Maakt niks uitquote:Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef Bartoli het volgende:
deel 3 bedoel je
Ik ook, en buzz ook.quote:
Herenigd zei Ruud, dus ja, ik denk het wel, leuk toch? Het is een oud besje zo te zienquote:Op donderdag 8 december 2005 21:24 schreef kissa het volgende:
Gaat Koen (de hond van Ingrid) het huis in?
De rest juicht van binnen.quote:
Dido's "blikveld" is nooit erg ruim geweest.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:24 schreef Arcee het volgende:
Heeft Dido de oudbewoners überhaupt wel áángekeken?
Net nog niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:24 schreef Arcee het volgende:
+1 nuttigquote:
Lijkt me voor Ingrid erg fijn, maar voor de hond beter van niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:24 schreef Apie74 het volgende:
Mag de hond van Ingrid blijven?
Verzuurde ex Crewert!quote:Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Wie zei dat het forum weer snel was?
Zelden zo'n traag kutforum gezien.
En Renesite blijkbaar ookquote:
Kom Cynix, hoe vaak zit je ook alweer op Fok?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Wie zei dat het forum weer snel was?
Zelden zo'n traag kutforum gezien.
Nee, want ze wil alleen maar weten van haar familie "hoe ze overgekomen is, wat vonden jullie van mij, hoe deed ik het"quote:Op donderdag 8 december 2005 21:24 schreef Arcee het volgende:
quote:
hoop Dat laatste, dan kan die opflikkerenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:26 schreef cuall het volgende:
Wat gaat er straks sneuvelen???Roel traot de vuurkorf om Smijt alles van tafel geeft lieske een beuk - -
Inderdaad, die is net zo breed als d'r reet.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dido's "blikveld" is nooit erg ruim geweest.
de vuurkorfquote:Op donderdag 8 december 2005 21:26 schreef cuall het volgende:
Wat gaat er straks sneuvelen???[Roel trapt de vuurkorf om Smijt alles van tafel geeft lieske een beuk - -
Hij mag in Dido's bedquote:Op donderdag 8 december 2005 21:25 schreef clauwheee het volgende:
Wat zielig voor die hond, hij kan geen kant op daar!
gewoon weer verkopen via Ebay.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:27 schreef StephanL het volgende:
Flinke keuken, moet je je woonkamer voor aanpassen
Kan je die krijgen bij de Kijkshop dan??quote:Op donderdag 8 december 2005 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, een Siematic keuken. Die is dus gesponsord.
quote:
Misschien was Koen wel beter in bed.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:29 schreef regenworm het volgende:
ingrid denkt dat haar ex voor de deur stond
Past hier wel hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:29 schreef Coos het volgende:
Wie heeft er een huis waar je die hele BB- keuken in kwijt kan???![]()
Desiréé, die elke week jankte.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:29 schreef Copycat het volgende:
Hoe heette die muts ook al weer uit 2 met die hond?
Oh jaquote:
Vond 't een beetje suffe exit eik.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:31 schreef regenworm het volgende:
Dido weg was wel een leuke uitzending
dat viel mij ook opquote:Op donderdag 8 december 2005 21:29 schreef Arcee het volgende:
Oef, Dido roept eerst naar Joost en niet naar Roel.
Terecht. De bank is vanaf nu voor Koen.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:31 schreef Bartoli het volgende:
roel is hem btw al gepeerd van de bank
Dan ben je toch een watje, volgens hem zelf?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:33 schreef Bartoli het volgende:
Roel aan het janken
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ach, een hond in huis, dan zit er tenminste 1 actieve bewoner.
ze reageerde op Joost die háár riep en riep vervolgens zelf Roel.quote:
hij zou moeten juichen in plaats van jankenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:34 schreef kissa het volgende:
Ik denk dat het nu doordringt bij Roel dat het over is met Dodo....
moet je wel mee oppassen hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 21:35 schreef svann het volgende:
[..]
Dan ben je toch een watje, volgens hem zelf?
Gaat er niemand naar hem toe?
Ik had een drol van die hond ook een goede ruil gevonden voor Dido.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:35 schreef Apie74 het volgende:
Ik vind het een goeie ruil... Dido voor Koen
Hier heb je tenminste wat aan, in tegenstelling tot Didoquote:Op donderdag 8 december 2005 21:35 schreef Apie74 het volgende:
Ik vind het een goeie ruil... Dido voor Koen
Ze tikte 'm met haar voet onder z'n gat.... Niets mis mee hoor... Doe ik ook wel eens om onze hond een richting uit te duwen... Liever met m'n voet dan met m'n hand onder d'r gat.....quote:Op donderdag 8 december 2005 21:37 schreef golfer het volgende:
Ingrid schopte haar hond?
jaquote:Op donderdag 8 december 2005 21:37 schreef Manu82 het volgende:
Heeft iemand al beelden van de internetuitzending???
no problemquote:Op donderdag 8 december 2005 21:37 schreef Manu82 het volgende:
Ik ook niet en het geluid valt ook steeds wegquote:Op donderdag 8 december 2005 21:37 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:37 schreef Pinball het volgende:
Ik had een drol van die hond ook een goede ruil gevonden voor Dido.![]()
jawelquote:Op donderdag 8 december 2005 21:39 schreef regenworm het volgende:
Is niet leuk om dido in de zeik te nemen.
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asxquote:Op donderdag 8 december 2005 21:37 schreef Manu82 het volgende:
Genieten geblazen, Dido ff onderpissenquote:
Hier doet hij het perfect.quote:
Nee ik weet nu vrijwel zeker dat deze relatie geen lang leven is beschoren.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef APK het volgende:
Volgens mij mist Dido Roel voor geen meter.![]()
Nee, Dido geilt van alle aandachtquote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef APK het volgende:
Ze krijgen aandacht, ze vragen geen aandachtquote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Bah, wat zijn die ouders van Roel camera geil.
dat wel, maar ze komen iig. niet elke week voor lul naar die studio, ze vermaken zich tenminste een beetjequote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Nee vind je het gek! Ze ziet haar familie e.d weer, allemaal weer nieuwe mensen om je heen. Dat missen komt als je alleen bent en ff bij gekomen bentquote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef APK het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef Bartoli het volgende:
de ouders van roel zijn beide geweldig. Goeie humor
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Nope...ze is alleen maar pissed als ze haar te duidelijk niet serieus nemen...zoals eerder toen Bridget zei: "Laat dat meisje nou ook even uitpraten"quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef APK het volgende:
Heb je haar ook weer hoor, ik zat er op te wachten.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Als je het IQ van Bridget en Dido bij elkaar optelt heb je nog niks.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...ze is alleen maar pissed als ze haar te duidelijk niet serieus nemen...zoals eerder toen Bridget zei: "Laat dat meisje nou ook even uitpraten"![]()
is elke week een grote rommelquote:Op donderdag 8 december 2005 21:48 schreef riri het volgende:
Wat een ontzettende warrige liveuitzending....
Of de kamera-mensen zijn erg blij dat er wat niet-standaard publiek is.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:46 schreef melke het volgende:
[..]
Nee vind je het gek! Ze ziet haar familie e.d weer, allemaal weer nieuwe mensen om je heen. Dat missen komt als je alleen bent en ff bij gekomen bent
Misschien wel camerageil maar ook ontzettend leuk, ze doen teminste leuk mee.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je haar ook weer hoor, ik zat er op te wachten.
(maar het is wel zo ja, al vind ik dat niet zo storend)
Behoorlijk. Ze zijn iig een stuk actiever dan Roel.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Zo moeder zo dochterquote:Op donderdag 8 december 2005 21:48 schreef jessie het volgende:
Die moeder van Dido is ook wel irritant zeg
dat zal toch niet ?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:49 schreef kissa het volgende:
Is Linda zwanger?
nee stream is oke hierquote:Op donderdag 8 december 2005 21:49 schreef Yeahinho het volgende:
Is dat normaal bij de internetuitzending...?
Dat je 2 woorden per minuut hoort, en hij verder continu aan het bufferen is?
Ik zie iedereen hier klagen maar hier doet hij het perfect.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:48 schreef MissHobje het volgende:
wat een klote internet uitzending weer zegis dat ergens straks online terug te vinden ? want slaat nergens op
wel nee ze altijd dik geweest.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:49 schreef kissa het volgende:
Is Linda zwanger?
Maar nog steeds een lat.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:49 schreef schatje het volgende:
Dido is wel aangekomen. Ze is niet meer zo'n lat als in het begin.
Staat haar beter vind ikquote:Op donderdag 8 december 2005 21:49 schreef schatje het volgende:
Dido is wel aangekomen. Ze is niet meer zo'n lat als in het begin.
Kom op zeg, er zit totaal geen emotie in dat mens.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:46 schreef melke het volgende:
Nee vind je het gek! Ze ziet haar familie e.d weer, allemaal weer nieuwe mensen om je heen. Dat missen komt als je alleen bent en ff bij gekomen bent
En dat vind ik juist het leukste van de hele live uitzending! Dat chaotische, warrig en meestal ontzettend eerlijk en confronterend!quote:Op donderdag 8 december 2005 21:48 schreef riri het volgende:
Wat een ontzettende warrige liveuitzending....
Ik kijk gewoon via talpa, doet het perfect.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:50 schreef FuTilE het volgende:
Heeft iemand een beter stream die die garniermedia? Buffert constant...
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=inetquote:Op donderdag 8 december 2005 21:50 schreef FuTilE het volgende:
Heeft iemand een beter stream die die garniermedia? Buffert constant...
Ik kom ook vaak hard over maar het tegendeel is waar. Het kan dus zeker absoluutquote:Op donderdag 8 december 2005 21:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, er zit totaal geen emotie in dat mens.![]()
Als je een beetje gevoel hebt in je donder raak je toch wel enigszins emotioneel als Roel op een 5 meter groot scherm licht te janken.
Volgens mij houdt ze zich nu groot.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:51 schreef schatje het volgende:
Roel was gewoon een trofee voor Dido. Niets meer. Ze zal verder niet meer naar hem omkijken.
mooi scrabblewoord, die houden we er inquote:
Beiden lopen voor geen meterquote:Op donderdag 8 december 2005 21:51 schreef melke het volgende:
De internet uitzending loopt soepel, de streams zelf voor geen meter. Bij jullie ook?
zo te zien is dat geheel wederzijdsquote:Op donderdag 8 december 2005 21:53 schreef rooie3 het volgende:
Ruud en Bridget vinden Dido niet lief.
Tuurlijk ze voelt dat best .quote:Op donderdag 8 december 2005 21:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
zo te zien is dat geheel wederzijds
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:53 schreef schatje het volgende:
Is de bezemsteel van Chantal zoek ofzo?
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:55 schreef schatje het volgende:
Dido is erachter gekomen dat er meer is buiten Heemstede.
Nee vooral niet toen Ingrid dat zei van die vier vrouwen die op hem wachten.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:57 schreef Bartoli het volgende:
Bren kijkt ook niet vrolijk
Mijn stream knalt er uit als zij in beeld is.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:53 schreef schatje het volgende:
Is de bezemsteel van Chantal zoek ofzo?
Ik stoor me er iedere week enorm aanquote:Op donderdag 8 december 2005 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je haar ook weer hoor, ik zat er op te wachten.
(maar het is wel zo ja, al vind ik dat niet zo storend)
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die staat buiten geparkeerd.
Ze vliegt er straks weer mee terug naar Amsterdam.
Nee, alleen maar geen schattig poppetje.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:58 schreef Gert het volgende:
Die Brenda, is dat een SM-meesteres of zo?
Jaahaaaaaaquote:Op donderdag 8 december 2005 21:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee vooral niet toen Ingrid dat zei van die vier vrouwen die op hem wachten.
dat is geheel wederzijds zo te zienquote:Op donderdag 8 december 2005 21:59 schreef SuperMOM het volgende:
Bridget mag Died ook niet denk ikEn Ruud ook niet, zelfde als met Naatje
En dat is wederzijds, Queen Dido vind het maar voetvolk die stomme Bridget en gemene Ruud
![]()
OMG Bren in beeld!![]()
Ze heeft een keer gechat met Joost op een blauwe maandag en vraagt zich af nu waarom ze elke keer als hartstochtelijke vriendin wordt opgevoerd.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:57 schreef Bartoli het volgende:
Ja, dat was overduidelijk te zien. Ze denkt dat ze écht een soort koningin is.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:01 schreef Kolomo het volgende:
Dido denkt: flikker op de hele tijd met dat hondje, het gaat hier over mij...
yesquote:Op donderdag 8 december 2005 22:04 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld is net thuis.
Zo te is hebben we een queen die exit is klopt dit
Ja Joost is een heldquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:05 schreef Pinball het volgende:
En bij de laatste tussenstand lag jij eruit. Kut hè?
Heeft weinig nu om op Joost te stemmen, Hoewel ik Natte Lie er wel toe in staat zie.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:04 schreef LuQas het volgende:
Iedereen behalve Joost genomineerd
Nee, pas bij de eindstand.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:05 schreef Pinball het volgende:
En bij de laatste tussenstand lag jij eruit. Kut hè?
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze heeft een keer gechat met Joost op een blauwe maandag en vraagt zich af nu waarom ze elke keer als hartstochtelijke vriendin wordt opgevoerd.
Hij heeft een pakje peuke van BB gekregen, omdat hij ooooh zo zielig is.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:08 schreef Memofish het volgende:
Nogmaals, mag Roel nu weer roken? Zie hem nu gewoon met een sigaret!![]()
Heeft ze ooit vrolijk gekeken??quote:Op donderdag 8 december 2005 21:57 schreef Bartoli het volgende:
Moet je in Lifestyle vragen, dit is het uitzendingtopic.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:08 schreef Memofish het volgende:
Nogmaals, mag Roel nu weer roken? Zie hem nu gewoon met een sigaret!![]()
Is ie ook wel een beetje.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:09 schreef Phenomenom het volgende:
[..]
Hij heeft een pakje peuke van BB gekregen, omdat hij ooooh zo zielig is.
Tsja, jammer hoor...... Keiharde BB idd......quote:Op donderdag 8 december 2005 22:09 schreef Phenomenom het volgende:
[..]
Hij heeft een pakje peuke van BB gekregen, omdat hij ooooh zo zielig is.
Ja, Nathalie wist ter nauwer nood 18 gram van haar kleffe handen te schrapen.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Hebben de bewoners nu 50.000 euro gewonnen of wat ?
Dat corrigeerde Bridget zelf ook al. Maar ze vond het volgens mij heel leuk om dat even tegen Dido te zeggen.quote:
Ze hebben het zo gedaan dat iedereen genomineerd zou zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:12 schreef Kolomo het volgende:
OKe... is ook bekend wie precies op wie heeft gestemd of dat niet?
Had dat stuk gemistquote:Op donderdag 8 december 2005 22:12 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, Nathalie wist ter nauwer nood 18 gram van haar kleffe handen te schrapen.
Ik nietquote:Op donderdag 8 december 2005 22:06 schreef melke het volgende:
Ik vind Dido in de studio veel sympatieker!
Dido en symphatiek is hetzelfde als zon en regenquote:
Ik vond haar in de studio eigenlijk net zo valsig en berekenend als in het BB-huis.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:06 schreef melke het volgende:
Ik vind Dido in de studio veel sympatieker!
Ik vond, in het begin, Bridget en Ruud absoluut niet bij BB passen! (maar ja, wie dan wel? Rolf Wouters? Daphne Geckers? BO van Erv..blabla, Lally Brard?) maar moet zeggen dat vooral Bridget goed in haar rol in gegroeid als bitchy presentatrice. Ze stelt dse juiste sneaky vragen, bouwt de spanning op (bij de bewoners) en kan gewoon lekker bot uit de hoek komen! (leest ze soms Fok!?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:07 schreef vw_caddy het volgende:
Bridget wrijft het er nog even in bij Dido
Neee, het is voor de prijzenpot voor de winnaarquote:Op donderdag 8 december 2005 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Had dat stuk gemist
Dus krijgen ze allemaal ( de overgebleven met Dido dat geld gedeelt ? )
ik heb een boek dat heet "Uit kille berekening"quote:Op donderdag 8 december 2005 22:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vond haar in de studio eigenlijk net zo valsig en berekenend als in het BB-huis.
aha extra centjesquote:Op donderdag 8 december 2005 22:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
Neee, het is voor de prijzenpot voor de winnaar
Niet leuker dan in het huis iig.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vond haar in de studio eigenlijk net zo valsig en berekenend als in het BB-huis.
Soms....soms..., ben je net een....mensquote:Op donderdag 8 december 2005 21:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, er zit totaal geen emotie in dat mens.![]()
Als je een beetje gevoel hebt in je donder raak je toch wel enigszins emotioneel als Roel op een 5 meter groot scherm ligt te janken.
Ohh heb je de internet uitzending niet??quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:21 schreef Sirolf het volgende:
De LIVE-uitzending van vanavond is te vinden op http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=3207&format=3
De INTERNET-uitzending zal ik morgen even uploaden. Ik heb wat probleempjes met renderen.
Zegt wel iets over jezelf als je zo'n boek in huis hebt...quote:Op donderdag 8 december 2005 22:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb een boek dat heet "Uit kille berekening"
De titel zou zo op Dido kunnen slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |