quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
Een negatief onderling resultaat tegen de nr 3 vd poule
Een negatief onderling resultaat tegen de nr 4 vd poule
Een negatief doelsaldo
In 6 wedstrijden 4 hele doelpunten maken
maar evengoed welkom bij de laatste 16
op Meneer Frits dan maar !
heb het niet op tv gezien helaas, moest werken...quote:Op woensdag 7 december 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:Pascal, hoe was de wedstrijd op tv? Zag het begin er een beetje gaaf uit met die rood witte vlakken?
Vooraf een herdenking van Frist, bijzonder. Daarna vanaf de opkomst van de spelers met de "vlakken" omhoog gestaan, daarna de indrukwekkende minuut stilte........... daarna een bak vuurwerkquote:
minuut stilte heb ik op de radio meegekregen, dat was wel indrukwekkendquote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vooraf een herdenking van Frist, bijzonder. Daarna vanaf de opkomst van de spelers met de "vlakken" omhoog gestaan, daarna de indrukwekkende minuut stilte........... daarna een bak vuurwerkik kon nauwelijks het veld nog zien. En toen al snel de goal voor onze neus
. Heerlijk. Me ook weer ouderwets staan ergeren, ben een beetje schor nu
what's new?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef rubbereend het volgende:
nog maar een biertje open trekken
quote:
dat het niet over het toetsenbord gaatquote:
Mijn toetsenbord plakt nogquote:Op woensdag 7 december 2005 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat het niet over het toetsenbord gaat
laten we dat maar niet doen, dan glij je van je stoel afquote:
Verdomme, je weet het hequote:Op woensdag 7 december 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]en over een half uur kom je hier weer omdat je niet kan slapen
quote:
Ik zie je, jij bent diegene met dat witte papiertje boven je hoofd toch ?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]tussen die wolk links stond ik dus ergens
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zie je, jij bent diegene met dat witte papiertje boven je hoofd toch ?
vertel ......quote:
nou, dat was het verhaal eigenlijkquote:
Ja, hij is binnen!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:24 schreef DeTolk het volgende:
Lootjes zijn verstuurd
hier moet wel iets leuks mee te doen zijnquote:
Zit u te dubben over een gedicht? Laat Sint en Piet u helpen, dan eehh...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:28 schreef pascalheister het volgende:
en ik ben nog wel zo slecht in gedichten maken, waren sint en piet nu maar hier![]()
tot grote ergenis van mijn vriendin heb ik daar nooit last van...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, dat was het verhaal eigenlijk
Axel sliep nogal onrustig, en dan slaap ik ook niet best....
Dit zou HOOLS # 991 zijn als het goed is dus nog 9quote:Op woensdag 7 december 2005 09:30 schreef Againzender het volgende:
Ik ben alleen even de tel kwijt, hoeveel hools nog tot #1000 ?
Hier dus precies andersom, mijn vrouw is overal doorheen geslapen vannachtquote:Op woensdag 7 december 2005 09:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tot grote ergenis van mijn vriendin heb ik daar nooit last van...
vanmorgen nog even gevraagd...en hoe was het vannacht.... 4 uur ff eruit voor het speentje erin te doen en om half 7 de fles gegeven, zei ze....niets van meegekregen !
maar goed dat jouw vrouw en ik niet samen een kind hebben ........ kind schreeuwen, bleren en wij lekker tukken !!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hier dus precies andersom, mijn vrouw is overal doorheen geslapen vannacht
inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2005 09:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar goed dat jouw vrouw en ik niet samen een kind hebben ........
Dat is toch gewoon belachelijk dat naar de tandarts gaan.... je zit er vaak langer te wachten dan dat je in de stoel zitquote:Op woensdag 7 december 2005 09:42 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen.
Tandarts weer overleefd, ik schat 45 seconden in de stoel.
En dan wat het kostquote:Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon belachelijk dat naar de tandarts gaan.... je zit er vaak langer te wachten dan dat je in de stoel zit![]()
eens kijken of ik dat komende maandag kan verbeterenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:42 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen.
Tandarts weer overleefd, ik schat 45 seconden in de stoel.
en dat dan 2x per jaarquote:Op woensdag 7 december 2005 09:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan wat het kost. Kleine 20 euro voor nog geen minuut, voor m'n zus hetzelfde. Makkelijk verdiend.
die van mij doet het nog maar één keer per jaar, en dat vindt hij eigenlijk al onzin met mijn gebit.quote:
ging even om het theoretische voorbeeld natuurlijkquote:
okquote:Op woensdag 7 december 2005 10:00 schreef dndiek het volgende:
de banners van Kdy en M
ud zijn weer zichtbaar
de site van de universiteit lag er tijdelijk uit
Kijk eens goedquote:Op woensdag 7 december 2005 10:00 schreef Bjoro het volgende:
@dndiek......banners in OP en in VBL-LIT doen het niet meer
binnenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:24 schreef DeTolk het volgende:
Lootjes zijn verstuurd
dikke vingers DS ?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:02 schreef DarkShine het volgende:
Moet ik op stage iemand bellen, bel ik het verkeerde nummer zeg ik nog 'sorry dan ben ik verkeerd' begint die hoer direct te zeiken en te zeuren
Nummer stond verkeerd in het kassapakket, nummer van telefoongids.nl klopte wel.quote:
aha oke !quote:Op woensdag 7 december 2005 10:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nummer stond verkeerd in het kassapakket, nummer van telefoongids.nl klopte wel.
quote:Op woensdag 7 december 2005 10:11 schreef Againzender het volgende:
Die hooligans van tegenwoordig
Watergooiend vrouwtje na PSV-Fenerbahce
Bange Duitsers. Dit kon wel es heel mooi wordenquote:
Zou wel mooi zijn ja, meteen al lekker matten in de poufasequote:Op woensdag 7 december 2005 11:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bange Duitsers. Dit kon wel es heel mooi worden![]()
Hopelijk op een leuke afstand zodat we allemaal 'ff' de grens overkunnenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn ja, meteen al lekker matten in de poufase![]()
Ik vind Phil normaal altijd leuk om te kijken. Wat zegt ie nu?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dr Phil op CNN over Natalee Holloway. Om maar es een willekeurig persoon te quoten, wat is die kerel een zielepoot
Net was het nog al weer gezeik dat het de schuld van Nederland was. Door onze losbandige leefstijl had die Johan ofzo geen moraal, en weet ik veel. En en passant even het hele drugsbeleid en eigenlijk alles qua Nederland afkrakenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vind Phil normaal altijd leuk om te kijken. Wat zegt ie nu?
Welk kanaal komt die aars.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Net was het nog al weer gezeik dat het de schuld van Nederland was. Door onze losbandige leefstijl had die Johan ofzo geen moraal, en weet ik veel. En en passant even het hele drugsbeleid en eigenlijk alles qua Nederland afkraken
Hauppauge WinTV PVR 350quote:Op woensdag 7 december 2005 11:17 schreef DarkShine het volgende:
Welke tvkaart zouden jullie pakken? Mijn huidige heeft een hardwarematig defect...
WinFast TV2000 XP of WinFast TV2000 XP Expert.
CNNquote:
Dat was afgelopen zaterdag..quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:18 schreef pascalheister het volgende:
zo weer terug van het gesprek, leuk bedrijf en functie
En dit Nederland met Macedonie...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hallo, dit Duitsland heeft nog moeite met Trinidad of Costa Rica
inderdaad....quote:Op woensdag 7 december 2005 11:28 schreef Bjoro het volgende:
maar ja, het blijven duiters natuurlijk
Onze distribiteur doet geen Hauppauge.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Hauppauge WinTV PVR 350
http://www.hauppauge.tv/prod/PVR/prod_pvr350.htm
Touchéquote:Op woensdag 7 december 2005 11:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dit Nederland met Macedonie...
dat beetje haar wat ik hebquote:Op woensdag 7 december 2005 02:17 schreef Bluezz het volgende:
Eendje wacht.
Al je haar is eraf gebrand zie ik
ok, die 2e is ook aardig jaquote:Op woensdag 7 december 2005 11:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Onze distribiteur doet geen Hauppauge.
Die 2de kaart wat ik aangaf lijkt me anders ook niet verkeerd. 't Is maar om af en toe tv te kijken en wat op te nemen...
sprak de man uit het land met de doodstraf, dat gevangenen martelt en een vele malen hoger criminaliteitscijfer heeftquote:Op woensdag 7 december 2005 11:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Net was het nog al weer gezeik dat het de schuld van Nederland was. Door onze losbandige leefstijl had die Johan ofzo geen moraal, en weet ik veel. En en passant even het hele drugsbeleid en eigenlijk alles qua Nederland afkraken
kunnen we we een beugeltje op drinken denk ikquote:Op woensdag 7 december 2005 11:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dat was afgelopen zaterdag..
Ging vanmorgen even langs om een afspraak te maken voor een gesprek met de directeur. Hij vond het ook prima om gelijk even om tafel te zitten. Goed gesprek. Moeten nog wat dingen geregeld worden maar ik kan er binnenkort beginnen
Mooiste was nog dat er een wijf belde of ze wel op vakantie moest naar Aruba, en toen zei Phillieboy dat ze vast nog genoeg te zien had in "the good old US of A"quote:Op woensdag 7 december 2005 12:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sprak de man uit het land met de doodstraf, dat gevangenen martelt en een vele malen hoger criminaliteitscijfer heeft........ om maar eens wat te noemen.
misschien kan dndiek je helpen ?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo.
Weer niet naar school gegaan, er moet iets veranderen.
* Da_Sandman heeft besloten te gaan verhuizen naar Tilburg.
Iemand tips voor mij? Wie heeft er ook weer een kamer in Tilburg hier?
Help mij
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Die was het...
Diek, joenk, help me
Die is ook al besteldquote:Op woensdag 7 december 2005 11:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok, die 2e is ook aardig ja
dat kan je inderdaad wel een probleem noemenquote:
Dat is een groot probleemquote:
ik heb het via www.studentenhuisvesting.nl kunnen regelen... Daar worden kamers aangeboden en bij mij was het bij de 2e kamer (1e kijkavond) raakquote:Op woensdag 7 december 2005 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
![]()
Maar evengoed, ik zoek een kamer in Tilburg
Gaaf man.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ging vanmorgen even langs om een afspraak te maken voor een gesprek met de directeur. Hij vond het ook prima om gelijk even om tafel te zitten. Goed gesprek. Moeten nog wat dingen geregeld worden maar ik kan er binnenkort beginnen
Wat voor kamer zoek je precies?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
![]()
Maar evengoed, ik zoek een kamer in Tilburg
Johquote:Op woensdag 7 december 2005 13:04 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Iets met een slaapkamer denk ik...
Zandman snapte de vraag, want ik wilde dus weten of hij een kamer in een studentenhuis of een apartementje wilde....quote:Op woensdag 7 december 2005 13:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Probeer ook allen maar te helpen![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:06 schreef pascalheister het volgende:
niet in een studentenhuis.. nu kom je wel serieus over sand
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:04 schreef Vom het volgende:
Hallo
Ik ga eens kijken van wie ik een lootje heb ontvangen
Helaas zijn die krengen denk ik onbetaalbaar...quote:Op woensdag 7 december 2005 13:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Zandman snapte de vraag, want ik wilde dus weten of hij een kamer in een studentenhuis of een apartementje wilde....![]()
Mijn huidige baas verhuurd een drie persoon appartement in het winkelcentrum op enkele minuten van tilburg west, boven een winkelcentrum.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Fontys zit op 15 minuten lopen van station Tilburg West... En 5 minuten omdat ik nu eenmaal verwend ben
kijk in elk geval even op www.wonenbreburg.nlquote:Op woensdag 7 december 2005 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb daar eigenlijk weinig behoefte aan, maar goed...
Fontys zit op 15 minuten lopen van station Tilburg West... En 5 minuten omdat ik nu eenmaal verwend ben
Veeleisend he
Deel je dan met twee andere mensen, pik!quote:Op woensdag 7 december 2005 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Uiteraard, al zal dat veel en veels te duur zijn, een drie persoonsapp...
Hoeft ook niet. Ze verhuren het kamer per kamer, dus ik weet überhaupt niet of er nog iets vrij is.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ken alleen niemand die op kamers wil in Tilburg
De resultaten van Willem II zijn ook niet al te denderend, dus om nou als Ajaxfan op dit moment niet in Tilburg te komen...quote:Op woensdag 7 december 2005 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo.
Help mij
het was een wilde nacht vannacht?quote:
quote:
alle niet "venten" van de lijst streeptquote:Op woensdag 7 december 2005 09:02 schreef DeTolk het volgende:
Definitieve lijst:
-Againzender
-Bananenman
-Bjoro
-BliksemSchigt
-Bluezz
-Blumchen
-Bos81
-clauwheee
-Darkshine
-Da_Sandman
-dndiek
-Dos37
-Dylan Dog
-FrankyMcG
-golfer
-Jawi
-JustMe
-lionheaad
-MrDoegewoon
-Noca
-PascalHeister
-Rubbereend
-SCH
-Spideyman
-Suijk
-TerroRobbie
-The_Boezelaar
-Tong80
--Vaduz-
-Vom
-DeTolk
Omdat ik niet meedoe met de lootjes (of was het nou alleen een dreigementquote:Op woensdag 7 december 2005 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom mag jij hier niet meer komen van eendski?
SCHerp!quote:Op woensdag 7 december 2005 13:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
alle niet "venten" van de lijst streept
Hijzelf moet ook van de lijst af, tenminste ik neem aan dat je niet jezef kan lotenquote:Op woensdag 7 december 2005 13:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
alle niet "venten" van de lijst streept
een nog SCHerpere opmerkingquote:Op woensdag 7 december 2005 14:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hijzelf moet ook van de lijst af, tenminste ik neem aan dat je niet jezef kan loten![]()
tuurlijk, donequote:Op woensdag 7 december 2005 14:14 schreef Lionheaad het volgende:
Hijzelf moet ook van de lijst af, tenminste ik neem aan dat je niet jezef kan loten![]()
Enig idee of ze op korte termijn vrij komen?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Zanman, die kamers waren nu bezet......
Posten in Hools 1000quote:Op woensdag 7 december 2005 14:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat is trouwens ongeveer de planning voor die gedichtenonzinboelshitding
Misschien binnen nu en 2 maanden, ze houdt me op de hoogte iig!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Enig idee of ze op korte termijn vrij komen?
dochter van 5quote:Op woensdag 7 december 2005 14:34 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Kluun.
http://www.ncrv.nl/ncrv?nav=qsfftCsHtGDQVcDhC
Mijn andere verhaal is zelfs verhaal van de dag, Zere Kelen.
lekker dan....quote:Op woensdag 7 december 2005 14:57 schreef DarkShine het volgende:
Nu alweer een leuk repatiepc'tje. McAfee is nog niet op de helft of heeft al 348 detecties...
kijk ff naar mijn PI .quote:
snap ik, maar wat bedoel je met "voorlopig laatste" danquote:Op woensdag 7 december 2005 15:05 schreef methodmich het volgende:
Vreemd? Het was bijbelse psychedelica.
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:09 schreef methodmich het volgende:
Die kanarie... Dan heb je geen Stille Nachten meer, die blijft fluiten.
Hoi Bluezz,quote:Op woensdag 7 december 2005 15:19 schreef Bluezz het volgende:
http://www.aap.nl/specials2003/wild2005/index.php?link=S01
Teken even mensen
Hoiquote:Op woensdag 7 december 2005 15:25 schreef Blumchen het volgende:
ik heb iemand van wie ik eigenlijk niet zo veel weet![]()
hoi trouwens
Dan lees je toch ff de postgeSCHiedenis doorquote:Op woensdag 7 december 2005 15:25 schreef Blumchen het volgende:
hoi trouwens
Maar ik hou van wilde dierenquote:Op woensdag 7 december 2005 15:19 schreef Bluezz het volgende:
http://www.aap.nl/specials2003/wild2005/index.php?link=S01
Teken even mensen
ff op zijn/haar naam klikken, kom je in de post geschiedenis en dan kun je er wel wat over te weten komen !quote:Op woensdag 7 december 2005 15:25 schreef Blumchen het volgende:
hoi trouwens
Helaas niet..quote:Op woensdag 7 december 2005 15:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff op zijn/haar naam klikken, kom je in de post geschiedenis en dan kun je er wel wat over te weten komen !
(ik denk niet dat jij mij heb)
Welk vak had je?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn tentamenWat een grap
Denk dat ik voor de eerste keer in mijn universitaire carriere een 8 of hoger ga halen
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Welk vak had je?
Innovatiemanagement vandaag gehad, ging wel lekker![]()
leuke kroegen daarquote:Op woensdag 7 december 2005 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo.
Help mij
dan had je het zeker wel geweten hequote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga om mijn school te halen eend
Dat dacht ik wel jaquote:Op woensdag 7 december 2005 15:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan had je het zeker wel geweten he
oepsquote:
Je bedoelt Halemane, wat een vent is dat inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2005 15:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik had International Business Strategy. Bij het boek zat een cd met quizjes van elk hoofdstuk. Ik al die vragen doorlopen. Heeft die luie professor van een Pakistaan gewoon al die vragen gekopieerd en geplakt
Wanneer ik het eerste woord van de zin had gelezen, wist ik het antwoord alDus MC ging goed, open ging ook wel redelijk. Ben benieuwd wat ik heb
dus tegenwoordig meeten we in september januari en meiquote:
Ansari en Oshri waren mijn teachers. Die kerel liep ook met z'n jas aan bij het tentamen vragen te bantwoorden.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:33 schreef Vom het volgende:
[..]
Je bedoelt Halemane, wat een vent is dat inderdaad
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ansari en Oshri waren mijn teachers. Die kerel liep ook met z'n jas aan bij het tentamen vragen te bantwoorden.
Stond er bij instructions: Please ask any queries in the first 15min of the exam
Juistquote:Op woensdag 7 december 2005 16:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus tegenwoordig meeten we in september januari en mei
heb je thuis geen vrienden ofzoquote:
heeft Bloem al voor je gekookt?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Inderdaad niet, ik verhuis niet voor niets naar Tilburg
Dat bedoel ik nouquote:Op woensdag 7 december 2005 17:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft Bloem al voor je gekookt?
Er staat een poster van FC Groningen in de VIquote:Op woensdag 7 december 2005 17:49 schreef clauwheee het volgende:
Beetje chagi en druk en moeIemand nog iets leuks???
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er staat een poster van FC Groningen in de VI
Triest..quote:Op woensdag 7 december 2005 18:03 schreef DarkShine het volgende:
Bel je even snel naar huis van stage ligt die gast te zeuren dat dat niet netjes is.
Nee je eigen personeel meer proberen te laten betalen dan in de prijslijst staat en dan roepen dat het inkoopsprijs is is ook niet netjes, zodra iemand ff wat te eten heb gehaald meteen kijken of hij mee kan jatten en zelf nooit iets teruggeven is ook niet netjes...
Groene hond dat het is!
.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee hoi, goeienavond!
Dat zjin er al meer dan julliequote:Op woensdag 7 december 2005 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeieavond allemaal! :w
Rondje op de enige 1e plaats die ajax dit seizoen zou kunnen behalen!
Wat moet ik me daar bij voorstellen. Netzo iets als Ice theaquote:Op woensdag 7 december 2005 19:22 schreef DeTolk het volgende:
Nieuw: Coca-cola met koffiesmaak
Lijkt me best lekker.
Gestemd.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef SCH het volgende:
Even spammen voor mijn eigen projectje: stemmen jullie allen?
http://www.ncrv.nl/ncrv?nav=ocmftCsHtGDCRmI
is dat jouw idee, dat van Basten erbij staat bovenin?quote:Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef SCH het volgende:
Even spammen voor mijn eigen projectje: stemmen jullie allen?
http://www.ncrv.nl/ncrv?nav=ocmftCsHtGDCRmI
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat jouw idee, dat van Basten erbij staat bovenin?
natuurlijk ook niet gedaanquote:Op woensdag 7 december 2005 20:28 schreef SCH het volgende:
[..]Maar het is niet de bedoeling dat je daar op stemt natuurlijk
![]()
mag ik je in mn boom hangen kerstbloem?quote:
Dat is precies de discussie die we willen voeren - wat is dat nou eigenlijk: positief nieuws?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:44 schreef rubbereend het volgende:
ik snap trouwens niet hoe je de verkiezing van Merkel en het niet vallen van het kabinet positief kunt noemen SCH
het AD op tabloid formaat bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is precies de discussie die we willen voeren - wat is dat nou eigenlijk: positief nieuws?
Wanneer gaan jullie het echte nummer weer in de TT voeren?quote:Op woensdag 7 december 2005 09:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dit zou HOOLS # 991 zijn als het goed is dus nog 9
De vorige meet was in oktoberquote:Op woensdag 7 december 2005 16:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus tegenwoordig meeten we in september januari en mei
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Morgen kaartje halen voor Innercity. En ja ik ga dus
Die is al geweest dus dat kan niequote:Op woensdag 7 december 2005 20:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie het echte nummer weer in de TT voeren?
Noem anders gewoon de volgende #992.
Nee hoor, 't laatste echte nummer was 991.quote:
halen, gratis neem ik aan?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Morgen kaartje halen voor Innercity. En ja ik ga dus
ok. en Dat laatste ben ik met je eensquote:Op woensdag 7 december 2005 21:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, 't laatste echte nummer was 991.
De rest daarna tot nu was bagger.
Neej betalen, de persoon met wie ik ga heeft hem wel gewonnen. Of zijn er nog steeds acties dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
halen, gratis neem ik aan?
goed trouwens, heerlijke line up
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:22 schreef rubbereend het volgende:MrD, je hebt zo zitten afgeven op Innercity en nu ga je een kaartje kopen?
wil je dat ook even in dat topic gaan melden
en natuurlijk even bij de jeugd gaan kijken
Wie snapt dat eigenlijk welquote:Op woensdag 7 december 2005 21:45 schreef Vom het volgende:
De jeugd is juist vet grappig, maar snap niet echt wat ze op Innercity doen...
niks.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat is het thema van InnerPitty dit jaar?
Orgineel!quote:
Mjahquote:
Hij heeft wel de belspelletjes aangepakt hoor!quote:Op woensdag 7 december 2005 22:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is het soms de themaweek van de ontsnapte TBS'ers of zo? Donner, rot nou es op man
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij heeft wel de belspelletjes aangepakt hoor!
Binnenkort op SBS opsporingsberichten. 'Mensen, Dairon E. is ontsnapt. Als u nu belt en weet waar hij is krijgt u geen 1000 geen 2000 maar 3000 euro mensen...'
Trusten clauquote:Op woensdag 7 december 2005 23:24 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee nog ff Hools binnensluipt om welterusten te zeggen...Hoolies!
quote:
We lopen er nog maar 5 achter, dus kan er wel eentje tussendoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:48 schreef dndiek het volgende:
Doen we nog een tussenhools of wordt de volgende gewoon #992??
Gewoon een tussen .... #992 is toch allang geweesjquote:Op woensdag 7 december 2005 23:48 schreef dndiek het volgende:
Doen we nog een tussenhools of wordt de volgende gewoon #992??
Volgens Arcee is die niet geweestquote:Op woensdag 7 december 2005 23:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gewoon een tussen .... #992 is toch allang geweesj
maar ondertussen is dit topic bijna vol....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |