SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
Zilver:quote:
Goud:quote:Op maandag 12 december 2005 19:02 schreef defpaul het volgende:
[afbeelding]
Visrestaurant 'Sappi Usutu' failliet; eigenaar koos verkeerde weg naar succes!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 december 2005 21:11 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Grootste meer van Zuid-Afrika door intensief gebruik leeggevist.
Photobucket ook goed?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:35 schreef AnthonyZeus het volgende:
Wil iemand de foto voor mij hier uploaden?? Ik zie die putfile dingen niet...Werk enzo weet je
ik neem het je niet kwalijk. Het is de schuld van fok! zij hebben die smileys nog niet weggehaald..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja sorry kill, bedacht me, maar wil nu wel de uitslag geven als niemand anders dat wilt doen?!quote:Op woensdag 14 december 2005 15:44 schreef Vipers het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |