quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ik trap er nog steeds in. Vond dat verhaal over haar voet/conservatorium wel schrikken. Hoe haar moeder haar verweet dat ze er zich er zo makkelijk over heen zette. Ik kreeg het zo'n beeld van moeders die allemaal schoonheidswedstrijden aflopen met hun dochter.
Ja, maar ik vrees echt dat het een nare hereniging wordt. ('k moet weg, latersquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:57 schreef babette21 het volgende:
maar je begrijpt wat ik bedoel
Ook al ging het over Hummie dan had ik nog gereageerd,jij hebt het alleen over Lieske niet ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Het ging nu over Lieske. De rest zeiken we ook al vaak genoeg af. Of reageer jij alleen als er kritiek op Lieske wordt geleverd?
nare hereniging denk ik niet hoor. En wel om de reden die ik in het vorige SC topic gegeven hadquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:58 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ja, maar ik vrees echt dat het een nare hereniging wordt. ('k moet weg, laters)
oeh bij nader inzien: dáár ga ik voorquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:47 schreef Wup het volgende:
ik gun Roel eigenlijk een tweede plek, dat hij er tot het laatst in moet blijven en dan net naast die pot grijpt..... en dat hij dat rookgeld ook nog kwijtraakt
nee he.... maar we vinden vast wel weer een gezamelijk program:)quote:het is maar niks zonder zwaaitjes
Hoe meer verhalen ze van Lieske moet aanhoren hoe groter d'r wallen worden, The Battle van Big Brother is nu echt voor haar begonnen. Je zou maar 2 weken lang dat gebral van Lieske moeten aanhoren en Ingrid is de lul. Alleen daarom al zal ik het niet geheel onterecht vinden als Ingrid wint.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:59 schreef rickfcdb1 het volgende:
Had Ingrid niet beter kunnen investeren in een ooglidcorrectie?
Wind je niet zo op,ga dan luisteren naar een slapende Roel.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:03 schreef Showtime het volgende:
Lieske: bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Ingrid: Ja?
Lieske: bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Ja het is op z'n minst 'interessant' om Lieske af te zeiken aangezien zij zoveel uitkraamt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:59 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ook al ging het over Hummie dan had ik nog gereageerd,jij hebt het alleen over Lieske niet ik.
hahaquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:06 schreef F4iTH het volgende:
Wow! Ik moet nog een verklaring afleggen waarom ik het vaak over een bepaald persoon heb. Het moet niet gekker worden zeg.
Ik wil ff een middag tukkie doen dus ik denk dat ik hem nog even op de "boeiende" verhalen van Lieske laat staan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef Dropkick het volgende:
Wind je niet zo op,ga dan luisteren naar een slapende Roel.
voor het eerst dat ik het geluid wegdraai...heb nog nooit iemand zo saai horen praten en zo druk tegelijk vermoeiend......en niet boeiend...quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:03 schreef Showtime het volgende:
Ga dan luisteren naar een slapende Roel als het je zo irriteerdquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:06 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja het is op z'n minst 'interessant' om Lieske af te zeiken aangezien zij zoveel uitkraamt.![]()
Wow! Ik moet nog een verklaring afleggen waarom ik het vaak over een bepaald persoon heb. Het moet niet gekker worden zeg.
PS. Lieske heeft het wéér eens over studenten en hun activiteiten hoor.![]()
Ik heb ook problemen met de streams ja. Probeer deze eens:quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
Goeiemiddag
Ik heb maar één stream (alleen stream2)
Tnxquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb ook problemen met de streams ja. Probeer deze eens:
http://stream.garnierprojects.com/streamgate03?MSWMExt=.asf
http://stream.garnierprojects.com/streamgate04?MSWMExt=.asf
http://stream.garnierprojects.com/streamgate05?MSWMExt=.asf
http://stream.garnierprojects.com/streamgate06?MSWMExt=.asf
Ja maar ja maar ja maar waar zijn de tijden gebleven dat je niet wist welke stream je moest kiezen om te luisteren.....those were the day'squote:Op vrijdag 9 december 2005 16:07 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ga dan luisteren naar een slapende Roel als het je zo irriteerd
ja ongelofelijk, vraag me af hoe dat nou eigenlijk kan, haar stemhoogte misschien, vorm van articuleren, inhoudelijk is het ook 3x niks, alles telkens herhalen, ehhh uuhhh komt zo ongeloofwaardig over en zo overdreven doen, doordrammend boeiend proberen te maken en last but not least die wannabee engelse termen tussendoor, om maar niet te spreken over het non verbale (wapperende handjes) aspect dat gepaard gaat met dit geheelquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:07 schreef nicoleV het volgende:
voor het eerst dat ik het geluid wegdraai...heb nog nooit iemand zo saai horen praten en zo druk tegelijk vermoeiend......en niet boeiend...
Wen er de komende 2 weken maar aan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:11 schreef Showtime het volgende:
[..]
ja ongelofelijk, vraag me af hoe dat nou eigenlijk kan, haar stemhoogte misschien, vorm van articuleren, inhoudelijk is het ook 3x niks, alles telkens herhalen, ehhh uuhhh komt zo ongeloofwaardig over en zo overdreven doen, doordrammend boeiend proberen te maken en last but not least die wannabee engelse termen tussendoor, om maar niet te spreken over het non verbale (wapperende handjes) aspect dat gepaard gaat met dit geheel![]()
Nee iemand die slaapt kan je ook niet afzeiken/complimenteren. Daar hebben we Lieske voor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:07 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ga dan luisteren naar een slapende Roel als het je zo irriteerd
Asjequote:Op vrijdag 9 december 2005 16:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tnx, maar ik had ze al.... Ik doe het wel ff met alleen het bubbelbad
lijkt me dat die dagen al voorbij waren met 't vertrek van Ralph en Rikkertquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:11 schreef nicoleV het volgende:
Ja maar ja maar ja maar waar zijn de tijden gebleven dat je niet wist welke stream je moest kiezen om te luisteren.....those were the day's
Ik vond de slaapkamer streams met een roddelende Chantal altijd wel leuk. Zeker als de andere streams een slapende mannenkamer toonde.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
lijkt me dat die dagen al voorbij waren met 't vertrek van Ralph en Rikkert![]()
dan moet je Peter lezen:)quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:16 schreef riri het volgende:
Wat een onzinverhalen verteld die Lieske
Boring......
Roel komt morgen pas los als die zijn verdriet kan verzuipenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:16 schreef Dropkick het volgende:
Uit Roel en Nathalie komt vandaag ook veel uit
zal ze haar kans schoon zien om haarzelf ff een handje te helpenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:17 schreef Bartoli het volgende:
but where the hell is natte alie?
Haar ouders zijn ook aan het verhuizen, stiekem, ze konden het niet meer aan, en BB was hun kans en die grijpen ze dus aan en raad eens aan wie ze geen verhuisbericht sturenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:11 schreef Showtime het volgende:
[..]
ja ongelofelijk, vraag me af hoe dat nou eigenlijk kan, haar stemhoogte misschien, vorm van articuleren, inhoudelijk is het ook 3x niks, alles telkens herhalen, ehhh uuhhh komt zo ongeloofwaardig over en zo overdreven doen, doordrammend boeiend proberen te maken en last but not least die wannabee engelse termen tussendoor, om maar niet te spreken over het non verbale (wapperende handjes) aspect dat gepaard gaat met dit geheel![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:19 schreef Showtime het volgende:
[..]
zal ze haar kans schoon zien om haarzelf ff een handje te helpen![]()
Als ik kan kiezen tussen fabeltjes van Lieske of slapen dan zou ik het ook wel weten. Dan kun je maar beter over goed vertelde fabeltjes gaan dromen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Wind je niet zo op,ga dan luisteren naar een slapende Roel.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:20 schreef milagro het volgende:
Haar ouders zijn ook aan het verhuizen, stiekem, ze konden het niet meer aan, en BB was hun kans en die grijpen ze dus aan en raad eens aan wie ze geen verhuisbericht sturen
Een dochter die uren kan uitwijden over de verschillende lengtes van harkstelen en de smaak van puddingbroodjes, ja, god, nou ja, wat moet je dan nog anders dan verhuizen, weg, ver weg.
jeujquote:
Een slapende Roel is nog altijd vermakelijker dan een kakelende Lieske.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:15 schreef Dropkick het volgende:
Roel slaapt nog steeds
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:24 schreef Showtime het volgende:
[..]
jeuj![]()
heb je toevallig ook nog dat plaatje van haar doos waar brandweer Ralph zo te zien aardig op tekeer is gegaan
jawel die zal maandag wel weer komenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
doen ze niet meer aan weekopdrachten ofzo
Moeten we die ouders misschien helpen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Haar ouders zijn ook aan het verhuizen, stiekem, ze konden het niet meer aan, en BB was hun kans en die grijpen ze dus aan en raad eens aan wie ze geen verhuisbericht sturen
Een dochter die uren kan uitwijden over de verschillende lengtes van harkstelen en de smaak van puddingbroodjes, ja, god, nou ja, wat moet je dan nog anders dan verhuizen, weg, ver weg.
jij volgt het goed he?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
doen ze niet meer aan weekopdrachten ofzo
Laat hem daar dan op staan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Een slapende Roel is nog altijd vermakelijker dan een kakelende Lieske.
ow ja, ik ben helemaal in de war met de dagen.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef Bartoli het volgende:
jawel die zal maandag wel weer komen
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:24 schreef Showtime het volgende:
[..]
jeuj![]()
heb je toevallig ook nog dat plaatje van haar doos waar brandweer Ralph zo te zien aardig op tekeer is gegaan
Jep... de xs4all en Versatel streams zijn belabberd vandaag. Garnier doet het redelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:29 schreef riri het volgende:
Hebben jullie ook zo last van het bufferen van de streams op dit moment?
geen last van, het gekwebbel van Lieske loopt hier al ruim een uur non stop vloeiend doorquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:29 schreef riri het volgende:
Hebben jullie ook zo last van het bufferen van de streams op dit moment?
klopt,hier ook,is echt ergquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jep... de xs4all en Versatel streams zijn belabberd vandaag. Garnier doet het redelijk.
Wat voor probleem heb je dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:33 schreef Kleintje het volgende:
Maar mijn stream probleem komt jullie niet bekend voor???
http://bb5.florisd.nl/?host=home&show=camsquote:
nee, alleen nog de liveshows en af en toe om half 8....quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:27 schreef Kleintje het volgende:
jij volgt het goed he?
mja beetje om een vuurtje zitten he..... veel te weinig regen, helaasquote:Zijn nu net klaar. Ze hadden dit keer een weekopdracht die langer dan 2 uur duurde.
Ik krijg de 4 streams niet werkend. Wel 1, maar allevier tegelijk... het wil gewoon niet, dan gaat het beeld knipperen. Snap er geen f*ck van!quote:
Ik zou het niet weten... misschien te weinig bandbreedte voor 4 streams over?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik krijg de 4 streams niet werkend. Wel 1, maar allevier tegelijk... het wil gewoon niet, dan gaat het beeld knipperen. Snap er geen f*ck van!
Hoi trouwens
(stond op pagina 1 van dit topic....)
Het hart van Roel... want die heeft nu een gebroken hartquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:33 schreef Dropkick het volgende:
Wat klopt er hier niet?En nee dit is geen fake.
[afbeelding]
Ook die trilt....quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:37 schreef Dropkick het volgende:
Probeer deze eens.
http://v-streams.com/bigbrother/
je hebt wel de laatste versie van WMP geinstalleerd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik krijg de 4 streams niet werkend. Wel 1, maar allevier tegelijk... het wil gewoon niet, dan gaat het beeld knipperen. Snap er geen f*ck van!
Hoi trouwens
(stond op pagina 1 van dit topic....)
Nathlie is de pleerollen aan het bijvullen op stream 3 en 4.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:38 schreef Showtime het volgende:
kut nu moet ik wel naar het bubbelbad, kan Roel en Nathalie nergens vinden op de cams
mwoah... met een downloadsnelheid tot 22 Mbit/s zal dat toch wel niet?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten... misschien te weinig bandbreedte voor 4 streams over?
yesss bedankt, alles beter dan Lieske en haar grootspraak, het is even leuk om je er aan te ergeren maar na een minuut of 10 voel je toch je bloeddruk stijgenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nathlie is de pleerollen aan het bijvullen op stream 3 en 4.
Deze doen het bij mij altijd goed en ik heb al heel wat geprobeerd...quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=home&show=cams
Deze lijkt het ook goed te doen (voor zolang het duurt)
die haddik eerst niet. Nu wel... en nu doet ie het niet meer.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:38 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt wel de laatste versie van WMP geinstalleerd?
ja natuurlijk heb je dat, ergo ik heb geen idee
Alle updates mediaplayer al geïnstalleerd en versnelling naar beneden gezet???quote:
Als ik JOU toch niet had (of moet ik jullie zeggen??)quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Alle updates mediaplayer al geïnstalleerd en versnelling naar beneden gezet???
hm vreemd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:40 schreef Kleintje het volgende:
[..]
die haddik eerst niet. Nu wel... en nu doet ie het niet meer.
Hmmm, misschien WMP downgraden
Gewoon Bit als server kiezen en je hebt nergens last vanquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:38 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt wel de laatste versie van WMP geinstalleerd?
ja natuurlijk heb je dat, ergo ik heb geen idee
nu nog wapperen met je handjesquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:44 schreef milagro het volgende:
[..]
hm vreemd.
ik had problemen destijds nadat ik een of ander exe tooltje had geinstalleerd om de streams te bekijken.
daarna moest ik WMP opnieuw installeren, en heb dus ook meteen enkel de gewone streampagina's gebruikt en niet meer dat tooltje.
waar heb je het over, milagro !????????????? doe eens niet zo Lieske!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Als ik JOU toch niet had (of moet ik jullie zeggen??)
VERSNELLING!
Ik ben gewoon een automaat gewend
HIJ DOET HET!!!!
Vertel, vertel.... op welke stream is nu dan wel wat te beleven????quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:47 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Nou... wat moet ik blij zijn met 4 streams tegelijk.
Er is gewoon op 3 streams geen fuck te beleven...
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:29 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Weet je hoeveel stemmen ik heb gehad in deze hele big brother? 21!! Dat is toch cool...
Linksonder, die stoelen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Vertel, vertel.... op welke stream is nu dan wel wat te beleven????![]()
De SC's gaan ook een stuk langzamer ineens, want het scheelt al snel 100 zeurposts over hoe stom Dido toch wel niet is per topic.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:47 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Nou... wat moet ik blij zijn met 4 streams tegelijk.
Er is gewoon op 3 streams geen fuck te beleven...
fuck... FLASHBACK!quote:
Ja dat zegt wel wat over het kleuterschoolniveau van de gemiddelde stemmer.quote:
Dido was niet stom! Dido was een doos!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
De SC's gaan ook een stuk langzamer ineens, want het scheelt al snel 100 zeurposts over hoe stom Dido toch wel niet is per topic.
Hoe minder mensen in het huis... hoe minder intressante caps er zijn te maken ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
De SC's gaan ook een stuk langzamer ineens, want het scheelt al snel 100 zeurposts over hoe stom Dido toch wel niet is per topic.
ook dan was het een complimentquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:46 schreef Kleintje het volgende:
Milagro.... ik vind jou alles behalve Lieske.
En uit mijn mond is dat een compliment.
Als dit door 1 van de Lieske groupies was gezegd dan was het misschien een belediging
*zucht*quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Hallo
En geen 1 keer klagen hoe durf je mij te nomineren.
Heb ik hier al maandenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:20 schreef Kleintje het volgende:
Hoi trouwens
tsja vooral nu Dido weg is komen er minder capsquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe minder mensen in het huis... hoe minder intressante caps er zijn te maken ook![]()
Jij lult raar... wacht.... ik maak wel ff een boeiende cap...quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe minder mensen in het huis... hoe minder intressante caps er zijn te maken ook![]()
Zie het antwoord hierboven ergens! Het werkt echt!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik hier al maanden![]()
De enige streams die wel werken zijn de BBstreams2005, wel wat klein maar ze doen het bijna altijd![]()
Dat Dido eruit is vind ik niet erg hoor... zo capvriendelijk was ze niet met haar rode vlekken en haakneus. Gelukkig is Lieske er wel nog inquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja vooral nu Dido weg is komen er minder caps![]()
Lieske gaat NIET winnenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
fuck... FLASHBACK!
Bart werd ook steeds genomineerd... en die won!
Lieske zal toch niet echt met mijn geld er vandoor gaan?
Ik vind dat de kijkers het geld verdienen omdat ze zich al die maanden door die saaie gesprekken heen hebben geslagen!
Ja en dan de reden dat ze niet zichzelf is en dat dat een kutreden is en 10 seconden erna gewoon hetzelfde over Menno zeggen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*zucht*
Je snapt het echt niet he?
Het gaat er niet om dat ze genomineerd werd, maar om de reden die er aan tafel werden gegeven.
Dan kan je nog beter genomineerd worden omdat de deksel niet op de boter zat.
Mijn jongste zoon is 12 , en hij kan een uitstekende imitatie doen van de kleine blonde pleuter "ze moeten NU terugkomen!!!!!! wapperwappergeeftnietgeeftniet pieppiepjankjankrosbiefrosbief"quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat zegt wel wat over het kleuterschoolniveau van de gemiddelde stemmer.
Alleen de idioten die Joost "leuk" vinden zijn misschien met nóg meer.
Ik moet Lieske niet echt. Maar er zijn wel andere mensen die over Lies zeuren dus dan hoef ik dat niet te doen. Geef me dan toch liever die uitgeholde foto van Naat enzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat Dido eruit is vind ik niet erg hoor... zo capvriendelijk was ze niet met haar rode vlekken en haakneus. Gelukkig is Lieske er wel nog in
Oke, ik probeer het nog 1 keer.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:55 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ja en dan de reden dat ze niet zichzelf is en dat dat een kutreden is en 10 seconden erna gewoon hetzelfde over Menno zeggen.![]()
![]()
![]()
Hahaha, jouw zoon van 12 beschouwt Lieske dus óók al als een kleuter.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Mijn jongste zoon is 12 , en hij kan een uitstekende imitatie doen van de kleine blonde pleuter "ze moeten NU terugkomen!!!!!! wapperwappergeeftnietgeeftniet pieppiepjankjankrosbiefrosbief"![]()
![]()
![]()
Er is hoop, Gert, er is hoop!
Alsjeblieft... je boeiende cap. Het heeft even geduurd om het juiste plaatje te schietenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Alsjeblieft... je boeiende cap. Het heeft even geduurd om het juiste plaatje te schieten
(nee terut.... je moest nog snel naar de winkel rennen een programma downloaden om een het plaatje te bewerken)
[afbeelding]
Het boeiendste op dit moment in het huis!]
GELD
de stem alleen, maar mocht dat blijvende schade opleveren, een slotjesbeugel doet wonderen, in Den Haag wonen ook :8quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, jouw zoon van 12 beschouwt Lieske dus óók al als een kleuter.![]()
Alleen het is wél een beetje zorgwekkend als hij die rosbiefbakkes van Lieske goed na kan doen.
Dat zou ik hem toch proberen af te leren.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:08 schreef Kleintje het volgende:
he man... das toevallig. Op hetzelfde moment gecapt. Het is echt precies ehtzelfde!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:11 schreef Kleintje het volgende:
Ik zag Natte Lie net wel 1 keer kort lopen. Ze liep wel vreemd. Volgens mij heeft Roel een afspraak met Dido dat ie niet meer aan poesjes mag zitten en heeft ie haar in haar poepertje genomen
Ik heb een hekel aan dezelfe caps achter elkaar... dus ik heb Lieske er maar bijgestoptquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:08 schreef Kleintje het volgende:
he man... das toevallig. Op hetzelfde moment gecapt. Het is echt precies ehtzelfde!
Joost denkt dat Jenssen eind 40 isquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:14 schreef Bartoli het volgende:
jezus Ingrid heeft een zwak voor Robert Jensen. Ook toevallig dat ik Ruud in het vorige topic met Jensen vergeleek
Jij speelt vals.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dezelfe caps achter elkaar... dus ik heb Lieske er maar bijgestopt
Dat is Naatquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:24 schreef Kleintje het volgende:
Huh? Hoe kom jij nou aan die caps van Dido?
Is ze weer terug?
wel beetje opletten héquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:24 schreef Kleintje het volgende:
Huh? Hoe kom jij nou aan die caps van Dido?
Is ze weer terug?
Nou inderdaad... kan niet wachten tot ik mijn spagetti naar binnen kan werkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En jij hebt honger zeker? Je hapt goed
Ik was net te laat voor deze ja... Nathalie vertrekt haar bek met 120 km/uur.quote:
Of copycat... ook een leuke filmquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:27 schreef Copycat het volgende:
Single White Female anyone?
Ook inderdaad...quote:
Nu haar grote voorbeeld is verdwenen, zal dit wel een hommage aan haar zijn jaquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook inderdaad...
Maar ligt het nu aan mij of lijkt ze zich meer dan voorheen a la Dido op te maken?
ligt niet aan jou. Ik zie wel wat vergelijkenissen met dido als je naar die fotos kijkt. Die opmerking van is dit dido (als je niet zou weten dat ze eral uit is) is nog niet eens zo gekquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:28 schreef Copycat het volgende:
Maar ligt het nu aan mij of lijkt ze zich meer dan voorheen a la Dido op te maken?
Tijdens de seks heeft Roel net ingefluisterd dat ie haar dan geiler vind!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook inderdaad...
Bij de bovenste van de drie door Foreverblue geplaatste foto's dacht ik inderdaad ook even dat het Dido was.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:30 schreef Bartoli het volgende:
Die opmerking van is dit dido (als je niet zou weten dat ze eral uit is) is nog niet eens zo gek
me tooquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:41 schreef VirtualPOM het volgende:
Er is echt niks aan meer zonder Dido. Gelukkig is Roel niet aan het slijmen bij die 2 'dames' , dat siert hem. Ik hoop echt dat Roel wint.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:41 schreef VirtualPOM het volgende:
Er is echt niks aan meer zonder Dido. Gelukkig is Roel niet aan het slijmen bij die 2 'dames' , dat siert hem. Ik hoop echt dat Roel wint.
Hier, omgeving Arnhem, geen mistquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:44 schreef M-en-A het volgende:
Even offtopic........ maar kan iemand mij vertellen hoe het weer is op de route Zwolle, Arnhem, Nijmegen, Venray, Eindhoven???? Als het erg mistig is of wordt blijf ik gewoon thuis vanavond, anders wordt het een feestje in het brabantse![]()
Mooi weer in Arnhemquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:44 schreef M-en-A het volgende:
Even offtopic........ maar kan iemand mij vertellen hoe het weer is op de route Zwolle, Arnhem, Nijmegen, Venray, Eindhoven???? Als het erg mistig is of wordt blijf ik gewoon thuis vanavond, anders wordt het een feestje in het brabantse![]()
Ben ik met je eens hoor,naar 3 slapende mensen kijken is veel spannender dan naar 2.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:41 schreef VirtualPOM het volgende:
Oke, dan is 1/4 van de route in ieder geval te doen. Als iemand minimaal tot op de helft van de route positieve berichten kan toevoegen, dan wordt het feestquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:48 schreef Kleintje het volgende:
Eet smakelijk piepels
eetzequote:Op vrijdag 9 december 2005 17:48 schreef Kleintje het volgende:
Eet smakelijk piepels
Nijmegen ook nog goed zicht! Het gaat langzaam maar je komt vooruit!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke, dan is 1/4 van de route in ieder geval te doen. Als iemand minimaal tot op de helft van de route positieve berichten kan toevoegen, dan wordt het feest![]()
(en anders maken we ons eigen feestje maar op Fok! vanavond)
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:51 schreef Kleintje het volgende:
Nee, ik niet cuall! Anderen hier (altijdblauw en bartoli).
Ik wacht nog tot vriendje klaar is met werken en de weg naar huis heeft gevonden. Dan bellen en... vreten!
Demins, jij woont ook vlak bijquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:56 schreef demins het volgende:
[..]
Nijmegen ook nog goed zicht! Het gaat langzaam maar je komt vooruit!
Oh, ja, was ik vergetenquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:57 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Midden in Arnhem idd
We hebben ook de zelfde werkgever gehad.
Neuh man. Wij eten meestal rond ehm... als ik tijd heb om 7 uur als ie thuis is. Maar meestal doen we het pas na GTSTquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond je ook al niet het type die precies om 18.00 uur de piepers klaar heeft staan
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:00 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Neuh man. Wij eten meestal rond ehm... als ik tijd heb om 7 uur als ie thuis is. Maar meestal doen we het pas na GTST
En op donderdag MOET ik de live kijken, dan kookt hij maar lekker na het werk!
Thx, bijna op de helft..... nog een klein duwtje en jullie mogen vanavond zonder ons verderquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:56 schreef demins het volgende:
[..]
Nijmegen ook nog goed zicht! Het gaat langzaam maar je komt vooruit!
Dicht bij Breda, Brabant dus is het dikke mist.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke, dan is 1/4 van de route in ieder geval te doen. Als iemand minimaal tot op de helft van de route positieve berichten kan toevoegen, dan wordt het feest![]()
(en anders maken we ons eigen feestje maar op Fok! vanavond)
Yep, werk nu op locatie Arnhem, Sociowoningenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:01 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ja, precies, hoop veranderd daar de afgelopen 15 jaar.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:02 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Dicht bij Breda, Brabant dus is het dikke mist.
Hmmm, zijn we daar wel zo blij mee???quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Thx, bijna op de helft..... nog een klein duwtje en jullie mogen vanavond zonder ons verder![]()
Okee, maar gelukkig moeten we dus in de oostkant van Brabant zijn. Maar wel bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:02 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Dicht bij Breda, Brabant dus is het dikke mist.
Staan die nu her en der in de stad? Of is dat wat voorheen de Braamberg was??quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Yep, werk nu op locatie Arnhem, Sociowoningen
Er is nog hoopquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:03 schreef cuall het volgende:
[..]
oeps M-en-A, wordt toch een avondje Fok
![]()
Anders is dit misschien nog wat:quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Thx, bijna op de helft..... nog een klein duwtje en jullie mogen vanavond zonder ons verder![]()
Feestjes in Brabant zijn altijd leuk (die waar wij heen gaan in ieder geval wel)quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:03 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hmmm, zijn we daar wel zo blij mee???
Is het een leuk feest? Is het jullie afwezigheid echt waard?
Helemaal mee eens, wij Brabanders kunnen écht feesten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Feestjes in Brabant zijn altijd leuk (die waar wij heen gaan in ieder geval wel)![]()
dan gaan we zeker kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:15 schreef Karinnn het volgende:
Al bekend dat dido vanavond in Barend en van Dorp komt???
volgens de BB blog van fok komt dido toch vanavond bij BVDquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
misschien volgende week maandag of dinsdagavond
Zo vroeg al nou ik ga niet kijken en dat is niet om Dido.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volgens de BB blog van fok komt dido toch vanavond bij BVD
hahaha als dat hetzelfde gaat als bij die 40 jarige roddel(vul maar aan) dan komt ze pas 5 minuten voor het einde van de uitzending aan het woordquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo vroeg al nou ik ga niet kijken en dat is niet om Dido.
Maar om die opa's die het programma presenteren.
Hahaha... ik krijg zo wel een naam hequote:
Jep.. was heerlijk... jij ook lekker gegeten, little?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef Kleintje het volgende:
Lekker gegeten blauwtje?
Vanavond al bij BenvanD? Das snel
Jan Mulder: Dido... wat een apparte naam hmmmmmm. Trouwens, heb je nog geneukt daar?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volgens de BB blog van fok komt dido toch vanavond bij BVD
chop chop chop ofzoiets zal ze dan wel zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jan: Dido... wat een apparte naam hmmmmmm. Trouwens, heb je nog geneukt daar?
Das balen dan ja... even geduld nog dan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:27 schreef Kleintje het volgende:
kmoenogeten.
Vriendje belde net dat de NS er zin in heeft, 25 minuten vertraging. Dus die is pas rond half 8 thuis!
Dus pas erg laat mijn ribbetjes bestellen...
Onflateuzer kan Joost zijn lichaam niet etalerenquote:
ja idd vooral met een zwembroek gemaakt van streepjescodesquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onflateuzer kan Joost zijn lichaam niet etaleren.
Tis toch niet echt boeiend, je mist niksquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef regenworm het volgende:
Mijn god wat haperen mijn streams wordt doodziek van
een kokende roelquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis toch niet echt boeiend, je mist niks
Dat heb ik wel eens vaker gedacht en toen gebeurde er wel ietsquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis toch niet echt boeiend, je mist niks
de laatste verslaafdequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef regenworm het volgende:
Dat heb ik wel eens vaker gedacht en toen gebeurde er wel iets
De xs4all streams heel de dag al... Garnier doet het goed.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad maar heeft er verder niemand last van haperende stream3+4
ze zijn nu eindelijk (na de hele dag bufferen) bij mij weer normaal!!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad maar heeft er verder niemand last van haperende stream3+4
bedankt, dan heb je ze aan mij doorgegeven.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:57 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ze zijn nu eindelijk (na de hele dag bufferen) bij mij weer normaal!!!![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:03 schreef demins het volgende:
ALS DE STREAMS JE SOMS TEVEEL WORDEN…
Spam
Last van haperende streams dus niet goed gehoordquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:05 schreef melke het volgende:
Hoorde ik Roel nou net aardig doen tegen Lieske?
Ik denk niet dat Roel t naar zn zin heeft zaterdag met de foute top 40quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:05 schreef melke het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:05 schreef melke het volgende:
kratje bier doet wonderen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:08 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Roel t naar zn zin heeft zaterdag met de foute top 40
Misschien dat een paarflessen sterke drank dat nog kan veranderen!!
komt wel goed daar heeft die ook om gevraagd. Hij wil zich ook zo erg gaan bezattenquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:08 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Roel t naar zn zin heeft zaterdag met de foute top 40
Misschien dat een paarflessen sterke drank dat nog kan veranderen!!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:12 schreef Bartoli het volgende:
en een tondeuse doet ook wonderen
aha, dank u, ze hebben natuurlijk nog rantsoen vandaag, dat was ik vergetenquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:13 schreef regenworm het volgende:
tuinbonen uien eieren en smak
Niet alle mannen denken daar even makkelijk overquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:16 schreef AnTjUh het volgende:
hij ken zn oksels beter een x meenemen
TSWquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat naar de reguliere dus tot na 20:24
hoezo zou dido dat niet leuk vinden? toen hij al wat met died had heeft die zijn haren ook al een paar keer geschorenquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:12 schreef AnTjUh het volgende:
dat gaat Dido niet leuk vinden hoor Roel
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat naar de reguliere dus tot na 20:24
Dido doet het goed in dat interview,komt goed over......quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:03 schreef Bocaj het volgende:
Interview Dido
http://www.talpa.tv/web/s(...)989/typeofpage=51230
wat een domme opmerking van Lies. Jezusquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:44 schreef regenworm het volgende:
Lieske: ruk je nu je elke dag (roel)
waarom vragen ze dat Naat nietquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:45 schreef regenworm het volgende:
Joost: heb je wel eens gevingerd
Lieske: helemaal niet
Dan ga je toch even naar het Lieske-topicquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:48 schreef Bartoli het volgende:
Lies "het ziet er toch geinig uit" en ze doet een aantal rukbewegingen na
er komt blijkbaar iemand wat te kort![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |