Beter laat dan niet natuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2005 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, ok... hij ligt nog met zijn luie reet in bed maar dan toch hier alvast maar taart voor iedereen:
[afbeelding]
stinkie is jarig vandaag!
Gefeliciteerd liefje!
Omdat je van al dat praten zo'n droge keel krijgt.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:14 schreef richardgie het volgende:
Verklaar je nader!Richardgie is nogal zwart/wit ingesteld en kan slecht tussen de regels door lezen,zoals je misschien nog wel weet.Heb dat al eerder verteld.
Maar heb wel enig vermoede waar je op doelde.
Ik dacht dat Zot de oprichter van dat goedje daarzo was.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:34 schreef Worldbeater het volgende:
Geen ZOT, die werkt daar niet meer, same story as me, wel Sander, en behalve de banden om je motor legt hij er bij die Rodamoto prijs nog zeker 75 euro bovenop to keep the "schoorsteen" burning.
![]()
quote:Verder geen commentaar over survival of the fittest.![]()
Vind het gewoon een mooi gezegde.![]()
Dat was volgens mij 25kW ontgrenzen en kindjes vervolgens doodrijdenquote:Op woensdag 7 december 2005 15:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die laatst fel overeind sprong toen worldpimber iets over rode lichten zei?
dat dacht ik ook altijd ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:52 schreef worldpimber het volgende:
Ik dacht dat Zot de oprichter van dat goedje daarzo was.![]()
En toch kan je het overwegen als je toch niet om 100 euro geeft. Scheelt wel een berg moeite.quote:En zoals vaak zal gelden, jij minder moeite en die banden er meteen omheen, jij gedeeltelijk goedkoop klaar, zij tevreden klanten. Is het dus wel waard als ik dat zo lees.
edit, even teruggelezen, maar ik zou ze toch maar zelf bestellen![]()
Misschien een idee om een tijd per kartnummer te noteren voor een kampioenschap.quote:Iets met degene die zich het best kan aanpassen aan de omgeving ofzow
Jij met 29.36quote:Op woensdag 7 december 2005 17:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie is het snelste met diekart die BWT als laatste had.
![]()
![]()
Heeft ie toch nog gewonnen voor z'n gevoelquote:
quote:
Nou, daar zei ik het niet omquote:Op woensdag 7 december 2005 17:17 schreef R2-D2 het volgende:
Heeft ie toch nog gewonnen voor z'n gevoel![]()
Waar heb je die weg gehaaldquote:Op woensdag 7 december 2005 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
Voor die if, then goto moest ik wel even een oude pc optrommelen met 1 Kb ram.![]()
(even als veilige referentie)
[afbeelding]
Ik was er helemaal los op in 1983.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:40 schreef RB het volgende:
[..]
Waar heb je die weg gehaaldUit je museum
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
....héél vroeger zat ik ook nog van die programmaatjes in te tikken in zo'n ding
om dan
vervolgens een spelletje te spelen, alleen zo lullig als je iets vergeten was....dat deed ie ut niet![]()
gelukkig hoeft dat allemaal nie meer
nopequote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:08 schreef RB het volgende:
blijkt maar weer dat motor rijden je jong houd![]()
"It takes one, to know one"quote:Op woensdag 7 december 2005 19:08 schreef RB het volgende:
[..]
nope![]()
blijkt maar weer dat motor rijden je jong houd![]()
Jij komt net kijkenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh wacht, ik heb makkelijk praten![]()
![]()
jij bent nog te jong om jong te blijven door het motor rijdenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh wacht, ik heb makkelijk praten![]()
![]()
Hé ouwe, je jaagt alle jonge mensen wegquote:Op woensdag 7 december 2005 19:41 schreef RB het volgende:
[..]
jij bent nog te jong om jong te blijven door het motor rijden![]()
heb nog nooit een baby op de motor gezien![]()
Nou dan ga ik hier wel heenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé ouwe, je jaagt alle jonge mensen weg![]()
egwel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |