Maakt niks uitquote:Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef Bartoli het volgende:
deel 3 bedoel je
Ik ook, en buzz ook.quote:
Herenigd zei Ruud, dus ja, ik denk het wel, leuk toch? Het is een oud besje zo te zienquote:Op donderdag 8 december 2005 21:24 schreef kissa het volgende:
Gaat Koen (de hond van Ingrid) het huis in?
De rest juicht van binnen.quote:
Dido's "blikveld" is nooit erg ruim geweest.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:24 schreef Arcee het volgende:
Heeft Dido de oudbewoners überhaupt wel áángekeken?
Net nog niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:24 schreef Arcee het volgende:
+1 nuttigquote:
Lijkt me voor Ingrid erg fijn, maar voor de hond beter van niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:24 schreef Apie74 het volgende:
Mag de hond van Ingrid blijven?
Verzuurde ex Crewert!quote:Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Wie zei dat het forum weer snel was?
Zelden zo'n traag kutforum gezien.
En Renesite blijkbaar ookquote:
Kom Cynix, hoe vaak zit je ook alweer op Fok?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Wie zei dat het forum weer snel was?
Zelden zo'n traag kutforum gezien.
Nee, want ze wil alleen maar weten van haar familie "hoe ze overgekomen is, wat vonden jullie van mij, hoe deed ik het"quote:Op donderdag 8 december 2005 21:24 schreef Arcee het volgende:
quote:
hoop Dat laatste, dan kan die opflikkerenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:26 schreef cuall het volgende:
Wat gaat er straks sneuvelen???Roel traot de vuurkorf om Smijt alles van tafel geeft lieske een beuk - -
Inderdaad, die is net zo breed als d'r reet.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dido's "blikveld" is nooit erg ruim geweest.
de vuurkorfquote:Op donderdag 8 december 2005 21:26 schreef cuall het volgende:
Wat gaat er straks sneuvelen???[Roel trapt de vuurkorf om Smijt alles van tafel geeft lieske een beuk - -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |