abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32833133
Als ik ergens een hekel aan heb is het zien van (jongeren) mensen die in het openbaar, buiten sportaangelegenheden, sportschoenen dragen. Ik vind dat onzin en het ziet er niet professioneel uit. Laatst had ik een discussie hierover met twee vrienden en uiteindelijk waren we het er wel over eens: het dragen van sportschoenen in het openbaar, buiten sportgelegenheden (want dan is het logisch), zou gewoon wettelijk verboden moeten worden.

Ben benieuwd hoe de gemiddelde Fok!ker hierover denkt.
pi_32833162
Ligt aan de rest van de kleding
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_32833163
Waarom moet zoiets er professioneel uitzien?

't gaat 'r toch om waar je je lekker bij voelt?
Trots van het Noorden!
pi_32833179
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:18 schreef Kriebbel het volgende:

Dan draag je ze maar in je eigen huis. Niet op straat waar anderen zich er aan kunnen storen!
pi_32833223
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:19 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dan draag je ze maar in je eigen huis. Niet op straat waar anderen zich er aan kunnen storen!
Dat storen is heel subjectief, weet je...

Waar maak je je druk om
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_32833230
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:18 schreef Kriebbel het volgende:

Inderdaad en daarnaast zijn er genoeg sportschoenen die ook als casual door kunnen.
pi_32833240
Ligt aan de rest van de kleding, aan het soort sportschoenen enz... Niet iets wat verboden moet worden hoor.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32833255
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Dat storen is heel subjectief, weet je...

Waar maak je je druk om
Het hoort gewoon niet, klaar. Als je niet sport behoor je geen sportschoenen te dragen, lijkt mij logisch. Uit die schoenen en draag normale heren-/damesschoenen.
pi_32833267
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:20 schreef Mr.Dre het volgende:

[..]

Inderdaad en daarnaast zijn er genoeg sportschoenen die ook als casual door kunnen.
Een sportschoen blijft een sportschoen. Sneakers ook... afschaffen per direct.
  maandag 5 december 2005 @ 13:21:56 #10
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_32833269
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:17 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het zien van (jongeren) mensen die in het openbaar, buiten sportaangelegenheden, sportschoenen dragen. Ik vind dat onzin en het ziet er niet professioneel uit. Laatst had ik een discussie hierover met twee vrienden en uiteindelijk waren we het er wel over eens: het dragen van sportschoenen in het openbaar, buiten sportgelegenheden (want dan is het logisch), zou gewoon wettelijk verboden moeten worden.

Ben benieuwd hoe de gemiddelde Fok!ker hierover denkt.
Onzin, hangt van de betreffende stemming af waarin je verkeerd. De ene dag heb je zin om wat "netter" voor de dag te komen dan de andere dag. Soms is het heerlijk om lekker casual in een capuchontrui met sneakers over straat te banjeren.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_32833295
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:21 schreef LENUS het volgende:

[..]

Onzin, hangt van de betreffende stemming af waarin je verkeerd. De ene dag heb je zin om wat "netter" voor de dag te komen dan de andere dag. Soms is het heerlijk om lekker casual in een capuchontrui met sneakers over straat te banjeren.
Prima, jouw keuze dan, maar een boete mag je wat mij betreft dan verwachten. Dat is de prijs die je simpelweg betaalt voor je slonzigheid.
pi_32833322
quote:

[..]

Waarom stoor jij als iemand er niet proffesioneel uitziet op straat? Das net zo iets als ergeren, omdat iemand anders een stropdas draagt, daar het stijf staat.

Iedereen moet dragen wat hij leuk vindt. Kan wel begrijpen als iemand bijvoorbeeld rascitische dingen (bijvoorbeeld hakenkruis) op kleding heeft, dat het ergenis opwekt. Maar iets als sportschoenen kan ik echt niet bij.

We leven toch in een vrij land? Juist al die verschillen in kleding maakt het leuk om naar mensen te kijken en het geeft de straat ook meer kleur. Zelf vind ik een sportief uiterlijk vaak leuker staan dan 'stijve' kleding.

[ Bericht 0% gewijzigd door Geesoes op 05-12-2005 13:29:32 ]
pi_32833332
quote:

Ik mag toch zeker zelf wel bepalen wat ik draag en wanneer.
Tuurlijk is het voor bepaalde omstandigheden niet bepaald gepast. (bv, begrafenis)

Er zijn zat sportschoenen die er wel gewoon netjes uitzien.

Laat de mensen dus gewoon in hun waarde en laat ze zelf bepalen wat ze dragen.
pi_32833333
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:21 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Het hoort gewoon niet, klaar. Als je niet sport behoor je geen sportschoenen te dragen, lijkt mij logisch. Uit die schoenen en draag normale heren-/damesschoenen.
JIJ vindt dat dat niet hoort... dus dan is dat niet per definitie zo
pi_32833338
je hebt echte sportschoenen en vrijetijd (look a like) sportschoenen, puma's vooral.
er zitten wel degelijk verschil tussen. op die look a likes kan je echt niet sporten, dus zijn het geen sportschoenen.
maar sowieso, verbieden, dat is natuurlijk onmogelijk en dat weet jij zelf net zo goed.
pi_32833344
Hier zouden ze inderdaad 3 maanden gevangenisstraf op moeten zetten!
pi_32833347
en wat volgt er dan? Het verbieden van truien als het 25 graden is?
  maandag 5 december 2005 @ 13:25:12 #18
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_32833359
bij mannen stoort het mij niet echt, maar wel bij vrouwen
vrouwen horen hakken te dragen, fijn en hoog!!!
  maandag 5 december 2005 @ 13:25:46 #19
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_32833371
Inderdaad, gewoon allemaal aan de slipper. Er gaat niks boven mijn slippers, korte broek, witte hemd met Johnny Depp bril.
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_32833403
nou kun je wel gaan roepen dat sportschoenen verboden moeten worden, maar ik vind voetbal-shirtjes (of andere sport tenue) vele malen erger
  maandag 5 december 2005 @ 13:27:05 #21
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_32833407
En met hardlopen dan?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_32833408
@fuifduif, overigens doen die ideeen die je nu hebt over kleding mij denken aan de taliban. Was ook een wet op het dragen van kleding.
  maandag 5 december 2005 @ 13:27:21 #23
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_32833414
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:25 schreef stukovich het volgende:
Inderdaad, gewoon allemaal aan de slipper. Er gaat niks boven mijn slippers, korte broek, witte hemd met Johnny Depp bril.
en een breezer in je hand
pi_32833443
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:25 schreef Little_Meanie het volgende:
bij mannen stoort het mij niet echt, maar wel bij vrouwen
vrouwen horen hakken te dragen, fijn en hoog!!!
Vrouwen die hoge hakken dragen hebben een ernstig gebrek aan zelfvertrouwen. Dat is het idee dat ik er altijd bij krijg als ik zo'n dame zie.
  maandag 5 december 2005 @ 13:29:38 #25
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_32833467
Als we dan toch bezig zijn, ik heb de volgende ergenis die hier een beetje op aan sluit:

Haren strak achterover
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')