quote:Op woensdag 7 december 2005 16:22 schreef Flurry het volgende:
crap.. ik heb net een nieuwe fietsbel gekocht
krijg je anders wel voorrang van fietsers dan? mijn ervaring is namelijk anders....quote:Op woensdag 7 december 2005 16:30 schreef melluk het volgende:
helemaal terecht....fietsers zijn ook bestuurders, en moeten ook met hun volle verstand bij het verkeer zijn....had laatst ook bijna zo'n bellend persoontje op me motorkap liggen omdat meneer geen voorrang verleende doordat hij te druk met bellen was.....even luid geclaxoneerd...schrok er zo van dat hij zijn mobiel los liet waardoor dezel op de grond pletterde
net goed
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:36 schreef Damzkieee het volgende:
Tsja, met mobiel in de hand steken die gevaartes geen hand uit meestal.... tijd voor een bike-kit voor op de fiets dan
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:30 schreef melluk het volgende:
helemaal terecht....fietsers zijn ook bestuurders, en moeten ook met hun volle verstand bij het verkeer zijn....had laatst ook bijna zo'n bellend persoontje op me motorkap liggen omdat meneer geen voorrang verleende doordat hij te druk met bellen was.....even luid geclaxoneerd...schrok er zo van dat hij zijn mobiel los liet waardoor dezel op de grond pletterde
net goed
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:22 schreef Flurry het volgende:
crap.. ik heb net een nieuwe fietsbel gekocht
Stel nou dat je jeuk aan je aarsch hebt?quote:Op woensdag 7 december 2005 16:38 schreef tralalala het volgende:
Mobiel bellen ok, maar ze wil ook gaan verplichten dat je beide handen aan het stuur houdt.
Flikker toch een eind op!![]()
Dan kan ik mijn hand niet meer uitsteken om aan te geven dat ik een bocht omga (al is dat toch al overbodig).quote:Op woensdag 7 december 2005 16:38 schreef tralalala het volgende:
Mobiel bellen ok, maar ze wil ook gaan verplichten dat je beide handen aan het stuur houdt.
Ja, want bij het hardlopen moet je ook je hand uitstekenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:41 schreef Petera het volgende:
En terecht; telefonerend fietsen is onnodig gevaarlijk.
Van de andere kant, als het criterium is dat het onnodig gevaarlijk is, dan moet je ook gelijk telefonerend skeeleren, steppen, hardlopen of skateboarden verbieden, dat is ook een stuk veiliger als je niet telefoneert.
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, want bij het hardlopen moet je ook je hand uitsteken![]()
Mja, straks wordt 't nog verboden om met z'n zessen naast elkaar te fietsen.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:38 schreef tralalala het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |