Goh wat gul van jequote:Op woensdag 7 december 2005 17:08 schreef Sterke_Yerke het volgende:
een boete van 0,15 cent. Nou ja ik ben de beroerdste niet dus wilde ik het wel even voorschieten.
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 7 december 2005 17:08 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Zelfs toen ik zei dat ik 50 cent extra wilde pinnen mocht het niet, toen ben ik naar de bank gefietst en heb de boete met een 50 euro briefje betaald![]()
Dit was bij de inleverbalie, en boete's van 'heb ik jou daar' komen zelden voorquote:Op woensdag 7 december 2005 17:09 schreef sitting_elfling het volgende:
swukkel denk na, er zijn genoeg josties op de wereld die boete's van heb ik jou daar moeten betalen en daarbij komt ook nog wel eens dat er uitverkoop in de bieb is, en dus dat soort dingen nodig hebben als pinautomaten!
Ik ook, dan kon ik misschien pinnenquote:Op woensdag 7 december 2005 17:12 schreef TimMer1981 het volgende:
Ach ja, kanslozen zoals jij zul je altijd hebben. Wees blij dat de boetes van de bieb niet zo hoog zijn, als ik dit soort trieste verhalen lees dan wens ik op mijn blote knieën dat die boetes in tienvoud omhoog gaan.
Omdat hij dat zegtquote:Op woensdag 7 december 2005 17:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik ook, dan kon ik misschien pinnen![]()
Btw, waarom ben ik kansloos?
Lees je eigen OP nog eens door.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Btw, waarom ben ik kansloos?
Ja ja... 'voor je moeder'...quote:Op woensdag 7 december 2005 17:08 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Was ik daar dus in de bibliotheek, moest wat bouquetreeks boekjes voor m'n moeder verlengen. Had ze een boete van 0,15 cent. Nou ja ik ben de beroerdste niet dus wilde ik het wel even voorschieten. Hmmz geen geld, dan maar even pinnen. Mocht dat niet van die doos achter de balie maken met boete's? Ik dacht dat die boete's er alleen voor waren, zodat jij je ging schamen omdat mensen achter je zien dat je je boeken niet op tijd hebt ingeleverd.
Nou ze keek me wat raar aan, maar gelukkig vroeg ze niet: 'heb je er 15 cent bij misschien'quote:Op woensdag 7 december 2005 17:20 schreef Aurelium het volgende:
whehe, wat zij die muts toen je aankwam met 50 euro?
Overigens is dit topic zeer terecht, die bibliotheek mutsen zijn de ergste. Luien dozen die je alleen maar lopen te bemoederen. Ze krijgen niet eens betaald voor die klote baantjes maar willen gewoon intellectueel zijn tegenover hun vriendinnen dat ze in een bibliotheek vrijwilligers werk doen. Bovendien, soort zoek soort dus ze kunnen er ook nog eens goed met elkaar kletsen als mutsen onder elkaar, uiteraard met een gratis kopje bibliotheek koffie en/of thee.!
ik herinnerde mij trouwens net een klaagbaak topic van mezelf waarin ook een prominente rol vervuld wordt door een biebmuts
Smerige tiefus bibliotheek
Idd, ik bood zelfs aan er 50 cent bij te willen pinnen, omdat sommige winkels dat als pintarief onder een bepaald bedrag hanteren. Maar zelfs daarvoor wou ze niet op de PIN-knop drukkenquote:Op woensdag 7 december 2005 17:29 schreef TR08 het volgende:
6 cent zou dat geweest zijn, nou ik vrees dat TS ook best 21 cent ipv 15 had willen dokken om de "kosten" te vergoeden
Precies,quote:Op woensdag 7 december 2005 17:26 schreef mhr-zip het volgende:
Nog geen 15 cent op zak, waar gaat het naar toe met deze wereld![]()
Maar ach, niemand heeft nog geld op zak tegenwoordig, als ze niet kunnen pinnen, kunnen ze gelijk niks meer betalen.
Ik weet niet hoe het in jouw wereld er naar toe gaat, maar kleingeld wordt steeds meer ontzien. Alles gaat tegenwoordig met pasjes.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:26 schreef mhr-zip het volgende:
Nog geen 15 cent op zak, waar gaat het naar toe met deze wereld![]()
Maar ach, niemand heeft nog geld op zak tegenwoordig, als ze niet kunnen pinnen, kunnen ze gelijk niks meer betalen.
Hier op aarde zijn winkels maar wat blij met kleingeldquote:Op woensdag 7 december 2005 17:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in jouw wereld er naar toe gaat, maar kleingeld wordt steeds meer ontzien. Alles gaat tegenwoordig met pasjes.
Ja, maar dat is nadat jij per se met contant geld wilde betalen.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hier op aarde zijn winkels maar wat blij met kleingeld
Het is mijn probleem niet, als iemand niet kan betalenquote:Op woensdag 7 december 2005 17:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies,
en dat ligt niet aan de consument, maar aan de fijne instellingen welke zich bank noemen en ons eerst 10 jaar lang pinpas en chipknip door de strot hebben geduwd door onder andere kosten in rekening te brengen voor het opvragen van je EIGEN geld notabene.
Dan NIET gaan zeiken als mensen geen stuiver cash meer op zak hebben.
quote:eerst 10 jaar lang pinpas en chipknip door de strot hebben geduwd door onder andere kosten in rekening te brengen voor het opvragen van je EIGEN geld notabene.
Waar heb ik beweerd dat ik met contact geld betaal??quote:Op woensdag 7 december 2005 17:35 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nadat jij per se met contant geld wilde betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |