Dan is het goedquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is niet dat we daar vrijwillig zijn ofzo.
Werk en studie. Enzo.
Tja, Singles proberen het nu ook in het wildquote:
Doe niet zo engquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, Singles proberen het nu ook in het wild.
Ik dacht niet dat hier iemand zou zijn om weg te kunnen jagenquote:
Lurkquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat hier iemand zou zijn om weg te kunnen jagen.
Komt morgen vast wel op het journaal danquote:
Ik wil niet op TV als ik mij in het wild begeefquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt morgen vast wel op het journaal dan
Daarom zitten we dus ook hier hequote:Op vrijdag 9 december 2005 22:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil niet op TV als ik mij in het wild begeef
Nou misschien ga ik de stad nog inquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom zitten we dus ook hier he
Dat zal dus niet meer vandaag worden dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou misschien ga ik de stad nog in
misschien morgen
misschien helemaal niet
Krijg net te horen dat mijn broer nog heel even wat gaat drinken in de stad nuquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal dus niet meer vandaag worden dan?
En normaal is dit nog een beetje vroeg voor stappenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal dus niet meer vandaag worden dan?
Dat zeg ik, bierquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Krijg net te horen dat mijn broer nog heel even wat gaat drinken in de stad nu
Dat het niet laat gaat worden
Dat hij naar een zaak gaat die ik niet zo vind
Dat ik nog lekker op de bank lig te leren
Alles te samen
ja ik kan nu de stad in
maar lig wel lekker
Kansen voor de stad worden steeds kleiner
Een auto heb ik wel, een goede ook, staat prima voor de deur niets te doen over het algemeen. Dus ik droom lekker van een Porsche ofzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:28 schreef ioko het volgende:
Ow, ik dacht dat je bijvoorbeeld een audi had ofzo, maar je hebt het over droomauto's
Heb ik in gereden. Zat er ook in toen ie met 120 tegen een vrachtwagen aan ging. Daarna deed ie het niet meerquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:32 schreef ioko het volgende:
Die Porsche zou ik niet willen hebben, een audi A8 ofzo daarentegen
Daarom dus hequote:Op vrijdag 9 december 2005 23:35 schreef ioko het volgende:
Ziet er inderdaad erg vet uit
Ging prima, als passagier zijnde dan hequote:Op vrijdag 9 december 2005 23:48 schreef ioko het volgende:
Rijd dat lekker zo'n audi ?
Was blij dat we beiden niets hadden en dat we in een A8 zaten. En ook wel dat ik niet reedquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:53 schreef ioko het volgende:
Alleen minder van dat ongeluk
Op het trillen na niet nee. En ja, die A8 was klaar met auto zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:03 schreef ioko het volgende:
Goddamn!! Dat klinkt als een pittig ongeluk, en niemand heeft er iets aan over gehouden? (alleen de auto helemaal total loss denk ik?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |