quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:41 schreef VirtualPOM het volgende:
Er is echt niks aan meer zonder Dido. Gelukkig is Roel niet aan het slijmen bij die 2 'dames' , dat siert hem. Ik hoop echt dat Roel wint.
Hier, omgeving Arnhem, geen mistquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:44 schreef M-en-A het volgende:
Even offtopic........ maar kan iemand mij vertellen hoe het weer is op de route Zwolle, Arnhem, Nijmegen, Venray, Eindhoven???? Als het erg mistig is of wordt blijf ik gewoon thuis vanavond, anders wordt het een feestje in het brabantse![]()
Mooi weer in Arnhemquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:44 schreef M-en-A het volgende:
Even offtopic........ maar kan iemand mij vertellen hoe het weer is op de route Zwolle, Arnhem, Nijmegen, Venray, Eindhoven???? Als het erg mistig is of wordt blijf ik gewoon thuis vanavond, anders wordt het een feestje in het brabantse![]()
Ben ik met je eens hoor,naar 3 slapende mensen kijken is veel spannender dan naar 2.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:41 schreef VirtualPOM het volgende:
Er is echt niks aan meer zonder Dido. Gelukkig is Roel niet aan het slijmen bij die 2 'dames' , dat siert hem. Ik hoop echt dat Roel wint.
Oke, dan is 1/4 van de route in ieder geval te doen. Als iemand minimaal tot op de helft van de route positieve berichten kan toevoegen, dan wordt het feestquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:48 schreef Kleintje het volgende:
Eet smakelijk piepels
eetzequote:Op vrijdag 9 december 2005 17:48 schreef Kleintje het volgende:
Eet smakelijk piepels
Nijmegen ook nog goed zicht! Het gaat langzaam maar je komt vooruit!quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke, dan is 1/4 van de route in ieder geval te doen. Als iemand minimaal tot op de helft van de route positieve berichten kan toevoegen, dan wordt het feest![]()
(en anders maken we ons eigen feestje maar op Fok! vanavond)
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:51 schreef Kleintje het volgende:
Nee, ik niet cuall! Anderen hier (altijdblauw en bartoli).
Ik wacht nog tot vriendje klaar is met werken en de weg naar huis heeft gevonden. Dan bellen en... vreten!
Demins, jij woont ook vlak bijquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:56 schreef demins het volgende:
[..]
Nijmegen ook nog goed zicht! Het gaat langzaam maar je komt vooruit!
Oh, ja, was ik vergetenquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:57 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Midden in Arnhem idd
We hebben ook de zelfde werkgever gehad.
Neuh man. Wij eten meestal rond ehm... als ik tijd heb om 7 uur als ie thuis is. Maar meestal doen we het pas na GTSTquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond je ook al niet het type die precies om 18.00 uur de piepers klaar heeft staan
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:00 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Neuh man. Wij eten meestal rond ehm... als ik tijd heb om 7 uur als ie thuis is. Maar meestal doen we het pas na GTST
En op donderdag MOET ik de live kijken, dan kookt hij maar lekker na het werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |