Laat ik een keer mijn emotionele kant zien, is het ook weer niet goed.quote:
Dit is senseo.. die wil je toch liever niet...quote:
Stoome vraag, maar katten kotsen dus niet in de kattebak?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik weet het is niet echt smakelijk.. maar het moet nu eenmaal, en volgens mijn neefje die me net gebeld heeft gaat het goed...![]()
ik overleef het wel hoor.. senseo..quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dit is senseo.. die wil je toch liever niet...ok ok ik zet wel een ander bakkie voor je...
![]()
Met wie?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Laat ik een keer mijn emotionele kant zien, is het ook weer niet goed.![]()
Nou gewoon maar neuken dan Amy Lee?![]()
tjezus wat zeg je dat onsmakelijk....nee dat doen ze niet op de kattebak.. maar daar waar ze staan..of buiten dan.. (tenminste mijn poes doet dat zo..)quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Stoome vraag, maar katten kotsen dus niet in de kattebak?
Prima vraag. Jij komt er welquote:
tis nie waar..?!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]![]()
De communicatie tussen mij en vrouwen is op sommige momenten betere dan op andere.![]()
Misschien toch eens een van die boeken uit een ander topic openslaan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]![]()
De communicatie tussen mij en vrouwen is op sommige momenten betere dan op andere.![]()
Ja iedereen wil mij toch koppelen met breakquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]![]()
Het is dan ook onsmakelijk.. maar wel goed dat ze het buiten doetquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tjezus wat zeg je dat onsmakelijk....nee dat doen ze niet op de kattebak.. maar daar waar ze staan..of buiten dan.. (tenminste mijn poes doet dat zo..)
En ze heeft in de tijd dat ik weg was al 1x keer buiten gespuugd..![]()
Ik hou mezelf warm aanbevolen en in de race voor de dubieuze eerquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:14 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja iedereen wil mij toch koppelen met breakdus dacht even met wie moet ik nou neuken dan van jullie
het moet niet gekker wordenquote:
Strak plan..quote:Ik ga nog ff aan de slag..moet om 16.00 uur ergens zijn..
Ik zal t onthoudenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik hou mezelf warm aanbevolen en in de race voor de dubieuze eer
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:14 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja iedereen wil mij toch koppelen met breakdus dacht even met wie moet ik nou neuken dan van jullie
Fijn Weekendquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:52 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben er vandoor..iedereen fijn weekend!!![]()
En diegene die werken moeten morgen.. werk ze..
![]()
Werken, zuipen, muziek maken, neuken!quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand nog wat leuks doen dit weekend?
Werken, jij zal blij zijn zegquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Werken, zuipen, muziek maken, neuken!![]()
Vrienden verhuizen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
verder weg? of dichterbij?quote:
Nog geen 300 meter hemelsbreedquote:
Neequote:Op vrijdag 9 december 2005 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
Van dat laatste weet ik het dus nog niet. Hopelijk komt daar dit weekend verandering inquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werken, jij zal blij zijn zeg
Maar de rest moet wel leuk zijn, zeggen ze dan
Oeh, dat moet je toch even gaan regelen dan hoorquote:
Zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat moet je toch even gaan regelen dan hoor
Krijg nou wat, het lukt hem nog ookquote:
Gaat snel zo op de vrijdag middag hequote:
Geen enkele vrouw met handleiding is ooit werkelijk makkelijkquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus! En ik dacht dat ík makkelijk was!![]()
Handleiding? Ik geloof niet dat ik die heb.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw met handleiding is ooit werkelijk makkelijk.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Handleiding? Ik geloof niet dat ik die heb.
Of is dat hetgeen mannen proberen te zoeken als ze tussen je benen willen?
Je bedoelt dat de handleiding daar ook al niet zitquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Of is dat hetgeen mannen proberen te zoeken als ze tussen je benen willen?
a.s. zaterdagavond, hier in Enschedequote:
Als je dat nou gewoon onthoudt, dan ben je al een heel eindquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk het. Je kan wel de handleiding proberen te gebruiken van een soortgelijk type, maar de juiste knopjes zitten dan altijd weer op een andere plaats
.
Ja halloquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
a.s. zaterdagavond, hier in Enschede![]()
Waar is hier?quote:
Go for it BttD!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
a.s. zaterdagavond, hier in Enschede![]()
Ik zie dat je ook de tijd hebt gevonden voor je nieuwe signaturequote:Op vrijdag 9 december 2005 16:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je dat nou gewoon onthoudt, dan ben je al een heel eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |