Beter laat dan niet natuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2005 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, ok... hij ligt nog met zijn luie reet in bed maar dan toch hier alvast maar taart voor iedereen:
[afbeelding]
stinkie is jarig vandaag!
Gefeliciteerd liefje!

Omdat je van al dat praten zo'n droge keel krijgt.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:14 schreef richardgie het volgende:
Verklaar je nader!Richardgie is nogal zwart/wit ingesteld en kan slecht tussen de regels door lezen,zoals je misschien nog wel weet.Heb dat al eerder verteld.
Maar heb wel enig vermoede waar je op doelde.

Ik dacht dat Zot de oprichter van dat goedje daarzo was.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
Geen ZOT, die werkt daar niet meer, same story as me, wel Sander, en behalve de banden om je motor legt hij er bij die Rodamoto prijs nog zeker 75 euro bovenop to keep the "schoorsteen" burning.
![]()
quote:Verder geen commentaar over survival of the fittest.![]()
Vind het gewoon een mooi gezegde.![]()

Dat was volgens mij 25kW ontgrenzen en kindjes vervolgens doodrijdenquote:Op woensdag 7 december 2005 15:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die laatst fel overeind sprong toen worldpimber iets over rode lichten zei?

dat dacht ik ook altijd ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:52 schreef worldpimber het volgende:
Ik dacht dat Zot de oprichter van dat goedje daarzo was.![]()
En toch kan je het overwegen als je toch niet om 100 euro geeft. Scheelt wel een berg moeite.quote:En zoals vaak zal gelden, jij minder moeite en die banden er meteen omheen, jij gedeeltelijk goedkoop klaar, zij tevreden klanten. Is het dus wel waard als ik dat zo lees.
edit, even teruggelezen, maar ik zou ze toch maar zelf bestellen![]()
Misschien een idee om een tijd per kartnummer te noteren voor een kampioenschap.quote:Iets met degene die zich het best kan aanpassen aan de omgeving ofzow

Jij met 29.36quote:Op woensdag 7 december 2005 17:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie is het snelste met diekart die BWT als laatste had.
![]()
![]()

Heeft ie toch nog gewonnen voor z'n gevoelquote:

quote:

Nou, daar zei ik het niet omquote:Op woensdag 7 december 2005 17:17 schreef R2-D2 het volgende:
Heeft ie toch nog gewonnen voor z'n gevoel![]()

Waar heb je die weg gehaaldquote:Op woensdag 7 december 2005 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
Voor die if, then goto moest ik wel even een oude pc optrommelen met 1 Kb ram.![]()
(even als veilige referentie)
[afbeelding]
Ik was er helemaal los op in 1983.![]()

quote:Op woensdag 7 december 2005 18:40 schreef RB het volgende:
[..]
Waar heb je die weg gehaaldUit je museum
![]()

quote:Op woensdag 7 december 2005 18:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
....héél vroeger zat ik ook nog van die programmaatjes in te tikken in zo'n ding
om dan
vervolgens een spelletje te spelen, alleen zo lullig als je iets vergeten was....dat deed ie ut niet![]()
gelukkig hoeft dat allemaal nie meer

nopequote:

quote:Op woensdag 7 december 2005 19:08 schreef RB het volgende:
blijkt maar weer dat motor rijden je jong houd![]()

"It takes one, to know one"quote:Op woensdag 7 december 2005 19:08 schreef RB het volgende:
[..]
nope![]()
blijkt maar weer dat motor rijden je jong houd![]()

Jij komt net kijkenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh wacht, ik heb makkelijk praten![]()
![]()

jij bent nog te jong om jong te blijven door het motor rijdenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh wacht, ik heb makkelijk praten![]()
![]()

Hé ouwe, je jaagt alle jonge mensen wegquote:Op woensdag 7 december 2005 19:41 schreef RB het volgende:
[..]
jij bent nog te jong om jong te blijven door het motor rijden![]()
heb nog nooit een baby op de motor gezien![]()

Nou dan ga ik hier wel heenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé ouwe, je jaagt alle jonge mensen weg![]()
egwel

Hoi Mercyquote:
quote:[...]
Ikke niet. Ik ben een crosser. Gaat het niet kapot, dan ging het niet hard genoeg.

quote:Op woensdag 7 december 2005 20:36 schreef RB het volgende:
[..]
Nou dan ga ik hier wel heen![]()
Oldbies Only

Idd Vuile Exclusieve ForumRechten Poserquote:Op woensdag 7 december 2005 20:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]Poser met je exclusieve forumrechten
![]()
Wel grappig dat verhaal over die Fok!stok met jullie, had ik echt nooooooit verwacht en ik volgde het toch wel een beetjeJullie zijn helemaal into Fok!

Die fucking fuckstok iddquote:Op woensdag 7 december 2005 20:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]Poser met je exclusieve forumrechten
![]()
Wel grappig dat verhaal over die Fok!stok met jullie, had ik echt nooooooit verwacht en ik volgde het toch wel een beetjeJullie zijn helemaal into Fok!

Ze hebben daar in het Noorden ruimte zat om een stok weg te pleurenquote:Op woensdag 7 december 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Die fucking fuckstok idd![]()
![]()
Echt nog nooit van gehoord,maar je moet wel heel weinig te doen hebben wil je op jacht gaan naar een fucking stok om hem vervolgens weer weg te gooien![]()

Ik had vroeger een andere, met een semi professioneel plakplastic toetsenbordje erop.quote:
Programma's downloaden van radio 1quote:Op woensdag 7 december 2005 18:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
....héél vroeger zat ik ook nog van die programmaatjes in te tikken in zo'n ding
om dan
vervolgens een spelletje te spelen, alleen zo lullig als je iets vergeten was....dat deed ie ut niet![]()
gelukkig hoeft dat allemaal nie meer

Kunnen we hem niet uitnodigen om Fok!MC'er te worden, ik vermaak me wel met z'n postsquote:Op woensdag 07 december 2005 21:40 schreef GSX 1300 R Hayabusa het volgende:
(...)
Ik rij Turbo , 320 granietsolide echte pk's , gemeten aan het achterwiel ,
onverlengd en op de straten en snelwegen.
Een volvet koppel al bereikt bij 6000 toeren = 280Nm.
Daarmee trekt de Busa de eiffel toren met gemak omver.
Dat zal die Fransen leren.
(...)
Bakken vol vermogen. Overal en altijd.
Het vermogen altijd smeuig uitsmerend zoals iedere dag boter op warme toast.
Vanwaar ineens die opwelling, ook al 2 foto's van lucht gepost zag ikquote:Op woensdag 7 december 2005 21:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar eigenlijk was het een verdekte creatieve uitspatting op fotografisch gebied.![]()

Jouw jeugd is ook al lang geleden hequote:Op woensdag 7 december 2005 21:55 schreef bwt het volgende:
Heb hier wel ff zo'n 150 teepjes liggen met de muziek uit mijn jeugd.
Ik ben verwoed verzamelaar van muziek.
heb hier ook nog een stuk of 250 CD's liggen (origineel hoor)
allemaal verzameld.

tsssssssss ben je hier ook al bezigquote:Op woensdag 7 december 2005 22:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jouw jeugd is ook al lang geleden he![]()
wat die CD's betreft.......ik heb hier lege CD's, so be my guest![]()

Die gast is idd geniaalquote:Op woensdag 7 december 2005 21:57 schreef hicham het volgende:
Ik kan het niet laten die hayabusa gast weer eens te quoten hier hoor
[..]
Kunnen we hem niet uitnodigen om Fok!MC'er te worden, ik vermaak me wel met z'n posts
[..]
Vanwaar ineens die opwelling, ook al 2 foto's van lucht gepost zag ik

Oe, pas op hè, ik ben zo jong als dat ik me voel. Ben tenslotte al 12 jaar 25quote:Op woensdag 7 december 2005 22:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jouw jeugd is ook al lang geleden he![]()
wat die CD's betreft.......ik heb hier lege CD's, so be my guest![]()

Autchquote:Op woensdag 7 december 2005 22:35 schreef hicham het volgende:
Ik heb Raus net op MSN gesproken, ze is zojuist terug gekomen van d'r eerste Pencak Silat training en had had het totaal niet naar d'r zin. Ze vroeg mij om dit te posten omdat ze doodop naar bed is gegaan. Ze is van plan het nooit meer te doen, klik hier voor een filmpje van d'r eerste trainingsdag

Ach, je wordt er wel hard vanquote:Op woensdag 7 december 2005 22:35 schreef hicham het volgende:
Ik heb Raus net op MSN gesproken, ze is zojuist terug gekomen van d'r eerste Pencak Silat training en had had het totaal niet naar d'r zin. Ze vroeg mij om dit te posten omdat ze doodop naar bed is gegaan. Ze is van plan het nooit meer te doen, klik hier voor een filmpje van d'r eerste trainingsdag

Ook al gehaaldquote:

Een enerverende dag waarin een hoop dingen samenkomen.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:57 schreef hicham het volgende:
Vanwaar ineens die opwelling, ook al 2 foto's van lucht gepost zag ik

quote:Op woensdag 7 december 2005 22:35 schreef hicham het volgende:

mooi dat het allemaal is bevallenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Raus even hier (puter staat uit en ben net pas thuis). Gelukkig ging het heel anders.Het viel me nog best mee voor de eerste keer. Ik ben uitgelachen
maar heb ook veel lof gehad. Ik had de trainer gisteren gemaild voor info, dus hij wist mijn naam meteen. Kan lastig zijn.
![]()
Ik heb me geloof ik al ingeschreven, dus volgende week 'moet ' ik weer.Na afloop gaan ze met z'n allen aan de bar borrelen, dus dat is ook wel gezellig.
De trainer is heel aardig, dat is ook mooi meegenomen. Ik heb vernomen dat de meeste leerlingen daar al thuis trainen (en dat is gratis). Er is er een die daar zelfs wekelijks eet.
![]()
succes morgenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een enerverende dag waarin een hoop dingen samenkomen.![]()
Affijn..
Morgen niet fokken in de ochtend, en ook het grootste gedeelte van de middag niet.
![]()
Moet al heel vroeg de deur uit om te solliciteren, en daarna ga ik de auto in Almere halen.![]()
En alles met het openbaar vervoer.![]()
![i]()
Later all.

Oei, nieuwe verslavingquote:Op woensdag 7 december 2005 22:44 schreef hicham het volgende:
Omdat het winter is en we veel minder / niet meer rijden hier nog een motorrijspelletje
Tofquote:Op woensdag 7 december 2005 23:28 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
Raus even hier (puter staat uit en ben net pas thuis). Gelukkig ging het heel anders.Het viel me nog best mee voor de eerste keer. Ik ben uitgelachen
maar heb ook veel lof gehad. Ik had de trainer gisteren gemaild voor info, dus hij wist mijn naam meteen. Kan lastig zijn.
![]()
Ik heb me geloof ik al ingeschreven, dus volgende week 'moet ' ik weer.Na afloop gaan ze met z'n allen aan de bar borrelen, dus dat is ook wel gezellig.
De trainer is heel aardig, dat is ook mooi meegenomen. Ik heb vernomen dat de meeste leerlingen daar al thuis trainen (en dat is gratis). Er is er een die daar zelfs wekelijks eet.
![]()

quote:Op woensdag 07 december 2005 23:46 schreef maarten_zxr het volgende:
Verder vind ik qua uiterlijk de honda cbr uit '97 en '98 (de zwart/wit/rood en de zwart/grijs/geel) wel mooie fietsen. Maar wat me daarbij tegenhoud is dat het een cbr is, de kadett/golf onder de motoren. De allemansvriend, waardoor hij me toch weer saai lijkt.

Doe de groeten aan Roderick als je hem tegenkomt in Almerequote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een enerverende dag waarin een hoop dingen samenkomen.![]()
Affijn..
Morgen niet fokken in de ochtend, en ook het grootste gedeelte van de middag niet.
![]()
Moet al heel vroeg de deur uit om te solliciteren, en daarna ga ik de auto in Almere halen.![]()
En alles met het openbaar vervoer.![]()
![i]()
Later all.
Ah, dat is zeker netzoals het type fitnessruimte met friettent in de kantine om je verbrandde calorien weer bij te vreten zeker?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Na afloop gaan ze met z'n allen aan de bar borrelen, dus dat is ook wel gezellig.![]()

Ah jij weet al hoe het werkt.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe de groeten aan Roderick als je hem tegenkomt in Almere![]()
[..]
Ah, dat is zeker netzoals het type fitnessruimte met friettent in de kantine om je verbrandde calorien weer bij te vreten zeker?Goed dat je het naar je zin had
Heb je weer een DVD'tje gemaakt hoe je tijdens je eerste les alle hoeken van de zaal mocht bekijken?

quote:Op donderdag 8 december 2005 08:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
piccie om de dag goed te beginnen
[afbeelding]

quote:Op donderdag 8 december 2005 09:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En nog eentje ter nagedachtenis van mooi weerrijden
[afbeelding]![]()
En om de dag nog beter te maken een Suzuki erbijquote:Op donderdag 8 december 2005 08:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
piccie om de dag goed te beginnen
[afbeelding]

Ik had gedacht ook eens een keer vroeg thuis te zijnquote:

Slijmbalquote:Op donderdag 8 december 2005 10:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
27 toch ongeveer?Valt zat mee joh.

Door te liegen tegen die ouwe ?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik probeer hem alleen maar een hart onder de riem te steken.

Dabbel Joe Tie Ef?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
al die zogenaamde die hard SM rijders zetten massaal hun oh zo geweldige motor in de verkoop.
klik

quote:Op donderdag 8 december 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
al die zogenaamde die hard SM rijders zetten massaal hun oh zo geweldige motor in de verkoop.
klik

wat de poepquote:Op donderdag 8 december 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
klik

Ha haquote:Op donderdag 8 december 2005 10:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Door te liegen tegen die ouwe ?![]()
![]()

en kwam gisteren ook al een verkoop topic tegen van die Bolle uit Monster.quote:

uiteindelijk ziet iedereen het lichtquote:Op donderdag 8 december 2005 11:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
en kwam gisteren ook al een verkoop topic tegen van die Bolle uit Monster.
die heeft hem volgens mij al verkocht

jij ben dus al bijna een bejaarde Fokker?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha ha![]()
Alleen jammer dat ik nog 10 jaar ouder ben.![]()

quote:Op donderdag 8 december 2005 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uiteindelijk ziet iedereen het licht![]()

Jij hebt ekle stuiver al nodig om die walvis te kunnen kopenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
straks komen we ook een verkoop topic van Makster tegen
dan is die ziekte ook weer uit de FOK-MC verbannen
oh vergeet bijna R2-D2die moet ook nog de XT aan mij verkopen
![]()

Die XT vreet geen broodquote:Op donderdag 8 december 2005 11:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
straks komen we ook een verkoop topic van Makster tegen
dan is die ziekte ook weer uit de FOK-MC verbannen
oh vergeet bijna R2-D2die moet ook nog de XT aan mij verkopen
![]()

alles is bosch als je er kutjanus bij zetquote:Op donderdag 8 december 2005 11:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die XT vreet geen broodDat is toch een Bosche uitdrukking? Of moet ik er dan nog K*tjanus bijzetten
![]()
Ik ben alleen aan het struinen naar crosswielen met banden voor de XT![]()

quote:Op donderdag 8 december 2005 11:30 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat maar eens etenen dan werken.Kom in de loop van de avond of nacht
misschien nog wel effe kijken.
Adios.![]()
Ook dat is waarquote:Op donderdag 8 december 2005 12:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
alles is bosch als je er kutjanus bij zet![]()

huh moet je wel eerst de prijs vet verlagen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jij hebt ekle stuiver al nodig om die walvis te kunnen kopen

Ik had gelezen dat je het wel leuk vond itt, het filmpje van Hichamquote:Op donderdag 8 december 2005 12:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
huh moet je wel eerst de prijs vet verlagen.![]()
![]()
trouwens, misschien vecht ik over een tijd ook wel met een zwaard.Gisteren liepen er al wat kerels rond met zwaarden bij de Pencak Silat. Kan ik die van mij ook mooi voor het raam leggen.
![]()

Mij is het allemaal best meegevallen. Er waren ook best aardige mensen bij dus dat is ook altijd wel leuk voor zo'n eerste keer dat je daar bent. Ik ben benieuwd hoe het jou vanavond vergaat.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat je het wel leuk vond itt, het filmpje van HichamVanavond mag ik me gaan vermaken
![]()

Mijne ligt niet voor het raamquote:Op donderdag 8 december 2005 12:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
huh moet je wel eerst de prijs vet verlagen.![]()
![]()
trouwens, misschien vecht ik over een tijd ook wel met een zwaard.Gisteren liepen er al wat kerels rond met zwaarden bij de Pencak Silat. Kan ik die van mij ook mooi voor het raam leggen.
![]()

quote:Op donderdag 8 december 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
klik

Hij zal zich schamen. Terwijl ik zeker weet dat iedereen er heel begripvol over zal zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 13:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]!!!!
En dat zonder eerst te melden bij ons![]()
![]()

Eigenlijk wel wat voor jullie 2 om zo rond te gaan rijden.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
wat lief een mini Fireblade
![]()
die dingen zijn toch nog stevig aan de prijs ook![]()
Beetje jammer, vond hem net mooi geworden voor erbij.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef stinkie het volgende:
Hij zal zich schamen. Terwijl ik zeker weet dat iedereen er heel begripvol over zal zijn

idd geen kenteken en uitlaat nodig. Dan moet ik weer aan de slag voor ik kan rijden. En beigequote:Op donderdag 8 december 2005 13:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
@stinkie
is dit iets voor je ?
Edit: lees net dat er geen kenteken bij zit![]()

quote:Op donderdag 8 december 2005 13:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
idd geen kenteken en uitlaat nodig. Dan moet ik weer aan de slag voor ik kan rijden. En beige
als dt ding hierboven wat is ben ik mss genegen te praten over de prijs van de walvis![]()

waarom vind jij dat het wel iets voor ons isquote:Op donderdag 8 december 2005 13:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eigenlijk wel wat voor jullie 2 om zo rond te gaan rijden.![]()
[..]
Beetje jammer, vond hem net mooi geworden voor erbij.
Motoren opknappen en vervolgens tegen verlies verkopen, iets klopt hier niet.

Jij op de grote en Raus op de kleinequote:Op donderdag 8 december 2005 14:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom vind jij dat het wel iets voor ons is![]()
moet zeggen dat ik die mini blade erg leuk vindheb er al een gevonden die leuk geprijsd is ook
![]()

ik denk ze het niet zo'n probleem zal vinden hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 14:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij op de grote en Raus op de kleine![]()
En dan saampjes rijden![]()
![]()
Maar Raus is al verwend met meeeerrrr poweerrrrr dus die zal daar nooit aan toegeven![]()

Precies, nou ja als ragbike is het wel leuk, maar ik zou deze niet als hoofdmotor kopen nee.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij op de grote en Raus op de kleine![]()
En dan saampjes rijden![]()
![]()
Maar Raus is al verwend met meeeerrrr poweerrrrr dus die zal daar nooit aan toegeven![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |