Leuke taart.quote:Op woensdag 7 december 2005 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, ok... hij ligt nog met zijn luie reet in bed maar dan toch hier alvast maar taart voor iedereen:
[afbeelding]
stinkie is jarig vandaag!
Gefeliciteerd liefje!
Ben jij niet uitgenodigd op het feestje van Stinkie dan? Wij zijn allemaal hier en de rest is onderwegquote:Op woensdag 7 december 2005 10:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is wel rustig hier vanmorgen![]()
ik heb geen uitnodiging gehadquote:Op woensdag 7 december 2005 10:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ben jij niet uitgenodigd op het feestje van Stinkie dan? Wij zijn allemaal hier en de rest is onderwegRaus gaf net een demonstratie Capoeira, Roderick moet eventjes bijkomen van de trap tegen z'n hoofd
![]()
![]()
Lolo Ferrariquote:Op woensdag 7 december 2005 08:49 schreef Mercy_symbol het volgende:dat postbank leeuwtje
@ stinkie
bijna 1200cc![]()
Makster was tweede gewordenquote:
Feli stinkaapquote:Op woensdag 7 december 2005 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, ok... hij ligt nog met zijn luie reet in bed maar dan toch hier alvast maar taart voor iedereen:
[afbeelding]
stinkie is jarig vandaag!
Gefeliciteerd liefje!
quote:Op woensdag 7 december 2005 10:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ben jij niet uitgenodigd op het feestje van Stinkie dan? Wij zijn allemaal hier en de rest is onderwegRaus gaf net een demonstratie Capoeira, Roderick moet eventjes bijkomen van de trap tegen z'n hoofd
![]()
![]()
Vering is vast ruk, wheelys met 150 kilo berijder is niet goedquote:Op woensdag 7 december 2005 11:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
iemand nog een KLX kopen ?
klik hier
er zijn nog nooit wheely's mee gemaakt![]()
Ik had het voor jullie georganiseerd he, zodat jullie een leuk dagje uit zouden hebben. Beetje lullig om dan eerste te gaan wordenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:16 schreef hicham het volgende:
Ik heb van jou trouwens nog geen smoesje gehoord waarom je zo benedenmaats hebt gepresteerd??
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:05 schreef richardgie het volgende:
Hieperdepiep richardgie is ook voor een groot deel klaar met z'n huishouden.Gestofzuigerd,nieuwe stoelen in de leer olie gezet,koffie gedronken,vaat van 3 dagen gedaan
,en nu tijd om op fok te kijken.Trouwens slecht geslapen vannacht zeg
.Was toch een beetje bang dat ik mee moest naar Spanje,maar is niet gebeurd
.
Dus goeie morgen allemaal.
Heb gisteren trouwens even in de nieuwe moto73 plaatjes zitten kijken,en daar stond een foto van de de nieuwe BMW R 1200 S.Wat is'tie mooi zeg.
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:17 schreef Makster het volgende:
Vering is vast ruk, wheelys met 150 kilo berijder is niet goed
Ziet er redelijk goed uitquote:Staat van onderhoud: bij 21.700 km zijn de kleppen gesteld, olie + oliefilter vervangen, ketting + tandwielen vervangen en op 25 november zijn de balhoofdlagers, voorvorkkeringen (incl. nieuwe olie) en remblokken voor vervangen (bonnen aanwezig). Banden zijn begin november vervangen en zijn nog zo goed als nieuw.
Succes,zal aan je denken als wij in Baarn,Amersfoort weer hebben in gemaaktquote:Op woensdag 7 december 2005 13:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is inderdaad nog vrij rustig hier.![]()
Stinkie gefeliciteerd.BE bedankt voor de lekkere taart.
![]()
Vanavond gaat het dan gebeuren, denk ik. Dan word ik in elkaar gerost zoals Worldpimber zegt. Ze zullen me de eerste training toch wel een beetje sparen?Ik denk dat ik na die training van 2 uur sowieso al niet meer leef, dus waar maak ik me druk om.
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is inderdaad nog vrij rustig hier.![]()
Stinkie gefeliciteerd.BE bedankt voor de lekkere taart.
![]()
Vanavond gaat het dan gebeuren, denk ik. Dan word ik in elkaar gerost zoals Worldpimber zegt. Ze zullen me de eerste training toch wel een beetje sparen?Ik denk dat ik na die training van 2 uur sowieso al niet meer leef, dus waar maak ik me druk om.
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]je heb de afgelopen tijd toch aardig kunnen trainen thuis ?
![]()
neejquote:
Even snel erdoorheen rausenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:01 schreef Rausdouwer het volgende:
neej![]()
shit, nog meer bij te lezenmijn mailbox zit ook nog helemaal vol met links die ik zou bijlezen
Ik dacht dat je daar altijd al gratis lid van kon wordenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Mijn beroepschrift aan het CJIB inzake een gratis lidmaatschap is in behandeling.![]()
Als je actief lid wilt zijn dan moet je normaal gesproken betalen inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar altijd al gratis lid van kon worden.Alleen deelname aan evenementen schijnt niet gratis te zijn
.
Alleen jammer dat bij de contributie niet 2 of 3 gratis overtredingen zittenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als je actief lid wilt zijn dan moet je normaal gesproken betalen inderdaad.![]()
Ik ga ook een bezwaarschrift schrijvenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Mijn beroepschrift aan het CJIB inzake een gratis lidmaatschap is in behandeling.![]()
Ik stem op jou als je dat als speerpunt gebruiktquote:Op woensdag 7 december 2005 14:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat bij de contributie niet 2 of 3 gratis overtredingen zitten.
Wordt tijd dat ik wat te vertellen krijg in dit land.
Staat leuk in je CVquote:Op woensdag 7 december 2005 14:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ga ook een bezwaarschrift schrijven, krijg ik het fotootje opgestuurd
![]()
Geen ZOT, die werkt daar niet meer, same story as mequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:37 schreef worldpimber het volgende:
Das niet duur nee, zo te zien heeft meneertje Zot inkopen gedaan in Spanje
dus je ben niet bij voorbaat al kansloos zoals ze op hun website verteldequote:Op woensdag 7 december 2005 14:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat weet ik niet. I.p.v. ik heb het in behandeling had ie net zo goed meteen kunnen typen dat het allemaal probleemloos is opgelost.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus je ben niet bij voorbaat al kansloos zoals ze op hun website vertelde![]()
voor dat geld kan je een aardig cameraatjuh kopenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik stem op jou als je dat als speerpunt gebruikt![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. I.p.v. ik heb het in behandeling had ie net zo goed meteen kunnen typen dat het allemaal probleemloos is opgelost.
quote:Wij bieden onze excuses aan voor het fotograferen van u en uw motor tijdens een illegale handeling. In de toekomst zullen we eerst toestemming vragen voordat we u eventueel een procesverbaal doen toekomen.
Hoogachtend
Dhr. Spee
ipv te vertellen dat ie er mee bezig is had ie ook wel zijn excuus kunnen aanbiedenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. I.p.v. ik heb het in behandeling had ie net zo goed meteen kunnen typen dat het allemaal probleemloos is opgelost.
Ik heb nog veel meer goeie ideeen hoor zoals;Afschafen van de wegenbelastng,houderschapsbelasting en BTW bij voertuigen met 3 of minder wielen,vrijstelling van de maximum snelheid(dit om file's te voorkomenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:27 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik stem op jou als je dat als speerpunt gebruikt![]()
quote:
Ik heb vrijdag een bespreking in Engeland over de vacature.
Waarschijnlijk kom ik begin volgende week bij je terug om een conferentiegesprek te hebben met de UK met aansluitend een bezoek aan de UK de week voor kerst.
quote:Ik heb net weer gereden in je Fiero die loopt werkelijk heerlijk.
De band is service en ook de 2000 mijnl beurt is servivce.
Totaal prijs is ¤. ........,92 en ¤. ......,42 is ¤......,34
Als het bedrag is bijgeschreven op Giro rekening 707+707=1414
tnv ..... te Almere staat de Fiero klaar om opgehaald te worden.
Ik hoor graag van je en ik ga nu je Fiero poetsen en wassen want dat is wel nodig;-))
Vriendelijke Fiero groet,
Klinkt het goed?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:47 schreef Worldbeater het volgende:
Klinkt dit goed?
[..]
Klinkt dit goed?
[..]
als je die puntjes zelf mag invullen klinkt dat best goedquote:Op woensdag 7 december 2005 14:47 schreef Worldbeater het volgende:
Klinkt dit goed?
[..]
Klinkt dit goed?
[..]
IFquote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet achter Egbert staan met een zweep om hem aan het werk te houden?![]()
quote:
Mja, was ut maar waar, wel weer lekker warm vervoer.. dit weekend met Nick komt hij wel van pas.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
als je die puntjes zelf mag invullen klinkt dat best goed
de totaal prijs is 1 euro te laag
Sorry hoor,wist niet dat je kwaad werdquote:Op woensdag 7 december 2005 14:59 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
IF
Egbert = Ernst - Jan
THEN
Stiekum Fok!-en
ELSE
Gewoon FOK!-en
![]()
Eindelijk een programmeur die ik kan volgen.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:59 schreef R2-D2 het volgende:
IF
Egbert = Ernst - Jan
THEN
Stiekum Fok!-en
ELSE
Gewoon FOK!-en
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eindelijk een programmeur die ik kan volgen.![]()
IF R2D2=0 THEN Ernst-Jan GOTO koffiemachine LOAD "koffie" RETURN .![]()
Was jij niet diegene die laatst fel overeind sprong toen worldpimber iets over rode lichten zei?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
voor motorfietsen,gemotoriseerde tweewielers mogen wel door het rood rijden etc.![]()
Maar goed dat wij niet samen hoeven te werkenquote:Op woensdag 7 december 2005 15:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
IF R2D2=0 THEN Ernst-Jan GOTO koffiemachine LOAD "koffie" RETURN .![]()
ELSE
Ernst - Jan GOTO Sit and Bibber
* R2-D2 is collegiaal, vind het helemaal niet erg om koffie te krjigenquote:Op woensdag 7 december 2005 15:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar goed dat wij niet samen hoeven te werken.Hadden we waarschijnlijk na 5 minuten al knetterende ruzie.Ik koffie halen?Dat doe je maar lekker zelf
,en stiekum @Fok?Neeh,doe toch waar ik zelf zin in heb.Hoe zou dat toch komen dat ik binnen de korste keren alleen moet werken?O ja ik weet het alweer,omdat ik de hoogst opgeleide drukker ben en bijna alleen maar parafen hoef te zetten
.
Is dan ook sinis bedoeldquote:Op woensdag 7 december 2005 15:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die laatst fel overeind sprong toen worldpimber iets over rode lichten zei?
Ineens blijft Richardgie naar de koffiemachine lopen.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:58 schreef richardgie het volgende:
Is dan ook sinis bedoeld.Lees de rest van de tekst maar
en kijk naar de smily die er achter staat.
Verklaar je nader!Richardgie is nogal zwart/wit ingesteld en kan slecht tussen de regels door lezen,zoals je misschien nog wel weet.Heb dat al eerder verteld.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ineens blijft Richardgie naar de koffiemachine lopen.![]()
Ik keek uit het raam en zag dit.![]()
[afbeelding]
Net 2 functie's door Manpower aangeboden afgeketst.
Binnendienst.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |