Thx, bijna op de helft..... nog een klein duwtje en jullie mogen vanavond zonder ons verderquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:56 schreef demins het volgende:
[..]
Nijmegen ook nog goed zicht! Het gaat langzaam maar je komt vooruit!
Dicht bij Breda, Brabant dus is het dikke mist.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke, dan is 1/4 van de route in ieder geval te doen. Als iemand minimaal tot op de helft van de route positieve berichten kan toevoegen, dan wordt het feest![]()
(en anders maken we ons eigen feestje maar op Fok! vanavond)
Yep, werk nu op locatie Arnhem, Sociowoningenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:01 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ja, precies, hoop veranderd daar de afgelopen 15 jaar.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:02 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Dicht bij Breda, Brabant dus is het dikke mist.
Hmmm, zijn we daar wel zo blij mee???quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Thx, bijna op de helft..... nog een klein duwtje en jullie mogen vanavond zonder ons verder![]()
Okee, maar gelukkig moeten we dus in de oostkant van Brabant zijn. Maar wel bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:02 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Dicht bij Breda, Brabant dus is het dikke mist.
Staan die nu her en der in de stad? Of is dat wat voorheen de Braamberg was??quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Yep, werk nu op locatie Arnhem, Sociowoningen
Er is nog hoopquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:03 schreef cuall het volgende:
[..]
oeps M-en-A, wordt toch een avondje Fok
![]()
Anders is dit misschien nog wat:quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Thx, bijna op de helft..... nog een klein duwtje en jullie mogen vanavond zonder ons verder![]()
Feestjes in Brabant zijn altijd leuk (die waar wij heen gaan in ieder geval wel)quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:03 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hmmm, zijn we daar wel zo blij mee???
Is het een leuk feest? Is het jullie afwezigheid echt waard?
Helemaal mee eens, wij Brabanders kunnen écht feesten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Feestjes in Brabant zijn altijd leuk (die waar wij heen gaan in ieder geval wel)![]()
dan gaan we zeker kijkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:15 schreef Karinnn het volgende:
Al bekend dat dido vanavond in Barend en van Dorp komt???
volgens de BB blog van fok komt dido toch vanavond bij BVDquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
misschien volgende week maandag of dinsdagavond
Zo vroeg al nou ik ga niet kijken en dat is niet om Dido.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volgens de BB blog van fok komt dido toch vanavond bij BVD
hahaha als dat hetzelfde gaat als bij die 40 jarige roddel(vul maar aan) dan komt ze pas 5 minuten voor het einde van de uitzending aan het woordquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo vroeg al nou ik ga niet kijken en dat is niet om Dido.
Maar om die opa's die het programma presenteren.
Hahaha... ik krijg zo wel een naam hequote:
Jep.. was heerlijk... jij ook lekker gegeten, little?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef Kleintje het volgende:
Lekker gegeten blauwtje?
Vanavond al bij BenvanD? Das snel
Jan Mulder: Dido... wat een apparte naam hmmmmmm. Trouwens, heb je nog geneukt daar?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volgens de BB blog van fok komt dido toch vanavond bij BVD
chop chop chop ofzoiets zal ze dan wel zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jan: Dido... wat een apparte naam hmmmmmm. Trouwens, heb je nog geneukt daar?
Das balen dan ja... even geduld nog dan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:27 schreef Kleintje het volgende:
kmoenogeten.
Vriendje belde net dat de NS er zin in heeft, 25 minuten vertraging. Dus die is pas rond half 8 thuis!
Dus pas erg laat mijn ribbetjes bestellen...
Onflateuzer kan Joost zijn lichaam niet etalerenquote:
ja idd vooral met een zwembroek gemaakt van streepjescodesquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onflateuzer kan Joost zijn lichaam niet etaleren.
Tis toch niet echt boeiend, je mist niksquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef regenworm het volgende:
Mijn god wat haperen mijn streams wordt doodziek van
een kokende roelquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis toch niet echt boeiend, je mist niks
Dat heb ik wel eens vaker gedacht en toen gebeurde er wel ietsquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis toch niet echt boeiend, je mist niks
de laatste verslaafdequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef regenworm het volgende:
Dat heb ik wel eens vaker gedacht en toen gebeurde er wel iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |