Nee, Dido geilt van alle aandachtquote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef APK het volgende:
Volgens mij mist Dido Roel voor geen meter.![]()
Ze krijgen aandacht, ze vragen geen aandachtquote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Bah, wat zijn die ouders van Roel camera geil.
dat wel, maar ze komen iig. niet elke week voor lul naar die studio, ze vermaken zich tenminste een beetjequote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Nee vind je het gek! Ze ziet haar familie e.d weer, allemaal weer nieuwe mensen om je heen. Dat missen komt als je alleen bent en ff bij gekomen bentquote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef APK het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef Bartoli het volgende:
de ouders van roel zijn beide geweldig. Goeie humor
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Nope...ze is alleen maar pissed als ze haar te duidelijk niet serieus nemen...zoals eerder toen Bridget zei: "Laat dat meisje nou ook even uitpraten"quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef APK het volgende:
Heb je haar ook weer hoor, ik zat er op te wachten.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Als je het IQ van Bridget en Dido bij elkaar optelt heb je nog niks.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...ze is alleen maar pissed als ze haar te duidelijk niet serieus nemen...zoals eerder toen Bridget zei: "Laat dat meisje nou ook even uitpraten"![]()
is elke week een grote rommelquote:Op donderdag 8 december 2005 21:48 schreef riri het volgende:
Wat een ontzettende warrige liveuitzending....
Of de kamera-mensen zijn erg blij dat er wat niet-standaard publiek is.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:46 schreef melke het volgende:
[..]
Nee vind je het gek! Ze ziet haar familie e.d weer, allemaal weer nieuwe mensen om je heen. Dat missen komt als je alleen bent en ff bij gekomen bent
Misschien wel camerageil maar ook ontzettend leuk, ze doen teminste leuk mee.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je haar ook weer hoor, ik zat er op te wachten.
(maar het is wel zo ja, al vind ik dat niet zo storend)
Behoorlijk. Ze zijn iig een stuk actiever dan Roel.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Zo moeder zo dochterquote:Op donderdag 8 december 2005 21:48 schreef jessie het volgende:
Die moeder van Dido is ook wel irritant zeg
dat zal toch niet ?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:49 schreef kissa het volgende:
Is Linda zwanger?
nee stream is oke hierquote:Op donderdag 8 december 2005 21:49 schreef Yeahinho het volgende:
Is dat normaal bij de internetuitzending...?
Dat je 2 woorden per minuut hoort, en hij verder continu aan het bufferen is?
Ik zie iedereen hier klagen maar hier doet hij het perfect.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:48 schreef MissHobje het volgende:
wat een klote internet uitzending weer zegis dat ergens straks online terug te vinden ? want slaat nergens op
wel nee ze altijd dik geweest.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:49 schreef kissa het volgende:
Is Linda zwanger?
Maar nog steeds een lat.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:49 schreef schatje het volgende:
Dido is wel aangekomen. Ze is niet meer zo'n lat als in het begin.
Staat haar beter vind ikquote:Op donderdag 8 december 2005 21:49 schreef schatje het volgende:
Dido is wel aangekomen. Ze is niet meer zo'n lat als in het begin.
Kom op zeg, er zit totaal geen emotie in dat mens.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:46 schreef melke het volgende:
Nee vind je het gek! Ze ziet haar familie e.d weer, allemaal weer nieuwe mensen om je heen. Dat missen komt als je alleen bent en ff bij gekomen bent
En dat vind ik juist het leukste van de hele live uitzending! Dat chaotische, warrig en meestal ontzettend eerlijk en confronterend!quote:Op donderdag 8 december 2005 21:48 schreef riri het volgende:
Wat een ontzettende warrige liveuitzending....
Ik kijk gewoon via talpa, doet het perfect.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:50 schreef FuTilE het volgende:
Heeft iemand een beter stream die die garniermedia? Buffert constant...
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=inetquote:Op donderdag 8 december 2005 21:50 schreef FuTilE het volgende:
Heeft iemand een beter stream die die garniermedia? Buffert constant...
Ik kom ook vaak hard over maar het tegendeel is waar. Het kan dus zeker absoluutquote:Op donderdag 8 december 2005 21:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, er zit totaal geen emotie in dat mens.![]()
Als je een beetje gevoel hebt in je donder raak je toch wel enigszins emotioneel als Roel op een 5 meter groot scherm licht te janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |