Klopt, er is zeker een Winkel in NH. En ook nog een Lutjebroek en een Broek op Langedijkquote:Op donderdag 8 december 2005 23:52 schreef ranja het volgende:
Winkel ligt in N-Holland, niet in Friesland (of ook?)
en er ligt een Lutje winkel bij
Inderdaad, dat ligt in Friesland. Hier wordt het Sint Nyk genoemd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:26 schreef Christine het volgende:
Sint Nicolaasga
Maar waar het ligt... (friesland?)
Ja, of Dalen, of Batenburg, of Appelscha.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:24 schreef yosander het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie 'Wezep' zo'n rare plaatsnaam vinden?![]()
Zeg t eens 10x achter elkaarquote:Op donderdag 27 september 2007 15:24 schreef yosander het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie 'Wezep' zo'n rare plaatsnaam vinden?![]()
Duurde even voor ik het verband zag lol..quote:Op donderdag 27 september 2007 16:06 schreef heijx het volgende:
Saint Amans du Pech.
Op zich niets bijzonders, maar op zijn minst opmerkelijk dat we net daar panne kregen met de auto.
Mijn ouders hebben er thuis een fotooke incluis gemeentebord van uit 1973 ergens.
Dan wil ik niet weten hoe jij Wezep uitspreekt.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:27 schreef TheActraiseR het volgende:
[..]
Zeg t eens 10x achter elkaar
Klinkt een beetje als wazaah! uit scary movie of iets dergelijks..
Jammer,maar het is Heinkenszand.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:24 schreef meranto het volgende:
Heinekenszand, ZE
Nee, Noord-Holland. Tussen Hoorn en Enkhuizenquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:10 schreef Miss_kausalaya het volgende:
Ligt Lutjebroek niet in de provincie Groningen?
doet me altijd aan de Hellmouth, de bron van alle kwaad, denken uit Buffy the Vampire Slayerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:50 schreef Zeroku het volgende:
Helmond is wel heel raar ja :|.
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:01 schreef ToXiCitY het volgende:
In Groningen aan het Eems ligt Bierum, daar tegenover aan Duitse zijde ligt Pilsen.
Nee, daar ligt wel Lutjegast. Is Tiendeveen al genoemd btw?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:10 schreef Miss_kausalaya het volgende:
Ligt Lutjebroek niet in de provincie Groningen?
Uhuh.. 1 x per week stopt er een trein.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, Noord-Holland. Tussen Hoorn en Enkhuizen
"Deze trein stopt niet te Best"quote:Op donderdag 27 september 2007 23:58 schreef Remzz het volgende:
"En het volgende station is goor"
Altijd weer leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |