Maakt niks uitquote:Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef Bartoli het volgende:
deel 3 bedoel je
Ik ook, en buzz ook.quote:
Herenigd zei Ruud, dus ja, ik denk het wel, leuk toch? Het is een oud besje zo te zienquote:Op donderdag 8 december 2005 21:24 schreef kissa het volgende:
Gaat Koen (de hond van Ingrid) het huis in?
De rest juicht van binnen.quote:
Dido's "blikveld" is nooit erg ruim geweest.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:24 schreef Arcee het volgende:
Heeft Dido de oudbewoners überhaupt wel áángekeken?
Net nog niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:24 schreef Arcee het volgende:
+1 nuttigquote:
Lijkt me voor Ingrid erg fijn, maar voor de hond beter van niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:24 schreef Apie74 het volgende:
Mag de hond van Ingrid blijven?
Verzuurde ex Crewert!quote:Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Wie zei dat het forum weer snel was?
Zelden zo'n traag kutforum gezien.
En Renesite blijkbaar ookquote:
Kom Cynix, hoe vaak zit je ook alweer op Fok?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Wie zei dat het forum weer snel was?
Zelden zo'n traag kutforum gezien.
Nee, want ze wil alleen maar weten van haar familie "hoe ze overgekomen is, wat vonden jullie van mij, hoe deed ik het"quote:Op donderdag 8 december 2005 21:24 schreef Arcee het volgende:
quote:
hoop Dat laatste, dan kan die opflikkerenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:26 schreef cuall het volgende:
Wat gaat er straks sneuvelen???Roel traot de vuurkorf om Smijt alles van tafel geeft lieske een beuk - -
Inderdaad, die is net zo breed als d'r reet.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dido's "blikveld" is nooit erg ruim geweest.
de vuurkorfquote:Op donderdag 8 december 2005 21:26 schreef cuall het volgende:
Wat gaat er straks sneuvelen???[Roel trapt de vuurkorf om Smijt alles van tafel geeft lieske een beuk - -
Hij mag in Dido's bedquote:Op donderdag 8 december 2005 21:25 schreef clauwheee het volgende:
Wat zielig voor die hond, hij kan geen kant op daar!
gewoon weer verkopen via Ebay.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:27 schreef StephanL het volgende:
Flinke keuken, moet je je woonkamer voor aanpassen
Kan je die krijgen bij de Kijkshop dan??quote:Op donderdag 8 december 2005 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, een Siematic keuken. Die is dus gesponsord.
quote:
Misschien was Koen wel beter in bed.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:29 schreef regenworm het volgende:
ingrid denkt dat haar ex voor de deur stond
Past hier wel hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:29 schreef Coos het volgende:
Wie heeft er een huis waar je die hele BB- keuken in kwijt kan???![]()
Desiréé, die elke week jankte.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:29 schreef Copycat het volgende:
Hoe heette die muts ook al weer uit 2 met die hond?
Oh jaquote:
Vond 't een beetje suffe exit eik.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:31 schreef regenworm het volgende:
Dido weg was wel een leuke uitzending
dat viel mij ook opquote:Op donderdag 8 december 2005 21:29 schreef Arcee het volgende:
Oef, Dido roept eerst naar Joost en niet naar Roel.
Terecht. De bank is vanaf nu voor Koen.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:31 schreef Bartoli het volgende:
roel is hem btw al gepeerd van de bank
Dan ben je toch een watje, volgens hem zelf?quote:Op donderdag 8 december 2005 21:33 schreef Bartoli het volgende:
Roel aan het janken
quote:Op donderdag 8 december 2005 21:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ach, een hond in huis, dan zit er tenminste 1 actieve bewoner.
ze reageerde op Joost die háár riep en riep vervolgens zelf Roel.quote:
hij zou moeten juichen in plaats van jankenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:34 schreef kissa het volgende:
Ik denk dat het nu doordringt bij Roel dat het over is met Dodo....
moet je wel mee oppassen hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 21:35 schreef svann het volgende:
[..]
Dan ben je toch een watje, volgens hem zelf?
Gaat er niemand naar hem toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |