Hey Break, meet Amyquote:
Laten we hier inderdaad maar een koppeltopic van maken, dan wordt het misschien nog watquote:
is goed..quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laten we hier inderdaad maar een koppeltopic van maken, dan wordt het misschien nog wat.
lekker, doe mij ook een bakkiequote:Op vrijdag 9 december 2005 14:41 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben iig blij dat mijn kat bessen braakt... is het tenminste uit haar maag..en wordt ze beter..![]()
Heb nog geen tijd gehad voor.... dussss.....
en wat?quote:
Dag Amyquote:
zijn er al dooies gevallen op je werk? onder je collegas bedoel ikquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
En de inhoud van deze post is echt nul
En niks zo leuk om te zien als een kat die braakt... (behalve als je het moet opruimen)quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:41 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben iig blij dat mijn kat bessen braakt... is het tenminste uit haar maag..en wordt ze beter..![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En niks zo leuk om te zien als een kat die braakt... (behalve als je het moet opruimen)
Dat drama om het eruit te krijgen en dan het achteruitlopen om te voorkomen dat je vies wordt van je eigen braaksel...![]()
Ik merk het al... Dat gaat nooit werken tussen ons...quote:
theequote:Op vrijdag 9 december 2005 14:53 schreef Ynske het volgende:
hmm lekker bakkie thee jah lekker
Ik probeer ze maar te negeren, al lukt dat niet echt met al die onzin die ze uitkramen hierquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
zijn er al dooies gevallen op je werk? onder je collegas bedoel ik
Heb altijd t idee dat jij mij niet aardig vindtquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
En de inhoud van deze post is echt nul
Doei dan maar he, prettig weekend enzoquote:
Ja! Bttdquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:58 schreef Pheno het volgende:
En?
Nou ja zeg, dat ging over mijn eigen post hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb altijd t idee dat jij mij niet aardig vindt
Dat is bijna hetzelfde als zeggen dat Plato werktquote:
zo zijn we altijdquote:
Ik weet het is niet echt smakelijk.. maar het moet nu eenmaal, en volgens mijn neefje die me net gebeld heeft gaat het goed...quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En niks zo leuk om te zien als een kat die braakt... (behalve als je het moet opruimen)
Dat drama om het eruit te krijgen en dan het achteruitlopen om te voorkomen dat je vies wordt van je eigen braaksel...![]()
huiliequote:Op vrijdag 9 december 2005 15:03 schreef Tranceptor het volgende:
Ons kent ons hier, oudejongens krentenbrood enzo.
Ik ga bijna huilen...
Kumbaja, groepshug.
groepshug? Het bier is op zeker dan ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:03 schreef Tranceptor het volgende:
groepshug.
Lekker overwerken vandaag, zodat je neefje alles kan opruimen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:03 schreef _Cara_ het volgende:
Ik weet het is niet echt smakelijk.. maar het moet nu eenmaal, en volgens mijn neefje die me net gebeld heeft gaat het goed...![]()
Laat ik een keer mijn emotionele kant zien, is het ook weer niet goed.quote:
Dit is senseo.. die wil je toch liever niet...quote:
Stoome vraag, maar katten kotsen dus niet in de kattebak?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik weet het is niet echt smakelijk.. maar het moet nu eenmaal, en volgens mijn neefje die me net gebeld heeft gaat het goed...![]()
ik overleef het wel hoor.. senseo..quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dit is senseo.. die wil je toch liever niet...ok ok ik zet wel een ander bakkie voor je...
![]()
Met wie?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Laat ik een keer mijn emotionele kant zien, is het ook weer niet goed.![]()
Nou gewoon maar neuken dan Amy Lee?![]()
tjezus wat zeg je dat onsmakelijk....nee dat doen ze niet op de kattebak.. maar daar waar ze staan..of buiten dan.. (tenminste mijn poes doet dat zo..)quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Stoome vraag, maar katten kotsen dus niet in de kattebak?
Prima vraag. Jij komt er welquote:
tis nie waar..?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]![]()
De communicatie tussen mij en vrouwen is op sommige momenten betere dan op andere.![]()
Misschien toch eens een van die boeken uit een ander topic openslaan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]![]()
De communicatie tussen mij en vrouwen is op sommige momenten betere dan op andere.![]()
Ja iedereen wil mij toch koppelen met breakquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]![]()
Het is dan ook onsmakelijk.. maar wel goed dat ze het buiten doetquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tjezus wat zeg je dat onsmakelijk....nee dat doen ze niet op de kattebak.. maar daar waar ze staan..of buiten dan.. (tenminste mijn poes doet dat zo..)
En ze heeft in de tijd dat ik weg was al 1x keer buiten gespuugd..![]()
Ik hou mezelf warm aanbevolen en in de race voor de dubieuze eerquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:14 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja iedereen wil mij toch koppelen met breakdus dacht even met wie moet ik nou neuken dan van jullie
het moet niet gekker wordenquote:
Strak plan..quote:Ik ga nog ff aan de slag..moet om 16.00 uur ergens zijn..
Ik zal t onthoudenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik hou mezelf warm aanbevolen en in de race voor de dubieuze eer
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:14 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja iedereen wil mij toch koppelen met breakdus dacht even met wie moet ik nou neuken dan van jullie
Fijn Weekendquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben er vandoor..iedereen fijn weekend!!![]()
En diegene die werken moeten morgen.. werk ze..
![]()
Werken, zuipen, muziek maken, neuken!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand nog wat leuks doen dit weekend?
Werken, jij zal blij zijn zegquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Werken, zuipen, muziek maken, neuken!![]()
Vrienden verhuizen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
verder weg? of dichterbij?quote:
Nog geen 300 meter hemelsbreedquote:
Neequote:Op vrijdag 9 december 2005 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
Van dat laatste weet ik het dus nog niet. Hopelijk komt daar dit weekend verandering inquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werken, jij zal blij zijn zeg
Maar de rest moet wel leuk zijn, zeggen ze dan
Oeh, dat moet je toch even gaan regelen dan hoorquote:
Zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat moet je toch even gaan regelen dan hoor
Krijg nou wat, het lukt hem nog ookquote:
Gaat snel zo op de vrijdag middag hequote:
Geen enkele vrouw met handleiding is ooit werkelijk makkelijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus! En ik dacht dat ík makkelijk was!![]()
Handleiding? Ik geloof niet dat ik die heb.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw met handleiding is ooit werkelijk makkelijk.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Handleiding? Ik geloof niet dat ik die heb.
Of is dat hetgeen mannen proberen te zoeken als ze tussen je benen willen?
Je bedoelt dat de handleiding daar ook al niet zitquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of is dat hetgeen mannen proberen te zoeken als ze tussen je benen willen?
a.s. zaterdagavond, hier in Enschedequote:
Als je dat nou gewoon onthoudt, dan ben je al een heel eindquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk het. Je kan wel de handleiding proberen te gebruiken van een soortgelijk type, maar de juiste knopjes zitten dan altijd weer op een andere plaats
.
Ja halloquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
a.s. zaterdagavond, hier in Enschede![]()
Waar is hier?quote:
Go for it BttD!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
a.s. zaterdagavond, hier in Enschede![]()
Ik zie dat je ook de tijd hebt gevonden voor je nieuwe signaturequote:Op vrijdag 9 december 2005 16:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je dat nou gewoon onthoudt, dan ben je al een heel eind
Geen probleemquote:
Ik zie dat ik mijn signature over Friezinnen maar weer eens moet opgravenquote:
Zal wel weer negatief zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat ik mijn signature over Friezinnen maar weer eens moet opgraven.
Je vindt t nix?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook de tijd hebt gevonden voor je nieuwe signature.
De signature zelf laat aan duidelijkheid natuurlijk niets te wensen over, maar het blijft enigszins in het midden in hoeverre de plaatster van de signature de boodschap 100% onderschrijftquote:
Da's het mooie van quotes...quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
De signature zelf laat aan duidelijkheid natuurlijk niets te wensen over, maar het blijft enigszins in het midden in hoeverre de plaatster van de signature de boodschap 100% onderschrijft.
Ik heb uiteraard wel mijn vermoedens...quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Chris!![]()
Ik zit gewoon nog in Grijswijk![]()
Diep in de mist op de zevende verdieping van een behoorlijk triest gebouw direct naast het nog triestere station...quote:
Ik was een dagje vrijquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Chris!![]()
Ik zit gewoon nog in Grijswijk![]()
Als jij zo rond half vijf/kwart voor vijf uit je raam kijkt, zou je mij elke dag naar huis moeten kunnen zien fietsen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Diep in de mist op de zevende verdieping van een behoorlijk triest gebouw direct naast het nog triestere station...
endel?quote:
WM?quote:
quote:
Renskequote:
Niet eensquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:24 schreef AirwiN het volgende:
Chris! Heb je de S - status verworven gister?![]()
Ik ben trots op je! (loog hij)quote:
dat je graag stokslobbertquote:
Ter verduidelijking:quote:
Ja? Ik snap je punt niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ter verduidelijking:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas, blijkbaar voldoe jij niet aan één van de twee basis criteria die ik stel aan de ideale vrouw...quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:38 schreef Mokster het volgende:
Thuis!
Dat laatste begreep ikquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, blijkbaar voldoe jij niet aan één van de twee basis criteria die ik stel aan de ideale vrouw...
Ter verduidelijking: dat is de mevrouw die de sig van Moks heeft bedacht...
Kwist eigenlijk niet eens hoe ze eruit zag...quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ter verduidelijking:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou het er wel op kunnen
Op die 2e foto lijkt ze een beetje op jouquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kwist eigenlijk niet eens hoe ze eruit zag...
Nee, het bewijst het tegendeel van dequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:43 schreef Christine het volgende:
maar het plaatsen van die foto's rechtvaardigt de sletterigheid van deze dame?
Lag het dus niet aan mij dat ik dat dacht...quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:45 schreef Christine het volgende:
Op die 2e foto lijkt ze een beetje op jou
Ga je me slaan als ik het niet met je eens ben?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het bewijst het tegendeel van desmiley van Godt!
Sorry ik kijk verder dan uiterlijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het bewijst het tegendeel van desmiley van Godt!
Heb jij vaak goede gesprekken tijdens de sex of niet?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:47 schreef Godlike02 het volgende:
En dat wijf komt even slim over als Sylvie Meis
Daarom de
Jij houdt vrouwen enkel voor de seks?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij vaak goede gesprekken tijdens de sex of niet?
Helaas kan ik mij dat privilege (nog) niet veroorloven. Maar ik zou een Sylvie Meis niet afslaan op d'r intelligentie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef Christine het volgende:
Jij houdt vrouwen enkel voor de seks?
Complimentjes vissen hequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef Mokster het volgende:
Zij ziet er stukken beter uit dan ik hoor...![]()
Ligt eraan waarvoor je d'r nodig hebt. Het zou je collega maar zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas kan ik mij dat privilege (nog) niet veroorloven. Maar ik zou een Sylvie Meis niet afslaan op d'r intelligentie.
Jij blijft mijn favo dell hoor!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef Mokster het volgende:
Zij ziet er stukken beter uit dan ik hoor...![]()
Sylvie Meis zou ik alleen maar nodig hebben om mijn fysieke lusten op bot te vieren...quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:50 schreef Christine het volgende:
Ligt eraan waarvoor je d'r nodig hebt. Het zou je collega maar zijn.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:51 schreef Mokster het volgende:
Ik heb het heeeelemaal gehad met Kalouen Havermans
![]()
Misschien wil zij dat wel helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sylvie Meis zou ik alleen maar nodig hebben om mijn fysieke lusten op bot te vieren...
Mn hele vrije vrijdagmiddag naar de klotequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik word intussen helemaal gestoord door dat eeuwige gezanik.
Als je dom wil overkomen dan lukt het aardig.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij vaak goede gesprekken tijdens de sex of niet?
Gehad?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je dom wil overkomen dan lukt het aardig.
Maakt niet uit hoor, zelf joey heeft zo een periode gehad.
Do I look like I give a shit?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef Christine het volgende:
Misschien wil zij dat wel helemaal niet.
Oja.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mn hele vrije vrijdagmiddag naar de klote![]()
Helaas...quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja.
Congo is jouw achtervang he?
Misschien is hij de laatste 24 uur veranderd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb hem een tijd niet gesproken![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef Godlike02 het volgende:
Als je dom wil overkomen dan lukt het aardig.
Maakt niet uit hoor zelfs joey heeft zo een periode gehad.
Maar nu: weekendquote:
De wondere zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien is hij de laatste 24 uur veranderd?
De "weekendtas" van de Minister zit in ieder geval bomvol...quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar nu: weekend
Ik vind het alleen zo idioot dat ze met dit soort dingen altijd aan het eind van de week komen. Dan zitten ze het hele weekend te zeuren en vervolgens klaagt iedereen zondag of maandag al dat er nauwelijks actie wordt ondernomen. Dat was met die schipholbrand ook.
Je zou maar minister zijn...quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
De "weekendtas" van de Minister zit in ieder geval bomvol...
Weekend ja!!![]()
Geen wonder vandaagquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De wondere zijn de wereld nog niet uit
Het debat is woensdagmiddag om half 5 meen ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Je zou maar minister zijn...
Maar Verdonk is tof. Zou ze wel mogen blijven denk je?
Uhm... wat dacht je van verwarming aanzetten?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:10 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb het koud,
Moet nog boodschappen doen,
En koken...
Bweh!![]()
Die staat al een uur aan, maar ik ben twee avonden niet / nauwelijks thuis geweest, dus geen verwarming aangehad, dus is het steenkoud hier...quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhm... wat dacht je van verwarming aanzetten?
Of in bad gaanquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhm... wat dacht je van verwarming aanzetten?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Diep in de mist op de zevende verdieping van een behoorlijk triest gebouw direct naast het nog triestere station...
Neuh, daar ben ik nog te opgefokt voor...quote:
Aan die uitgang ja!quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]Dan kan ik je zien vanaf waar ik zit
. Tenminste, als het gebouw richting Plaspoelpolder staat
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]Dan kan ik je zien vanaf waar ik zit
. Tenminste, als het gebouw richting Plaspoelpolder staat
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik loop dus ongeveer elke week minstens 10 keer langs je
Dan is het goedquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is niet dat we daar vrijwillig zijn ofzo.
Werk en studie. Enzo.
Tja, Singles proberen het nu ook in het wildquote:
Doe niet zo engquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, Singles proberen het nu ook in het wild.
Ik dacht niet dat hier iemand zou zijn om weg te kunnen jagenquote:
Lurkquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat hier iemand zou zijn om weg te kunnen jagen.
Komt morgen vast wel op het journaal danquote:
Ik wil niet op TV als ik mij in het wild begeefquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt morgen vast wel op het journaal dan
Daarom zitten we dus ook hier hequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil niet op TV als ik mij in het wild begeef
Nou misschien ga ik de stad nog inquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom zitten we dus ook hier he
Dat zal dus niet meer vandaag worden dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou misschien ga ik de stad nog in
misschien morgen
misschien helemaal niet
Krijg net te horen dat mijn broer nog heel even wat gaat drinken in de stad nuquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal dus niet meer vandaag worden dan?
En normaal is dit nog een beetje vroeg voor stappenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal dus niet meer vandaag worden dan?
Dat zeg ik, bierquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Krijg net te horen dat mijn broer nog heel even wat gaat drinken in de stad nu
Dat het niet laat gaat worden
Dat hij naar een zaak gaat die ik niet zo vind
Dat ik nog lekker op de bank lig te leren
Alles te samen
ja ik kan nu de stad in
maar lig wel lekker
Kansen voor de stad worden steeds kleiner
Een auto heb ik wel, een goede ook, staat prima voor de deur niets te doen over het algemeen. Dus ik droom lekker van een Porsche ofzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:28 schreef ioko het volgende:
Ow, ik dacht dat je bijvoorbeeld een audi had ofzo, maar je hebt het over droomauto's
Heb ik in gereden. Zat er ook in toen ie met 120 tegen een vrachtwagen aan ging. Daarna deed ie het niet meerquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:32 schreef ioko het volgende:
Die Porsche zou ik niet willen hebben, een audi A8 ofzo daarentegen
Daarom dus hequote:Op vrijdag 9 december 2005 23:35 schreef ioko het volgende:
Ziet er inderdaad erg vet uit
Ging prima, als passagier zijnde dan hequote:Op vrijdag 9 december 2005 23:48 schreef ioko het volgende:
Rijd dat lekker zo'n audi ?
Was blij dat we beiden niets hadden en dat we in een A8 zaten. En ook wel dat ik niet reedquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:53 schreef ioko het volgende:
Alleen minder van dat ongeluk
Op het trillen na niet nee. En ja, die A8 was klaar met auto zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:03 schreef ioko het volgende:
Goddamn!! Dat klinkt als een pittig ongeluk, en niemand heeft er iets aan over gehouden? (alleen de auto helemaal total loss denk ik?)
Was een lease-auto, dus niet voor onsquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:16 schreef ioko het volgende:
Dure grap
Nee, dit is mijn eigen auto.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:33 schreef ioko het volgende:
En die auto die je nu hebt, is ook een lease ?
Fijne auto die je hebt nu? (heb zelf geen idee van volvo's) En duur?quote:
Pas je een beetje op in mijn buurt jaquote:
Ja, is een heerlijk auto. Volvo's zijn niet goedkooop nee. Deze is nu 10 jaar oud, dus het valt mee. Jammer is alleen dat ik er bijna nooit in rij.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:39 schreef ioko het volgende:
[..]
Fijne auto die je hebt nu? (heb zelf geen idee van volvo's) En duur?
Ik heb al wel geredenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je een beetje op in mijn buurt ja
Doe bijna alles met de fiets. Mocht ik in het komende half jaar verhuizen komt daar wel verandering inquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:43 schreef ioko het volgende:
Hoe komt dat ?
Je moet toch niet naar het CBR op de gordelweg hequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:43 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb al wel gereden![]()
Hoop dat ik 'm snel haal
Ik blijf fietsen een stuk lekkerder vinden dan autorijden. Dus hou het zo lang mogelijk bij fietsen. Autorijden is vooral handig.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:48 schreef ioko het volgende:
Autorijden is leuk, hoop dat ik een mooie auto kan betalen over een jaar of 2 (als ik werk)
Ik woon niet in Rotterdamquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet toch niet naar het CBR op de gordelweg he
En dat hoop ik ook voor je ja.
Ik neem altijd de trein op vakantie, veel relaxterquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:51 schreef ioko het volgende:
Ik vind het vooral leuk, op vakantie gaan, lange stukken rijden, maar doe ook alles te voet en met de fiets hier in de buurt.
Klopt. Al kom ik vaker in het centrum van Rotterdam dan Schiedamquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, en Schiedam toch
Das niet zo raar, schiedam stelt helemaal niets voor. Snap niet dat je het daar uithoudt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:05 schreef GF het volgende:
[..]
Klopt. Al kom ik vaker in het centrum van Rotterdam dan Schiedam
Zoveel keuze heb ik (nog) nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet zo raar, schiedam stelt helemaal niets voor. Snap niet dat je het daar uithoudt.
Ik krijg meer gevoel van vrijheid met de auto, dat zal wel persoonlijk zijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik neem altijd de trein op vakantie, veel relaxter
Daarom heb ik ook een auto hoor. Ik wil kunnen gaan en staan naar mijn eigen inzicht.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:08 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik krijg meer gevoel van vrijheid met de auto, dat zal wel persoonlijk zijn
Mogge!quote:
Doe eens niet zo blijquote:
Ik heb heerlijk geslapen, dus dat moet ik ff kwijt hoor...quote:
Nee, vandaag ben ik druk met treinreizigersquote:Op zaterdag 10 december 2005 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen, dus dat moet ik ff kwijt hoor...
Jij bent druk bezig met het bellen van 20.000 mensen die over de zeik zijn?
Nou ja, die zeiken toch ook, of niet?quote:Op zaterdag 10 december 2005 09:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, vandaag ben ik druk met treinreizigers
Ik kwam daar niet op... WM kwam daarop. Daarom dacht ik dat je naar hem refereerde...quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Joey, ik snap je niet...![]()
Edit: oh, snap 'm al. Maar hoe kom je daar nu ineens op
Idd ik heb nog steeds sexquote:
Zeer goed topic al zeg ik t zel... Beter goed gestolen dan...quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Geen wonder vandaag
De psychologie van het versieren... Boeken of praktijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |