yesquote:Op donderdag 8 december 2005 22:04 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld is net thuis.
Zo te is hebben we een queen die exit is klopt dit
Ja Joost is een heldquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:05 schreef Pinball het volgende:
En bij de laatste tussenstand lag jij eruit. Kut hè?
Heeft weinig nu om op Joost te stemmen, Hoewel ik Natte Lie er wel toe in staat zie.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:04 schreef LuQas het volgende:
Iedereen behalve Joost genomineerd
Nee, pas bij de eindstand.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:05 schreef Pinball het volgende:
En bij de laatste tussenstand lag jij eruit. Kut hè?
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze heeft een keer gechat met Joost op een blauwe maandag en vraagt zich af nu waarom ze elke keer als hartstochtelijke vriendin wordt opgevoerd.
Hij heeft een pakje peuke van BB gekregen, omdat hij ooooh zo zielig is.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:08 schreef Memofish het volgende:
Nogmaals, mag Roel nu weer roken? Zie hem nu gewoon met een sigaret!![]()
Heeft ze ooit vrolijk gekeken??quote:Op donderdag 8 december 2005 21:57 schreef Bartoli het volgende:
Bren kijkt ook niet vrolijk
Moet je in Lifestyle vragen, dit is het uitzendingtopic.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:08 schreef Memofish het volgende:
Nogmaals, mag Roel nu weer roken? Zie hem nu gewoon met een sigaret!![]()
Is ie ook wel een beetje.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:09 schreef Phenomenom het volgende:
[..]
Hij heeft een pakje peuke van BB gekregen, omdat hij ooooh zo zielig is.
Tsja, jammer hoor...... Keiharde BB idd......quote:Op donderdag 8 december 2005 22:09 schreef Phenomenom het volgende:
[..]
Hij heeft een pakje peuke van BB gekregen, omdat hij ooooh zo zielig is.
Ja, Nathalie wist ter nauwer nood 18 gram van haar kleffe handen te schrapen.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Hebben de bewoners nu 50.000 euro gewonnen of wat ?
Dat corrigeerde Bridget zelf ook al. Maar ze vond het volgens mij heel leuk om dat even tegen Dido te zeggen.quote:
Ze hebben het zo gedaan dat iedereen genomineerd zou zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:12 schreef Kolomo het volgende:
OKe... is ook bekend wie precies op wie heeft gestemd of dat niet?
Had dat stuk gemistquote:Op donderdag 8 december 2005 22:12 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, Nathalie wist ter nauwer nood 18 gram van haar kleffe handen te schrapen.
Ik nietquote:Op donderdag 8 december 2005 22:06 schreef melke het volgende:
Ik vind Dido in de studio veel sympatieker!
Dido en symphatiek is hetzelfde als zon en regenquote:
Ik vond haar in de studio eigenlijk net zo valsig en berekenend als in het BB-huis.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:06 schreef melke het volgende:
Ik vind Dido in de studio veel sympatieker!
Ik vond, in het begin, Bridget en Ruud absoluut niet bij BB passen! (maar ja, wie dan wel? Rolf Wouters? Daphne Geckers? BO van Erv..blabla, Lally Brard?) maar moet zeggen dat vooral Bridget goed in haar rol in gegroeid als bitchy presentatrice. Ze stelt dse juiste sneaky vragen, bouwt de spanning op (bij de bewoners) en kan gewoon lekker bot uit de hoek komen! (leest ze soms Fok!?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:07 schreef vw_caddy het volgende:
Bridget wrijft het er nog even in bij Dido
Neee, het is voor de prijzenpot voor de winnaarquote:Op donderdag 8 december 2005 22:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Had dat stuk gemist
Dus krijgen ze allemaal ( de overgebleven met Dido dat geld gedeelt ? )
ik heb een boek dat heet "Uit kille berekening"quote:Op donderdag 8 december 2005 22:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vond haar in de studio eigenlijk net zo valsig en berekenend als in het BB-huis.
aha extra centjesquote:Op donderdag 8 december 2005 22:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
Neee, het is voor de prijzenpot voor de winnaar
Niet leuker dan in het huis iig.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vond haar in de studio eigenlijk net zo valsig en berekenend als in het BB-huis.
Soms....soms..., ben je net een....mensquote:Op donderdag 8 december 2005 21:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, er zit totaal geen emotie in dat mens.![]()
Als je een beetje gevoel hebt in je donder raak je toch wel enigszins emotioneel als Roel op een 5 meter groot scherm ligt te janken.
Ohh heb je de internet uitzending niet??quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:21 schreef Sirolf het volgende:
De LIVE-uitzending van vanavond is te vinden op http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=3207&format=3
De INTERNET-uitzending zal ik morgen even uploaden. Ik heb wat probleempjes met renderen.
Zegt wel iets over jezelf als je zo'n boek in huis hebt...quote:Op donderdag 8 december 2005 22:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb een boek dat heet "Uit kille berekening"
De titel zou zo op Dido kunnen slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |