abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:57:39 #1
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32947124
volgens mij moet ik nu openen ofzo?!?!
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:58:04 #2
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32947131
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Ik trap er nog steeds in. Vond dat verhaal over haar voet/conservatorium wel schrikken. Hoe haar moeder haar verweet dat ze er zich er zo makkelijk over heen zette. Ik kreeg het zo'n beeld van moeders die allemaal schoonheidswedstrijden aflopen met hun dochter.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32947161
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:57 schreef babette21 het volgende:
maar je begrijpt wat ik bedoel
Ja, maar ik vrees echt dat het een nare hereniging wordt. ('k moet weg, laters )
pi_32947163
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Het ging nu over Lieske. De rest zeiken we ook al vaak genoeg af. Of reageer jij alleen als er kritiek op Lieske wordt geleverd?
Ook al ging het over Hummie dan had ik nog gereageerd,jij hebt het alleen over Lieske niet ik.
pi_32947176
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:58 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Ja, maar ik vrees echt dat het een nare hereniging wordt. ('k moet weg, laters )
nare hereniging denk ik niet hoor. En wel om de reden die ik in het vorige SC topic gegeven had
pi_32947178
Had Ingrid niet beter kunnen investeren in een ooglidcorrectie? Dit i.p.v van de overdreven nep ogende voorgevel.
Fok! de Roel(s)
pi_32947196
Hoe langer ik naar Lieske kijk hoe minder ik zin in kinderen krijg. Wat een ongelofelijke huilbaby, die loopt thuis vast in een pampers rond.
Viper 4 life
pi_32947216
En Roel ligt weer op de bank met een blik "dido waar ben je. Ik voel me leeg zonder jou"
pi_32947218
Het beeld van de komende week

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:02:16 #10
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32947246
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:47 schreef Wup het volgende:
ik gun Roel eigenlijk een tweede plek, dat hij er tot het laatst in moet blijven en dan net naast die pot grijpt..... en dat hij dat rookgeld ook nog kwijtraakt
oeh bij nader inzien: dáár ga ik voor
quote:
het is maar niks zonder zwaaitjes
nee he.... maar we vinden vast wel weer een gezamelijk program:)
pi_32947247
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:59 schreef rickfcdb1 het volgende:
Had Ingrid niet beter kunnen investeren in een ooglidcorrectie?
Hoe meer verhalen ze van Lieske moet aanhoren hoe groter d'r wallen worden, The Battle van Big Brother is nu echt voor haar begonnen. Je zou maar 2 weken lang dat gebral van Lieske moeten aanhoren en Ingrid is de lul. Alleen daarom al zal ik het niet geheel onterecht vinden als Ingrid wint.
Viper 4 life
pi_32947281
Lieske: bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

Ingrid: Ja?

Lieske: bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

Viper 4 life
pi_32947283
Joost heeft Roel toegedekt met de woorden: "Het komt wel goed".

† In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 16:04:59 #14
128220 Peter6000
pi_32947321
Joost stapt in bad.
Lieske is net over een hond die toevallig dan ook Joost heet, aan het vertellen
pi_32947343
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:03 schreef Showtime het volgende:

Wind je niet zo op,ga dan luisteren naar een slapende Roel.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:06:42 #16
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32947369
Goeiemiddag

Ik heb maar één stream (alleen stream2)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:06:43 #17
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32947371
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:59 schreef Dropkick het volgende:

[..]

Ook al ging het over Hummie dan had ik nog gereageerd,jij hebt het alleen over Lieske niet ik.
Ja het is op z'n minst 'interessant' om Lieske af te zeiken aangezien zij zoveel uitkraamt.

Wow! Ik moet nog een verklaring afleggen waarom ik het vaak over een bepaald persoon heb. Het moet niet gekker worden zeg.

PS. Lieske heeft het wéér eens over studenten en hun activiteiten hoor.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32947391
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:06 schreef F4iTH het volgende:
Wow! Ik moet nog een verklaring afleggen waarom ik het vaak over een bepaald persoon heb. Het moet niet gekker worden zeg.
haha
pi_32947394
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef Dropkick het volgende:
Ik wil ff een middag tukkie doen dus ik denk dat ik hem nog even op de "boeiende" verhalen van Lieske laat staan.
Viper 4 life
pi_32947396
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:03 schreef Showtime het volgende:

voor het eerst dat ik het geluid wegdraai...heb nog nooit iemand zo saai horen praten en zo druk tegelijk vermoeiend......en niet boeiend...
pi_32947404
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:06 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ja het is op z'n minst 'interessant' om Lieske af te zeiken aangezien zij zoveel uitkraamt.

PS. Lieske heeft het wéér eens over studenten en hun activiteiten hoor.
Ga dan luisteren naar een slapende Roel als het je zo irriteerd
pi_32947425
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 16:09:46 #23
128220 Peter6000
pi_32947449
In Rotterdam is het natuurlijk zero tollerence, en in Haaksbergen niet, en toen stond de ME natuurlijk voor de deur, belachelijk, zoooo vroeg ze moesten maar eens naar Groningen, duurt het tot half 2 `s middags enneeeee allemaal honden en ahhhhhh Peppieeee, en die politie-agent, oh moet je een klap hebben en ik was aan het rondlopen met mijn handen in de lucht en ik heb gelachen ohhhhhhhhh. En birgit, die woont dus in Rotterdam en jij komt uit haaksbergen en in Rotterdam op het Centraal station kwam ik zo aan, en bomvol kamera`s en ben je wel eens in Groningen geweest, geen kamera`s hoor
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:10:56 #24
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32947479
quote:
Tnx , maar ik had ze al.... Ik doe het wel ff met alleen het bubbelbad
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32947495
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:07 schreef Dropkick het volgende:

[..]

Ja maar ja maar ja maar waar zijn de tijden gebleven dat je niet wist welke stream je moest kiezen om te luisteren.....those were the day's
pi_32947496
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:07 schreef nicoleV het volgende:
voor het eerst dat ik het geluid wegdraai...heb nog nooit iemand zo saai horen praten en zo druk tegelijk vermoeiend......en niet boeiend...
ja ongelofelijk, vraag me af hoe dat nou eigenlijk kan, haar stemhoogte misschien, vorm van articuleren, inhoudelijk is het ook 3x niks, alles telkens herhalen, ehhh uuhhh komt zo ongeloofwaardig over en zo overdreven doen, doordrammend boeiend proberen te maken en last but not least die wannabee engelse termen tussendoor, om maar niet te spreken over het non verbale (wapperende handjes) aspect dat gepaard gaat met dit geheel
Viper 4 life
pi_32947531
pi_32947534
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:11 schreef Showtime het volgende:

[..]

ja ongelofelijk, vraag me af hoe dat nou eigenlijk kan, haar stemhoogte misschien, vorm van articuleren, inhoudelijk is het ook 3x niks, alles telkens herhalen, ehhh uuhhh komt zo ongeloofwaardig over en zo overdreven doen, doordrammend boeiend proberen te maken en last but not least die wannabee engelse termen tussendoor, om maar niet te spreken over het non verbale (wapperende handjes) aspect dat gepaard gaat met dit geheel
Wen er de komende 2 weken maar aan.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:12:38 #29
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32947537
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:07 schreef Dropkick het volgende:

[..]

Nee iemand die slaapt kan je ook niet afzeiken/complimenteren. Daar hebben we Lieske voor.
pi_32947561
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:10 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Tnx , maar ik had ze al.... Ik doe het wel ff met alleen het bubbelbad
Asje Die andere stream is een slapende Roel... ook niet het toppunt van sensatie
pi_32947567
Lieske beweert dat in sommige toko's een breezer 10 gulden was, jaaaaaa hoooooor Liessss tuuuuuuurlijk meid. In de tijd van de gulden lag jij nog in de pampers.
Viper 4 life
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 16:14:06 #32
128220 Peter6000
pi_32947578
En in New York is Grolisch echt focking duur hoor, daar is Heineken het normaal merk en Grols is uhhhhhh en ik weet nog wel dat het 10 gulden was en toen vond ik het allemaal zo intens duur, en het was echt zo`n mega hippe dure tent, was alles echt duur. maar 4.50 betaal je echt niet meer voor een breezer hoor, maar nee, maar moet je eens kijken ik kom wel eens in de Makro en moet je maar is kijken en dat Redbull blijft ook kraaiend duur
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:14:20 #33
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32947585
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:11 schreef nicoleV het volgende:
Ja maar ja maar ja maar waar zijn de tijden gebleven dat je niet wist welke stream je moest kiezen om te luisteren.....those were the day's
lijkt me dat die dagen al voorbij waren met 't vertrek van Ralph en Rikkert
pi_32947611
Peter6000, dank je wel
voor iemand zonder streams is het uitermate grappig zo:)
pi_32947616
Peter6000
Viper 4 life
pi_32947628
Roel slaapt nog steeds
pi_32947630
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:14 schreef babette21 het volgende:

[..]

lijkt me dat die dagen al voorbij waren met 't vertrek van Ralph en Rikkert
Ik vond de slaapkamer streams met een roddelende Chantal altijd wel leuk. Zeker als de andere streams een slapende mannenkamer toonde.
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 16:15:54 #39
128220 Peter6000
pi_32947631
maar wist je dat er van 6 tot en met 20 kopjes caffeïne in zitten qua koffie staat of op de achterkant of op de voorkant maar ik mis het niet, ik denk nu niet van ik mis het alleen als het druk is denk ik wel eens, ik zou nu wel een Bultje lusten
pi_32947640
Wat een onzinverhalen verteld die Lieske
Boring......
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_32947644
Uit Roel en Nathalie komt vandaag ook veel uit
pi_32947655
Roel:Wreed boeiend slaap slaap
pi_32947660
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:16 schreef riri het volgende:
Wat een onzinverhalen verteld die Lieske
Boring......
dan moet je Peter lezen:)
pi_32947671
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:16 schreef Dropkick het volgende:
Uit Roel en Nathalie komt vandaag ook veel uit
Roel komt morgen pas los als die zijn verdriet kan verzuipen

but where the hell is natte alie?
pi_32947685
Lieske heeft zojuist in 15 minuten meer verhalen verteld dan Ralph in 1 maand Big Brother. Alleen voor wie dat nou een compliment of belediging moet zijn.
Viper 4 life
pi_32947707
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:17 schreef Bartoli het volgende:
but where the hell is natte alie?
zal ze haar kans schoon zien om haarzelf ff een handje te helpen
Viper 4 life
pi_32947730

Ik krijg de 4 streams niet werkend. Wel 1, maar allevier tegelijk... het wil gewoon niet, dan gaat het beeld knipperen. Snap er geen f*ck van!

Hoi trouwens
pi_32947744
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:11 schreef Showtime het volgende:

[..]

Haar ouders zijn ook aan het verhuizen, stiekem, ze konden het niet meer aan, en BB was hun kans en die grijpen ze dus aan en raad eens aan wie ze geen verhuisbericht sturen
Een dochter die uren kan uitwijden over de verschillende lengtes van harkstelen en de smaak van puddingbroodjes, ja, god, nou ja, wat moet je dan nog anders dan verhuizen, weg, ver weg.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32947745
ah daar heb je naat der borstopvullingen weer
pi_32947753
Roel moet die verhalen van Lieske al weken aan horen,geen wonder dat hij het niet meer aan kan horen
pi_32947774
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:19 schreef Showtime het volgende:

[..]

zal ze haar kans schoon zien om haarzelf ff een handje te helpen
pi_32947799
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef Dropkick het volgende:

[..]

Als ik kan kiezen tussen fabeltjes van Lieske of slapen dan zou ik het ook wel weten. Dan kun je maar beter over goed vertelde fabeltjes gaan dromen.
Fok! de Roel(s)
pi_32947802
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:20 schreef milagro het volgende:
Haar ouders zijn ook aan het verhuizen, stiekem, ze konden het niet meer aan, en BB was hun kans en die grijpen ze dus aan en raad eens aan wie ze geen verhuisbericht sturen
Een dochter die uren kan uitwijden over de verschillende lengtes van harkstelen en de smaak van puddingbroodjes, ja, god, nou ja, wat moet je dan nog anders dan verhuizen, weg, ver weg.
Viper 4 life
pi_32947833
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:21 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
jeuj

heb je toevallig ook nog dat plaatje van haar doos waar brandweer Ralph zo te zien aardig op tekeer is gegaan
Viper 4 life
pi_32947862
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:15 schreef Dropkick het volgende:
Roel slaapt nog steeds
Een slapende Roel is nog altijd vermakelijker dan een kakelende Lieske.
Fok! de Roel(s)
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:25:10 #57
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32947864
doen ze niet meer aan weekopdrachten ofzo
pi_32947867
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:24 schreef Showtime het volgende:

[..]

jeuj

heb je toevallig ook nog dat plaatje van haar doos waar brandweer Ralph zo te zien aardig op tekeer is gegaan

pi_32947876
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
jawel die zal maandag wel weer komen
pi_32947888
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:20 schreef milagro het volgende:

[..]

Moeten we die ouders misschien helpen?
Misschien een extreme make-over geven zodat Vieske ze ook niet meer zal herkennen en dat mensen in de buitenwereld ook hun niet meer herkennen als de ouders van Vieske?
pi_32947892
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]

dat er nog vele "charmante" screencaps van Natte Lie mogen volgen
Viper 4 life
pi_32947908
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
jij volgt het goed he?
Zijn nu net klaar. Ze hadden dit keer een weekopdracht die langer dan 2 uur duurde.
pi_32947912
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Een slapende Roel is nog altijd vermakelijker dan een kakelende Lieske.
Laat hem daar dan op staan.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:27:50 #65
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32947925
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef Bartoli het volgende:
jawel die zal maandag wel weer komen
ow ja, ik ben helemaal in de war met de dagen.....
waar is de tijd gebleven dat een weekopdracht gewoon 6 dagen duurt, en ze meer moeten doen dan bij een vuurtje zitten..... laat die mensen toch lego bouwen ofzo
pi_32947940
zeg maar zeg maar eeh zeg maar zeg maar
pi_32947955
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:27 schreef Dropkick het volgende:

[..]

Laat hem daar dan op staan.
Staat op alle 4 tegelijk dan mis ik niets.
Fok! de Roel(s)
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 16:29:38 #68
128220 Peter6000
pi_32947966
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:24 schreef Showtime het volgende:

[..]

jeuj

pi_32947969
Lieske: Weet je hoeveel stemmen ik heb gehad in deze hele big brother? 21!! Dat is toch cool...
pi_32947974
Iemand nog geinteresseerd in een zeer smakelijke avatar van Natte Lie haar doos.

Viper 4 life
pi_32947979
Hebben jullie ook zo last van het bufferen van de streams op dit moment?
pi_32948002
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:29 schreef riri het volgende:
Jep... de xs4all en Versatel streams zijn belabberd vandaag. Garnier doet het redelijk.
pi_32948015
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:29 schreef riri het volgende:
geen last van, het gekwebbel van Lieske loopt hier al ruim een uur non stop vloeiend door
Viper 4 life
pi_32948042
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:30 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Jep... de xs4all en Versatel streams zijn belabberd vandaag. Garnier doet het redelijk.
klopt,hier ook,is echt erg
pi_32948056
Maar mijn stream probleem komt jullie niet bekend voor???
pi_32948057
Roel zal wel denken "Laat me alleen, alleen met al m'n verdriet"
pi_32948069
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:33 schreef Kleintje het volgende:
Maar mijn stream probleem komt jullie niet bekend voor???
Wat voor probleem heb je dan?
pi_32948073
Wat klopt er hier niet?En nee dit is geen fake.

pi_32948084
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:32 schreef riri het volgende:

[..]

klopt,hier ook,is echt erg
http://bb5.florisd.nl/?host=home&show=cams
Deze lijkt het ook goed te doen (voor zolang het duurt)
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32948094
Nathalie mist Dido vast niet, die kijkt constant in de spiegel dus is nooit alleen.
Viper 4 life
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:34:41 #81
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32948097
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:27 schreef Kleintje het volgende:
jij volgt het goed he?
nee, alleen nog de liveshows en af en toe om half 8....
die mensen slapen en zeuren alleen nog maar, dus er valt [dacht ik] weinig te missen
quote:
Zijn nu net klaar. Ze hadden dit keer een weekopdracht die langer dan 2 uur duurde.
mja beetje om een vuurtje zitten he..... veel te weinig regen, helaas
pi_32948117
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:33 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Wat voor probleem heb je dan?
Ik krijg de 4 streams niet werkend. Wel 1, maar allevier tegelijk... het wil gewoon niet, dan gaat het beeld knipperen. Snap er geen f*ck van!

Hoi trouwens
(stond op pagina 1 van dit topic....)
pi_32948155
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:35 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Hoi trouwens
Ik zou het niet weten... misschien te weinig bandbreedte voor 4 streams over?
pi_32948175
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:33 schreef Dropkick het volgende:
Wat klopt er hier niet?En nee dit is geen fake.

[afbeelding]
Het hart van Roel... want die heeft nu een gebroken hart
pi_32948199
kut nu moet ik wel naar het bubbelbad, kan Roel en Nathalie nergens vinden op de cams
Viper 4 life
pi_32948203
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:37 schreef Dropkick het volgende:
Probeer deze eens.

http://v-streams.com/bigbrother/
Ook die trilt....
Dus...
pi_32948216
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:35 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Hoi trouwens
je hebt wel de laatste versie van WMP geinstalleerd?
ja natuurlijk heb je dat, ergo ik heb geen idee
pi_32948225
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:38 schreef Showtime het volgende:
kut nu moet ik wel naar het bubbelbad, kan Roel en Nathalie nergens vinden op de cams
Nathlie is de pleerollen aan het bijvullen op stream 3 en 4.
pi_32948233
fuck meteen dat gemekker van Lieske weer, can somebody please give her a neckshot please, ty
Viper 4 life
pi_32948246
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:36 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten... misschien te weinig bandbreedte voor 4 streams over?
mwoah... met een downloadsnelheid tot 22 Mbit/s zal dat toch wel niet?
Heb alleen fok en de streams openstaan.
Heb dit nog nooit gehad, tot ik mijn pc opnieuw ging installeren...
pi_32948256
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:39 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Nathlie is de pleerollen aan het bijvullen op stream 3 en 4.
yesss bedankt, alles beter dan Lieske en haar grootspraak, het is even leuk om je er aan te ergeren maar na een minuut of 10 voel je toch je bloeddruk stijgen
Viper 4 life
pi_32948265
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef M-en-A het volgende:

[..]

http://bb5.florisd.nl/?host=home&show=cams
Deze lijkt het ook goed te doen (voor zolang het duurt)
Deze doen het bij mij altijd goed en ik heb al heel wat geprobeerd...
pi_32948266
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:38 schreef milagro het volgende:

[..]

die haddik eerst niet. Nu wel... en nu doet ie het niet meer.
Hmmm, misschien WMP downgraden
pi_32948288
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:38 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ook die trilt....
Dus...
Alle updates mediaplayer al geïnstalleerd en versnelling naar beneden gezet???
pi_32948305
Helaas geen Nathalie gevonden die pleerollen aan het plaatsen is, en ik heb geen zin om weer naar dat studentenprutseltje haar gezeik aan te horen, dan maar weer wat anders doen. Mzzls.
Viper 4 life
pi_32948317
Hallo

Ik zie NatteLie en Roel niet?
Wat moet ik daaruit opmaken?
pi_32948336
Speciaal voor showtime

pi_32948346
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:41 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Alle updates mediaplayer al geïnstalleerd en versnelling naar beneden gezet???
Als ik JOU toch niet had (of moet ik jullie zeggen??)
VERSNELLING!

Ik ben gewoon een automaat gewend

HIJ DOET HET!!!!
pi_32948367
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:40 schreef Kleintje het volgende:

[..]

die haddik eerst niet. Nu wel... en nu doet ie het niet meer.
Hmmm, misschien WMP downgraden
hm vreemd.
ik had problemen destijds nadat ik een of ander exe tooltje had geinstalleerd om de streams te bekijken.
daarna moest ik WMP opnieuw installeren, en heb dus ook meteen enkel de gewone streampagina's gebruikt en niet meer dat tooltje.

waar heb je het over, milagro !????????????? doe eens niet zo Lieske!
pi_32948371
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:38 schreef milagro het volgende:

[..]

Gewoon Bit als server kiezen en je hebt nergens last van
Fok! de Roel(s)
pi_32948392
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:44 schreef milagro het volgende:

[..]

hm vreemd.
ik had problemen destijds nadat ik een of ander exe tooltje had geinstalleerd om de streams te bekijken.
daarna moest ik WMP opnieuw installeren, en heb dus ook meteen enkel de gewone streampagina's gebruikt en niet meer dat tooltje.

waar heb je het over, milagro !????????????? doe eens niet zo Lieske!
nu nog wapperen met je handjes
Viper 4 life
pi_32948409
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:43 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Als ik JOU toch niet had (of moet ik jullie zeggen??)
VERSNELLING!

Ik ben gewoon een automaat gewend

HIJ DOET HET!!!!
gelukkig.
pi_32948417
Milagro.... ik vind jou alles behalve Lieske.
En uit mijn mond is dat een compliment.
Als dit door 1 van de Lieske groupies was gezegd dan was het misschien een belediging
pi_32948432

Nou... wat moet ik blij zijn met 4 streams tegelijk.
Er is gewoon op 3 streams geen fuck te beleven...
pi_32948469
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:47 schreef Kleintje het volgende:

Vertel, vertel.... op welke stream is nu dan wel wat te beleven????
pi_32948472
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:29 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Weet je hoeveel stemmen ik heb gehad in deze hele big brother? 21!! Dat is toch cool...
en er dan nog steeds in zitten

bew
pi_32948501
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:48 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Vertel, vertel.... op welke stream is nu dan wel wat te beleven????
Linksonder, die stoelen.
Dan kan je naar het geld gluren!
  Moderator vrijdag 9 december 2005 @ 16:50:14 #109
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32948506
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:47 schreef Kleintje het volgende:

De SC's gaan ook een stuk langzamer ineens, want het scheelt al snel 100 zeurposts over hoe stom Dido toch wel niet is per topic.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32948515
tsja de regie is ingedut net als Roelio
pi_32948533
Heeft Lieske haar mond al weer dicht ????

....dan kan ik mijn geluid weer aan zetten
pi_32948534
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:48 schreef cuall het volgende:

[..]

bew
fuck... FLASHBACK!

Bart werd ook steeds genomineerd... en die won!
Lieske zal toch niet echt met mijn geld er vandoor gaan?

Ik vind dat de kijkers het geld verdienen omdat ze zich al die maanden door die saaie gesprekken heen hebben geslagen!
  Moderator vrijdag 9 december 2005 @ 16:51:36 #113
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32948545
quote:

[..]

Ja dat zegt wel wat over het kleuterschoolniveau van de gemiddelde stemmer.
Alleen de idioten die Joost "leuk" vinden zijn misschien met nóg meer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32948549
quote:

[..]

bew
Hallo

En geen 1 keer klagen hoe durf je mij te nomineren.
pi_32948550
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:50 schreef Gert het volgende:

[..]

De SC's gaan ook een stuk langzamer ineens, want het scheelt al snel 100 zeurposts over hoe stom Dido toch wel niet is per topic.
Dido was niet stom! Dido was een doos!
Maar wel 1 met een vrolijke inslag!

Van mij had ze mogen blijven.... sorry
pi_32948554
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoe minder mensen in het huis... hoe minder intressante caps er zijn te maken ook
pi_32948580
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:46 schreef Kleintje het volgende:
Milagro.... ik vind jou alles behalve Lieske.
En uit mijn mond is dat een compliment.
Als dit door 1 van de Lieske groupies was gezegd dan was het misschien een belediging
ook dan was het een compliment

maar goed, ik ben dan ook meer in de categorie Lieske's moeder, en was ik het geweest in de letterlijke zin, en hadden jullie dat geweten, dan postte ik dit nu onder een kloon.
pi_32948586
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef Dropkick het volgende:

[..]

Hallo

En geen 1 keer klagen hoe durf je mij te nomineren.
*zucht*
Je snapt het echt niet he?
Het gaat er niet om dat ze genomineerd werd, maar om de reden die er aan tafel werden gegeven.
Dan kan je nog beter genomineerd worden omdat de deksel niet op de boter zat.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:53:26 #119
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_32948604
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:20 schreef Kleintje het volgende:

Hoi trouwens
Heb ik hier al maanden
De enige streams die wel werken zijn de BBstreams2005, wel wat klein maar ze doen het bijna altijd
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_32948605
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Hoe minder mensen in het huis... hoe minder intressante caps er zijn te maken ook
tsja vooral nu Dido weg is komen er minder caps

we moeten wel nog minimaal 90 topics volpraten op 2 weken
pi_32948611
quote:

[..]

Jij lult raar... wacht.... ik maak wel ff een boeiende cap...
pi_32948634
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:53 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Heb ik hier al maanden
De enige streams die wel werken zijn de BBstreams2005, wel wat klein maar ze doen het bijna altijd
Zie het antwoord hierboven ergens! Het werkt echt!
pi_32948636
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:53 schreef Bartoli het volgende:

[..]

tsja vooral nu Dido weg is komen er minder caps
Dat Dido eruit is vind ik niet erg hoor... zo capvriendelijk was ze niet met haar rode vlekken en haakneus. Gelukkig is Lieske er wel nog in
pi_32948639
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:50 schreef Kleintje het volgende:

[..]

fuck... FLASHBACK!

Bart werd ook steeds genomineerd... en die won!
Lieske zal toch niet echt met mijn geld er vandoor gaan?

Ik vind dat de kijkers het geld verdienen omdat ze zich al die maanden door die saaie gesprekken heen hebben geslagen!
Lieske gaat NIET winnen
pi_32948644
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:52 schreef Kleintje het volgende:

[..]

*zucht*
Je snapt het echt niet he?
Het gaat er niet om dat ze genomineerd werd, maar om de reden die er aan tafel werden gegeven.
Dan kan je nog beter genomineerd worden omdat de deksel niet op de boter zat.
Ja en dan de reden dat ze niet zichzelf is en dat dat een kutreden is en 10 seconden erna gewoon hetzelfde over Menno zeggen.
pi_32948664
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja dat zegt wel wat over het kleuterschoolniveau van de gemiddelde stemmer.
Alleen de idioten die Joost "leuk" vinden zijn misschien met nóg meer.
Mijn jongste zoon is 12 , en hij kan een uitstekende imitatie doen van de kleine blonde pleuter "ze moeten NU terugkomen!!!!!! wapperwappergeeftnietgeeftniet pieppiepjankjankrosbiefrosbief"

Er is hoop, Gert, er is hoop!
pi_32948691
Waar zijn Nathalie en Roel?

Liggen die even de schade samen in te halen
pi_32948697
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:54 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Dat Dido eruit is vind ik niet erg hoor... zo capvriendelijk was ze niet met haar rode vlekken en haakneus. Gelukkig is Lieske er wel nog in
Ik moet Lieske niet echt. Maar er zijn wel andere mensen die over Lies zeuren dus dan hoef ik dat niet te doen. Geef me dan toch liever die uitgeholde foto van Naat enzo
pi_32948751
pi_32948762
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:55 schreef Dropkick het volgende:

[..]

Ja en dan de reden dat ze niet zichzelf is en dat dat een kutreden is en 10 seconden erna gewoon hetzelfde over Menno zeggen.
Oke, ik probeer het nog 1 keer.

Ja, het is een kutreden en ze gaf hem zelf ook bij Menno. Maar... zij had het er met Menno al over gehad en Menno had zelf ook al aangegeven dat ie zichzelf wat kwijt was.
Dus ja....
  Moderator vrijdag 9 december 2005 @ 17:01:36 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32948779
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:56 schreef milagro het volgende:

[..]

Mijn jongste zoon is 12 , en hij kan een uitstekende imitatie doen van de kleine blonde pleuter "ze moeten NU terugkomen!!!!!! wapperwappergeeftnietgeeftniet pieppiepjankjankrosbiefrosbief"

Er is hoop, Gert, er is hoop!
Hahaha, jouw zoon van 12 beschouwt Lieske dus óók al als een kleuter.

Alleen het is wél een beetje zorgwekkend als hij die rosbiefbakkes van Lieske goed na kan doen.
Dat zou ik hem toch proberen af te leren.
pi_32948839
quote:

[..]

Alsjeblieft... je boeiende cap. Het heeft even geduurd om het juiste plaatje te schieten
(nee terut.... je moest nog snel naar de winkel rennen een programma downloaden om een het plaatje te bewerken)

Het boeiendste op dit moment in het huis!]
GELD
pi_32948896
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:04 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Alsjeblieft... je boeiende cap. Het heeft even geduurd om het juiste plaatje te schieten
(nee terut.... je moest nog snel naar de winkel rennen een programma downloaden om een het plaatje te bewerken)

[afbeelding]
Het boeiendste op dit moment in het huis!]
GELD
Schitterend boeiende cap... Weet je, ik ben niet lullig. Hier een grotere versie:

pi_32948922
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Hahaha, jouw zoon van 12 beschouwt Lieske dus óók al als een kleuter.

Alleen het is wél een beetje zorgwekkend als hij die rosbiefbakkes van Lieske goed na kan doen.
Dat zou ik hem toch proberen af te leren.
de stem alleen, maar mocht dat blijvende schade opleveren, een slotjesbeugel doet wonderen, in Den Haag wonen ook :8

ik heb de streams niet eens aan staan meer en ik kan haar verhalen al niet eens harden, puur op basis van de posts hier
pi_32948926
he man... das toevallig. Op hetzelfde moment gecapt. Het is echt precies ehtzelfde!
pi_32948946
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:08 schreef Kleintje het volgende:
he man... das toevallig. Op hetzelfde moment gecapt. Het is echt precies ehtzelfde!
pi_32948979
Ik zag Natte Lie net wel 1 keer kort lopen. Ze liep wel vreemd. Volgens mij heeft Roel een afspraak met Dido dat ie niet meer aan poesjes mag zitten en heeft ie haar in haar poepertje genomen
pi_32949005
Roel slaapt op de bank nog steeds toch
pi_32949008
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:11 schreef Kleintje het volgende:
Ik zag Natte Lie net wel 1 keer kort lopen. Ze liep wel vreemd. Volgens mij heeft Roel een afspraak met Dido dat ie niet meer aan poesjes mag zitten en heeft ie haar in haar poepertje genomen
waren dus toch de schade in aan het halen, stiekum
pi_32949009
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:08 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb een hekel aan dezelfe caps achter elkaar... dus ik heb Lieske er maar bijgestopt
pi_32949014
HOOR!!!
De ambulance! Dus Natte Lie is echt uitgescheurd!
pi_32949055
jezus Ingrid heeft een zwak voor Robert Jensen. Ook toevallig dat ik Ruud in het vorige topic met Jensen vergeleek
pi_32949077
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:14 schreef Bartoli het volgende:
jezus Ingrid heeft een zwak voor Robert Jensen. Ook toevallig dat ik Ruud in het vorige topic met Jensen vergeleek
Joost denkt dat Jenssen eind 40 is Hij heeft inderdaad wel een verlopen kop ja
pi_32949100
pi_32949133
Je zou bij Nathalie gaan denken. Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, oh my god ben ik dat nu?
pi_32949170
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32949202
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:12 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan dezelfe caps achter elkaar... dus ik heb Lieske er maar bijgestopt
Jij speelt vals.
Ik heb net wel een mooie cap gezien. Nog ff uploaden...
pi_32949240

Natte Lie en Roel gevonden....
  Moderator vrijdag 9 december 2005 @ 17:22:38 #150
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32949252
pi_32949264

pi_32949287
Huh? Hoe kom jij nou aan die caps van Dido?
Is ze weer terug?
  Moderator vrijdag 9 december 2005 @ 17:24:17 #153
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32949292
pi_32949302
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:24 schreef Kleintje het volgende:
Is ze weer terug?
Dat is Naat
pi_32949318
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:24 schreef Kleintje het volgende:
Is ze weer terug?
wel beetje opletten hé
pi_32949324
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:24 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Dat is Naat
En jij hebt honger zeker? Je hapt goed
pi_32949334
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:25 schreef Kleintje het volgende:

[..]

En jij hebt honger zeker? Je hapt goed
Nou inderdaad... kan niet wachten tot ik mijn spagetti naar binnen kan werken
pi_32949339
-
-
pi_32949354
is dit logisch?
Je kleedt je aan, je maakt je op en.... gaat weer liggen maffen...
pi_32949360
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:26 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Ik was net te laat voor deze ja... Nathalie vertrekt haar bek met 120 km/uur.
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:27:36 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32949361
Single White Female anyone?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32949363
gezellig 2 slapende mensen en 3 zeveraars in een jacuzzi. Daar krijg je idd honger van
pi_32949371
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:27 schreef Copycat het volgende:
Single White Female anyone?
Of copycat... ook een leuke film
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:28:49 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32949384
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:28 schreef Foreverblue het volgende:

Of copycat... ook een leuke film
Ook inderdaad...
Maar ligt het nu aan mij of lijkt ze zich meer dan voorheen a la Dido op te maken?
pi_32949404
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ook inderdaad...
Maar ligt het nu aan mij of lijkt ze zich meer dan voorheen a la Dido op te maken?
Nu haar grote voorbeeld is verdwenen, zal dit wel een hommage aan haar zijn ja
pi_32949413
quote:

ligt niet aan jou. Ik zie wel wat vergelijkenissen met dido als je naar die fotos kijkt. Die opmerking van is dit dido (als je niet zou weten dat ze eral uit is) is nog niet eens zo gek
pi_32949417
quote:

[..]

Ook inderdaad...
Tijdens de seks heeft Roel net ingefluisterd dat ie haar dan geiler vind!
En misschien dat Dido dan niet kwaad wordt als ze de beelden ziet. Die denkt dan dat het nog oude beelden zijn en dat hun het zijn
pi_32949468
Dido op de bank:

Of Naat... dat kan ook
pi_32949478
Ik ga ff snel naar de pin. Anders kan ik vanavond geen spare-ribjes bestellen!
Dus...
Tot later!
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:34:22 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32949489
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:30 schreef Bartoli het volgende:
Die opmerking van is dit dido (als je niet zou weten dat ze eral uit is) is nog niet eens zo gek
Bij de bovenste van de drie door Foreverblue geplaatste foto's dacht ik inderdaad ook even dat het Dido was.

Creepy...
pi_32949534
Ik ben spagetti slurpen... tot later allemaal
pi_32949598
Dit is een cap van ongeveer een maand geleden.

-
-
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:41:38 #173
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32949622
Er is echt niks aan meer zonder Dido. Gelukkig is Roel niet aan het slijmen bij die 2 'dames' , dat siert hem. Ik hoop echt dat Roel wint.
pi_32949633
Ha, Joost heeft het nu over het Keizer Karelplein, das een leuke rotonde
pi_32949644
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:41 schreef VirtualPOM het volgende:
Er is echt niks aan meer zonder Dido. Gelukkig is Roel niet aan het slijmen bij die 2 'dames' , dat siert hem. Ik hoop echt dat Roel wint.
me too . En dan lekker met dido op vakantie ofzo
pi_32949655
quote:
door het grootste deel van BB te slapen zeker...........nou mooi niet
pi_32949682
Even offtopic........ maar kan iemand mij vertellen hoe het weer is op de route Zwolle, Arnhem, Nijmegen, Venray, Eindhoven???? Als het erg mistig is of wordt blijf ik gewoon thuis vanavond, anders wordt het een feestje in het brabantse
pi_32949716
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:44 schreef M-en-A het volgende:
Even offtopic........ maar kan iemand mij vertellen hoe het weer is op de route Zwolle, Arnhem, Nijmegen, Venray, Eindhoven???? Als het erg mistig is of wordt blijf ik gewoon thuis vanavond, anders wordt het een feestje in het brabantse
Hier, omgeving Arnhem, geen mist
pi_32949726
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:44 schreef M-en-A het volgende:
Mooi weer in Arnhem
---- gaat winnen
pi_32949735
ben ff eten tot later
pi_32949743
BEW!
Hier in Den Helder is wel mist. Maar goed, dat vroeg je niet!
pi_32949747
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:46 schreef Utwodublin het volgende:

[..]

Mooi weer in Arnhem
Woon jij vlak bij mij
pi_32949754
quote:
Ben ik met je eens hoor,naar 3 slapende mensen kijken is veel spannender dan naar 2.
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:48:39 #184
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_32949783
Volgens mij slapen ze allemaal
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_32949791
Eet smakelijk piepels
pi_32949811
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:48 schreef MissHobje het volgende:
Volgens mij slapen ze allemaal
Nee hoor, Joost, Lieske en Ingrid zullen in de jacuzzi
pi_32949827
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:45 schreef cuall het volgende:

[..]

Hier, omgeving Arnhem, geen mist
Oke, dan is 1/4 van de route in ieder geval te doen. Als iemand minimaal tot op de helft van de route positieve berichten kan toevoegen, dan wordt het feest
(en anders maken we ons eigen feestje maar op Fok! vanavond )
pi_32949829
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:48 schreef Kleintje het volgende:
Eet smakelijk piepels
ga jij nou al eten?
pi_32949850
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:48 schreef Kleintje het volgende:
Eet smakelijk piepels
eetze
pi_32949865
Nee, ik niet cuall! Anderen hier (altijdblauw en bartoli).

Ik wacht nog tot vriendje klaar is met werken en de weg naar huis heeft gevonden. Dan bellen en... vreten!
pi_32949956
En spontaan is het al 4 minuten stil. Jullie willen me echt weg hebben he?
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:56:53 #192
130054 demins
We weten niks
pi_32949978
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:50 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Oke, dan is 1/4 van de route in ieder geval te doen. Als iemand minimaal tot op de helft van de route positieve berichten kan toevoegen, dan wordt het feest
Nijmegen ook nog goed zicht! Het gaat langzaam maar je komt vooruit!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_32949985
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:51 schreef Kleintje het volgende:
Nee, ik niet cuall! Anderen hier (altijdblauw en bartoli).

Ik wacht nog tot vriendje klaar is met werken en de weg naar huis heeft gevonden. Dan bellen en... vreten!
Ik vond je ook al niet het type die precies om 18.00 uur de piepers klaar heeft staan
pi_32950001
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:56 schreef demins het volgende:

[..]

Demins, jij woont ook vlak bij
pi_32950006
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:47 schreef cuall het volgende:

[..]

Woon jij vlak bij mij
Midden in Arnhem idd

We hebben ook de zelfde werkgever gehad.
---- gaat winnen
pi_32950032
pi_32950043
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:57 schreef Utwodublin het volgende:

[..]

Midden in Arnhem idd

We hebben ook de zelfde werkgever gehad.
Oh, ja, was ik vergeten dGR
pi_32950054
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:57 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik vond je ook al niet het type die precies om 18.00 uur de piepers klaar heeft staan
Neuh man. Wij eten meestal rond ehm... als ik tijd heb om 7 uur als ie thuis is. Maar meestal doen we het pas na GTST
En op donderdag MOET ik de live kijken, dan kookt hij maar lekker na het werk!
pi_32950065
pi_32950070
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:00 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Neuh man. Wij eten meestal rond ehm... als ik tijd heb om 7 uur als ie thuis is. Maar meestal doen we het pas na GTST
En op donderdag MOET ik de live kijken, dan kookt hij maar lekker na het werk!
ja dat past beter bij het beeld wat ik van je heb
pi_32950076
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:59 schreef cuall het volgende:

[..]

Oh, ja, was ik vergeten dGR
Ja, precies, hoop veranderd daar de afgelopen 15 jaar.
---- gaat winnen
pi_32950079
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:56 schreef demins het volgende:

[..]

Thx, bijna op de helft..... nog een klein duwtje en jullie mogen vanavond zonder ons verder
pi_32950090
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:50 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Dicht bij Breda, Brabant dus is het dikke mist.
Groetjessssssss
pi_32950098
pi_32950104
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:01 schreef Utwodublin het volgende:

[..]

Ja, precies, hoop veranderd daar de afgelopen 15 jaar.
Yep, werk nu op locatie Arnhem, Sociowoningen
pi_32950121
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:02 schreef borduurtje het volgende:

[..]

oeps M-en-A, wordt toch een avondje Fok
pi_32950126
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:01 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Thx, bijna op de helft..... nog een klein duwtje en jullie mogen vanavond zonder ons verder
Hmmm, zijn we daar wel zo blij mee???
Is het een leuk feest? Is het jullie afwezigheid echt waard?
pi_32950137
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:02 schreef borduurtje het volgende:

[..]

Okee, maar gelukkig moeten we dus in de oostkant van Brabant zijn. Maar wel bedankt voor de info
pi_32950155
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:02 schreef cuall het volgende:

[..]

Yep, werk nu op locatie Arnhem, Sociowoningen
Staan die nu her en der in de stad? Of is dat wat voorheen de Braamberg was??
---- gaat winnen
pi_32950176
pi_32950178
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:03 schreef cuall het volgende:

[..]

oeps M-en-A, wordt toch een avondje Fok
Er is nog hoop
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:06:11 #212
130054 demins
We weten niks
pi_32950195
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:01 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Anders is dit misschien nog wat:

Zometeen wordt in het "Het Afterservival Schimpenspel" "het Loftuitje" als nieuwe figuur naast "het Schimpje" geintroduceerd. Dan is er voor elk wat wils!
pi_32950206
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:03 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Hmmm, zijn we daar wel zo blij mee???
Is het een leuk feest? Is het jullie afwezigheid echt waard?
Feestjes in Brabant zijn altijd leuk (die waar wij heen gaan in ieder geval wel)
pi_32950227
pi_32950251
-
-
pi_32950313
Overigens.. cuall, lekker negatief beeld heb jij dan van mij.
Alsof ik geen goede huisvrouw ben enzo

Damn... your so right...
pi_32950334
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:06 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Feestjes in Brabant zijn altijd leuk (die waar wij heen gaan in ieder geval wel)
Helemaal mee eens, wij Brabanders kunnen écht feesten.
Vraag maar aan Linda
Groetjessssssss
pi_32950367
We nemen de gok toch maar om naar het feestje te gaan. Dus als alles goed verloopt zijn we morgen weer terug of Fok!....

Zo niet, dan zien jullie ons misschien a.s. donderdag in de Live-uitzending van BB. Beiden met een been in het gips en dan een duo-rolstoelrace met Ruudje.
(Voor de zekerheid zullen we er dan alvast armgips bij bestellen)

Veel plezier allemaal vanavond en tot zaterdag
pi_32950388
Al bekend dat dido vanavond in Barend en van Dorp komt???
pi_32950397
pi_32950441
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:15 schreef Karinnn het volgende:
Al bekend dat dido vanavond in Barend en van Dorp komt???
dan gaan we zeker kijken
pi_32950449
BEW

pi_32950454
het is wel erg rustig in het huis.
Roel en Nath slapen en de zusjes zijn in gesprek met joost.
pi_32950467
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:18 schreef Bartoli het volgende:

[..]

dan gaan we zeker kijken
misschien volgende week maandag of dinsdagavond
pi_32950482
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:18 schreef Foreverblue het volgende:
BEW

[afbeelding]
gynaecoloog
pi_32950500
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:19 schreef regenworm het volgende:

[..]

misschien volgende week maandag of dinsdagavond
volgens de BB blog van fok komt dido toch vanavond bij BVD
pi_32950512
Lekker gegeten blauwtje?

Vanavond al bij BenvanD? Das snel
pi_32950538
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Zo vroeg al nou ik ga niet kijken en dat is niet om Dido.
Maar om die opa's die het programma presenteren.
pi_32950579
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:22 schreef regenworm het volgende:

[..]

Zo vroeg al nou ik ga niet kijken en dat is niet om Dido.
Maar om die opa's die het programma presenteren.
hahaha als dat hetzelfde gaat als bij die 40 jarige roddel(vul maar aan) dan komt ze pas 5 minuten voor het einde van de uitzending aan het woord
pi_32950580
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:20 schreef regenworm het volgende:

[..]

gynaecoloog
Hahaha... ik krijg zo wel een naam he Is ook weer niet de bedoeling
pi_32950601
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef Kleintje het volgende:
Lekker gegeten blauwtje?

Vanavond al bij BenvanD? Das snel
Jep.. was heerlijk... jij ook lekker gegeten, little?
pi_32950652
alarm alarm Roel is wakker
pi_32950656
kmoenogeten.
Vriendje belde net dat de NS er zin in heeft, 25 minuten vertraging. Dus die is pas rond half 8 thuis!
Dus pas erg laat mijn ribbetjes bestellen...
pi_32950670
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Jan Mulder: Dido... wat een apparte naam hmmmmmm. Trouwens, heb je nog geneukt daar?
pi_32950688
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:28 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Jan: Dido... wat een apparte naam hmmmmmm. Trouwens, heb je nog geneukt daar?
chop chop chop ofzoiets zal ze dan wel zeggen
pi_32950769
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:27 schreef Kleintje het volgende:
kmoenogeten.
Vriendje belde net dat de NS er zin in heeft, 25 minuten vertraging. Dus die is pas rond half 8 thuis!
Dus pas erg laat mijn ribbetjes bestellen...
Das balen dan ja... even geduld nog dan.
pi_32950872
Best knap van Roel... hij kan koken. Hij weet in ieder geval wanneer water kookt!
Ben onder de indruk van hem!

Goed, ik ga nog even snel de vaatwasser uitruimen en het konijn een schoon kooitje geven, dan heb ik vandaag ook weer wat nuttigs gedaan!

Later
pi_32950990
-
-
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:46:22 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32951081
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:41 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Onflateuzer kan Joost zijn lichaam niet etaleren .
pi_32951084
is het nou echt teveel gevraagd om die verwarming wat lager te zetten
pi_32951120
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Onflateuzer kan Joost zijn lichaam niet etaleren .
ja idd vooral met een zwembroek gemaakt van streepjescodes
pi_32951135
Mijn god wat haperen mijn streams wordt doodziek van
pi_32951211
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef regenworm het volgende:
Mijn god wat haperen mijn streams wordt doodziek van
Tis toch niet echt boeiend, je mist niks
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_32951221
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef clauwheee het volgende:

[..]

een kokende roel
pi_32951238
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Dat heb ik wel eens vaker gedacht en toen gebeurde er wel iets
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:54:31 #246
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_32951265
wat is die Nathalie irritant aanwezig zeg bah

achhhhhhhhhhh wat liewfffffffffffffffffffffffffffff
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_32951270
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef regenworm het volgende:
Dat heb ik wel eens vaker gedacht en toen gebeurde er wel iets
de laatste verslaafde
pi_32951272
pi_32951305
Die arme Roel
Onderschriftloos
pi_32951307
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:54 schreef Wup het volgende:

[..]

de laatste verslaafde
inderdaad maar heeft er verder niemand last van haperende stream3+4
pi_32951323
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:56 schreef regenworm het volgende:

[..]

De xs4all streams heel de dag al... Garnier doet het goed.
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:57:22 #252
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_32951329
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:56 schreef regenworm het volgende:

[..]

ze zijn nu eindelijk (na de hele dag bufferen) bij mij weer normaal!!!

( http://www.gillesdesmit.com/bb/ )
pi_32951351
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:57 schreef AnTjUh het volgende:

[..]

ze zijn nu eindelijk (na de hele dag bufferen) bij mij weer normaal!!!
bedankt, dan heb je ze aan mij doorgegeven.
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:03:02 #254
65846 Bocaj
47th President.
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:03:31 #255
130054 demins
We weten niks
pi_32951472
ALS DE STREAMS JE SOMS TEVEEL WORDEN…

Als je ook wel eens denkt “waarom zit ik toch de godganselijke dag naar die bufferende kutstreams te kijken, waarop, in het beste geval, een soort van meubelshowroom te zien is…?” kom dan eens langs bij “Het Afterservival Schimpenspel #2” en speel het supergezellige “Schimp en Loftuit-spel”!!! Iedereen kan meedoen! Iedereen heeft het tot nu toe begrepen!
Laat je vrijdagavond toch niet vergallen door de waardeloze streams en het oeverloze geblaat van Lieske en haars gelijken en doe uit volle borst mee!
pi_32951507
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:03 schreef demins het volgende:
ALS DE STREAMS JE SOMS TEVEEL WORDEN…
Spam
pi_32951513
Hoorde ik Roel nou net aardig doen tegen Lieske?
Onderschriftloos
pi_32951553
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:05 schreef melke het volgende:
Last van haperende streams dus niet goed gehoord
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:08:49 #259
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_32951575
quote:
Ik denk niet dat Roel t naar zn zin heeft zaterdag met de foute top 40
Misschien dat een paarflessen sterke drank dat nog kan veranderen!!
pi_32951577
quote:
pi_32951592
Eet smakelijk

pi_32951597
Dido is trouwens een stuk relaxer in dat interview. Alsof er een hoop druk is weg gevallen nu. Dat zal denk ik dan ook wel
Onderschriftloos
pi_32951611
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:08 schreef AnTjUh het volgende:

[..]

kratje bier doet wonderen.
pi_32951614
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:08 schreef AnTjUh het volgende:

[..]

komt wel goed daar heeft die ook om gevraagd. Hij wil zich ook zo erg gaan bezatten
pi_32951630
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:09 schreef regenworm het volgende:
Eet smakelijk
[afbeelding]
ik zie weer helemaal niet wat dat is
pi_32951632
pi_32951647
en een tondeuse doet ook wonderen
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:12:58 #268
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_32951657
dat gaat Dido niet leuk vinden hoor Roel

pi_32951658
Lekker sociaal die roel iedereen zit gezellig te eten en hij staat in de badkamer zijn haren te doen.
pi_32951682
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:11 schreef Wup het volgende:

[..]

ik zie weer helemaal niet wat dat is
tuinbonen uien eieren en smak
pi_32951685
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:12 schreef Bartoli het volgende:
en een tondeuse doet ook wonderen

pi_32951723
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:15:32 #273
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_32951725
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:16:30 #274
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_32951747
hij ken zn oksels beter een x meenemen
pi_32951767
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:18:14 #276
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32951788
Roel scheert zn haar er weer eens af, denk dat ie weer veranderd in de stoere kraker en heel erg FOK the Roels gaat worden (hoop ik)

BEW! trouwens
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32951790
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:13 schreef regenworm het volgende:
tuinbonen uien eieren en smak
aha, dank u, ze hebben natuurlijk nog rantsoen vandaag, dat was ik vergeten
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:18:15 #278
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32951791
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:16 schreef AnTjUh het volgende:
hij ken zn oksels beter een x meenemen
Niet alle mannen denken daar even makkelijk over
pi_32951816
pi_32951826
pi_32951842
pi_32951900
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:22:37 #283
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32951908
* BONG4002 gaat naar de reguliere dus tot na 20:24
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32951929
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
TSW
pi_32951962
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:12 schreef AnTjUh het volgende:
dat gaat Dido niet leuk vinden hoor Roel

[afbeelding]
hoezo zou dido dat niet leuk vinden? toen hij al wat met died had heeft die zijn haren ook al een paar keer geschoren
pi_32951966
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef BONG4002 het volgende:
pi_32951983
pi_32952025
pi_32952030
volgens mij is roel wel een stukje vergeten achter op zijn kop
pi_32952061
quote:
Dido doet het goed in dat interview,komt goed over......
Vanavond is ze al bij Barend en van Dorp
pi_32952167
pi_32952230
Vrouwenpraat
pi_32952457
Lieske: ruk je nu je elke dag (roel)
pi_32952481
Joost: heb je wel eens gevingerd
Lieske: helemaal niet
pi_32952482
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:44 schreef regenworm het volgende:
Lieske: ruk je nu je elke dag (roel)
wat een domme opmerking van Lies. Jezus
pi_32952487
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:45 schreef regenworm het volgende:
Joost: heb je wel eens gevingerd
Lieske: helemaal niet
waarom vragen ze dat Naat niet
pi_32952502
Nath wel maar wil niet zeggen hoeveel keer
pi_32952510
en vanavond in Barend en Van Dorp "wil BB-Dido verder met Roel"

Ja over wat zou het anders gaan
pi_32952517
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:46 schreef Bartoli het volgende:

[..]

waarom vragen ze dat Naat niet
Die wil niet zeggen hoeveel keer ze het heeft gedaan.
pi_32952532
Lies "het ziet er toch geinig uit" en ze doet een aantal rukbewegingen na

er komt blijkbaar iemand wat te kort
pi_32952651
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:48 schreef Bartoli het volgende:
Lies "het ziet er toch geinig uit" en ze doet een aantal rukbewegingen na

er komt blijkbaar iemand wat te kort
Dan ga je toch even naar het Lieske-topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: