en dagje rustig aan doen is ook wel eens prettig jaquote:Op woensdag 7 december 2005 16:13 schreef hermandeperman het volgende:
Zo dan, 9 uur wakker en eindelijk ontbeten![]()
!
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:15 schreef Hugster het volgende:
Lekker dan
Ik ga zo ff 4 verse pistoletjes afbakken
jus persen en filet american erop
Ik ben al naar college geweest enzo, maar heb zoveel koffie en sigaretten op dat ik nog geen honger hadquote:Op woensdag 7 december 2005 16:16 schreef M5 het volgende:
[..]
en dagje rustig aan doen is ook wel eens prettig ja
Die ene hersencel ook nog weggezopen aan de breezerquote:Op woensdag 7 december 2005 16:18 schreef Sjoewe het volgende:
Staan voor je bij de kassa twee blonde breezermokkels van een jaar of 15, snap een van de twee niet hoe je moet pinnen
Ook mooi is als ze niet kunnen rekenen met wisselgeldquote:Op woensdag 7 december 2005 16:18 schreef Sjoewe het volgende:
Staan voor je bij de kassa twee blonde breezermokkels van een jaar of 15, snap een van de twee niet hoe je moet pinnen
Geil vachtje op de stoel dan weer welquote:Op woensdag 7 december 2005 16:22 schreef M5 het volgende:
Analoge metertjes kijken is er tegenwoordig ook niet meer bij als piloot
[afbeelding]
mja.. vliegtuig is een zakenjet van de US Airforce..quote:Op woensdag 7 december 2005 16:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geil vachtje op de stoel dan weer wel
Gulfstream VI?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:26 schreef M5 het volgende:
[..]
mja.. vliegtuig is een zakenjet van de US Airforce..
Moet je dit eens proberen, succes gegarandeerdquote:Op woensdag 7 december 2005 16:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook mooi is als ze niet kunnen rekenen met wisselgeld
Herken de cockpitquote:Op woensdag 7 december 2005 16:32 schreef M5 het volgende:
[..]
een C-37. Dat is idd een Gulfstream V of Gulfstream 500 / 550.
Ik rol mn eigen gulfstream net de schuur in...quote:
En ik mocht er vorige week niet eens even in zittenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik rol mn eigen gulfstream net de schuur in...
De boel stond net in de was! Kan ik zeker weer de rest van de avond de vette vingers eraf gaan lopen poetsenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ik mocht er vorige week niet eens even in zitten
tis tog ni alleen jou forumquote:Op woensdag 7 december 2005 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom jij hier nu weer aankloten?
Fijn, ga naar Alexxxx' forumquote:Op woensdag 7 december 2005 16:59 schreef Unimog het volgende:
Ik heb vnadaag op me nieuw heftruck gereje
Was d'r netzoween:
[afbeelding]
Dat klopt. Vanwaar deze reactie? Ik vraag gewoon wat je hier komt aanklotenquote:
Daaaaaaaagquote:Op woensdag 7 december 2005 17:04 schreef Unimog het volgende:
Nau zeg, alexxx mag tog oowk over zuh vrachwagens prate, ik gawel weer hoor
Wat mankeer je zoal?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik ziek ben typ ik nog beroerder als anderssorry lezertjes, geloof me, ik do emn best de fouten er uit te halen, lukt me alleen niet zo best vandaag
Ik vin jouw eg een arowgante flapdrolquote:Op woensdag 7 december 2005 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/136433 --> de übberUnimogbezitter is lid op Fok!jij bent overbdoig geowrden, wannebe
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:07 schreef Unimog het volgende:
[..]
Ik vin jouw eg een arowgante flapdrol![]()
wat niet bedoel jequote:
Dode linkjes posten kan iedereenquote:Op woensdag 7 december 2005 17:09 schreef BazzoS het volgende:
http://poststuff2.entensity.net/120705/owned.jpg![]()
Hij heeft niet meer dan gelijkquote:Op woensdag 7 december 2005 17:09 schreef Unimog het volgende:
Hij gaat me openes ovebodig neomne
Ik wil oowk gewoon leuk mee kunne doen
Ik ga wle weer verde prutse met muh hd-rekorder
Ben ik ook Hugster, ben ik ookquote:Op woensdag 7 december 2005 17:07 schreef Unimog het volgende:
[..]
Ik vin jouw eg een arowgante flapdrol![]()
De lulquote:Op woensdag 7 december 2005 17:10 schreef Sjoewe het volgende:
Altijd wat te beleven met die Unimog heh
Te lang op een hoekje gestaan? Met een te kort rokje gefietst? Je shawl vergeten?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
naast mn gebruikelijke dingesen:
griep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |