abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:57:39 #1
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32947124
volgens mij moet ik nu openen ofzo?!?!
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:58:04 #2
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32947131
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Ik trap er nog steeds in. Vond dat verhaal over haar voet/conservatorium wel schrikken. Hoe haar moeder haar verweet dat ze er zich er zo makkelijk over heen zette. Ik kreeg het zo'n beeld van moeders die allemaal schoonheidswedstrijden aflopen met hun dochter.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32947161
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:57 schreef babette21 het volgende:
maar je begrijpt wat ik bedoel
Ja, maar ik vrees echt dat het een nare hereniging wordt. ('k moet weg, laters )
pi_32947163
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Het ging nu over Lieske. De rest zeiken we ook al vaak genoeg af. Of reageer jij alleen als er kritiek op Lieske wordt geleverd?
Ook al ging het over Hummie dan had ik nog gereageerd,jij hebt het alleen over Lieske niet ik.
pi_32947176
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:58 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Ja, maar ik vrees echt dat het een nare hereniging wordt. ('k moet weg, laters )
nare hereniging denk ik niet hoor. En wel om de reden die ik in het vorige SC topic gegeven had
pi_32947178
Had Ingrid niet beter kunnen investeren in een ooglidcorrectie? Dit i.p.v van de overdreven nep ogende voorgevel.
Fok! de Roel(s)
pi_32947196
Hoe langer ik naar Lieske kijk hoe minder ik zin in kinderen krijg. Wat een ongelofelijke huilbaby, die loopt thuis vast in een pampers rond.
Viper 4 life
pi_32947216
En Roel ligt weer op de bank met een blik "dido waar ben je. Ik voel me leeg zonder jou"
pi_32947218
Het beeld van de komende week

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:02:16 #10
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32947246
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:47 schreef Wup het volgende:
ik gun Roel eigenlijk een tweede plek, dat hij er tot het laatst in moet blijven en dan net naast die pot grijpt..... en dat hij dat rookgeld ook nog kwijtraakt
oeh bij nader inzien: dáár ga ik voor
quote:
het is maar niks zonder zwaaitjes
nee he.... maar we vinden vast wel weer een gezamelijk program:)
pi_32947247
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:59 schreef rickfcdb1 het volgende:
Had Ingrid niet beter kunnen investeren in een ooglidcorrectie?
Hoe meer verhalen ze van Lieske moet aanhoren hoe groter d'r wallen worden, The Battle van Big Brother is nu echt voor haar begonnen. Je zou maar 2 weken lang dat gebral van Lieske moeten aanhoren en Ingrid is de lul. Alleen daarom al zal ik het niet geheel onterecht vinden als Ingrid wint.
Viper 4 life
pi_32947281
Lieske: bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

Ingrid: Ja?

Lieske: bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

Viper 4 life
pi_32947283
Joost heeft Roel toegedekt met de woorden: "Het komt wel goed".

† In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 16:04:59 #14
128220 Peter6000
pi_32947321
Joost stapt in bad.
Lieske is net over een hond die toevallig dan ook Joost heet, aan het vertellen
pi_32947343
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:03 schreef Showtime het volgende:

Wind je niet zo op,ga dan luisteren naar een slapende Roel.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:06:42 #16
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32947369
Goeiemiddag

Ik heb maar één stream (alleen stream2)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:06:43 #17
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32947371
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:59 schreef Dropkick het volgende:

[..]

Ook al ging het over Hummie dan had ik nog gereageerd,jij hebt het alleen over Lieske niet ik.
Ja het is op z'n minst 'interessant' om Lieske af te zeiken aangezien zij zoveel uitkraamt.

Wow! Ik moet nog een verklaring afleggen waarom ik het vaak over een bepaald persoon heb. Het moet niet gekker worden zeg.

PS. Lieske heeft het wéér eens over studenten en hun activiteiten hoor.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
pi_32947391
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:06 schreef F4iTH het volgende:
Wow! Ik moet nog een verklaring afleggen waarom ik het vaak over een bepaald persoon heb. Het moet niet gekker worden zeg.
haha
pi_32947394
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef Dropkick het volgende:
Ik wil ff een middag tukkie doen dus ik denk dat ik hem nog even op de "boeiende" verhalen van Lieske laat staan.
Viper 4 life
pi_32947396
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:03 schreef Showtime het volgende:

voor het eerst dat ik het geluid wegdraai...heb nog nooit iemand zo saai horen praten en zo druk tegelijk vermoeiend......en niet boeiend...
pi_32947404
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:06 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ja het is op z'n minst 'interessant' om Lieske af te zeiken aangezien zij zoveel uitkraamt.

PS. Lieske heeft het wéér eens over studenten en hun activiteiten hoor.
Ga dan luisteren naar een slapende Roel als het je zo irriteerd
pi_32947425
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 16:09:46 #23
128220 Peter6000
pi_32947449
In Rotterdam is het natuurlijk zero tollerence, en in Haaksbergen niet, en toen stond de ME natuurlijk voor de deur, belachelijk, zoooo vroeg ze moesten maar eens naar Groningen, duurt het tot half 2 `s middags enneeeee allemaal honden en ahhhhhh Peppieeee, en die politie-agent, oh moet je een klap hebben en ik was aan het rondlopen met mijn handen in de lucht en ik heb gelachen ohhhhhhhhh. En birgit, die woont dus in Rotterdam en jij komt uit haaksbergen en in Rotterdam op het Centraal station kwam ik zo aan, en bomvol kamera`s en ben je wel eens in Groningen geweest, geen kamera`s hoor
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:10:56 #24
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32947479
quote:
Tnx , maar ik had ze al.... Ik doe het wel ff met alleen het bubbelbad
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_32947495
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:07 schreef Dropkick het volgende:

[..]

Ja maar ja maar ja maar waar zijn de tijden gebleven dat je niet wist welke stream je moest kiezen om te luisteren.....those were the day's
pi_32947496
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:07 schreef nicoleV het volgende:
voor het eerst dat ik het geluid wegdraai...heb nog nooit iemand zo saai horen praten en zo druk tegelijk vermoeiend......en niet boeiend...
ja ongelofelijk, vraag me af hoe dat nou eigenlijk kan, haar stemhoogte misschien, vorm van articuleren, inhoudelijk is het ook 3x niks, alles telkens herhalen, ehhh uuhhh komt zo ongeloofwaardig over en zo overdreven doen, doordrammend boeiend proberen te maken en last but not least die wannabee engelse termen tussendoor, om maar niet te spreken over het non verbale (wapperende handjes) aspect dat gepaard gaat met dit geheel
Viper 4 life
pi_32947531
pi_32947534
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:11 schreef Showtime het volgende:

[..]

ja ongelofelijk, vraag me af hoe dat nou eigenlijk kan, haar stemhoogte misschien, vorm van articuleren, inhoudelijk is het ook 3x niks, alles telkens herhalen, ehhh uuhhh komt zo ongeloofwaardig over en zo overdreven doen, doordrammend boeiend proberen te maken en last but not least die wannabee engelse termen tussendoor, om maar niet te spreken over het non verbale (wapperende handjes) aspect dat gepaard gaat met dit geheel
Wen er de komende 2 weken maar aan.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:12:38 #29
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32947537
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:07 schreef Dropkick het volgende:

[..]

Nee iemand die slaapt kan je ook niet afzeiken/complimenteren. Daar hebben we Lieske voor.
pi_32947561
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:10 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Tnx , maar ik had ze al.... Ik doe het wel ff met alleen het bubbelbad
Asje Die andere stream is een slapende Roel... ook niet het toppunt van sensatie
pi_32947567
Lieske beweert dat in sommige toko's een breezer 10 gulden was, jaaaaaa hoooooor Liessss tuuuuuuurlijk meid. In de tijd van de gulden lag jij nog in de pampers.
Viper 4 life
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 16:14:06 #32
128220 Peter6000
pi_32947578
En in New York is Grolisch echt focking duur hoor, daar is Heineken het normaal merk en Grols is uhhhhhh en ik weet nog wel dat het 10 gulden was en toen vond ik het allemaal zo intens duur, en het was echt zo`n mega hippe dure tent, was alles echt duur. maar 4.50 betaal je echt niet meer voor een breezer hoor, maar nee, maar moet je eens kijken ik kom wel eens in de Makro en moet je maar is kijken en dat Redbull blijft ook kraaiend duur
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:14:20 #33
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32947585
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:11 schreef nicoleV het volgende:
Ja maar ja maar ja maar waar zijn de tijden gebleven dat je niet wist welke stream je moest kiezen om te luisteren.....those were the day's
lijkt me dat die dagen al voorbij waren met 't vertrek van Ralph en Rikkert
pi_32947611
Peter6000, dank je wel
voor iemand zonder streams is het uitermate grappig zo:)
pi_32947616
Peter6000
Viper 4 life
pi_32947628
Roel slaapt nog steeds
pi_32947630
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:14 schreef babette21 het volgende:

[..]

lijkt me dat die dagen al voorbij waren met 't vertrek van Ralph en Rikkert
Ik vond de slaapkamer streams met een roddelende Chantal altijd wel leuk. Zeker als de andere streams een slapende mannenkamer toonde.
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 16:15:54 #39
128220 Peter6000
pi_32947631
maar wist je dat er van 6 tot en met 20 kopjes caffeïne in zitten qua koffie staat of op de achterkant of op de voorkant maar ik mis het niet, ik denk nu niet van ik mis het alleen als het druk is denk ik wel eens, ik zou nu wel een Bultje lusten
pi_32947640
Wat een onzinverhalen verteld die Lieske
Boring......
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_32947644
Uit Roel en Nathalie komt vandaag ook veel uit
pi_32947655
Roel:Wreed boeiend slaap slaap
pi_32947660
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:16 schreef riri het volgende:
Wat een onzinverhalen verteld die Lieske
Boring......
dan moet je Peter lezen:)
pi_32947671
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:16 schreef Dropkick het volgende:
Uit Roel en Nathalie komt vandaag ook veel uit
Roel komt morgen pas los als die zijn verdriet kan verzuipen

but where the hell is natte alie?
pi_32947685
Lieske heeft zojuist in 15 minuten meer verhalen verteld dan Ralph in 1 maand Big Brother. Alleen voor wie dat nou een compliment of belediging moet zijn.
Viper 4 life
pi_32947707
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:17 schreef Bartoli het volgende:
but where the hell is natte alie?
zal ze haar kans schoon zien om haarzelf ff een handje te helpen
Viper 4 life
pi_32947730

Ik krijg de 4 streams niet werkend. Wel 1, maar allevier tegelijk... het wil gewoon niet, dan gaat het beeld knipperen. Snap er geen f*ck van!

Hoi trouwens
pi_32947744
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:11 schreef Showtime het volgende:

[..]

Haar ouders zijn ook aan het verhuizen, stiekem, ze konden het niet meer aan, en BB was hun kans en die grijpen ze dus aan en raad eens aan wie ze geen verhuisbericht sturen
Een dochter die uren kan uitwijden over de verschillende lengtes van harkstelen en de smaak van puddingbroodjes, ja, god, nou ja, wat moet je dan nog anders dan verhuizen, weg, ver weg.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32947745
ah daar heb je naat der borstopvullingen weer
pi_32947753
Roel moet die verhalen van Lieske al weken aan horen,geen wonder dat hij het niet meer aan kan horen
pi_32947774
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:19 schreef Showtime het volgende:

[..]

zal ze haar kans schoon zien om haarzelf ff een handje te helpen
pi_32947799
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef Dropkick het volgende:

[..]

Als ik kan kiezen tussen fabeltjes van Lieske of slapen dan zou ik het ook wel weten. Dan kun je maar beter over goed vertelde fabeltjes gaan dromen.
Fok! de Roel(s)
pi_32947802
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:20 schreef milagro het volgende:
Haar ouders zijn ook aan het verhuizen, stiekem, ze konden het niet meer aan, en BB was hun kans en die grijpen ze dus aan en raad eens aan wie ze geen verhuisbericht sturen
Een dochter die uren kan uitwijden over de verschillende lengtes van harkstelen en de smaak van puddingbroodjes, ja, god, nou ja, wat moet je dan nog anders dan verhuizen, weg, ver weg.
Viper 4 life
pi_32947833
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:21 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
jeuj

heb je toevallig ook nog dat plaatje van haar doos waar brandweer Ralph zo te zien aardig op tekeer is gegaan
Viper 4 life
pi_32947862
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:15 schreef Dropkick het volgende:
Roel slaapt nog steeds
Een slapende Roel is nog altijd vermakelijker dan een kakelende Lieske.
Fok! de Roel(s)
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:25:10 #57
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32947864
doen ze niet meer aan weekopdrachten ofzo
pi_32947867
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:24 schreef Showtime het volgende:

[..]

jeuj

heb je toevallig ook nog dat plaatje van haar doos waar brandweer Ralph zo te zien aardig op tekeer is gegaan

pi_32947876
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
jawel die zal maandag wel weer komen
pi_32947888
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:20 schreef milagro het volgende:

[..]

Moeten we die ouders misschien helpen?
Misschien een extreme make-over geven zodat Vieske ze ook niet meer zal herkennen en dat mensen in de buitenwereld ook hun niet meer herkennen als de ouders van Vieske?
pi_32947892
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]

dat er nog vele "charmante" screencaps van Natte Lie mogen volgen
Viper 4 life
pi_32947908
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef babette21 het volgende:
jij volgt het goed he?
Zijn nu net klaar. Ze hadden dit keer een weekopdracht die langer dan 2 uur duurde.
pi_32947912
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Een slapende Roel is nog altijd vermakelijker dan een kakelende Lieske.
Laat hem daar dan op staan.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:27:50 #65
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32947925
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef Bartoli het volgende:
jawel die zal maandag wel weer komen
ow ja, ik ben helemaal in de war met de dagen.....
waar is de tijd gebleven dat een weekopdracht gewoon 6 dagen duurt, en ze meer moeten doen dan bij een vuurtje zitten..... laat die mensen toch lego bouwen ofzo
pi_32947940
zeg maar zeg maar eeh zeg maar zeg maar
pi_32947955
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:27 schreef Dropkick het volgende:

[..]

Laat hem daar dan op staan.
Staat op alle 4 tegelijk dan mis ik niets.
Fok! de Roel(s)
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 16:29:38 #68
128220 Peter6000
pi_32947966
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:24 schreef Showtime het volgende:

[..]

jeuj

pi_32947969
Lieske: Weet je hoeveel stemmen ik heb gehad in deze hele big brother? 21!! Dat is toch cool...
pi_32947974
Iemand nog geinteresseerd in een zeer smakelijke avatar van Natte Lie haar doos.

Viper 4 life
pi_32947979
Hebben jullie ook zo last van het bufferen van de streams op dit moment?
pi_32948002
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:29 schreef riri het volgende:
Jep... de xs4all en Versatel streams zijn belabberd vandaag. Garnier doet het redelijk.
pi_32948015
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:29 schreef riri het volgende:
geen last van, het gekwebbel van Lieske loopt hier al ruim een uur non stop vloeiend door
Viper 4 life
pi_32948042
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:30 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Jep... de xs4all en Versatel streams zijn belabberd vandaag. Garnier doet het redelijk.
klopt,hier ook,is echt erg
pi_32948056
Maar mijn stream probleem komt jullie niet bekend voor???
pi_32948057
Roel zal wel denken "Laat me alleen, alleen met al m'n verdriet"
pi_32948069
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:33 schreef Kleintje het volgende:
Maar mijn stream probleem komt jullie niet bekend voor???
Wat voor probleem heb je dan?
pi_32948073
Wat klopt er hier niet?En nee dit is geen fake.

pi_32948084
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:32 schreef riri het volgende:

[..]

klopt,hier ook,is echt erg
http://bb5.florisd.nl/?host=home&show=cams
Deze lijkt het ook goed te doen (voor zolang het duurt)
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32948094
Nathalie mist Dido vast niet, die kijkt constant in de spiegel dus is nooit alleen.
Viper 4 life
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:34:41 #81
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_32948097
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:27 schreef Kleintje het volgende:
jij volgt het goed he?
nee, alleen nog de liveshows en af en toe om half 8....
die mensen slapen en zeuren alleen nog maar, dus er valt [dacht ik] weinig te missen
quote:
Zijn nu net klaar. Ze hadden dit keer een weekopdracht die langer dan 2 uur duurde.
mja beetje om een vuurtje zitten he..... veel te weinig regen, helaas
pi_32948117
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:33 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Wat voor probleem heb je dan?
Ik krijg de 4 streams niet werkend. Wel 1, maar allevier tegelijk... het wil gewoon niet, dan gaat het beeld knipperen. Snap er geen f*ck van!

Hoi trouwens
(stond op pagina 1 van dit topic....)
pi_32948155
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:35 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Hoi trouwens
Ik zou het niet weten... misschien te weinig bandbreedte voor 4 streams over?
pi_32948175
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:33 schreef Dropkick het volgende:
Wat klopt er hier niet?En nee dit is geen fake.

[afbeelding]
Het hart van Roel... want die heeft nu een gebroken hart
pi_32948199
kut nu moet ik wel naar het bubbelbad, kan Roel en Nathalie nergens vinden op de cams
Viper 4 life
pi_32948203
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:37 schreef Dropkick het volgende:
Probeer deze eens.

http://v-streams.com/bigbrother/
Ook die trilt....
Dus...
pi_32948216
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:35 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Hoi trouwens
je hebt wel de laatste versie van WMP geinstalleerd?
ja natuurlijk heb je dat, ergo ik heb geen idee
pi_32948225
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:38 schreef Showtime het volgende:
kut nu moet ik wel naar het bubbelbad, kan Roel en Nathalie nergens vinden op de cams
Nathlie is de pleerollen aan het bijvullen op stream 3 en 4.
pi_32948233
fuck meteen dat gemekker van Lieske weer, can somebody please give her a neckshot please, ty
Viper 4 life
pi_32948246
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:36 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten... misschien te weinig bandbreedte voor 4 streams over?
mwoah... met een downloadsnelheid tot 22 Mbit/s zal dat toch wel niet?
Heb alleen fok en de streams openstaan.
Heb dit nog nooit gehad, tot ik mijn pc opnieuw ging installeren...
pi_32948256
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:39 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Nathlie is de pleerollen aan het bijvullen op stream 3 en 4.
yesss bedankt, alles beter dan Lieske en haar grootspraak, het is even leuk om je er aan te ergeren maar na een minuut of 10 voel je toch je bloeddruk stijgen
Viper 4 life
pi_32948265
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef M-en-A het volgende:

[..]

http://bb5.florisd.nl/?host=home&show=cams
Deze lijkt het ook goed te doen (voor zolang het duurt)
Deze doen het bij mij altijd goed en ik heb al heel wat geprobeerd...
pi_32948266
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:38 schreef milagro het volgende:

[..]

je hebt wel de laatste versie van WMP geinstalleerd?
ja natuurlijk heb je dat, ergo ik heb geen idee
die haddik eerst niet. Nu wel... en nu doet ie het niet meer.
Hmmm, misschien WMP downgraden
pi_32948288
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:38 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ook die trilt....
Dus...
Alle updates mediaplayer al geïnstalleerd en versnelling naar beneden gezet???
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32948305
Helaas geen Nathalie gevonden die pleerollen aan het plaatsen is, en ik heb geen zin om weer naar dat studentenprutseltje haar gezeik aan te horen, dan maar weer wat anders doen. Mzzls.
Viper 4 life
pi_32948317
Hallo

Ik zie NatteLie en Roel niet?
Wat moet ik daaruit opmaken?
pi_32948336
Speciaal voor showtime

pi_32948346
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:41 schreef M-en-A het volgende:

[..]

Alle updates mediaplayer al geïnstalleerd en versnelling naar beneden gezet???
Als ik JOU toch niet had (of moet ik jullie zeggen??)
VERSNELLING!

Ik ben gewoon een automaat gewend

HIJ DOET HET!!!!
pi_32948367
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:40 schreef Kleintje het volgende:

[..]

die haddik eerst niet. Nu wel... en nu doet ie het niet meer.
Hmmm, misschien WMP downgraden
hm vreemd.
ik had problemen destijds nadat ik een of ander exe tooltje had geinstalleerd om de streams te bekijken.
daarna moest ik WMP opnieuw installeren, en heb dus ook meteen enkel de gewone streampagina's gebruikt en niet meer dat tooltje.

waar heb je het over, milagro !????????????? doe eens niet zo Lieske!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')