Nee, Dido geilt van alle aandachtquote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef APK het volgende:
Volgens mij mist Dido Roel voor geen meter.![]()
Ze krijgen aandacht, ze vragen geen aandachtquote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Bah, wat zijn die ouders van Roel camera geil.
dat wel, maar ze komen iig. niet elke week voor lul naar die studio, ze vermaken zich tenminste een beetjequote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Nee vind je het gek! Ze ziet haar familie e.d weer, allemaal weer nieuwe mensen om je heen. Dat missen komt als je alleen bent en ff bij gekomen bentquote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef APK het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef Bartoli het volgende:
de ouders van roel zijn beide geweldig. Goeie humor
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Nope...ze is alleen maar pissed als ze haar te duidelijk niet serieus nemen...zoals eerder toen Bridget zei: "Laat dat meisje nou ook even uitpraten"quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef APK het volgende:
Heb je haar ook weer hoor, ik zat er op te wachten.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
Als je het IQ van Bridget en Dido bij elkaar optelt heb je nog niks.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...ze is alleen maar pissed als ze haar te duidelijk niet serieus nemen...zoals eerder toen Bridget zei: "Laat dat meisje nou ook even uitpraten"![]()
is elke week een grote rommelquote:Op donderdag 8 december 2005 21:48 schreef riri het volgende:
Wat een ontzettende warrige liveuitzending....
Of de kamera-mensen zijn erg blij dat er wat niet-standaard publiek is.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:44 schreef schatje het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:46 schreef melke het volgende:
[..]
Nee vind je het gek! Ze ziet haar familie e.d weer, allemaal weer nieuwe mensen om je heen. Dat missen komt als je alleen bent en ff bij gekomen bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |