Hier ook dattebayo...quote:Op zondag 11 december 2005 14:32 schreef Orealo het volgende:
Welke subber gebruiken de meeste van ons eigenljk?
Ik download steevast elke donderdag Bleach en Naruto van Dattebayo![]()
ik vond zijn bankai er wel vet uit zien, maar het werd niet zo spectaculair naar voren gebracht.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hopelijk leeft Hitsugaya nog.
Ik ook. Toen ik begon een maand geleden met alle afleveringen kijken keek ik de Lunar releases. Maar omdat bij de nieuwste afleveringen ben ik toen over gestapt op dattebayo. Ook omdat ik daar toch ook al Naruto vandaan haalde.quote:Op zondag 11 december 2005 23:01 schreef H4ze het volgende:
In 't begin altijd de Lunar Anime releases. Aangezien ze idd nogal traag waren op een gegeven moment, ben ik overgestapt op de Dattebayo releasesZe zijn retesnel en kwaliteit is goed
![]()
Ik vind het eigenlijk wel leuk als woorden die tekenend zijn voor een serie, in het japans worden gelaten, Shinagami bijvoorbeeld, en Zanpaktou, alleen zijn spelfouten dan makkelijk gemaaktquote:Op maandag 12 december 2005 14:04 schreef outcast_within het volgende:
Ik had in het begin die ene die het had over Deathgod powers. En aangezien dat het eerste was wat ik tegenkwam. Vond ik dat het fijnste.
Nu moet ik dingen aanhoren over shinigami enzo. maar goed mij maakt het niet uit. als het maar snel en snel is
Spelfout! flame flame en jij wilt japans leren? flame flamequote:Op maandag 12 december 2005 19:02 schreef SureZal het volgende:
Ik ben het meer met Orealo eens. Ik vind dat die woorden juist in het Japans moeten worden gelaten.
Niet alles hoeft ook van mij vertaald te worden, dit is ook veel leuker omdat je dan meteen een paar japanse woorden leerd
ik vond die woorden die ze in het Japans laten en de verklaring erboven zetten juist wel leuk om te weten
Die uitleg erbij vind ik ook altijd zeer handig en interessant.quote:Op maandag 12 december 2005 19:02 schreef SureZal het volgende:
Ik ben het meer met Orealo eens. Ik vind dat die woorden juist in het Japans moeten worden gelaten.
Niet alles hoeft ook van mij vertaald te worden, dit is ook veel leuker omdat je dan meteen een paar japanse woorden leerd
ik vond die woorden die ze in het Japans laten en de verklaring erboven zetten juist wel leuk om te weten
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef Zeurberus het volgende:
Daarbij zou ik graag een oproep willen doen aan de manga lezers om de dingen die daarin gebeuren niet hier te posten (gelieve helemaal niet over de manga praten gezien dat geen film , tv of radio is). Ik probeer zoveel mogelijk alle spoilers te vermijden en ik zou het zonde vinden als hier een paar mensen WEL spoilers uit de manga neer zouden zetten.
bvd
Ah das wel een goed puntquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef Zeurberus het volgende:
Daarbij zou ik graag een oproep willen doen aan de manga lezers om de dingen die daarin gebeuren niet hier te posten (gelieve helemaal niet over de manga praten gezien dat geen film , tv of radio is). Ik probeer zoveel mogelijk alle spoilers te vermijden en ik zou het zonde vinden als hier een paar mensen WEL spoilers uit de manga neer zouden zetten.
bvd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
61![]()
![]()
![]()
Weer lekker veel informatie. Eindelijk krijgen we wat antwoorden. Maar tegelijkertijd roept de aflevering ook veel vragen op. Zoals wie is Mairi, die met dat blauwe haar en sikje in het bad? Dat was toch niet één van de captains? Want ik herkende hem niet.
die lelijkerd met die makeup en shit lijkt me logisch die zijn eigen luitenantje had gemaakt
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:45 schreef SureZal het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]Hollow hollow hollowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer is dit seizoen eigenlijk afgelopen? Hoe werkt dat eigenlijk, anime seizoenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een seizoen werkt met 13 weken en gaat in principe het hele jaar door , dus geen winter of zomer stopsquote:Op woensdag 14 december 2005 15:17 schreef Orealo het volgende:
Wanneer is dit seizoen eigenlijk afgelopen? Hoe werkt dat eigenlijk, anime seizoenen?
Ik vind het ook heel gaaf als er meerdere verhaallijnen zijn. Maar alleen iets minder gaaf als mensen verschillende verhaallijnen uitzetten om dan daarna x aantal afleveringen niks meer mee te doen.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:50 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Ik hou echt van deze serie
Ik vind het juist wel lekker dat er zoveel lijntjes uitgegooid worden zodat er continu een verhaal is. Dat het nu 10 verhalen door elkaar is alleen maar om de leefwijze en visies van die personen te verduidelijken.
Het is belangrijk niet te vergeten dat AL die verhalen zich tegelijk afspelen alleen in een ander gedeelte van die wereld.
Ik vind het ook mooi, dat juist Aizen nu opeens de slechterik blijkt te zijn. Want hij ziet er helemaal niet uit als een slechterik met zijn bril en nette haren. En voor zijn "dood" kwam die heel sympatiek en aardig over. Dus bij mij was de schok best groot toen die opeens nog leefde en hij de bad-guy bleek te zijn en niet Gin.quote:Aizen is echt een van de beste bad-guys OOIT en het mooie van deze aflevering is dat er tegelijk veel antwoorden worden gegeven maar ook weer nieuwe vragen om de hoek komen kijken.
Als bleach in deze trend doorgaat kan het heel goed de beste langlopende serie tot nu toe worden
Dus jij ziet liever een of ander kutgevechtje tussen twee wijven waarvan er een jaloers is en de ander een kat dan een ubertwist in het plot?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel gaaf als er meerdere verhaallijnen zijn. Maar alleen iets minder gaaf als mensen verschillende verhaallijnen uitzetten om dan daarna x aantal afleveringen niks meer mee te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:22 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dus jij ziet liever een of ander kutgevechtje tussen twee wijven waarvan er een jaloers is en de ander een kat dan een ubertwist in het plot?
Ik lees zelf de manga niet maar weet wel (bleach kennende) dat alles op zijn tijd behandeld wordt en alles afgerond wordt , dus al die lijntjes worden vast wel nog wel gebruikt of in flash-backs of op een andere manier.Ze hadden best tijdens de laatste 5 aflevering een keer kunnen overschakelen naar een ander verhaallijntje voor 5 minuten om te zien hoe het daar mee is. Gewoon ff 5 min, die 2 captains tegen die oude captain of even een stukje Youricho. Of dergelijke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef outcast_within het volgende:
horrow horrow horrow
en wat voor ding heb je op je hoofd gek? heb je die zelf gemaakt? >>narutoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat ding op m'n hoofd is idd van naruto![]()
Importsoms best handig, mensen kennen die naar china op vakantie gaan
![]()
Die maakt echt geen schijn van kans tegen Aizenquote:Op woensdag 14 december 2005 21:43 schreef madjacksss het volgende:
ik heb vandaag ook weer genoten
hopelijk krijgen we volgende aflevering meer van die gast met zn vossenhoofd te zien
hij is nog helemaal niet aan bod gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |