Joepie!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:46 schreef AnthonyZeus het volgende:
PRIJZENSLAG!!!!!!
sanger met: "Slamdunk!"
*Tromgeroffel*
ik denk dat ze die van mij OF over het hoofd hebben gezien OF niet snappenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:46 schreef SocialDisorder het volgende:
jaja, gefeli, nou opschieten met die volgende foto
Hier hetzelfde. En veel te veel gefocust op de hand in beeld in plaats van de hand buiten beeld.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik denk dat ze die van mij OF over het hoofd hebben gezien OF niet snappen![]()
Zilveren medaillequote:Op donderdag 8 december 2005 16:43 schreef defpaul het volgende:
[afbeelding]
Potje matten na getouwtrek.
Gouden medaillequote:Op donderdag 8 december 2005 15:32 schreef Captain_Chaos het volgende:
[afbeelding]
Uitgelekte foto van trainingskamp doet Hofstadgroep uiteindelijk de das om.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:47 schreef Curchulain het volgende:
[afbeelding]
Sportiviteit hangjongeren nader bestudeerd
quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:37 schreef Vipers het volgende:
Mooi en een beetje gunstige voor mij ik heb al eent tijdje niks meer gewonnen![]()
![]()
quote:
Stinkt weer naar de misdaadquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:55 schreef Goofup het volgende:
Bronzen medaille
[afbeelding]
[..]
Zilveren medaille
[afbeelding]
[..]
Gouden medaille
[afbeelding]
[..]
Plastieken medaille:
[..]
Inderdaad. Ze waren vergeten de tegenstander te zeggen dat hij de winnaar netjes een handje moest geven.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:14 schreef Goofup het volgende:
[afbeelding]
Boxers verdienen na werktijd zwart bij met handenarbeid
ter info: meneer werd na de gong, toen de handschoenen reeds uit waren, neergehoekt
en niet zomaar een! (nu alleen nog kijken of SnelleJelle deze opneemt in de statistieken)quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:17 schreef Vipers het volgende:
[..]
Stinkt weer naar de misdaad![]()
, maar in ieder geval een vermelding gehad
![]()
hehe, en nu jezelf een gouden medaille geven voor het beste onderschriftquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:18 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ze waren vergeten de tegenstander te zeggen dat hij de winnaar netjes een handje moest geven.
Je moet mensen niet op ideëen brengen...quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:25 schreef Goofup het volgende:
[..]
hehe, en nu jezelf een gouden medaille geven voor het beste onderschrift
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
[afbeelding]
Verschrikkelijke Yeti ontmaskerd als aandachtszieke inwoner van The Bronx
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:42 schreef erikh het volgende:
[afbeelding]
Ping pong boksen comninatie niet goed bevallen. dit is al de 3e keer dat we heimlich moeten toepassen!
En de poedelprijs is voor Vipers, die ogenschijnlijk kleurenblind is; die kerel op de foto is veel te licht om mij te zijn...quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:05 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
Bokser schrok zich deels blank...
quote:
je bent de enige aanwezige met een podiumplaats, oftewel.....!quote:Op zondag 11 december 2005 17:42 schreef erikh het volgende:
Hey zilver gewonnen, toch leuk
ennuh inderdaad nieuwe foto
Bij deze hoop ik dat Snelle Jelle een speciale prijzenlijst introduceertquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:24 schreef Curchulain het volgende:
De uitslag:
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
En de poedelprijs is voor Vipers, die ogenschijnlijk kleurenblind is; die kerel op de foto is veel te licht om mij te zijn...
En nog een eervolle vermelding voor mezelf wegens de opmerking over het netjes een handje geven
Aangezien je zelf ook al wat hebt neergezet zal ik vanmiddag maar de jurering voor mij nemen.quote:
Top!quote:Op maandag 12 december 2005 10:41 schreef erikh het volgende:
[..]
Aangezien je zelf ook al wat hebt neergezet zal ik vanmiddag maar de jurering voor mij nemen.
uitslag rond 16:00 uur vanmiddag!!!
en geen minuut later ja!!quote:Op maandag 12 december 2005 10:41 schreef erikh het volgende:
[..]
Aangezien je zelf ook al wat hebt neergezet zal ik vanmiddag maar de jurering voor mij nemen.
uitslag rond 16:00 uur vanmiddag!!!
niet voorzeggen jijquote:Op maandag 12 december 2005 11:19 schreef erikh het volgende:
[..]
Kijk, we weten in ieder geval wie er niet wint
Pas je hem toch gewoon even aanquote:Op maandag 12 december 2005 15:27 schreef Lionheaad het volgende:
...oeps...
quote:Op maandag 12 december 2005 10:21 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
Deelnemers Sportfoto-onderschriftcompetitie klagen over plaatsen filmpje ipv foto
quote:Op maandag 12 december 2005 08:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Na proef met verschillende kleuren lappen blijkt; schildpadden zijn kleurenblind
Gefeliciteerd allenquote:Op maandag 12 december 2005 09:00 schreef Goofup het volgende:
[afbeelding]
Deze stier wist deze uiterst ervaren toreador vlak voor zijn pensionering op het verkeerde been te zetten dmv. een listige vermomming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
Zilver:quote:
Goud:quote:Op maandag 12 december 2005 19:02 schreef defpaul het volgende:
[afbeelding]
Visrestaurant 'Sappi Usutu' failliet; eigenaar koos verkeerde weg naar succes!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 december 2005 21:11 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Grootste meer van Zuid-Afrika door intensief gebruik leeggevist.
Photobucket ook goed?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:35 schreef AnthonyZeus het volgende:
Wil iemand de foto voor mij hier uploaden?? Ik zie die putfile dingen niet...Werk enzo weet je
ik neem het je niet kwalijk. Het is de schuld van fok! zij hebben die smileys nog niet weggehaald..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja sorry kill, bedacht me, maar wil nu wel de uitslag geven als niemand anders dat wilt doen?!quote:Op woensdag 14 december 2005 15:44 schreef Vipers het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:01 schreef dramslag het volgende:
nog 2 a 3 uurtjes de tijd
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:06 schreef mikey99 het volgende:
ik heb mijn uitslag klaar, wil van 2 mensen die mee hebben gedaan hun fiathebben dan post ik em!
das 1, vipers?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
wat moet je met een fiat? Slechte auto's man, maar van mij mag je
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:17 schreef mikey99 het volgende:
uhu!
´fi·at
het fiat
1 goedkeuring
voorbeeld
+ werkwoord
zijn fiat geven
2e The BoezelaaRquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:40 schreef Vipers het volgende:
[afbeelding]
Vermiste marathonloper, van de eerste marathon van New York uit 1970, eindelijk terug gevonden
En 3e is geworden defpaulquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[afbeelding]
Sinterklaas en Zwarte Piet doen ontspannen cooling down na drukke decemberperiode
tjezus, echt geen inspiratie
En vierde is geworden SocialDisorder zal je hebben, met je "gemiste kans''quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:02 schreef defpaul het volgende:
[afbeelding]
Marathonlopers moesten zich haasten voor Kate Moss de lijn weg zou snuiven.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Farfan doet uiterste best Frits Philips op de 100 meter te verslaan
nog laatquote:Op woensdag 14 december 2005 16:30 schreef SocialDisorder het volgende:
waarom zag ik dit nou van 20 km aankomen
[afbeelding]
Zoon Stevie Wonder opvallend succesvol in de NBA
af n toe moet er ook gewerkt worden tussen het fokken doorquote:
quote:Zoon Stevie Wonder opvallend succesvol in de NBA
quote:Aangifte van discriminatie na onherkenbaar maken van zwarte met wit balkje
quote:Introductie nieuwe No look pass drijft coaches tot wanhoop.
The jury was unanymous...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:19 schreef Captain_Chaos het volgende:
[afbeelding]
Vriendelijke papierinzamelaar uit bekend sprookjesbos ernstig mishandeld door gewelddadige Heerenveen supporter.
hmm dat was dus niet 6 uur 's ochtendsquote:Op donderdag 15 december 2005 12:44 schreef Stansfield het volgende:
Yes weer een overwinning.
Hier dan mijn volgende opgave. Morgen rond 6 uur de uitslag. Succes ermee.
quote:Neeeeeeeeee, Sumo ik bedoelde het niet letterlijk toen ik zei: Je kan me rug op
quote:Fat Bastard tegen Mini-me:"Come in to my belly"
Sorry dat het zo lang duurde, had een dagje shoppen gepland voor de wintersport van volgende week dus vandaar dat ik vandaag pas om 6 uur weer achter de computer zat.quote:Vriendelijke papierinzamelaar uit bekend sprookjesbos ernstig mishandeld door gewelddadige Heerenveen supporter.
jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:19 schreef Jelminho het volgende:
Sjeez, anders bekijk ik de laatste pagina ff.
op zich ben ik daar ook niet tegen !quote:Op woensdag 21 december 2005 10:40 schreef SocialDisorder het volgende:
er mag van mij best een nieuwe photo geplaatst worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
toch vereerd dat je de helft van mijn verzonnen personen gebruiktquote:Op woensdag 21 december 2005 13:52 schreef Vipers het volgende:
[afbeelding]
Pantani verheugd dat de kerk 50 jaar bestaat
Heb geen inspiratie meer
Ik ben niet zo'n wielrennerkenner (mooi scrabblewoord)quote:Op woensdag 21 december 2005 14:44 schreef mikey99 het volgende:
[..]
toch vereerd dat je de helft van mijn verzonnen personen gebruikt![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:00 schreef Vipers het volgende:
Misschien volgende keer een winnaar aanwijzen die vaak online isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik ben vaak online, maar nu toevallig twee dagen niet
Zul je altijd zien dat je wint wanneer je een keer twee dagen niet online bent
ow jaeerste, en terecht
Zilver:quote:Op woensdag 21 december 2005 13:44 schreef Bartoli het volgende:
[afbeelding]
Ik wil god bedanken dat ik niet win. Damn die miss is lelijk
Goud:quote:Op donderdag 22 december 2005 09:57 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
Wielrenners moeten tijdens een rit van de Tour de France onderweg hun behoefden doen...Bovenstaand zie je hoe de wielrenners hun handen schoon laten waaien.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef Captain_Chaos het volgende:
[afbeelding]
Maar ik stond zo'n stuk achter hem bij de start !
Wat hij zegtquote:Op donderdag 22 december 2005 13:08 schreef AnthonyZeus het volgende:
En waar is captain_chaos met de nieuwe foto?
zijn er al 660 geledenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:13 schreef Captain_Chaos het volgende:
Net thuis !
Over een paar tellen de nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |