quote:Op woensdag 14 december 2005 14:01 schreef dramslag het volgende:
nog 2 a 3 uurtjes de tijd
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:06 schreef mikey99 het volgende:
ik heb mijn uitslag klaar, wil van 2 mensen die mee hebben gedaan hun fiathebben dan post ik em!
das 1, vipers?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:20 schreef SocialDisorder het volgende:
wat moet je met een fiat? Slechte auto's man, maar van mij mag je
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:17 schreef mikey99 het volgende:
uhu!
´fi·at
het fiat
1 goedkeuring
voorbeeld
+ werkwoord
zijn fiat geven
2e The BoezelaaRquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:40 schreef Vipers het volgende:
[afbeelding]
Vermiste marathonloper, van de eerste marathon van New York uit 1970, eindelijk terug gevonden
En 3e is geworden defpaulquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[afbeelding]
Sinterklaas en Zwarte Piet doen ontspannen cooling down na drukke decemberperiode
tjezus, echt geen inspiratie
En vierde is geworden SocialDisorder zal je hebben, met je "gemiste kans''quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:02 schreef defpaul het volgende:
[afbeelding]
Marathonlopers moesten zich haasten voor Kate Moss de lijn weg zou snuiven.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Farfan doet uiterste best Frits Philips op de 100 meter te verslaan
nog laatquote:Op woensdag 14 december 2005 16:30 schreef SocialDisorder het volgende:
waarom zag ik dit nou van 20 km aankomen
[afbeelding]
Zoon Stevie Wonder opvallend succesvol in de NBA
af n toe moet er ook gewerkt worden tussen het fokken doorquote:
quote:Zoon Stevie Wonder opvallend succesvol in de NBA
quote:Aangifte van discriminatie na onherkenbaar maken van zwarte met wit balkje
quote:Introductie nieuwe No look pass drijft coaches tot wanhoop.
The jury was unanymous...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:19 schreef Captain_Chaos het volgende:
[afbeelding]
Vriendelijke papierinzamelaar uit bekend sprookjesbos ernstig mishandeld door gewelddadige Heerenveen supporter.
hmm dat was dus niet 6 uur 's ochtendsquote:Op donderdag 15 december 2005 12:44 schreef Stansfield het volgende:
Yes weer een overwinning.
Hier dan mijn volgende opgave. Morgen rond 6 uur de uitslag. Succes ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |