed ze zijn allemaal eigenlijk wel vet)

Bleach
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_33283787
Ik vond het een geweldige ep.
Zeker toen Shiba Kukaku, Yoruichi, Soi Fong en de rest van de captains allemaal ter hulp kwamen.
De destructive art 90 was ook wel vreed ja.
Nu is het wachten op 10 januari.
Ga ondertussen wel nog effe maar de fillers van naruto kijken.
pi_33294700
was er niet iemand die dbz zei?

Vechten, cavelarie komt eraan. slechterikken vluchten, worden sterker. Goederikken genezen en worden sterker. (ondertussen nog een paar golden cup fillers ) en dan weer vechten?

Ach wat maakt het uit. Tis mooi en wat was dat geval achter die menos grandes? (ik gok eindbaas)
  donderdag 22 december 2005 @ 01:15:35 #134
51748 H4ze
wait...what?
pi_33296442
quote:
Op donderdag 22 december 2005 00:08 schreef outcast_within het volgende:
was er niet iemand die dbz zei?

Vechten, cavelarie komt eraan. slechterikken vluchten, worden sterker. Goederikken genezen en worden sterker. (ondertussen nog een paar golden cup fillers ) en dan weer vechten?
Ja, maar 't verhaal van Bleach is toch wel ff ietsjes beter dan DBZ. En in Bleach zit leuke humor

Anyway, ik vond 't echt een coole episode! Zoals iemand anders al zei, een mooie afsluiter van deze 'saga'. Ben echt fckn benieuwd hoe 't verder gaat.

krijg echt de neiging om de manga te gaan lezen
quote:
Ach wat maakt het uit. Tis mooi en wat was dat geval achter die menos grandes? (ik gok eindbaas)
Weet niet precies, maar helemaal in 't begin van de serie zag je 'het' ook al als ik me niet vergis.
*BURP*
pi_33299083
quote:
Op donderdag 22 december 2005 01:15 schreef H4ze het volgende:

krijg echt de neiging om de manga te gaan lezen
geloof mij maar, niet alleen jij hebt de neiging
quote:
Weet niet precies, maar helemaal in 't begin van de serie zag je 'het' ook al als ik me niet vergis.
was dat niet gewoon een Menos Grande in het begin (of hoe je het ook schrijft) en dat ding wat je in ep. 62 zag was veel groter dan die M.G.
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_33301195
quote:
Op donderdag 22 december 2005 08:01 schreef SureZal het volgende:

[..]

geloof mij maar, niet alleen jij hebt de neiging
[..]

was dat niet gewoon een Menos Grande in het begin (of hoe je het ook schrijft) en dat ding wat je in ep. 62 zag was veel groter dan die M.G.
In het begin heb je EEN Menos Grande gezien , in deze ep zaten er wel 10 met een NOG groter 'iets' erachter.
pi_33301580
eindbaas ^-^
pi_33302228
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:35 schreef outcast_within het volgende:
eindbaas ^-^
Er zal inderdaad nog wel iets zijn wat nog machtiger is dan Aizen, opzich wel jammer want Aizen was tenminste nog menselijk wat hem zo tof maakte als bad-guy
pi_33309557
-kut quote naas de bewerk knop-
pi_33309669
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:56 schreef outcast_within het volgende:
was aizen nou zo sterk. of was dat dus die hypnose shit? beetje ichigo's zwaard tegen houden met zijn vinger.
en schijt aan. Dat er misschien nog een extra eindbaas na aizen komt geeft alleen maar meer materiaal. ^-^
  donderdag 22 december 2005 @ 15:01:34 #141
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33309769
quote:
Op donderdag 22 december 2005 14:58 schreef outcast_within het volgende:

[..]
Dat is een hele goede vraag
Maar als ik zie hoe hij met de rest van de 'aanvallers' omgaat, istie of heel sterk, of alles is hypnose..
Nou lijkt me dat laatste best sterk

Maar ja, hoe gaat ichigo hem in de toekomst verslaan, als Aizen nu al zijn bankai met 1 vinger tegenkan houden, dan moet hij haast wel die Hollow in hem leren te gebruiken

En nu snap ik eindelijk Byakuya ook een beetje
  donderdag 22 december 2005 @ 15:16:51 #142
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33310303
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:01 schreef Orealo het volgende:

[..]

Dat is een hele goede vraag
Maar als ik zie hoe hij met de rest van de 'aanvallers' omgaat, istie of heel sterk, of alles is hypnose..
Nou lijkt me dat laatste best sterk

Maar ja, hoe gaat ichigo hem in de toekomst verslaan, als Aizen nu al zijn bankai met 1 vinger tegenkan houden, dan moet hij haast wel die Hollow in hem leren te gebruiken

En nu snap ik eindelijk Byakuya ook een beetje
als ik het goed had begrepen waren alle Captains en Vice-captains gehypnotiseerd door Aizen toen hij aan hun een keer zijn Bankai toonde. Ichigo heeft die Bankai nog nooit gezien en is dus als ik het goed heb nog niet gehypnotiseerd.
  donderdag 22 december 2005 @ 15:25:39 #143
51748 H4ze
wait...what?
pi_33310585
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:20 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

In het begin heb je EEN Menos Grande gezien , in deze ep zaten er wel 10 met een NOG groter 'iets' erachter.
Jaja ik weet dat ik die menos grande ook in 't begin heb gezien, maar datgeen wat in ep62 erachter zat meen ik toch ook echt gezien te hebben...Kan me natuurlijk keihard vergissen, maar ik zal als ik tijd heb nog wel een keer terugkijken.
*BURP*
  donderdag 22 december 2005 @ 15:32:26 #144
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33310827
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:25 schreef H4ze het volgende:

[..]

Jaja ik weet dat ik die menos grande ook in 't begin heb gezien, maar datgeen wat in ep62 erachter zat meen ik toch ook echt gezien te hebben...Kan me natuurlijk keihard vergissen, maar ik zal als ik tijd heb nog wel een keer terugkijken.
Je bedoelt toen die broer van Inoue werd veranderd in een Horrow in Horrowland? Toen zag je ook een hele grote Horrow.
pi_33337540
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

als ik het goed had begrepen waren alle Captains en Vice-captains gehypnotiseerd door Aizen toen hij aan hun een keer zijn Bankai toonde. Ichigo heeft die Bankai nog nooit gezien en is dus als ik het goed heb nog niet gehypnotiseerd.
Alleen al het aanschouwen van zijn zwaard doet mensen geloven wat hij wil. (wat een mooie zin, en zo werkt het ook volgens mij)

Ik gok trouwens nog steeds hypnose. Ach ja we zullen het snel genoeg weten (binnen een jaar ofzo )
pi_33635066
Omhoog met dit topic!
Het is een bijna zover

Hoe is het met die musical?
pi_33666501
bijna , 11 januari pas
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  dinsdag 3 januari 2006 @ 18:02:01 #148
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33666586
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef SureZal het volgende:
bijna , 11 januari pas
Ik dacht al, dat outcast_within een week te vroeg was.
pi_33666715
nog 8 dagen
pi_33676588
niet vier januari? deng. Maar toch Leven in dit topic. das ook mooi

Hoest met de bleachmusical?
pi_33681733
is er vandaag weer geen Bleach?
Tri State. Tri State. !
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:40:27 #152
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33681764
Nee volgende week een dubbelle aflevering though.
pi_33681878
Bleach is wel ok, ken betere maarja daar gaat dit niet over
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:47:13 #154
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33681922
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:45 schreef ARKON het volgende:
Bleach is wel ok, ken betere maarja daar gaat dit niet over
om even 1 reply offtopic te gaan
noem eens een betere? ik vind het wachten op bleach best saai worden
pi_33682364
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:47 schreef Orealo het volgende:

[..]

om even 1 reply offtopic te gaan
noem eens een betere? ik vind het wachten op bleach best saai worden
oa saint seiya
pi_33685256
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:04 schreef outcast_within het volgende:

Hoest met de bleachmusical?
pi_33722895
wanneer zouden de bleach fillers beginnen?
volgens mij beginnen ze de manga al aardig in te halen
moh
pi_33727784
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:25 schreef madjacksss het volgende:
wanneer zouden de bleach fillers beginnen?
volgens mij beginnen ze de manga al aardig in te halen
nee! Niet zoals bij Naruto
Tri State. Tri State. !
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:53:36 #159
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_33729134
Ik zie dat er een episode van Bleach Jump Festa 2004 is uitgekomen, iemand enig idee wat dat is?
MaxiTitan City
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:03:38 #160
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33732099
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:53 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik zie dat er een episode van Bleach Jump Festa 2004 is uitgekomen, iemand enig idee wat dat is?
dat is een soort lostaand stukje verhaal, soort filler, maar wel leuk
  zaterdag 7 januari 2006 @ 00:06:03 #161
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33785545
Komt er morgen die special ep? of heb ik datums verwisseld?
pi_33786028
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef Orealo het volgende:
Komt er morgen die special ep? of heb ik datums verwisseld?
10 januari 1uur special van Bleach!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 01:28:50 #163
51748 H4ze
wait...what?
pi_33787710
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:19 schreef Qunix het volgende:

[..]

10 januari 1uur special van Bleach!
Mooi zo
*BURP*
pi_33789028
Ik hoor trouwens dat over 13 weken de Fillers bij Naruto afgelopen zijn.

Is het echt zo dat er ook van deze verschrikkelijke fillers in Bleach komen, en zo ja, komen deze fillers ook voor zo'n lange tijd als in Naruto? .
Tri State. Tri State. !
pi_33792194
Of ze komen of niet. Je doet er niks aan.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:23:30 #166
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33797940
jammer genoeg niet, maar ik hoop dat als ze komen, het niet van die lompe naruto/dbz type fillers zijn
pi_33874281
hoppa, morgen issie uit en woensdag gefansubbed te kijken (hoop ik, want soms duurt een special langer om te subben)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_33880201
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:49 schreef SureZal het volgende:
hoppa, morgen issie uit en woensdag gefansubbed te kijken (hoop ik, want soms duurt een special langer om te subben)
Meestal wel, een dagje extra ofzo. Ze moeten dan ook meteen 2 afleveringen doen, dus zo heel gek is dat niet.
pi_33880707
Bijna bijna
  maandag 9 januari 2006 @ 22:15:53 #170
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33884398
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef Agiath het volgende:
Bijna bijna
pi_33884549
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:15 schreef Orealo het volgende:

[..]

Oh kut, het is pas maandag

Ik denk altijd dat het dinsdag is op maandag
Shit, nog meer als een dag wachten dus
pi_33910605
nog 2 dagen (ik ga uit van donderdag anders is het morgen zon teleurstelling )
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_33911926
de raw is uit
Go Go Dattbayo!
moh
pi_33913366
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:51 schreef madjacksss het volgende:
de raw is uit
Go Go Dattbayo!
Raw's kijk ik niet, beetje spoiler achter en niet leuk omdat je het niet verstaat...
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:42:07 #175
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33924056
Ik vind alles best, zolang het maar geen fillers zijn.
pi_33924347
Raw is 315MB !! Één uur special dus !!!
  woensdag 11 januari 2006 @ 10:25:10 #177
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33931532
Hij's uit !
pi_33934545
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:25 schreef Orealo het volgende:
Hij's uit !
waar haal jij hem vandaan dan?? Antwoord mag naar miesjel AT hotmail PUNT com..
Tenminste, ik zou heel dankbaar zijn indien je dat wilde mailen...

(dat klinkt wat netter)
pi_33937840
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 12:25 schreef Miesjel het volgende:

[..]

(dat klinkt wat netter)
zoek op google op Dattebayo, er is niks illegaals aan...
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:37:12 #180
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33940152
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 12:25 schreef Miesjel het volgende:

[..]

(dat klinkt wat netter)
Heb je gemailed, hopelijk heb je er wat aan
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:01:36 #181
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33942875
Ik heb hem net gezien,
SPOILER
pi_33954813
Nu komen de fillers...
Ach, de previews zagen er niet erg onaardig uit, hopelijk zijn ze beter als bij naruto

OT:

Leuke ep. Goed om ff na de vakantie weer een lekker overzicht te krijgen..
pi_33956783
ichigo vs kenpachi. Toen al zag je de horrow toen ie zich oplaade nadat kenpachi hem voor het lapje had gehouden (zijn ooglapje afdeed:P)
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:58:06 #184
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33956838
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:56 schreef outcast_within het volgende:
ichigo vs kenpachi. Toen al zag je de horrow toen ie zich oplaade nadat kenpachi hem voor het lapje had gehouden (zijn ooglapje afdeed:P)
Ik hoop dat ze in (de filler?) de volgende arch, in ieder geval aandacht gaan geven aan de hollow in Ichigo
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:01:20 #185
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_33956999
Ik had de hele episodes een slecht gevoel. Eerst begon het met een re-cap van gevechten. Toen een stukje over de aftermath, wat opzich wel leuk was, maar niet echt veel interessants opleverden. Behalve dan dat we nu weten dat iedereen nog leeft. En toen ze terug gingen naar Aarde, dacht ik echt bij mezelf:"Shit dit betekent fillers. " Maar na het zien van de preview, was ik eigenlijk weer erg positief. Dat zag er best gaaf uit. Urahara krijgt weer screentime. En we blijven ook de ontwikkeling in Soul Society volgen, als ik het goed heb
pi_33957324
Bleuh.. wat een slechte aflevering.. Hopen dat het snel weer beter word.
pi_33958386
ik vond het geen bijzondere aflevering maar heeel slecht vond ik em nou ook weer niet.
ik ben wel bang dat de fillers een beetje eentonig gaan worden na een tijdje :/

het kan ook best dat het wel leuk gaat worden.. we zullen zien.
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:27:20 #188
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33958443
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik had de hele episodes een slecht gevoel. Eerst begon het met een re-cap van gevechten. Toen een stukje over de aftermath, wat opzich wel leuk was, maar niet echt veel interessants opleverden. Behalve dan dat we nu weten dat iedereen nog leeft. En toen ze terug gingen naar Aarde, dacht ik echt bij mezelf:"Shit dit betekent fillers. " Maar na het zien van de preview, was ik eigenlijk weer erg positief. Dat zag er best gaaf uit. Urahara krijgt weer screentime. En we blijven ook de ontwikkeling in Soul Society volgen, als ik het goed heb
Dat laatste moeten we zeker krijgen denk ik, vooral met rukia
Ze reageerde wel een beetje soft vond ik, "Hey ichigo, bedankt eh!" alsof ze net een tientje van 'm geleend had
pi_33958661
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:58 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze in (de filler?) de volgende arch, in ieder geval aandacht gaan geven aan de hollow in Ichigo
Weiiinig kans. dat is zo vet, dat stellen ze wel uit als het echte echte echte kwaad komt

en vette episode (wel af en toe play speed times 4 zetten) vooral wat er nog komen gaat, en natuurlijk mijn heldin de vice-captain of kenpachi zat erin.

Trouwens kreeg wel een half lauw kerst gevoel toen ik ze op hun vliegende matje langs de maan zag rijden
SPOILER
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:50:55 #190
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_33959629
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:31 schreef outcast_within het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:30:56 #191
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34145674
subtiele schop naar boven met de video clip van een ED van bleach

Hier
pi_34145894
wies ed?
pi_34145923
deze clip is trouwens heel goed te pruimen. Helemaal niet te zoet enzo. yay
pi_34145980
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:30 schreef Orealo het volgende:
subtiele schop naar boven met de video clip van een ED van bleach

Hier
Dat begin lijkt echt gruwelijk veel op Aerosmith - Walk This Way

She's cute Though
pi_34146161
het liedje duurt te lang en verliest aan kracht. maar wel echt een catchy chorus.

Ik zou zeggen fade out bij 1.37
pi_34167599
Ze ziet er jong uit zeg!
Tri State. Tri State. !
pi_34168102
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:46 schreef outcast_within het volgende:
het liedje duurt te lang en verliest aan kracht. maar wel echt een catchy chorus.

Ik zou zeggen fade out bij 1.37
Hij is toch al een tijdje de nieuwe afsluiter van Bleach of niet?
pi_34179940
geen idee. ik zap altijd naar het einde
pi_34192611
Leuke aflevering.Maar er staan waarschijnlijk weer een paar geweldige afleveringen te wachten.
pi_34201462
Ep 64 was leuk Lijkt me wel een leuke verhaallijn worden (heb de manga niet gelezen)
Nieuwe ED is wel ok, maar er zijn betere geweest
pi_34203482
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef Intrepidity het volgende:
Ep 64 was leuk Lijkt me wel een leuke verhaallijn worden (heb de manga niet gelezen)
Nieuwe ED is wel ok, maar er zijn betere geweest
Muah, ik had meer aktie verwacht
pi_34204189
verwachte juist geen actie. Weet je nog die afleveringen voordat ze in soul society zaten?..... deng daar zat weinig tot geen vaart in.
pi_34204315
idd, ik had wel een paar tussenafleveringen van vrolijk geneuzel ofzo verwacht
valt weer alles mee
moh
pi_34226431
Net gekeken. Zeker wel leuke aflevering.
Inoue is wel een beetje dom, dat ze zo die deur instapt maar ach, anders hou je ook geen verhaal over.

Dat met die au het doet pijn, maar het is zo fijn en die freeloader skit. ^-^
pi_34231180
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:26 schreef SureZal het volgende:
ik vond het geen bijzondere aflevering maar heeel slecht vond ik em nou ook weer niet.
ik ben wel bang dat de fillers een beetje eentonig gaan worden na een tijdje :/

het kan ook best dat het wel leuk gaat worden.. we zullen zien.
Leuke ondertitel

OT: Ik heb nog niks van Bleach gezien ... maar ga binnenkort wel beginnen (heb zo'n beetje alle eps op mn PC staan)

[ Bericht 10% gewijzigd door omegaproject op 19-01-2006 09:29:18 ]
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:29:45 #206
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34251073
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 09:14 schreef omegaproject het volgende:

[..]

Leuke ondertitel

OT: Ik heb nog niks van Bleach gezien ... maar ga binnenkort wel beginnen (heb zo'n beetje alle eps op mn PC staan)
Binnenkort begnnen? nu beginnen!

Bleach van deze week vond ik leuk!
pi_34443695
SPOILER
ep 65
pi_34445681
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef outcast_within het volgende:
SPOILER
ep 65
Ik vond het wel lachen eigenlijk.
SPOILER
pi_34446315
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:58 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik vond het wel lachen eigenlijk.
SPOILER
SPOILER
pi_34446808
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef outcast_within het volgende:
SPOILER
ep 65
Ik wou net zeggen, Beetje "simon says" flashbacks...

Toch cool dat we weer even Soul Society zagen aan het begin
pi_34699923
En we kunnen weer :S
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:30:28 #212
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34699982
Ik vond de animatie van deze episode zwaar onvoldoende.. het verhaal is wel 'ok', maar ik moest lachen bij dat ene stukje waar Ishida's hoofd echt 5 seconde hetzelfde bleef, ik ga ff een screenshotje zoeken
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:36:58 #213
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34700263

Dat bleef echt 5 seconden zo staan, ik moest echt lachen
pi_34700364
4.38
idd! echt grappig. Ik spoelde er met 4speed doorheen dus tjah

Hoe vind je de intro trouwens van shinobuden! geweldig ofniet? Iig na een paar keer kijken zeker. Dat stukje eruit knippen was 2gig! en dan weer converten. volgens mij doe ik iets fout
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:41:42 #215
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34700431
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:40 schreef outcast_within het volgende:
4.38
idd! echt grappig. Ik spoelde er met 4speed doorheen dus tjah

Hoe vind je de intro trouwens van shinobuden! geweldig ofniet? Iig na een paar keer kijken zeker. Dat stukje eruit knippen was 2gig! en dan weer converten. volgens mij doe ik iets fout
2gig
Ik ben 'm nu aan het binnenhalen, hehe
  woensdag 1 februari 2006 @ 23:41:55 #216
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34700448
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:30 schreef Orealo het volgende:
Ik vond de animatie van deze episode zwaar onvoldoende.. het verhaal is wel 'ok', maar ik moest lachen bij dat ene stukje waar Ishida's hoofd echt 5 seconde hetzelfde bleef, ik ga ff een screenshotje zoeken
Helemaal mee eens. Het was nog dramatischer dan het verhaal.
pi_34700495
vorige episode Die hard.
Deze episode. The cube
Welke film word het de volgende keer?
Blade runner?
pi_34718183
Vermakelijk voor een filler
pi_34719043
jup, ziet er weer cool uit
pi_34734269
Alleen dat lachje... vet irritant...
pi_34781092
nog drie
見なさい! 日本語!
  maandag 6 februari 2006 @ 15:43:42 #222
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34796275
nog 2
pi_34797234
Ik heb echt niet het gevoel dat het een spannende aflevering word
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:42:02 #224
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_34860636
Volgende week een 1 uur special (tenminste dat maakte ik op uit het einde) hopelijk komt er dan een einde aan deze "saga" want echt boeiend vind ik hem niet.
MaxiTitan City
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:48:03 #225
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34860817
Welke film was het vandaag nou? Ik kon er niet opkomen.
pi_34860875
Orealo wat doe je nou is dat zo'n vlag om je steun te betuigen?

Net zoiets als msn'ers een voetbal hadden voor hun naam als steun voor die voetballer die dood is.
Onzinnig gedrag zeg.

Jammer had zoiets niet verwacht... Zucht accepteren dan maar
pi_34862731
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Welke film was het vandaag nou? Ik kon er niet opkomen.
Dit keer was het een mix van Twee. Cluedo the movie en Reservoir dogs

http://www.fortunecity.com/meltingpot/redriver/540/standoff.JPG
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:53:23 #228
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34862853
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:49 schreef outcast_within het volgende:
Orealo wat doe je nou is dat zo'n vlag om je steun te betuigen?

Net zoiets als msn'ers een voetbal hadden voor hun naam als steun voor die voetballer die dood is.
Onzinnig gedrag zeg.

Jammer had zoiets niet verwacht... Zucht accepteren dan maar
Over een voetballer kan ik ook niet rouwig zijn, maar dit is niet alleen steun betuigen, het is laten zien dat ik het met hun eens ben
Steun *hier* de Denen deel 3
pi_34862956
onzinnig gedoe. Kanten kiezen enzo. Bah. politiek en anime gaan niet samen. Ik laat het los
SPOILER
Demmit door politiek geblaat de spoiler tag vergeten

[ Bericht 16% gewijzigd door outcast_within op 08-02-2006 14:10:30 ]
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:02:20 #230
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34863084
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:57 schreef outcast_within het volgende:
onzinnig gedoe. Kanten kiezen enzo. Bah. politiek en anime gaan niet samen. Ik laat het los

ontopic maar weer. Ze speelden vals, ze hebben chad in het vorige spelletje niet terug gegeven. wat een slechte slechterikken zijn het toch
Hmm, het punt voor mij is dat de tekenaars van die cartoons doodverwensd worden door een hele cultuur, terwijl er zat cartoons zijn tegen de 'westerse' wereld, waar geen haan naar kraait, ze moeten zich niet zo aanstellen

Maar animeway!
*net thuis en downloaden gaat
pi_34864634
Leuke ep.
Vooral weer droog met Kon en Inoue
pi_34885425
heb betere tietengrapjes gezien
pi_34886063
Ik vind het nog steeds leuker dan Naruto en ik hoop dat dat zo blijft...

Ook is er weer een weekje rust en is de volgende ep 14 feb, één uur special!

donderdag 9 februari 2006 @ 00:06:56 #234
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34886945
Hij was vermakelijk

Verwacht veel van volgende week!
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:07:57 #235
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34886968
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:42 schreef Qunix het volgende:
Ik vind het nog steeds leuker dan Naruto en ik hoop dat dat zo blijft...

Ook is er weer een weekje rust en is de volgende ep 14 feb, één uur special!

Da's toch geen weekje rust? 14 feb is dinsdag? dus woensdag vertaald, of reken ik nu heel raar?
pi_34887141
ja ik vond het ook vreemd (dem irriteer me nog steeds aan die vlag)
maar mss heeft hij wel gelijk. Hij heeft gekeken en nu weer een weekje rust in de zin van 6 dagen rust tot de volgende
pi_34887183
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef outcast_within het volgende:
maar mss heeft hij wel gelijk. Hij heeft gekeken en nu weer een weekje rust in de zin van 6 dagen rust tot de volgende
In die zin ja... Niet 1 aflevering rust dus
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:34:32 #238
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34887762
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef outcast_within het volgende:
Zo dan

En ooh in die zin
Kan niet wachten
pi_34887885
Yay je bent te lief . Waardering allom.

Nu ff weer 1 aflevering midori no hibi kijken en dan naar bed. slaap lekker anifokmezen (pff hoe noem je iemand die van anime houd en op fok rondwaalt?)
pi_34891379
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:41 schreef outcast_within het volgende:
Yay je bent te lief . Waardering allom.

Nu ff weer 1 aflevering midori no hibi kijken en dan naar bed. slaap lekker anifokmezen (pff hoe noem je iemand die van anime houd en op fok rondwaalt?)
die zou ik niet een fan noemen , gezien je tijd over hebt om te fokken! Had je ook nog wel een anime aan kunnen zetten
pi_34891666
grapppig net toen ik dit topic in myat zag staan zag ik jou naam staan bij laatste nieuwe reactie en ik vroeg me af waarom je ZEUR berus heete ipv zerberus :p
pi_35115830
w000000000000000t

nieuwe afleveringen 68+69 zijn vet !!!!!1
SPOILER
pi_35116538
aan het einde krijg je valentijn bende te zien
pi_35125514
jaaaaaaa de nieuwe bleahc is vet, heb hem vanmiddag gezien en op het eind had ik zoiets van ..
SPOILER
ik vind het cker geen saaie fillers oid
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_35137302
nu snap ik iig waar die irri poppetjes aan het eind vandaan komen
pi_35137354
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:50 schreef outcast_within het volgende:
nu snap ik iig waar die irri poppetjes aan het eind vandaan komen
Ja ik dacht eerst ook al wtf is dit voor ending...
Die kikker lijkt op Kermit

Maar Gon blijft nog steeds de leukste, die piepjes de heletijd als hij loopt
pi_35137445
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:51 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ja ik dacht eerst ook al wtf is dit voor ending...
Die kikker lijkt op Kermit

Maar Gon blijft nog steeds de leukste, die piepjes de heletijd als hij loopt
die heeft de rest ook. die piepjes.
Einde is nu ik het wel weet, nog steeds bagger
Waarom mogen ze ook alweer niet in hun coole lichamen blijven?
pi_35138684
Super anime (inc fillers!)
pi_35139046
klees alleen manga en kijk de animefillers alleen omdat me pa hem kijkt, wel veeeeeel beter dan die naruto crap-fillers die volgens mij niemand meer kijkt
pi_35139604
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 00:40 schreef Newien het volgende:
klees alleen manga en kijk de animefillers alleen omdat me pa hem kijkt, wel veeeeeel beter dan die naruto crap-fillers die volgens mij niemand meer kijkt
Ik nog wel... Krijg meer vertrouwen erin aangezien die fillers íétsjes beter worden...
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:45:10 #251
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_35146847
Ik vond het voor een dubbele aflevering tegenvallen. Het enige leuke was Rukia en dat we nu weten waar die poppetjes vandaan komen.
pi_35317443
Deze week gewoon een aflevering?
pi_35361664
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:11 schreef Miesjel het volgende:
Deze week gewoon een aflevering?
En zelfs een leuke.
pi_35363774
Die

Zijn zo saai nog niet, helemaal niet vergeleken met de standaard vampier crap die ik verwachte. Snap er nog niet veel van, maar they make you want for more

Het leek trouwens of de tekeningen meer verzorgd waren en de muziek/sound ook beter was. Alleen con vind ik te flauw en hoeft niet zo vaak iets te zeggen.

Ze doen het trouwens erg goed met de quincy die zijn krachten kwijt is.
Jerom (suske en wiske) en dikke tetten hebben trouwens ook leuke krachten die nog moeten groeien.

Jerom zijn knuffel is trouwens wel de leukste van de vier en WTF
SPOILER
SPOILER
Waarom zitten de mod souls ook alweer in knuffels en niet in hun sterke lichamen? Om niet op te vallen ofzo, maar jah hebben ze nog wel die lichamen ergens?
SPOILER

[ Bericht 23% gewijzigd door outcast_within op 22-02-2006 13:56:37 ]
pi_35367436
Wat ook grappig was.
SPOILER
  woensdag 22 februari 2006 @ 15:54:55 #256
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_35368102
Dingen over de laatste aflevering hoeven niet in spoilers lijkt me.

Vond het echt een top aflevering. Had het bijna het niveau van de oude Bleach van voor dat ze naar Soul Society gingen. Vooral dat keurige accent van Rukia is geweldig.
pi_35368825
En weer leuke ep.
pi_35368959
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dingen over de laatste aflevering hoeven niet in spoilers lijkt me.

Vond het echt een top aflevering. Had het bijna het niveau van de oude Bleach van voor dat ze naar Soul Society gingen. Vooral dat keurige accent van Rukia is geweldig.
Whehe. Ik houd het maar dat op de dag dat ie uit is. Alles nog in spoiler moet
pi_35370075
7 maart volgende aflevering.
pi_35387795
wat nou volgende aflevering? Deze was echt leuk. Na brallen jullie :p
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:06:42 #261
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35388048
Edit : spoiler weggehaald
pi_35388105
Whehe ssst
  woensdag 22 februari 2006 @ 23:09:35 #263
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35388182
Whehehe.
pi_35388298
Dus ontopic maar weer.

Hij lijkt een beetje op een clown die ichigo in de intro als ie horrow morphed
pi_35390715
Het viel me op in de vorige sub noemnde ze nog "bound" en nu opeens "Bounto"
pi_35390857
Idd!

het viel me ook op dat bounto beter was als bound. Die o klonk opeens scherper toen die er ook stond
pi_35390936
Wel coole ep iig
  donderdag 23 februari 2006 @ 00:41:21 #268
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_35392029
moet nog kijken naar de nieuwe aflevering wordt weer laat slapen vannacht
en iedereen heeft em gezien
pi_35392389
Zie je waren mijn spoilers niet voor niks!
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:15:30 #270
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_35397601
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 00:53 schreef outcast_within het volgende:
Zie je waren mijn spoilers niet voor niks!
Het is gewoon een standaard regel dat zaken uit een aflevering die al geweest is niet in spoilers hoeft. Als je een aflevering nog niet hebt gezien is het gewoon eigen risico om dit topic al te betreden.
pi_35398810
Het was een leuke epi, ben alleen van mening dat er in een te korte tijd weer teveel nieuwe characters worden geintroduceerd. Wie is Rukia....kidding ^_^, maar nu zijn het weer die bound(o)s, in de weken ervoor was het dat groepje van Urahara. Wel geweldig dat het knuffels zijn geworden, ze zijn alle drie zwaar grappig

Die vrouwelijke Bound wordt natuurlijk gebruikt door die mannelijke en op een gegeven moment zal Ichigo het wel gaan opnemen voor haar. Wat natuurlijk niemand snapt, hij gaat weer zitten schreeuwen, overtuigd iedereen, badguy vlucht, vrouwelijke bound legt alles uit, en we gaan weer verder ^_^
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:09:53 #272
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_35399014
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:03 schreef ImmovableMind het volgende:
Het was een leuke epi, ben alleen van mening dat er in een te korte tijd weer teveel nieuwe characters worden geintroduceerd. Wie is Rukia....kidding ^_^, maar nu zijn het weer die bound(o)s, in de weken ervoor was het dat groepje van Urahara. Wel geweldig dat het knuffels zijn geworden, ze zijn alle drie zwaar grappig

Die vrouwelijke Bound wordt natuurlijk gebruikt door die mannelijke en op een gegeven moment zal Ichigo het wel gaan opnemen voor haar. Wat natuurlijk niemand snapt, hij gaat weer zitten schreeuwen, overtuigd iedereen, badguy vlucht, vrouwelijke bound legt alles uit, en we gaan weer verder ^_^
Het zijn fillers, dus ik denk niet dat die Bounto's belangrijk zijn voor het doorlopende verhaal en we ze hierna nog een keer zien. En hopelijk dat die knuffels incl. Con hierna ook verdwijnen.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:40:52 #273
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_35431553
Deze fillers zijn tenminste beter dan die van Naruto....gelukkig maar

TVP
pi_35594395
Tik. Tak.
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:03:27 #275
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_35598015
Geen Bleach vandaag.
pi_35600109
Tik Tak?
pi_35601911
...and btw, there is no Bleach ep. this week, #71 will air on the 7th.
pi_35612887
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:20 schreef outcast_within het volgende:
...and btw, there is no Bleach ep. this week, #71 will air on the 7th.
Idd
pi_35810072
Ik heb genoeg van al dat gewacht.
Ik ga denk ik maar eens beginnen met de manga lezen
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:58:49 #280
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35810112
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:57 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb genoeg van al dat gewacht.
Ik ga denk ik maar eens beginnen met de manga lezen
Haal die link weg man, je mag geen FTR ban krijgen
pi_35810254
dat zou wel jammer zijn idd
Mijn guardian angel
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:04:43 #282
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35810332
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:02 schreef outcast_within het volgende:
dat zou wel jammer zijn idd
Mijn guardian angel
goeie link
pi_35825557
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:04 schreef Orealo het volgende:

[..]

goeie link
1s!
pi_35832068
weet iemand waar ze ongeveer zijn met de manga? > De anime

edit: gevonden

[ Bericht 20% gewijzigd door outcast_within op 09-03-2006 11:51:03 ]
pi_35865757
Goeie Ep. Alleen dat gedoe in SS was een beetje vaag, maar dat zullen we nogwel zien...

Die Boutou's worden steeds gaver
pi_35867571
Mooie ep
  donderdag 9 maart 2006 @ 10:58:31 #287
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_35871690
Bounto verhaal wordt steeds interessanter.
pi_35872471
een tunnel dus. die geopend word als ishidi word opgezogen.
pi_35873327
In de manga droomt ichigo over vrouwensandwiches?

http://i16.photobucket.co(...)nbleach-ch182-18.jpg

Edit: Oh wacht het was de mod-soul in ichigo's lichaam
  donderdag 9 maart 2006 @ 12:06:07 #290
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_35873488
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 12:01 schreef outcast_within het volgende:
In de manga droomt ichigo over vrouwensandwiches?

http://i16.photobucket.co(...)nbleach-ch182-18.jpg

Edit: Oh wacht het was de mod-soul in ichigo's lichaam
Nee Jappaners zijn niet oversext.
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:49:56 #291
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_35891344
Was wel een leuke aflevering

Ik ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen met die bounto's.
pi_35896274
bleach gelicenced?
pi_35896333
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:58 schreef outcast_within het volgende:
bleach gelicenced?
hoe bedoel je?
pi_35897083
pi_35897150
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:21 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding]
M'n Bleach wat doe je?
pi_35897287
Ach, Dattebayo gaat wel verder met subben
Vaak niet
pi_35897344
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:27 schreef Pasukaru het volgende:
Ach, Dattebayo gaat wel verder met subben
Ja maar dan gaan ze het weer Engels voice-overen en dan zie je over 6 jaar alle kinderen uit groep acht met Bleach-ruilkaartjes
Dit verpest het imago van Anime
  vrijdag 10 maart 2006 @ 01:08:03 #298
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35899876
Tijdje niet gepost hier, maar ik ga morgen weer verder met kijken
pi_35899894
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:28 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ja maar dan gaan ze het weer Engels voice-overen en dan zie je over 6 jaar alle kinderen uit groep acht met Bleach-ruilkaartjes
Dit verpest het imago van Anime
Ja stel je voor dat het populair zou worden
  vrijdag 10 maart 2006 @ 01:10:16 #300
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35899916
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 01:08 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ja stel je voor dat het populair zou worden
Ja, ze stellen de 'doelgroep' voor anime in nederland veel te laag, en daarom zijn al snel de 'gore' series taboe
  vrijdag 10 maart 2006 @ 01:10:35 #301
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35899922
Tsjakka!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')