Gewoon Bit als server kiezen en je hebt nergens last vanquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:38 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt wel de laatste versie van WMP geinstalleerd?
ja natuurlijk heb je dat, ergo ik heb geen idee
nu nog wapperen met je handjesquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:44 schreef milagro het volgende:
[..]
hm vreemd.
ik had problemen destijds nadat ik een of ander exe tooltje had geinstalleerd om de streams te bekijken.
daarna moest ik WMP opnieuw installeren, en heb dus ook meteen enkel de gewone streampagina's gebruikt en niet meer dat tooltje.
waar heb je het over, milagro !????????????? doe eens niet zo Lieske!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:43 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Als ik JOU toch niet had (of moet ik jullie zeggen??)
VERSNELLING!
Ik ben gewoon een automaat gewend
HIJ DOET HET!!!!
Vertel, vertel.... op welke stream is nu dan wel wat te beleven????quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:47 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Nou... wat moet ik blij zijn met 4 streams tegelijk.
Er is gewoon op 3 streams geen fuck te beleven...
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:29 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Weet je hoeveel stemmen ik heb gehad in deze hele big brother? 21!! Dat is toch cool...
Linksonder, die stoelen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Vertel, vertel.... op welke stream is nu dan wel wat te beleven????![]()
De SC's gaan ook een stuk langzamer ineens, want het scheelt al snel 100 zeurposts over hoe stom Dido toch wel niet is per topic.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:47 schreef Kleintje het volgende:
![]()
Nou... wat moet ik blij zijn met 4 streams tegelijk.
Er is gewoon op 3 streams geen fuck te beleven...
fuck... FLASHBACK!quote:
Ja dat zegt wel wat over het kleuterschoolniveau van de gemiddelde stemmer.quote:
Dido was niet stom! Dido was een doos!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
De SC's gaan ook een stuk langzamer ineens, want het scheelt al snel 100 zeurposts over hoe stom Dido toch wel niet is per topic.
Hoe minder mensen in het huis... hoe minder intressante caps er zijn te maken ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
De SC's gaan ook een stuk langzamer ineens, want het scheelt al snel 100 zeurposts over hoe stom Dido toch wel niet is per topic.
ook dan was het een complimentquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:46 schreef Kleintje het volgende:
Milagro.... ik vind jou alles behalve Lieske.
En uit mijn mond is dat een compliment.
Als dit door 1 van de Lieske groupies was gezegd dan was het misschien een belediging
*zucht*quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Hallo
En geen 1 keer klagen hoe durf je mij te nomineren.
Heb ik hier al maandenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:20 schreef Kleintje het volgende:
Ik krijg de 4 streams niet werkend. Wel 1, maar allevier tegelijk... het wil gewoon niet, dan gaat het beeld knipperen. Snap er geen f*ck van!
Hoi trouwens
tsja vooral nu Dido weg is komen er minder capsquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe minder mensen in het huis... hoe minder intressante caps er zijn te maken ook![]()
Jij lult raar... wacht.... ik maak wel ff een boeiende cap...quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoe minder mensen in het huis... hoe minder intressante caps er zijn te maken ook![]()
Zie het antwoord hierboven ergens! Het werkt echt!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik hier al maanden![]()
De enige streams die wel werken zijn de BBstreams2005, wel wat klein maar ze doen het bijna altijd![]()
Dat Dido eruit is vind ik niet erg hoor... zo capvriendelijk was ze niet met haar rode vlekken en haakneus. Gelukkig is Lieske er wel nog inquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja vooral nu Dido weg is komen er minder caps![]()
Lieske gaat NIET winnenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
fuck... FLASHBACK!
Bart werd ook steeds genomineerd... en die won!
Lieske zal toch niet echt met mijn geld er vandoor gaan?
Ik vind dat de kijkers het geld verdienen omdat ze zich al die maanden door die saaie gesprekken heen hebben geslagen!
Ja en dan de reden dat ze niet zichzelf is en dat dat een kutreden is en 10 seconden erna gewoon hetzelfde over Menno zeggen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*zucht*
Je snapt het echt niet he?
Het gaat er niet om dat ze genomineerd werd, maar om de reden die er aan tafel werden gegeven.
Dan kan je nog beter genomineerd worden omdat de deksel niet op de boter zat.
Mijn jongste zoon is 12 , en hij kan een uitstekende imitatie doen van de kleine blonde pleuter "ze moeten NU terugkomen!!!!!! wapperwappergeeftnietgeeftniet pieppiepjankjankrosbiefrosbief"quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat zegt wel wat over het kleuterschoolniveau van de gemiddelde stemmer.
Alleen de idioten die Joost "leuk" vinden zijn misschien met nóg meer.
Ik moet Lieske niet echt. Maar er zijn wel andere mensen die over Lies zeuren dus dan hoef ik dat niet te doen. Geef me dan toch liever die uitgeholde foto van Naat enzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat Dido eruit is vind ik niet erg hoor... zo capvriendelijk was ze niet met haar rode vlekken en haakneus. Gelukkig is Lieske er wel nog in
Oke, ik probeer het nog 1 keer.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:55 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ja en dan de reden dat ze niet zichzelf is en dat dat een kutreden is en 10 seconden erna gewoon hetzelfde over Menno zeggen.![]()
![]()
![]()
Hahaha, jouw zoon van 12 beschouwt Lieske dus óók al als een kleuter.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Mijn jongste zoon is 12 , en hij kan een uitstekende imitatie doen van de kleine blonde pleuter "ze moeten NU terugkomen!!!!!! wapperwappergeeftnietgeeftniet pieppiepjankjankrosbiefrosbief"![]()
![]()
![]()
Er is hoop, Gert, er is hoop!
Alsjeblieft... je boeiende cap. Het heeft even geduurd om het juiste plaatje te schietenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Alsjeblieft... je boeiende cap. Het heeft even geduurd om het juiste plaatje te schieten
(nee terut.... je moest nog snel naar de winkel rennen een programma downloaden om een het plaatje te bewerken)
[afbeelding]
Het boeiendste op dit moment in het huis!]
GELD
de stem alleen, maar mocht dat blijvende schade opleveren, een slotjesbeugel doet wonderen, in Den Haag wonen ook :8quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, jouw zoon van 12 beschouwt Lieske dus óók al als een kleuter.![]()
Alleen het is wél een beetje zorgwekkend als hij die rosbiefbakkes van Lieske goed na kan doen.
Dat zou ik hem toch proberen af te leren.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:08 schreef Kleintje het volgende:
he man... das toevallig. Op hetzelfde moment gecapt. Het is echt precies ehtzelfde!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:11 schreef Kleintje het volgende:
Ik zag Natte Lie net wel 1 keer kort lopen. Ze liep wel vreemd. Volgens mij heeft Roel een afspraak met Dido dat ie niet meer aan poesjes mag zitten en heeft ie haar in haar poepertje genomen
Ik heb een hekel aan dezelfe caps achter elkaar... dus ik heb Lieske er maar bijgestoptquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:08 schreef Kleintje het volgende:
he man... das toevallig. Op hetzelfde moment gecapt. Het is echt precies ehtzelfde!
Joost denkt dat Jenssen eind 40 isquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:14 schreef Bartoli het volgende:
jezus Ingrid heeft een zwak voor Robert Jensen. Ook toevallig dat ik Ruud in het vorige topic met Jensen vergeleek
Jij speelt vals.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dezelfe caps achter elkaar... dus ik heb Lieske er maar bijgestopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |