quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
Een negatief onderling resultaat tegen de nr 3 vd poule
Een negatief onderling resultaat tegen de nr 4 vd poule
Een negatief doelsaldo
In 6 wedstrijden 4 hele doelpunten maken
maar evengoed welkom bij de laatste 16
op Meneer Frits dan maar !
heb het niet op tv gezien helaas, moest werken...quote:Op woensdag 7 december 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:Pascal, hoe was de wedstrijd op tv? Zag het begin er een beetje gaaf uit met die rood witte vlakken?
Vooraf een herdenking van Frist, bijzonder. Daarna vanaf de opkomst van de spelers met de "vlakken" omhoog gestaan, daarna de indrukwekkende minuut stilte........... daarna een bak vuurwerkquote:
minuut stilte heb ik op de radio meegekregen, dat was wel indrukwekkendquote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vooraf een herdenking van Frist, bijzonder. Daarna vanaf de opkomst van de spelers met de "vlakken" omhoog gestaan, daarna de indrukwekkende minuut stilte........... daarna een bak vuurwerkik kon nauwelijks het veld nog zien. En toen al snel de goal voor onze neus
. Heerlijk. Me ook weer ouderwets staan ergeren, ben een beetje schor nu
what's new?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef rubbereend het volgende:
nog maar een biertje open trekken
quote:
dat het niet over het toetsenbord gaatquote:
Mijn toetsenbord plakt nogquote:Op woensdag 7 december 2005 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat het niet over het toetsenbord gaat
laten we dat maar niet doen, dan glij je van je stoel afquote:
Verdomme, je weet het hequote:Op woensdag 7 december 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]en over een half uur kom je hier weer omdat je niet kan slapen
quote:
Ik zie je, jij bent diegene met dat witte papiertje boven je hoofd toch ?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]tussen die wolk links stond ik dus ergens
quote:Op woensdag 7 december 2005 01:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zie je, jij bent diegene met dat witte papiertje boven je hoofd toch ?
vertel ......quote:
nou, dat was het verhaal eigenlijkquote:
Ja, hij is binnen!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:24 schreef DeTolk het volgende:
Lootjes zijn verstuurd
hier moet wel iets leuks mee te doen zijnquote:
Zit u te dubben over een gedicht? Laat Sint en Piet u helpen, dan eehh...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:28 schreef pascalheister het volgende:
en ik ben nog wel zo slecht in gedichten maken, waren sint en piet nu maar hier![]()
tot grote ergenis van mijn vriendin heb ik daar nooit last van...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, dat was het verhaal eigenlijk
Axel sliep nogal onrustig, en dan slaap ik ook niet best....
Dit zou HOOLS # 991 zijn als het goed is dus nog 9quote:Op woensdag 7 december 2005 09:30 schreef Againzender het volgende:
Ik ben alleen even de tel kwijt, hoeveel hools nog tot #1000 ?
Hier dus precies andersom, mijn vrouw is overal doorheen geslapen vannachtquote:Op woensdag 7 december 2005 09:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tot grote ergenis van mijn vriendin heb ik daar nooit last van...
vanmorgen nog even gevraagd...en hoe was het vannacht.... 4 uur ff eruit voor het speentje erin te doen en om half 7 de fles gegeven, zei ze....niets van meegekregen !
maar goed dat jouw vrouw en ik niet samen een kind hebben ........ kind schreeuwen, bleren en wij lekker tukken !!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hier dus precies andersom, mijn vrouw is overal doorheen geslapen vannacht
inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2005 09:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar goed dat jouw vrouw en ik niet samen een kind hebben ........
Dat is toch gewoon belachelijk dat naar de tandarts gaan.... je zit er vaak langer te wachten dan dat je in de stoel zitquote:Op woensdag 7 december 2005 09:42 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen.
Tandarts weer overleefd, ik schat 45 seconden in de stoel.
En dan wat het kostquote:Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon belachelijk dat naar de tandarts gaan.... je zit er vaak langer te wachten dan dat je in de stoel zit![]()
eens kijken of ik dat komende maandag kan verbeterenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:42 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen.
Tandarts weer overleefd, ik schat 45 seconden in de stoel.
en dat dan 2x per jaarquote:Op woensdag 7 december 2005 09:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dan wat het kost. Kleine 20 euro voor nog geen minuut, voor m'n zus hetzelfde. Makkelijk verdiend.
die van mij doet het nog maar één keer per jaar, en dat vindt hij eigenlijk al onzin met mijn gebit.quote:
ging even om het theoretische voorbeeld natuurlijkquote:
okquote:Op woensdag 7 december 2005 10:00 schreef dndiek het volgende:
de banners van Kdy en M
ud zijn weer zichtbaar
de site van de universiteit lag er tijdelijk uit
Kijk eens goedquote:Op woensdag 7 december 2005 10:00 schreef Bjoro het volgende:
@dndiek......banners in OP en in VBL-LIT doen het niet meer
binnenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:24 schreef DeTolk het volgende:
Lootjes zijn verstuurd
dikke vingers DS ?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:02 schreef DarkShine het volgende:
Moet ik op stage iemand bellen, bel ik het verkeerde nummer zeg ik nog 'sorry dan ben ik verkeerd' begint die hoer direct te zeiken en te zeuren
Nummer stond verkeerd in het kassapakket, nummer van telefoongids.nl klopte wel.quote:
aha oke !quote:Op woensdag 7 december 2005 10:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nummer stond verkeerd in het kassapakket, nummer van telefoongids.nl klopte wel.
quote:Op woensdag 7 december 2005 10:11 schreef Againzender het volgende:
Die hooligans van tegenwoordig
Watergooiend vrouwtje na PSV-Fenerbahce
Bange Duitsers. Dit kon wel es heel mooi wordenquote:
Zou wel mooi zijn ja, meteen al lekker matten in de poufasequote:Op woensdag 7 december 2005 11:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bange Duitsers. Dit kon wel es heel mooi worden![]()
Hopelijk op een leuke afstand zodat we allemaal 'ff' de grens overkunnenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn ja, meteen al lekker matten in de poufase![]()
Ik vind Phil normaal altijd leuk om te kijken. Wat zegt ie nu?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dr Phil op CNN over Natalee Holloway. Om maar es een willekeurig persoon te quoten, wat is die kerel een zielepoot
Net was het nog al weer gezeik dat het de schuld van Nederland was. Door onze losbandige leefstijl had die Johan ofzo geen moraal, en weet ik veel. En en passant even het hele drugsbeleid en eigenlijk alles qua Nederland afkrakenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vind Phil normaal altijd leuk om te kijken. Wat zegt ie nu?
Welk kanaal komt die aars.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Net was het nog al weer gezeik dat het de schuld van Nederland was. Door onze losbandige leefstijl had die Johan ofzo geen moraal, en weet ik veel. En en passant even het hele drugsbeleid en eigenlijk alles qua Nederland afkraken
Hauppauge WinTV PVR 350quote:Op woensdag 7 december 2005 11:17 schreef DarkShine het volgende:
Welke tvkaart zouden jullie pakken? Mijn huidige heeft een hardwarematig defect...
WinFast TV2000 XP of WinFast TV2000 XP Expert.
CNNquote:
Dat was afgelopen zaterdag..quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:18 schreef pascalheister het volgende:
zo weer terug van het gesprek, leuk bedrijf en functie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |