Sylvie Meis zou ik alleen maar nodig hebben om mijn fysieke lusten op bot te vieren...quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:50 schreef Christine het volgende:
Ligt eraan waarvoor je d'r nodig hebt. Het zou je collega maar zijn.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:51 schreef Mokster het volgende:
Ik heb het heeeelemaal gehad met Kalouen Havermans
![]()
Misschien wil zij dat wel helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sylvie Meis zou ik alleen maar nodig hebben om mijn fysieke lusten op bot te vieren...
Mn hele vrije vrijdagmiddag naar de klotequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik word intussen helemaal gestoord door dat eeuwige gezanik.
Als je dom wil overkomen dan lukt het aardig.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij vaak goede gesprekken tijdens de sex of niet?
Gehad?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je dom wil overkomen dan lukt het aardig.
Maakt niet uit hoor, zelf joey heeft zo een periode gehad.
Do I look like I give a shit?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef Christine het volgende:
Misschien wil zij dat wel helemaal niet.
Oja.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mn hele vrije vrijdagmiddag naar de klote![]()
Helaas...quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja.
Congo is jouw achtervang he?
Misschien is hij de laatste 24 uur veranderd?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb hem een tijd niet gesproken![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef Godlike02 het volgende:
Als je dom wil overkomen dan lukt het aardig.
Maakt niet uit hoor zelfs joey heeft zo een periode gehad.
Maar nu: weekendquote:
De wondere zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien is hij de laatste 24 uur veranderd?
De "weekendtas" van de Minister zit in ieder geval bomvol...quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar nu: weekend
Ik vind het alleen zo idioot dat ze met dit soort dingen altijd aan het eind van de week komen. Dan zitten ze het hele weekend te zeuren en vervolgens klaagt iedereen zondag of maandag al dat er nauwelijks actie wordt ondernomen. Dat was met die schipholbrand ook.
Je zou maar minister zijn...quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
De "weekendtas" van de Minister zit in ieder geval bomvol...
Weekend ja!!![]()
Geen wonder vandaagquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De wondere zijn de wereld nog niet uit
Het debat is woensdagmiddag om half 5 meen ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Je zou maar minister zijn...
Maar Verdonk is tof. Zou ze wel mogen blijven denk je?
Uhm... wat dacht je van verwarming aanzetten?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:10 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb het koud,
Moet nog boodschappen doen,
En koken...
Bweh!![]()
Die staat al een uur aan, maar ik ben twee avonden niet / nauwelijks thuis geweest, dus geen verwarming aangehad, dus is het steenkoud hier...quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhm... wat dacht je van verwarming aanzetten?
Of in bad gaanquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhm... wat dacht je van verwarming aanzetten?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Diep in de mist op de zevende verdieping van een behoorlijk triest gebouw direct naast het nog triestere station...
Neuh, daar ben ik nog te opgefokt voor...quote:
Aan die uitgang ja!quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]Dan kan ik je zien vanaf waar ik zit
. Tenminste, als het gebouw richting Plaspoelpolder staat
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]Dan kan ik je zien vanaf waar ik zit
. Tenminste, als het gebouw richting Plaspoelpolder staat
quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik loop dus ongeveer elke week minstens 10 keer langs je
Dan is het goedquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is niet dat we daar vrijwillig zijn ofzo.
Werk en studie. Enzo.
Tja, Singles proberen het nu ook in het wildquote:
Doe niet zo engquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, Singles proberen het nu ook in het wild.
Ik dacht niet dat hier iemand zou zijn om weg te kunnen jagenquote:
Lurkquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat hier iemand zou zijn om weg te kunnen jagen.
Komt morgen vast wel op het journaal danquote:
Ik wil niet op TV als ik mij in het wild begeefquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt morgen vast wel op het journaal dan
Daarom zitten we dus ook hier hequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil niet op TV als ik mij in het wild begeef
Nou misschien ga ik de stad nog inquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom zitten we dus ook hier he
Dat zal dus niet meer vandaag worden dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou misschien ga ik de stad nog in
misschien morgen
misschien helemaal niet
Krijg net te horen dat mijn broer nog heel even wat gaat drinken in de stad nuquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal dus niet meer vandaag worden dan?
En normaal is dit nog een beetje vroeg voor stappenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal dus niet meer vandaag worden dan?
Dat zeg ik, bierquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Krijg net te horen dat mijn broer nog heel even wat gaat drinken in de stad nu
Dat het niet laat gaat worden
Dat hij naar een zaak gaat die ik niet zo vind
Dat ik nog lekker op de bank lig te leren
Alles te samen
ja ik kan nu de stad in
maar lig wel lekker
Kansen voor de stad worden steeds kleiner
Een auto heb ik wel, een goede ook, staat prima voor de deur niets te doen over het algemeen. Dus ik droom lekker van een Porsche ofzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:28 schreef ioko het volgende:
Ow, ik dacht dat je bijvoorbeeld een audi had ofzo, maar je hebt het over droomauto's
Heb ik in gereden. Zat er ook in toen ie met 120 tegen een vrachtwagen aan ging. Daarna deed ie het niet meerquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:32 schreef ioko het volgende:
Die Porsche zou ik niet willen hebben, een audi A8 ofzo daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |