Nee ik hou wel van al die Shikai Bankai stuff van die captains, ik kan ook niet wachten totdat Kenpachi zijn zwaard leert kennen en nog sterker word (en die aizen met 1 hand op rug killed)quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:01 schreef Zeurberus het volgende:
Met die captains heb ik dus relatief weinig , behalve Kenpachi
Die gast leeft puur op sterkte en kan het zo ver schoppen zonder naam van zijn zwaard te weten , in principe geeft dit dus ook weer (tot op zekere hoogte natuurlijk) hoeveel je kan bereiken PUUR met wilskracht en training
Weer iets wat mij enorm aanspreekt
Dat shikai/bankai stuff is ook zwaar interessant om te zien , maar ik vind het dus NOG interessanter om te zien dat iemand de zelfde positie (captain) kan bereiken zonder zelfs de naam van zijn zwaard te weten en dus eigelijk de essentie mist van dat wereldjequote:Op zaterdag 17 december 2005 02:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee ik hou wel van al die Shikai Bankai stuff van die captains, ik kan ook niet wachten totdat Kenpachi zijn zwaard leert kennen en nog sterker word (en die aizen met 1 hand op rug killed)
Hehe das dan ook weer cool ja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:09 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dat shikai/bankai stuff is ook zwaar interessant om te zien , maar ik vind het dus NOG interessanter om te zien dat iemand de zelfde positie (captain) kan bereiken zonder zelfs de naam van zijn zwaard te weten en dus eigelijk de essentie mist van dat wereldjeHij krijgt op een andere ongebruikelijke respect van zijn gelijke en dat vind ik juist tof (en ja ik kies vaak voor de underdog
)
Vergelijk jezelf maar met de held uit het verhaalquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:56 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om bij Bleach een favo char te kiezen. Ze hebben allemaal wel wat zowel qua moves als wapens. Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met hoe de levensvisie is van mijn favo char , oftewel de gene waar ik me het meest in kan vinden.
En denk toch dat dat Ichigo is
Klopt, ik erger me elke keer kapot als er een gaaf actie stuk in Bleach zit, gooien ze die blije kutplaat erdoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Mee eens...afgezien van dat ene 'pop' nummer met zang erin , geloof dat die Number One heet.
En PRECIES die kutplaat gooien ze in de actie scenes afgelopen paar afleveringen![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:57 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Klopt, ik erger me elke keer kapot als er een gaaf actie stuk in Bleach zit, gooien ze die blije kutplaat erdoor.
Geweldig, goed werkquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:35 schreef outcast_within het volgende:
http://home.tiscali.nl/taipau/blmus.wmv
Is te goed voor deze wereld.
Heeft dus dat bleach dingetje gedownload van de stream van die site.
Vervolgens helemaal verandert in een kleiner bestandje van maar 9 mb ipv 25
en ook nog een geupload a 40kb/sec
Enjoy
Whehe, is is toch wel bizar, zo'n toneelstuk/musical van Bleach.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:35 schreef outcast_within het volgende:
http://home.tiscali.nl/taipau/blmus.wmv
Is te goed voor deze wereld.
Heeft dus dat bleach dingetje gedownload van de stream van die site.
Vervolgens helemaal verandert in een kleiner bestandje van maar 9 mb ipv 25
en ook nog een geupload a 40kb/sec
Enjoy
Coole avatar!quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:44 schreef torn_Machina het volgende:
Ik moet me er nu echt van weerhouden om niet de manga te gaan lezen. Mooi nummer trouwens.![]()
*paupermode = 1 "Ach al die jappen "klinken" hetzelfde"quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:45 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Whehe, is is toch wel bizar, zo'n toneelstuk/musical van Bleach.
Ik vraag me af of ze ook echt die voiceactors hebben als acteurs.. Rukia klinkt ook echt als Rukia!
Jah, en de meisjes gedragen zich ook echt zoals in de anime!quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
*paupermode = 1 "Ach al die jappen "klinken" hetzelfde"![]()
ok internet sarcasme komt even niet aan enzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:39 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Jah, en de meisjes gedragen zich ook echt zoals in de anime!
gek volk, die japanners.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:55 schreef Miesjel het volgende:
Hmmm ik vond hem een beetje tegenvallen.Eens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Nee ik ken geen japanse meisjes...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ok internet sarcasme komt even niet aan enzo.
Ken je japanse meisjes? Ben zelf chinees en word een beetje moe van al die he ken jij (een andere chinees in nederland, of jij lijkt erg op die ene andere chinees die ze dan kennen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd wat we in de nieuwe saga allemaal voorgeschoteld krijgen
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
Ja, maar 't verhaal van Bleach is toch wel ff ietsjes beter dan DBZ. En in Bleach zit leuke humorquote:Op donderdag 22 december 2005 00:08 schreef outcast_within het volgende:
was er niet iemand die dbz zei?
Vechten, cavelarie komt eraan. slechterikken vluchten, worden sterker. Goederikken genezen en worden sterker. (ondertussen nog een paar golden cup fillers) en dan weer vechten?
Weet niet precies, maar helemaal in 't begin van de serie zag je 'het' ook al als ik me niet vergis.quote:Ach wat maakt het uit. Tis mooi en wat was dat geval achter die menos grandes? (ik gok eindbaas)
geloof mij maar, niet alleen jij hebt de neigingquote:Op donderdag 22 december 2005 01:15 schreef H4ze het volgende:
krijg echt de neiging om de manga te gaan lezen![]()
was dat niet gewoon een Menos Grande in het begin (of hoe je het ook schrijft) en dat ding wat je in ep. 62 zag was veel groter dan die M.G.quote:Weet niet precies, maar helemaal in 't begin van de serie zag je 'het' ook al als ik me niet vergis.
In het begin heb je EEN Menos Grande gezien , in deze ep zaten er wel 10 met een NOG groter 'iets' erachter.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:01 schreef SureZal het volgende:
[..]
geloof mij maar, niet alleen jij hebt de neiging![]()
[..]
was dat niet gewoon een Menos Grande in het begin (of hoe je het ook schrijft) en dat ding wat je in ep. 62 zag was veel groter dan die M.G.
Er zal inderdaad nog wel iets zijn wat nog machtiger is dan Aizen, opzich wel jammer want Aizen was tenminste nog menselijk wat hem zo tof maakte als bad-guyquote:Op donderdag 22 december 2005 10:35 schreef outcast_within het volgende:
eindbaas ^-^
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:56 schreef outcast_within het volgende:
was aizen nou zo sterk. of was dat dus die hypnose shit? beetje ichigo's zwaard tegen houden met zijn vinger.
en schijt aan. Dat er misschien nog een extra eindbaas na aizen komt geeft alleen maar meer materiaal. ^-^
Dat is een hele goede vraagquote:
als ik het goed had begrepen waren alle Captains en Vice-captains gehypnotiseerd door Aizen toen hij aan hun een keer zijn Bankai toonde. Ichigo heeft die Bankai nog nooit gezien en is dus als ik het goed heb nog niet gehypnotiseerd.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:01 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag
Maar als ik zie hoe hij met de rest van de 'aanvallers' omgaat, istie of heel sterk, of alles is hypnose..
Nou lijkt me dat laatste best sterk![]()
Maar ja, hoe gaat ichigo hem in de toekomst verslaan, als Aizen nu al zijn bankai met 1 vinger tegenkan houden, dan moet hij haast wel die Hollow in hem leren te gebruiken![]()
En nu snap ik eindelijk Byakuya ook een beetje![]()
Jaja ik weet dat ik die menos grande ook in 't begin heb gezien, maar datgeen wat in ep62 erachter zat meen ik toch ook echt gezien te hebben...Kan me natuurlijk keihard vergissen, maar ik zal als ik tijd heb nog wel een keer terugkijken.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:20 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
In het begin heb je EEN Menos Grande gezien , in deze ep zaten er wel 10 met een NOG groter 'iets' erachter.
Je bedoelt toen die broer van Inoue werd veranderd in een Horrow in Horrowland? Toen zag je ook een hele grote Horrow.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:25 schreef H4ze het volgende:
[..]
Jaja ik weet dat ik die menos grande ook in 't begin heb gezien, maar datgeen wat in ep62 erachter zat meen ik toch ook echt gezien te hebben...Kan me natuurlijk keihard vergissen, maar ik zal als ik tijd heb nog wel een keer terugkijken.
Alleen al het aanschouwen van zijn zwaard doet mensen geloven wat hij wil. (wat een mooie zin, en zo werkt het ook volgens mij)quote:Op donderdag 22 december 2005 15:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
als ik het goed had begrepen waren alle Captains en Vice-captains gehypnotiseerd door Aizen toen hij aan hun een keer zijn Bankai toonde. Ichigo heeft die Bankai nog nooit gezien en is dus als ik het goed heb nog niet gehypnotiseerd.
om even 1 reply offtopic te gaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:45 schreef ARKON het volgende:
Bleach is wel ok, ken betere maarja daar gaat dit niet over
oa saint seiyaquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:47 schreef Orealo het volgende:
[..]
om even 1 reply offtopic te gaan![]()
noem eens een betere? ik vind het wachten op bleach best saai worden
nee!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:25 schreef madjacksss het volgende:
wanneer zouden de bleach fillers beginnen?
volgens mij beginnen ze de manga al aardig in te halen
dat is een soort lostaand stukje verhaal, soort filler, maar wel leukquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:53 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik zie dat er een episode van Bleach Jump Festa 2004 is uitgekomen, iemand enig idee wat dat is?
10 januari 1uur special van Bleach!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef Orealo het volgende:
Komt er morgen die special ep? of heb ik datums verwisseld?
Meestal wel, een dagje extra ofzo. Ze moeten dan ook meteen 2 afleveringen doen, dus zo heel gek is dat niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:49 schreef SureZal het volgende:
hoppa, morgen issie uit en woensdag gefansubbed te kijken (hoop ik, want soms duurt een special langer om te subben)
Oh kut, het is pas maandagquote:
Raw's kijk ik niet, beetje spoiler achter en niet leuk omdat je het niet verstaat...quote:
waar haal jij hem vandaan dan?? Antwoord mag naar miesjel AT hotmail PUNT com..quote:
zoek op google op Dattebayo, er is niks illegaals aan...quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:25 schreef Miesjel het volgende:
[..]
waar haal jij hem vandaan dan?? Antwoord mag naar miesjel AT hotmail PUNT com..
Tenminste, ik zou heel dankbaar zijn indien je dat wilde mailen...
(dat klinkt wat netter)
Heb je gemailed, hopelijk heb je er wat aanquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:25 schreef Miesjel het volgende:
[..]
waar haal jij hem vandaan dan?? Antwoord mag naar miesjel AT hotmail PUNT com..
Tenminste, ik zou heel dankbaar zijn indien je dat wilde mailen...
(dat klinkt wat netter)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:56 schreef outcast_within het volgende:
ichigo vs kenpachi. Toen al zag je de horrow toen ie zich oplaade nadat kenpachi hem voor het lapje had gehouden (zijn ooglapje afdeed:P)
Dat laatste moeten we zeker krijgen denk ik, vooral met rukiaquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik had de hele episodes een slecht gevoel. Eerst begon het met een re-cap van gevechten. Toen een stukje over de aftermath, wat opzich wel leuk was, maar niet echt veel interessants opleverden. Behalve dan dat we nu weten dat iedereen nog leeft. En toen ze terug gingen naar Aarde, dacht ik echt bij mezelf:"Shit dit betekent fillers." Maar na het zien van de preview, was ik eigenlijk weer erg positief. Dat zag er best gaaf uit. Urahara krijgt weer screentime. En we blijven ook de ontwikkeling in Soul Society volgen, als ik het goed heb
Weiiinig kans. dat is zo vet, dat stellen ze wel uit als het echte echte echte kwaad komtquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:58 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze in (de filler?) de volgende arch, in ieder geval aandacht gaan geven aan de hollow in Ichigo
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat begin lijkt echt gruwelijk veel op Aerosmith - Walk This Wayquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:30 schreef Orealo het volgende:
subtiele schop naar boven met de video clip van een ED van bleach
Hier
Hij is toch al een tijdje de nieuwe afsluiter van Bleach of niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:46 schreef outcast_within het volgende:
het liedje duurt te lang en verliest aan kracht. maar wel echt een catchy chorus.
Ik zou zeggen fade out bij 1.37
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |