Dan schop je haar d'r af ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:47 schreef Aurelium het volgende:
(ps ik wil graag ook nog even die aardige mevrouw bedanken die snel achter mijn internet pc ging zitten waarvoor ik betaald had, toen ik verhaal ging halen over het feit dat de uittreksels niet beschikbaar waren op die pc.)
neuh, ik kon toch niks met die pc doen, tenslotte waren de uittreksels niet beschikbaar.quote:
Voorbereiden? Wat had dat geholpen? De gang van zaken in die bibliotheek verandert er echt niet door hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Als mensen toch eens wat meer aan voorbereidend werk deden, dat scheelt zoveel topics hier op
Gelukkig niet zo'n grote als jijquote:Fok!.... man.. niet te geloven wat een kneus ben je toch ook.
Op scholieren.com bijvoorbeeld vind je alleen maar samenvattingen, nauwelijks thema's en motieven.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:03 schreef ploderus het volgende:
Als je nou gewoon even op internet zoekt heb je ze gratis![]()
![]()
Hoef je niet eens naar de bieb, gewoon thuis achter je computer en lezen maar..![]()
Enige juiste antwoord.quote:
Ja, je vindt van die kuttige boekverslagen van brugklassers ja. Waar je dus totaal niks aan hebt.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:03 schreef ploderus het volgende:
Als je nou gewoon even op internet zoekt heb je ze gratis![]()
![]()
Hoef je niet eens naar de bieb, gewoon thuis achter je computer en lezen maar..![]()
das bijna 25 gulden voor een paar velletjes papier, best duur vindt je niet??quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:27 schreef DJKoster het volgende:
15 x 0,75 = 11,25.. stel je voor..
Voor een paar stomme velletjes papier? Dat is dus echt enorm duur he.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:27 schreef DJKoster het volgende:
15 x 0,75 = 11,25.. stel je voor..
Ik heb ze allemaal gelezen hoor. Ik heb alleen uittreksels nodig om me goed voor te bereiden op het mondeling. Toch wel handig om een goed overzicht te hebben van thema's, motieven en een heldere samenvatting. Van boeken die ik 3 jaar terug gelezen heb weet ik echt niet meer alle feitjes.quote:
Niet 15 keer dezelfde, maar 15 uittreksels van 15 boeken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:51 schreef mefr0uwtje het volgende:
Je kan toch ook 1 keer dat uittreksel uitprinten. Kopieer je hem ff ben je goedkoper uit.
In wat voor gehucht woon je trouwens? Hier is de bieb ook op zondag en maandag open.
Het is ook niet raar dat je voor internet moet betalen, de bibliotheek is niet volledig gesubsidieerd en moet ook inkomsten hebben. En dat komt via jouw lidmaatschap, boete's, kopieergeld en dus internet binnen. Anders beginnen klanten weer te klagen dat we niet genoeg nieuwe boeken binnen krijgen.
Die cd heb ik ook en daar staan wel een aantal goede op, alleen niet al mn boeken. Maar ik haal de ontbrekende uittreksels nog wel in onze mediatheek op school maandag.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:36 schreef DABAMaster het volgende:
ik heb zo'n cd met uittreksels (100 uittreksels)... maar die mag ik niet op het net zetten (copyright)..
Dus... welke zou je eventueel nodig hebben?
bij ons kost printen 7 cent...per paginaquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:10 schreef gohan16 het volgende:
Gelukkig hadden we dat uitrekselprogramma op school; gratuit prints
Hoe heb je hem in die PC gekregen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:47 schreef Aurelium het volgende:
. Ik 50 cent in die pc tiefen voor 15 minuten internet.
Je moet er toch wat voor over hebben... maar je kan nog altijd putjesschepper wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:31 schreef Metro2005 het volgende:
das bijna 25 gulden voor een paar velletjes papier, best duur vindt je niet??
Bij ons 5.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
bij ons kost printen 7 cent...per pagina
Daar heb ik een jaar of vijf geleden gewoon alles uit van die hangmappen gehaaldquote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:03 schreef Aurelium het volgende:
Niet 15 keer dezelfde, maar 15 uittreksels van 15 boeken.
En het gehucht waar ik in woon is Breda.
Mjah die goeie ouwe tijd hequote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:56 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Daar heb ik een jaar of vijf geleden gewoon alles uit van die hangmappen gehaald
Okee, dat kan. Als je het te duur vind moet je toch zelf maar 15 boekverslagen maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:03 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Niet 15 keer dezelfde, maar 15 uittreksels van 15 boeken.
En het gehucht waar ik in woon is Breda.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |