en dagje rustig aan doen is ook wel eens prettig jaquote:Op woensdag 7 december 2005 16:13 schreef hermandeperman het volgende:
Zo dan, 9 uur wakker en eindelijk ontbeten![]()
!
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:15 schreef Hugster het volgende:
Lekker dan
Ik ga zo ff 4 verse pistoletjes afbakken
jus persen en filet american erop
Ik ben al naar college geweest enzo, maar heb zoveel koffie en sigaretten op dat ik nog geen honger hadquote:Op woensdag 7 december 2005 16:16 schreef M5 het volgende:
[..]
en dagje rustig aan doen is ook wel eens prettig ja
Die ene hersencel ook nog weggezopen aan de breezerquote:Op woensdag 7 december 2005 16:18 schreef Sjoewe het volgende:
Staan voor je bij de kassa twee blonde breezermokkels van een jaar of 15, snap een van de twee niet hoe je moet pinnen
Ook mooi is als ze niet kunnen rekenen met wisselgeldquote:Op woensdag 7 december 2005 16:18 schreef Sjoewe het volgende:
Staan voor je bij de kassa twee blonde breezermokkels van een jaar of 15, snap een van de twee niet hoe je moet pinnen
Geil vachtje op de stoel dan weer welquote:Op woensdag 7 december 2005 16:22 schreef M5 het volgende:
Analoge metertjes kijken is er tegenwoordig ook niet meer bij als piloot
[afbeelding]
mja.. vliegtuig is een zakenjet van de US Airforce..quote:Op woensdag 7 december 2005 16:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geil vachtje op de stoel dan weer wel
Gulfstream VI?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:26 schreef M5 het volgende:
[..]
mja.. vliegtuig is een zakenjet van de US Airforce..
Moet je dit eens proberen, succes gegarandeerdquote:Op woensdag 7 december 2005 16:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook mooi is als ze niet kunnen rekenen met wisselgeld
Herken de cockpitquote:Op woensdag 7 december 2005 16:32 schreef M5 het volgende:
[..]
een C-37. Dat is idd een Gulfstream V of Gulfstream 500 / 550.
Ik rol mn eigen gulfstream net de schuur in...quote:
En ik mocht er vorige week niet eens even in zittenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik rol mn eigen gulfstream net de schuur in...
De boel stond net in de was! Kan ik zeker weer de rest van de avond de vette vingers eraf gaan lopen poetsenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ik mocht er vorige week niet eens even in zitten
tis tog ni alleen jou forumquote:Op woensdag 7 december 2005 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom jij hier nu weer aankloten?
Fijn, ga naar Alexxxx' forumquote:Op woensdag 7 december 2005 16:59 schreef Unimog het volgende:
Ik heb vnadaag op me nieuw heftruck gereje
Was d'r netzoween:
[afbeelding]
Dat klopt. Vanwaar deze reactie? Ik vraag gewoon wat je hier komt aanklotenquote:
Daaaaaaaagquote:Op woensdag 7 december 2005 17:04 schreef Unimog het volgende:
Nau zeg, alexxx mag tog oowk over zuh vrachwagens prate, ik gawel weer hoor
Wat mankeer je zoal?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik ziek ben typ ik nog beroerder als anderssorry lezertjes, geloof me, ik do emn best de fouten er uit te halen, lukt me alleen niet zo best vandaag
Ik vin jouw eg een arowgante flapdrolquote:Op woensdag 7 december 2005 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/136433 --> de übberUnimogbezitter is lid op Fok!jij bent overbdoig geowrden, wannebe
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:07 schreef Unimog het volgende:
[..]
Ik vin jouw eg een arowgante flapdrol![]()
wat niet bedoel jequote:
Dode linkjes posten kan iedereenquote:Op woensdag 7 december 2005 17:09 schreef BazzoS het volgende:
http://poststuff2.entensity.net/120705/owned.jpg![]()
Hij heeft niet meer dan gelijkquote:Op woensdag 7 december 2005 17:09 schreef Unimog het volgende:
Hij gaat me openes ovebodig neomne
Ik wil oowk gewoon leuk mee kunne doen
Ik ga wle weer verde prutse met muh hd-rekorder
Ben ik ook Hugster, ben ik ookquote:Op woensdag 7 december 2005 17:07 schreef Unimog het volgende:
[..]
Ik vin jouw eg een arowgante flapdrol![]()
De lulquote:Op woensdag 7 december 2005 17:10 schreef Sjoewe het volgende:
Altijd wat te beleven met die Unimog heh
Te lang op een hoekje gestaan? Met een te kort rokje gefietst? Je shawl vergeten?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
naast mn gebruikelijke dingesen:
griep
teveel vrachtwagens geladenquote:Op woensdag 7 december 2005 17:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Te lang op een hoekje gestaan? Met een te kort rokje gefietst? Je shawl vergeten?
En teveel truckers 'gelost' of nietquote:
Omdat jij het bent.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dode linkjes posten kan iedereen
mijn kloon? jouw kloon toch?!quote:
33 pallets in 20 minuten in een truck zetten.. dus 33 keer boem heet beom koudquote:Op woensdag 7 december 2005 17:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En teveel truckers 'gelost' of niet
3 stapeltjes van 11 pallets, 3x boem heet boem koudquote:Op woensdag 7 december 2005 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
33 pallets in 20 minuten in een truck zetten.. dus 33 keer boem heet beom kouden dat een paar keer per dag
Als er iemand hier een kloon is ben jij hetquote:
Lege pallets jaquote:Op woensdag 7 december 2005 17:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
3 stapeltjes van 11 pallets, 3x boem heet boem koud
Er is hier een moord gepleegdquote:
Ik las hem ook net iddquote:Op woensdag 7 december 2005 17:22 schreef hermandeperman het volgende:
Kan ik pinnen? Nee!!!!!!!!
Ik dacht bij deze TT aan die breezermokkels van je Sjoewe
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
3 stapeltjes van 11 pallets, 3x boem heet boem koud
Verse wielies trekken gek!quote:
met 11 volle pallets op elkaar valt de mast in het nietquote:
tss. hoe kom je d'r op. zal morgen dan maar eensch m'n sportschoenen aantrekken en een nieuw paar gaan kopen denk ikquote:Op woensdag 7 december 2005 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met 11 volle pallets op elkaar valt de mast in het niet
Verbieden van het dragen van sportschoenen in het openbaar.
geeneens BHFH
ah, het hart van de SC klopt nogquote:Op woensdag 7 december 2005 17:50 schreef hermandeperman het volgende:
Klopt
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, het hart van de SC klopt nog [afbeelding]
Had je maar door moeten studerenquote:Op woensdag 7 december 2005 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
33 pallets in 20 minuten in een truck zetten.. dus 33 keer boem heet beom kouden dat een paar keer per dag
lees je in kneusquote:Op woensdag 7 december 2005 18:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Had je maar door moeten studeren![]()
Dat heb ik gedaan, je bent toch ziek doordat je in de kou en daarna weer in de warmte ging 30x op een dagquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, je bent toch ziek doordat je in de kou en daarna weer in de warmte ging 30x op een dag
Ja, nou, dat heb ik net weer 'ns in de mensa gedaanquote:
ik wou graag een kloonquote:
675 delen? het duurde bij mij wle langer voor ik alles had gelezenquote:Op woensdag 7 december 2005 18:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik ga echt niet alle posts lezen hoor
Dan ben ik de hele avond bezig
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, nou, dat heb ik net weer 'ns in de mensa gedaan
En dat ga ik de komende weken vaker doen
Kuttentamens.
heftruckchauffeur worden?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, nou, dat heb ik net weer 'ns in de mensa gedaan
En dat ga ik de komende weken vaker doen
Kuttentamens.
190Dquote:Op woensdag 7 december 2005 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wou graag een kloonmaar toen meldde Sandra zich aan, en kon het niet meer. (maar 1 e-mailadres geschikt om aan te melden
)
wie denk je dat een kloon van mij is dan?
Had je eerder moeten zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wou graag een kloonmaar toen meldde Sandra zich aan, en kon het niet meer. (maar 1 e-mailadres geschikt om aan te melden
)
wie denk je dat een kloon van mij is dan?
Jij hebt echt geen leven ehquote:Op woensdag 7 december 2005 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
675 delen? het duurde bij mij wle langer voor ik alles had gelezenben nu nog bezig
egnie!quote:
Roodquote:
ja, en het is net zo niet-te-vreten!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kost haast goejekopeder as thuis![]()
!
in aanmerking genoemn dat ik al in oktober 2003 ben begonnen met bijlezen, en dat ik nu nog net klaar ben zou ik durven beweren dat het inzake deze kwestie best meevaltquote:Op woensdag 7 december 2005 18:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen leven eh
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je eerder moeten zijn.
En je hebt hem vast geregged op de pc van je ouders
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ja, en het is net zo niet-te-vreten!
Scheult m'n wijf weer afwasseuh
weer terug de kelder in![]()
Wat probeer je nu ineens toffe woorden te gebruiken...?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in aanmerking genoemn dat ik al in oktober 2003 ben begonnen met bijlezen, en dat ik nu nog net klaar ben zou ik durven beweren dat het inzake deze kwestie best meevalt
Jammer dat je al zo snel betrapt bent?quote:
ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 7 december 2005 18:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat probeer je nu ineens toffe woorden te gebruiken...?
[..]
Jammer dat je al zo snel betrapt bent?
Als je 578 katten er niet in liggenquote:
Dat houd het bed niet eens joh! Met al die bami die ze krijgen van Alex.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je 578 katten er niet in liggen
jups, maar dat kan nog wel ff duren, aangezien het een Belg was ivm bureaucratische zooi enzoquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
jups, maar dat kan nog wel ff duren, aangezien het een Belg was ivm bureaucratische zooi enzo
Een algeheel rapport krijg ik nog.
Maar sowieso het voorste scherm vervangen.
Vind ik nog wel mee vallen. Mij pa schamt een kei met de zeikant van zijn ML. Precies de onderkant van zijn frame en deur ( dorpel heeft dat toch? ) Echt een klein stukje. Oke wel diep want het metaal hangt er bijquote:
Gewoon effe chillenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:36 schreef Sjoewe het volgende:
Even pauze met koffie en een peuk.... Ik haat die referaten echt, als ik het goed wil doen, volgens het boek, heb ik aan de maximale 10 minuten echt veel te weinig
Een dorpel is ook wel wat anders dan een plaatdeel he.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind ik nog wel mee vallen. Mij pa schamt een kei met de zeikant van zijn ML. Precies de onderkant van zijn frame en deur ( dorpel heeft dat toch? ) Echt een klein stukje. Oke wel diep want het metaal hangt er bij![]()
Maar dat geintje gaat hem 600 kostenEn dan heb je het over een stukje van nog geen 10CM.
en voor 150 extra laat hij hem helemaal van binnen en buiten poetsen en schoonmaken.
Ja weet ik veelquote:Op woensdag 7 december 2005 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een dorpel is ook wel wat anders dan een plaatdeel he.
Plaatdeel kost opzich geen drol, het spuiten en de manuren om het te spuiten is waar het geld in gaat zitten.
ben blij dát er gepost wordt, harde werkert!quote:Op woensdag 7 december 2005 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
Neem ik even pauze van het harde werken, krijg ik weer zo'n verhaal voor m'n kiezen
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:22 schreef Sandraugiga het volgende:
Wil je liever een plaatje van een meisje en een auto?
Dat kun je van jou niet zeggen èhquote:Op woensdag 7 december 2005 22:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ben blij dát er gewerkt wordt, harde werkert!
'k zag laatst een plaatje van een auto met op de zijkant ook van die icoontjes van bejaarde mensen en rolstoelen enzo, met daarachter turfjesquote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:25 schreef ook_gek het volgende:
ja nu zitten we wel vanmaar als je er even over na denkt is het natuurlijk te debiel voor woorden. Die gastjes zijn een jaar of 14. Het is echt te debiel voor woorden. Echter doet NIEMAND er wat aan. Ik heb het heel soms als ik een ochtend humeur heb. Paar maanden gingen ze opeens iedereen in de bus zitten uit te schelden. En schreeuwen man niet meer normaal. En ja hoor ik aan de beurt. HE Rooi mag ik je zonnenbril lenen je geeft te veel licht. En ondertussen ook weer die muziek aan. Ik erger me op zo een moment echt dood en als ze dan nog eens gaan schelden knapt er iets in me. Hoor ik opeens van. He kankerhoer ga eens zitten met die dikke reet van je. Kan niet eens normaal naar buiten kijken slet.
Dus ik roep van. He kanker bolle die bek van je is nog groter dan dat vatsige lijf van je. Als je nou niet heel snel je kankerkop dicht houd kom ik je een handje helpen begin je nu zat te worden. Roept de gek terug van. HEY GAST laat me nou niet op staan. Dus ik van. Nee ik laat je niet op staan kosst te veel moeite zeker om dat kanker bolle lichaam van zijn plek te halen. Maar goed bek dicht anders kom ik je helpen om uit te stappen en dat geld direct voor jullie allemaal en geloof me ik trap je door die kankerbus heen. Normaal is een beetje schelden wel genoeg om ze hun bek dicht te laten houden. Maar nee hoor deze keer niet. Nee deze had er echt zin in volgens mij.
Mooi dacht ik nog alle ergenissen van de afgelopen weken ga ik er nu uit halen dit gaat geweldig worden. Dus ik naar achteren lopen en die gozer van. Ja wat wil je... Voor dat hij uitgesproken was had ik hem al heel stevig bij zijn nek vast en laten we zeggen ik had niet zo iets van laten we rustig aan doen. Kop tegen het raam stukje omhoog tillen en rustig vragen WTF zijn probleem was en of er nog wat ging gebeuren. Tranen in zijn ogen en al zijn vriendjes dood stil en iedereen kijken natuurlijk in die bus. Zo zeg ik dat is kut he je vrienden laten je kei hard vallen. Is maar goed ook anders hadden ze een serieus probleem. Nu kunnen we 2 dingen doen. 1 je loopt rustig met me mee en stapt uit of 2 ik help je een handje. Dus wat gaat het worden je hebt 0.5sec de tijd om te antworden. Mooi te laat ik help je wel. handje vastgepakt flink vingers dubbel andere hand bij zijn nekje nog steets deuren gaan open en in 1 geweldige gooi stond hij buiten. Helaas ben ik niet goed in mikken dus zijn schouder kwam vrij hard tegen een paal aan. He wat rot zeg![]()
De andere vriendjes gingen op vriendelijk verzoek rustig de buis uit![]()
Sinds dien die bolle niet meer gezien. Zijn vriendjes wel maar die zijn vrij stil![]()
Oplossing is gewoon de grootste pakken en die pijn doen
Normaal ben ik helemaal niet zo. Ik bemoei me nooit ergens mee, maar soms knapt er even iets in me en dan moet ik je eerlijk bekennen dat ik me heel slecht kan beheersen. Achteraf heb ik ook die gozer veel en veel te hard bij zijn strot gepakt. Toen ik los had gelaten hoorde ik hem aardig hoesten.
En zo zijn er wel eens meer dingen gebeurd. 1X waren er een paar een klein ventje tot bloedens toe aan het slaan. Toen werd het even zwart voor mijn ogen zeg maar. Dat is toen helemaal erg geworden voor die gasten. Wat hebben die een pijn gehad. Gewoon vol uit uithalen naar een ventje van 16. Achteraf was dat heel stom maar goed.
Maar wat ik nu vertel is gebeurd in ruim 8 jaar met de bus naar mijn werk gaan. Wel eens kleine dingen gebeurd maar nooit zo erg als dat hier boven staat.
Ik pas me net zo makkelijk aan als het moet. Ik kijk naar het soort mens en ik pas daar mijn taalgebruik op aanquote:
Jij moet helemaal weten welke gastjes ik bedoel. Ze zitten allemaal op de vliet school. Dat moet jij nog wel kennen van je schooltijd. Dat waren die gastjes die altijd naar ons toe kwamen als de vliiet bevroren waren. Weet niet of jij toen op school zat. Maar die gastjes hebben toen een complete fiets door het raam getieft in het eerste lokaal dat je had als je het schoolplein op kwam tegen over de gymzaal. De deur zat in dat halletje naast het bio lokaal.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:15 schreef Sandraugiga het volgende:
Kut lui daar in den haag, ben blij er weg te zijn...
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:25 schreef ook_gek het volgende:...Heel verhaal...
ja die reageren dan van oh ja goed zeg eindelijk iemand die er wat aan doet. Jo pleur toch op stelletje schijnhijlen zelf durven jullie niks. Ik walg echt van die mensen werkelijk waarquote:Op woensdag 7 december 2005 22:30 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Wow! Jij hebt gedaan wat ik altijd al heb willen doen! Alleen jij bent dan ook wat groter...
![]()
Hoe reageerde de rest van de passagiers?
Noem een onderwerp en ik heb er volgens veel mensen hier een verhaal bijquote:
Hoezo, nog nooit eerder tietjes gezien?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
IK SCHROK ME GODVERDOMME SERIEUS HELEMAAL DE TERINGTYFUS GORE TERINGHOER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Neequote:Op woensdag 7 december 2005 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoezo, nog nooit eerder tietjes gezien?
quote:
Mits de gevel in goede conditie isquote:
Opgeruimd staat netjesquote:
het is net 15 euro verschilquote:Op woensdag 7 december 2005 20:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind ik nog wel mee vallen. Mij pa schamt een kei met de zeikant van zijn ML. Precies de onderkant van zijn frame en deur ( dorpel heeft dat toch? ) Echt een klein stukje. Oke wel diep want het metaal hangt er bij![]()
Maar dat geintje gaat hem 600 kostenEn dan heb je het over een stukje van nog geen 10CM.
en voor 150 extra laat hij hem helemaal van binnen en buiten poetsen en schoonmaken.
ja, maar dat heb ik dus niet zo net voor de kerstquote:Op woensdag 7 december 2005 20:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nu moet je voorschieten? of schiet je verzekering voor?
tot je net de verkeerde paktquote:Op woensdag 7 december 2005 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja die reageren dan van oh ja goed zeg eindelijk iemand die er wat aan doet. Jo pleur toch op stelletje schijnhijlen zelf durven jullie niks. Ik walg echt van die mensen werkelijk waar
Maar goed het is vrij simpel bij dit soort gastje. Gewoon de grootste pakken 1X iets zeggen en dan over gaan op actie dat is het enige wat werkt en flink schelden doet wonderen![]()
Zelfde als dat iemand een hele discussie aan gaat met een ventje van 14 of die ouwe man op de plek mag zitten waar dat ventje zijn tas had liggen. Ventje zegt nee en dan gaat die man lullen van ja associaal bla bla bla. Dus ik zeg he kanker eens op met die tas anders help ik je daar bij even maar dan licht hij buiten. Nou ventjevan he waar bemoei jij je mee ga zitten man. Mijn tas is moe. Dan zeg je gewoon van of je kanker straalt op met die tas of bij de eerst volgende halte help ik je daar bij maar dan ligt hij buiten aan jou de keuze. En ook die grote kankerbek dichthouden tegen mij want anders help ik daar ook nog bij. Nou goed hij doet het dus niet ik zeg nog van of je haalt nu je tas weg of ik help je daar bij? , deuren gaan open en in 1 mooie gooi licht zijn tas buiten. He ik heb je gewaarschuwd opkankeren achterlijke mogol. Gastje rent naar buiten pakt zijn tas komt weer de bus in zegt hij tegen me van. He wat zit je aan mijn tas gek? Dus ik zeg gewoon van he beter kanker je op en ga je zitten anders kankerstraal ik je met tas en al naar buiten je weet dat ik het doe dus make my fucking day en test me uit.
Mannetje gaat rustig zitten en niks aan het handje.
Werkt echt perfect kan niks anders zeggen. En groter of breder maakt allemaal niks uit. Gewoon grote bek geven en doen wat je zegt en 1X iets zeggen. Niet luisteren is overgaan op actie en ze doen niks meer. ALS je maar de grootste van de groep pakt dan druipt de rest van zelf wel af![]()
De kans dat je die pakt is vrij klein. En wat wil hij doen dan, me neer steken?quote:
Het is de ultieme droom van elke kebabsnijder op de kanaalstraat, maar geil?! neequote:
peu??quote:Op donderdag 8 december 2005 10:48 schreef Hugster het volgende:
Heb vandaag misschien een 750i tot m'n beschikking, m'n pa is hem nu aan het regelen
Rij even lang die kennis van de buren van die vriendin van je met hun CL600quote:Op donderdag 8 december 2005 10:48 schreef Hugster het volgende:
Heb vandaag misschien een 750i tot m'n beschikking, m'n pa is hem nu aan het regelen
Ja dat wil ze dus niet, haar mattenset is even ter reparatie dus ik mag hem niet onder ogen komenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Rij even lang die kennis van de buren van die vriendin van je met hun CL600
Moggeh
Wat is een auto dan ook zonder mattenset?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat wil ze dus niet, haar mattenset is even ter reparatie dus ik mag hem niet onder ogen komen
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:04 schreef Hugster het volgende:
www.maakkansopdeBentleyvanHans.nl![]()
Je zal toch z'n Arnage Red Label winnen, daar zit je dan met je verzekering en onderhoudskosten
gewon de mattenset verkopen, ben je alweer een jaar van je kosten afquote:Op donderdag 8 december 2005 12:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
HEBBEN HEBBEN HEBBEN![]()
![]()
![]()
De kosten komt wel goed.
Dacht meer aan "Pa, als jij nu het onderhoud en de verzekering en alles betaald, mag jij er ieder weekend in rijden"quote:Op donderdag 8 december 2005 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gewon de mattenset verkopen, ben je alweer een jaar van je kosten af
wat is zo'n kar godverdomme nou zonder een mattensetquote:Op donderdag 8 december 2005 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gewon de mattenset verkopen, ben je alweer een jaar van je kosten af
Ik weet nog ergens een ouwe 155 te staan.. verder geen fluit waard.. maar die mattenset.. mèn, die zou goed staanin deze bentley!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat is zo'n kar godverdomme nou zonder een mattenset
Jij verkoopt je oren toch ook niet
Erm ja?quote:Op donderdag 8 december 2005 08:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De kans dat je die pakt is vrij klein. En wat wil hij doen dan, me neer steken?
....
Ik gok zo dat die bentley in waarde verdubbelt!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet nog ergens een ouwe 155 te staan.. verder geen fluit waard.. maar die mattenset.. mèn, die zou goed staanin deze bentley!
zou je er complimenten over krijgen?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet nog ergens een ouwe 155 te staan.. verder geen fluit waard.. maar die mattenset.. mèn, die zou goed staanin deze bentley!
Zuip je zoveel cola dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:ik bedenk me ineens dat ik gister voor het eerst in jaren de hele dag geen DRUp cola heb gehad
Ik was echt ziek
Lekker ventje is het, ongekend onduidelijk mensen afkrakenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Golf 2 kopen op je 17e, Is dit een goeie beginnersauto?
PNG weer
zo'n 2 liter per dag normaal jaquote:Op donderdag 8 december 2005 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zuip je zoveel cola dan?
Dat is slechter voor je dan 2 liter bier per dag manquote:Op donderdag 8 december 2005 12:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo'n 2 liter per dag normaal ja
ach, er zijn ergere verslavingen
Uiteraardquote:Op donderdag 8 december 2005 12:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
zou je er complimenten over krijgen?
ik weet hetquote:Op donderdag 8 december 2005 12:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is slechter voor je dan 2 liter bier per dag man
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 liter koffie is wel overdreven hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet hetMaar er zijn ook zat mensen (ambtenaren) die minstens zoveel koffie drinken, en dat drink ik helemaal niet, evenals alcoholhoudende dranken.
jij bent toch geen ambtenaar?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2 liter koffie is wel overdreven hoor
Maar een litertje kom ik misschien ook wel aan ja
en je hebt al je tanden nog?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee studentquote:
Met loze opmerkingen ja...quote:Op donderdag 8 december 2005 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker ventje is het, ongekend onduidelijk mensen afkraken
Dat gaat nog best rap, gezien het ambtenaren apparaat wat erachter zitquote:Op donderdag 8 december 2005 12:23 schreef Mukie het volgende:
over 8 weken krijg ik ws al mijn centjes voor de auto
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 8 december 2005 12:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Met loze opmerkingen ja...
slaat nergens op
ja, en nog in goede staat ookquote:
Zou hij dat kunnen? denken?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Hij denkt dat hij de enige is met een eigen auto ofzo hier op FOK!
Foto's, getuigenverklaringen en een rechtsbijstand doen wonderenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat gaat nog best rap, gezien het ambtenaren apparaat wat erachter zit
Ik kan dat dus niet, dan zit ik zo weer bij de tandartsquote:Op donderdag 8 december 2005 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, en nog in goede staat ookbeetje weerstand kweken kan geen kwaad
En nog nooit last gehad van roest op mn spalkje
Denk dat jij de laatste bent die over typ- en spelfouten mag oordelenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou hij dat kunnen? denken?Waarom denkt hij dan niet eens aan interpunctie?
idd..quote:Op donderdag 8 december 2005 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Dat blijkt jaquote:Op donderdag 8 december 2005 12:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Foto's, getuigenverklaringen en een rechtsbijstand doen wonderen
Ja iddquote:Op donderdag 8 december 2005 12:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
idd..
kom je aan Opel, kom je aan PNG!
Ik doe mn best hequote:Op donderdag 8 december 2005 12:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Denk dat jij de laatste bent die over typ- en spelfouten mag oordelen.
Alhoewel het de laatste tijd erg vooruit gaat![]()
![]()
Ik niet hoor, ik vind de discussie alleen geweldig, vooral als iedereen er diep op in gaat.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja idd! Maar ik heb het gevoel alsof er een paar soortelijke Toyota-fappers rondlopen hier
.
ik heb er zelfs 2quote:Op donderdag 8 december 2005 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Kloptquote:Op donderdag 8 december 2005 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik doe mn best he
maar ik maak misschien typ en spelfouten, en grammaticale, mn interpunctie is best ok
Vandaar de "quote:Op donderdag 8 december 2005 12:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik vind de discussie alleen geweldig, vooral als iedereen er diep op in gaat.
Maar weet je, het boeit me geen hol wat fokkers van Toyota vinden!
Klote... Hoeveel uur in de week werk je nu dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:45 schreef lipje het volgende:
NeeKan ik weer een tijdje langer bij mijn bijbaantjer blijven
Had toch wel verwacht dat je nu onderhand wel wist dat je ongeveer 1 % van mijn posts maar serieus hoeft te nemenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
owww, vandaaar
zeg dat dan meteen
Een warenhuis zeker?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:49 schreef lipje het volgende:
een van de twee grootste winkels in Delluf
Ikea? Makro?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:49 schreef lipje het volgende:
een van de twee grootste winkels in Delluf
idemquote:Op donderdag 8 december 2005 12:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had toch wel verwacht dat je nu onderhand wel wist dat je ongeveer 1 % van mijn posts maar serieus hoeft te nemen.
Bij de C1000 in Delft welquote:Op donderdag 8 december 2005 12:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik snap niet, waarom die kassa's nog niet geautomatiseerd zijn.
jij koopt er je modelautotjesquote:
exactquote:Op donderdag 8 december 2005 12:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas-bovenbaas eh.
je kan ook bij de kassa pinnen hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij de C1000 in Delft wel!
Alles op een lopende band tyfen, hij scant zelf, krijg je een bon, moet je alleen even pinnen bij een typmiep, werkt prima!![]()
ah, vandaar dat de Albert heijn dat systeem weer af heeft geschaftquote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alles op een lopende band tyfen, hij scant zelf, krijg je een bon, moet je alleen even pinnen bij een typmiep, werkt prima!![]()
Die typmiep moet ook optiefenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ah in almere zelfsquote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als jij het zegt, ben er pas 2 keer geweest, maar toen had ik al de nodige units gerstenat achter mijn kiezenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:52 schreef lipje het volgende:
[..]
je kan ook bij de kassa pinnen hoor
en nu kun je nog met de kassiere flirtenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:52 schreef lipje het volgende:
[..]
je kan ook bij de kassa pinnen hoor
Vraag octrooi aan, en verpats het aan de supermarktketensquote:Op donderdag 8 december 2005 12:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die typmiep moet ook optiefen
moet gewoon direct van je rekening afgeschreven worden.
kan makkelijk (incl foutcorrectie) met de hedendaagse techniek.
zal ik dat doen?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vraag octrooi aan, en verpats het aan de supermarktketens
Zeg, stop eens met mij doorhebbenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
en nu kun je nog met de kassiere flirten
dat doe jij zeker met al die kassamiepen?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
en nu kun je nog met de kassiere flirten
dat is altijd het probleem...quote:Op donderdag 8 december 2005 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon doen, octrooitje kost niets joh
Nogal jaquote:Op donderdag 8 december 2005 12:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat is altijd het probleem...
jammer he
zal ik het nu eindelijk maar eens vertellen?quote:
Ik was eerderquote:Op donderdag 8 december 2005 12:56 schreef lipje het volgende:
[..]
zal ik het nu eindelijk maar eens vertellen?
Makro
vooral ik jaquote:Op donderdag 8 december 2005 12:55 schreef lipje het volgende:
[..]
dat doe jij zeker met al die kassamiepen?
sorryquote:Op donderdag 8 december 2005 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, stop eens met mij doorhebben.
Ze was wel leuk idd.
je witte broek is ook zo doorzichtigquote:Op donderdag 8 december 2005 13:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had meer iets verwacht van "je bent ook zo doorzichtig"
Je geilt gewoon op die zachte G van Muuk hèquote:Op donderdag 8 december 2005 13:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had meer iets verwacht van "je bent ook zo doorzichtig"
Die heb ik helegaar nietquote:Op donderdag 8 december 2005 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je witte broek is ook zo doorzichtig
Vooral als ie nat isquote:Op donderdag 8 december 2005 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je witte broek is ook zo doorzichtig
Wie niet?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je geilt gewoon op die zachte G van Muuk hè?
nep-kakkertquote:Op donderdag 8 december 2005 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die heb ik helegaar niet![]()
![]()
!
Wie draagt er dan ook een zwart broekje onder een doorschijnende witte broek die dan ook nog eens nat isquote:
de wet van de 1ste is vaak wel doeltreffend.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Patenten zijn een stuk beter te betalen, maar ja, daar heb je ook minder aan
de vrachtwagens die jij laadt welquote:
We leveren niet aan de Makro toch? (Van der Meulen beschuit, roggebrood en melba toast)quote:Op donderdag 8 december 2005 13:06 schreef lipje het volgende:
[..]
de vrachtwagens die jij laadt wel![]()
(leuke plek om auto's te spotten hoor)
Witte broekenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wie draagt er dan ook een zwart broekje onder een doorschijnende witte broek die dan ook nog eens nat is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |