abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32895565
Was ik daar dus in de bibliotheek, moest wat bouquetreeks boekjes voor m'n moeder verlengen. Had ze een boete van 0,15 cent. Nou ja ik ben de beroerdste niet dus wilde ik het wel even voorschieten. Hmmz geen geld, dan maar even pinnen. Mocht dat niet van die doos achter de balie .
Het bedrag zou 'te klein' zijn om te kunnen pinnen, bovendien zou het de bibliotheek te veel geld kosten, zulke kleine bedragen te laten pinnen.

Waarom hebben ze dan een pinautomaat? Net alsof er ooit grote bedragen worden betaald aan de balie, en sedert wanneer is de bibliotheek er op uit winst te maken met boete's? Ik dacht dat die boete's er alleen voor waren, zodat jij je ging schamen omdat mensen achter je zien dat je je boeken niet op tijd hebt ingeleverd.

Zelfs toen ik zei dat ik 50 cent extra wilde pinnen mocht het niet, toen ben ik naar de bank gefietst en heb de boete met een 50 euro briefje betaald
De status 'bagger-user' voorbij
pi_32895595
swukkel denk na, er zijn genoeg josties op de wereld die boete's van heb ik jou daar moeten betalen en daarbij komt ook nog wel eens dat er uitverkoop in de bieb is, en dus dat soort dingen nodig hebben als pinautomaten!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_32895602
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:08 schreef Sterke_Yerke het volgende:
een boete van 0,15 cent. Nou ja ik ben de beroerdste niet dus wilde ik het wel even voorschieten.
Goh wat gul van je
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_32895604
jammer dat er uit een automaat geen briefjes van 200 komen
pi_32895612
quote:

Zelfs toen ik zei dat ik 50 cent extra wilde pinnen mocht het niet, toen ben ik naar de bank gefietst en heb de boete met een 50 euro briefje betaald
Dat zal ze leren!
pi_32895626
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:09 schreef sitting_elfling het volgende:
swukkel denk na, er zijn genoeg josties op de wereld die boete's van heb ik jou daar moeten betalen en daarbij komt ook nog wel eens dat er uitverkoop in de bieb is, en dus dat soort dingen nodig hebben als pinautomaten!
Dit was bij de inleverbalie, en boete's van 'heb ik jou daar' komen zelden voor
pi_32895685
Ach ja, kanslozen zoals jij zul je altijd hebben. Wees blij dat de boetes van de bieb niet zo hoog zijn, als ik dit soort trieste verhalen lees dan wens ik op mijn blote knieën dat die boetes in tienvoud omhoog gaan.
pi_32895713
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:12 schreef TimMer1981 het volgende:
Ach ja, kanslozen zoals jij zul je altijd hebben. Wees blij dat de boetes van de bieb niet zo hoog zijn, als ik dit soort trieste verhalen lees dan wens ik op mijn blote knieën dat die boetes in tienvoud omhoog gaan.
Ik ook, dan kon ik misschien pinnen

Btw, waarom ben ik kansloos?
pi_32895749
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Ik ook, dan kon ik misschien pinnen

Omdat hij dat zegt
There you go..
pi_32895778
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Lees je eigen OP nog eens door.
pi_32895797
quote:
Was ik daar dus in de bibliotheek, moest wat bouquetreeks boekjes voor m'n moeder verlengen. Had ze een boete van 0,15 cent. Nou ja ik ben de beroerdste niet dus wilde ik het wel even voorschieten. Hmmz geen geld, dan maar even pinnen. Mocht dat niet van die doos achter de balie maken met boete's? Ik dacht dat die boete's er alleen voor waren, zodat jij je ging schamen omdat mensen achter je zien dat je je boeken niet op tijd hebt ingeleverd.
Ja ja... 'voor je moeder'...
pi_32895835
Meeste winkels hanteren een minimum van ¤10 per transactie...

Helemaal niet vreemd als je de kosten van een transactie ziet:
Overzicht kosten PIN-transactie

[ Bericht 1% gewijzigd door Aether op 07-12-2005 17:25:16 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_32895862
whehe, wat zij die muts toen je aankwam met 50 euro?

Overigens is dit topic zeer terecht, die bibliotheek mutsen zijn de ergste. Luien dozen die je alleen maar lopen te bemoederen. Ze krijgen niet eens betaald voor die klote baantjes maar willen gewoon intellectueel zijn tegenover hun vriendinnen dat ze in een bibliotheek vrijwilligers werk doen. Bovendien, soort zoek soort dus ze kunnen er ook nog eens goed met elkaar kletsen als mutsen onder elkaar, uiteraard met een gratis kopje bibliotheek koffie en/of thee.

!

ik herinnerde mij trouwens net een klaagbaak topic van mezelf waarin ook een prominente rol vervuld wordt door een biebmuts

Smerige tiefus bibliotheek
Jupiler is goed
pi_32896004
Nog geen 15 cent op zak, waar gaat het naar toe met deze wereld

Maar ach, niemand heeft nog geld op zak tegenwoordig, als ze niet kunnen pinnen, kunnen ze gelijk niks meer betalen.
Iemand Fien soms gezien?
  woensdag 7 december 2005 @ 17:29:22 #15
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_32896072
6 cent zou dat geweest zijn, nou ik vrees dat TS ook best 21 cent ipv 15 had willen dokken om de "kosten" te vergoeden
pi_32896094
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:20 schreef Aurelium het volgende:
whehe, wat zij die muts toen je aankwam met 50 euro?

Overigens is dit topic zeer terecht, die bibliotheek mutsen zijn de ergste. Luien dozen die je alleen maar lopen te bemoederen. Ze krijgen niet eens betaald voor die klote baantjes maar willen gewoon intellectueel zijn tegenover hun vriendinnen dat ze in een bibliotheek vrijwilligers werk doen. Bovendien, soort zoek soort dus ze kunnen er ook nog eens goed met elkaar kletsen als mutsen onder elkaar, uiteraard met een gratis kopje bibliotheek koffie en/of thee.

!

ik herinnerde mij trouwens net een klaagbaak topic van mezelf waarin ook een prominente rol vervuld wordt door een biebmuts

Smerige tiefus bibliotheek
Nou ze keek me wat raar aan, maar gelukkig vroeg ze niet: 'heb je er 15 cent bij misschien'

En je hebt gelijk het zijn allemaal wat rare chagrijnige personen daar in de bibliotheek.
pi_32896134
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:29 schreef TR08 het volgende:
6 cent zou dat geweest zijn, nou ik vrees dat TS ook best 21 cent ipv 15 had willen dokken om de "kosten" te vergoeden
Idd, ik bood zelfs aan er 50 cent bij te willen pinnen, omdat sommige winkels dat als pintarief onder een bepaald bedrag hanteren. Maar zelfs daarvoor wou ze niet op de PIN-knop drukken
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 december 2005 @ 17:31:38 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32896135
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:26 schreef mhr-zip het volgende:

Maar ach, niemand heeft nog geld op zak tegenwoordig, als ze niet kunnen pinnen, kunnen ze gelijk niks meer betalen.
Precies,

en dat ligt niet aan de consument, maar aan de fijne instellingen welke zich bank noemen en ons eerst 10 jaar lang pinpas en chipknip door de strot hebben geduwd door onder andere kosten in rekening te brengen voor het opvragen van je EIGEN geld notabene.

Dan NIET gaan zeiken als mensen geen stuiver cash meer op zak hebben.
  woensdag 7 december 2005 @ 17:32:21 #19
82589 S-Two
barba macacu
pi_32896146
Goed topic, 14.gif
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32896150
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:26 schreef mhr-zip het volgende:

Ik weet niet hoe het in jouw wereld er naar toe gaat, maar kleingeld wordt steeds meer ontzien. Alles gaat tegenwoordig met pasjes.
pi_32896174
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het in jouw wereld er naar toe gaat, maar kleingeld wordt steeds meer ontzien. Alles gaat tegenwoordig met pasjes.
Hier op aarde zijn winkels maar wat blij met kleingeld
pi_32896202
Ik vind dit topic ook terecht. En als je eenbedrijf onder de zoveel euro pint rekenen ze er toch gewoon een cent of 20 bij? Wat maakt hun het dan nog uit dat je pint als ze er de pinkosten bijrekenen?
pi_32896232
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Hier op aarde zijn winkels maar wat blij met kleingeld
Ja, maar dat is nadat jij per se met contant geld wilde betalen.
pi_32896233
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Precies,

en dat ligt niet aan de consument, maar aan de fijne instellingen welke zich bank noemen en ons eerst 10 jaar lang pinpas en chipknip door de strot hebben geduwd door onder andere kosten in rekening te brengen voor het opvragen van je EIGEN geld notabene.

Dan NIET gaan zeiken als mensen geen stuiver cash meer op zak hebben.
Het is mijn probleem niet, als iemand niet kan betalen

Ik snap dit stukje niet:
quote:
eerst 10 jaar lang pinpas en chipknip door de strot hebben geduwd door onder andere kosten in rekening te brengen voor het opvragen van je EIGEN geld notabene.
Iemand Fien soms gezien?
pi_32896262
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:35 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Ja, maar dat is nadat jij per se met contant geld wilde betalen.
Waar heb ik beweerd dat ik met contact geld betaal??

Ik heb niet eens een portomonee, laat staan kleingeld, laat staan geld!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')