Ja, alleen bestaan er geen wondermiddeltjes voor het versieren van vrouwen, net zoals er voor andere dingen geen wondermiddeltjes bestaan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef JoeyT het volgende:
Discussie die voornamelijk gaande is: Kan je tips en trucs uit de boeken halen om zo meer succesvol te zijn in het 'scoren' van vrouwen en/of relaties
Precies...quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, alleen bestaan er geen wondermiddeltjes voor het versieren van vrouwen, net zoals er voor andere dingen geen wondermiddeltjes bestaan.
Doe nou niet zo interessant en zeg ff over wie je het hebtquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:55 schreef nozem het volgende:
Nee, en een andere FOK!ker is daar het levende bewijs van. Al jaren in de weer met boeken en cursussen maar tot op heden nog altijd op de hoeren aangewezen.
Och, als je een beetje thuis bent in R&P weet je zo wie Nozem bedoelt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:06 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Doe nou niet zo interessant en zeg ff over wie je het hebt![]()
Dat zal je kleine meisje leuk vinden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:53 schreef JoeyT het volgende:
Ik zing dit overigens altijd voor meisjes die ik tegenkom. Moet je ook eens proberen... Aandacht gegarandeerd
1- Meneer schoffelquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
1-Och, als je een beetje thuis bent in R&P weet je zo wie Nozem bedoelt.
En anders is een naam toch niet interessant.
[..]
2-Dat zal je kleine meisje leuk vinden.![]()
Maar heb jij nou al enig succes geboekt?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:16 schreef Beach het volgende:
Tja om hierop in te gaan.
Er zijn 40 delen ofzo vol met slowchat waar af en toe ook wat nuttigs tussenzit.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar heb jij nou al enig succes geboekt?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:19 schreef SynchroSteve het volgende:
Voor mij staat het in ieder geval vast dat:
- niet iedere jongen een geboren versierder is
- andere jongens wél geboren versierders zijn
- die jongens niet altijd uberknap of brad-pitt-look-a-like zijn
- er dus een andere factor meespeelt die de eerste groep jongens niet beheerst en de tweede groep jongens wel
Als een man mij jaloers maakt of bepaald gedrag vertoont, en dan kan ik nog zoveel Osho lezen, dan legt dat een zweem, een geen leuke, op de relatie. Ik ga er niet meer door van hem houden, maar ga mezelf alleen maar afvragen dan of het/dit wel echt is en geen schijn. En ik hou niet van schijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:29 schreef partyyboyy het volgende:
Een van deze punten is vrouwen jaloers laten worden en mysterieus blijven.
Je moet het verschil wel zien tussen versieren en een relatie hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:34 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Als een man mij jaloers maakt of bepaald gedrag vertoont, en dan kan ik nog zoveel Osho lezen, dan legt dat een zweem, een geen leuke, op de relatie. Ik ga er niet meer door van hem houden, maar ga mezelf alleen maar afvragen dan of het/dit wel echt is en geen schijn. En ik hou niet van schijn.
Daarbij ben ik zelf al mysterieus genoeg soms, en 2 mysterieuzen werken niet.
Maar dat is mijn mening, misschien dat andere vrouwen er wel een natte doos van krijgen, ik niet iig.
Ik krijg er ook geen natte doos van hoor!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:34 schreef sweetgirly het volgende:
Maar dat is mijn mening, misschien dat andere vrouwen er wel een natte doos van krijgen, ik niet iig.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:43 schreef Gia het volgende:
Een goeie openingszin doet het ook wel.
Van de week nog een goeie gelezen:
"Geloof jij in liefde op het eerste gezicht? Of zal ik nog een keertje langslopen..."
Heb het ook of net zo goed in de beginfase.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:38 schreef partyyboyy het volgende:
Je moet het verschil wel zien tussen versieren en een relatie hebben.
Dat zijn 2 verschillende zaken.
Als je iemand versiert dan moet je andere dingen doen dan dat je een lange relatie wilt houden.
Preciesquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:41 schreef Moonah het volgende:
Ik krijg er ook geen natte doos van hoor!![]()
"Jaloers maken" als verleidingsmove....![]()
Hou jij niet van een tijger in bed?quote:
Maar wij mogen het natuurlijk weer niet, want wij zijn.. vrouwtjes en dus andersquote:
Oh, jawel hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:27 schreef partyyboyy het volgende:
Hou jij niet van een tijger in bed?
Ik denk dat het voornamelijk om je hele wereldbeeld gaat. Je probeert jezelf te veranderen, en ja ik spreek met iedereen en alles. En dat is altijd goed voor je sociale skills.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef JoeyT het volgende:
Discussie die voornamelijk gaande is: Kan je tips en trucs uit de boeken halen om zo meer succesvol te zijn in het 'scoren' van vrouwen en/of relaties?
Als jij mij leukt vindt, zonder dat wij iets hebben. Hooguit gezoend en/of sex gehad. Dan heb jij eigenlijk het recht niet eens om jaloers te zijn, toch word je het. En werkt het.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
[..]
Precies![]()
Zou bijna zeggen, lekker makkelijk.
Hé vrouwen, jaloers maken helpt, flirten dus met die hap, is goed om een mannetje te scoren
![]()
en flinke ruzie te krijgen
Als ik net gezoend of sex heb gehad met een meisje en ze loopt daarna naar andere jongens dan word ik ook jaloers... Maar werkt t dan voor haar? Denk t niet...quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:57 schreef dady het volgende:
[..]
Als jij mij leukt vindt, zonder dat wij iets hebben. Hooguit gezoend en/of sex gehad. Dan heb jij eigenlijk het recht niet eens om jaloers te zijn, toch word je het. En werkt het.
Heb je de gemiddelde psychologe wel eens van dichtbij gezien... Brrrrrrrrrquote:
Nee, maar jij bent een vent. Ik hoef geen afgelikte boterham.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik net gezoend of sex heb gehad met een meisje en ze loopt daarna naar andere jongens dan word ik ook jaloers... Maar werkt t dan voor haar? Denk t niet...
Nee, eigenlijk niet neequote:Op zaterdag 10 december 2005 11:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb je de gemiddelde psychologe wel eens van dichtbij gezien... Brrrrrrrrr
Ach afgelikte boterham boeit me echt niet. Ben dr zelf ook 1...quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:03 schreef dady het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent een vent. Ik hoef geen afgelikte boterham.
Net zoals er vast wel mooie vrouwelijke vrachtwagenchauffeurs zijn?quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet nee
Er zijn vast wel mooie psychologes.
well, hier in enschede zijn er best veel mooie chicks die psychologie studeren hoor .quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Net zoals er vast wel mooie vrouwelijke vrachtwagenchauffeurs zijn?
Werkt wat?quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:57 schreef dady het volgende:
Als jij mij leukt vindt, zonder dat wij iets hebben. Hooguit gezoend en/of sex gehad. Dan heb jij eigenlijk het recht niet eens om jaloers te zijn, toch word je het. En werkt het.
Er zijn ook een aantal punten waardoor je meer aantrekkelijker of sneller aantrekkelijker wordt voor vrouwen. Welke punten dit zijn zou ik graag eens weten.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:38 schreef Modwire het volgende:
Ga alsjeblieft ergens anders trollen...
Ik denk dat boeken weldegelijk kunnen helpen, maar niet om openingszinnen van uit je hoofd te leren, of hele gesprekken voor te bereiden. Meer om je bewust te maken van je lichaamstaal, en de houding die je tegenover het 'proces van verleiding' moet hebben.
Kun je misschien iets meer over die signalen vertellen of voorbeelden ervan, want dat zijn nou eigenlijk dingen waar dit topic over zou moeten gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:50 schreef Modwire het volgende:
Dat vraag ik me af, ik denk dat je vooral moet zorgen dat je succes (als in, dat je een fijn leven hebt) en zelfvertrouwen moet uitstralen. Dat is tenminste wat er in 'Without Embarrasment' van M. Pilinski staat... Verder wordt er meer ingegaan op de angst die je (mogelijk) hebt om ergens op af te stappen, en welke signalen zij stuurt of die jij kan sturen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |