Muah, ik had meer aktie verwachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef Intrepidity het volgende:
Ep 64 was leukLijkt me wel een leuke verhaallijn worden (heb de manga niet gelezen)
Nieuwe ED is wel ok, maar er zijn betere geweest
Leuke ondertitelquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:26 schreef SureZal het volgende:
ik vond het geen bijzondere aflevering maar heeel slecht vond ik em nou ook weer niet.
ik ben wel bang dat de fillers een beetje eentonig gaan worden na een tijdje :/
het kan ook best dat het wel leuk gaat worden.. we zullen zien.
Binnenkort begnnen? nu beginnen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:14 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Leuke ondertitel![]()
OT: Ik heb nog niks van Bleach gezien ... maar ga binnenkort wel beginnen (heb zo'n beetje alle eps op mn PC staan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep 65![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef outcast_within het volgende:Ik vond het wel lachen eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep 65
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:58 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik vond het wel lachen eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:58 schreef outcast_within het volgende:Ik wou net zeggen, Beetje "simon says" flashbacks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ep 65![]()
Toch cool dat we weer even Soul Society zagen aan het begin
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
2gigquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:40 schreef outcast_within het volgende:
4.38
idd! echt grappig. Ik spoelde er met 4speed doorheen dus tjah
Hoe vind je de intro trouwens van shinobuden! geweldig ofniet? Iig na een paar keer kijken zeker. Dat stukje eruit knippen was 2gig! en dan weer converten.volgens mij doe ik iets fout
Helemaal mee eens. Het was nog dramatischer dan het verhaal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:30 schreef Orealo het volgende:
Ik vond de animatie van deze episode zwaar onvoldoende.. het verhaal is wel 'ok', maar ik moest lachen bij dat ene stukje waar Ishida's hoofd echt 5 seconde hetzelfde bleef, ik ga ff een screenshotje zoeken![]()
Dit keer was het een mix van Twee. Cluedo the movie en Reservoir dogsquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Welke film was het vandaag nou? Ik kon er niet opkomen.
Over een voetballer kan ik ook niet rouwig zijn, maar dit is niet alleen steun betuigen, het is laten zien dat ik het met hun eens benquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:49 schreef outcast_within het volgende:
Orealo wat doe je nou is dat zo'n vlag om je steun te betuigen?
Net zoiets als msn'ers een voetbal hadden voor hun naam als steun voor die voetballer die dood is.
Onzinnig gedrag zeg.
Jammer had zoiets niet verwacht... Zucht accepteren dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Demmit door politiek geblaat de spoiler tag vergeten
[ Bericht 16% gewijzigd door outcast_within op 08-02-2006 14:10:30 ]
Hmm, het punt voor mij is dat de tekenaars van die cartoons doodverwensd worden door een hele cultuur, terwijl er zat cartoons zijn tegen de 'westerse' wereld, waar geen haan naar kraait, ze moeten zich niet zo aanstellenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:57 schreef outcast_within het volgende:
onzinnig gedoe. Kanten kiezen enzo. Bah. politiek en anime gaan niet samen. Ik laat het los
ontopic maar weer. Ze speelden vals, ze hebben chad in het vorige spelletje niet terug gegeven. wat een slechte slechterikken zijn het toch
Da's toch geen weekje rust? 14 feb is dinsdag? dus woensdag vertaald, of reken ik nu heel raar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:42 schreef Qunix het volgende:
Ik vind het nog steeds leuker dan Naruto en ik hoop dat dat zo blijft...
Ook is er weer een weekje rust en is de volgende ep 14 feb, één uur special!
In die zin ja... Niet 1 aflevering rust dusquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef outcast_within het volgende:
ja ik vond het ook vreemd (dem irriteer me nog steeds aan die vlag)
maar mss heeft hij wel gelijk. Hij heeft gekeken en nu weer een weekje rust in de zin van 6 dagen rust tot de volgende
Zo danquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef outcast_within het volgende:
ja ik vond het ook vreemd (dem irriteer me nog steeds aan die vlag)
maar mss heeft hij wel gelijk. Hij heeft gekeken en nu weer een weekje rust in de zin van 6 dagen rust tot de volgende
die zou ik niet een fan noemen , gezien je tijd over hebt om te fokken! Had je ook nog wel een anime aan kunnen zettenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:41 schreef outcast_within het volgende:
Yay je bent te lief. Waardering allom.
Nu ff weer 1 aflevering midori no hibi kijken en dan naar bed. slaap lekker anifokmezen (pff hoe noem je iemand die van anime houd en op fok rondwaalt?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het cker geen saaie fillers oidすれざる ・・SureZal ・・ スレザル
Ja ik dacht eerst ook al wtf is dit voor ending...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:50 schreef outcast_within het volgende:
nu snap ik iig waar die irri poppetjes aan het eind vandaan komen
die heeft de rest ook. die piepjes.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst ook al wtf is dit voor ending...
Die kikker lijkt op Kermit![]()
Maar Gon blijft nog steeds de leukste, die piepjes de heletijd als hij loopt![]()
Ik nog wel... Krijg meer vertrouwen erin aangezien die fillers íétsjes beter worden...quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:40 schreef Newien het volgende:
klees alleen manga en kijk de animefillers alleen omdat me pa hem kijkt, wel veeeeeel beter dan die naruto crap-fillers die volgens mij niemand meer kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |