Doe de groeten aan Roderick als je hem tegenkomt in Almerequote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een enerverende dag waarin een hoop dingen samenkomen.![]()
Affijn..
Morgen niet fokken in de ochtend, en ook het grootste gedeelte van de middag niet.
![]()
Moet al heel vroeg de deur uit om te solliciteren, en daarna ga ik de auto in Almere halen.![]()
En alles met het openbaar vervoer.![]()
![]()
Later all.
Ah, dat is zeker netzoals het type fitnessruimte met friettent in de kantine om je verbrandde calorien weer bij te vreten zeker?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Na afloop gaan ze met z'n allen aan de bar borrelen, dus dat is ook wel gezellig.![]()
Ah jij weet al hoe het werkt.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe de groeten aan Roderick als je hem tegenkomt in Almere![]()
[..]
Ah, dat is zeker netzoals het type fitnessruimte met friettent in de kantine om je verbrandde calorien weer bij te vreten zeker?Goed dat je het naar je zin had
Heb je weer een DVD'tje gemaakt hoe je tijdens je eerste les alle hoeken van de zaal mocht bekijken?
quote:Op donderdag 8 december 2005 08:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
piccie om de dag goed te beginnen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En nog eentje ter nagedachtenis van mooi weerrijden
[afbeelding]![]()
En om de dag nog beter te maken een Suzuki erbijquote:Op donderdag 8 december 2005 08:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
piccie om de dag goed te beginnen
[afbeelding]
Ik had gedacht ook eens een keer vroeg thuis te zijnquote:
Slijmbalquote:Op donderdag 8 december 2005 10:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
27 toch ongeveer?Valt zat mee joh.
Door te liegen tegen die ouwe ?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik probeer hem alleen maar een hart onder de riem te steken.
Dabbel Joe Tie Ef?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
al die zogenaamde die hard SM rijders zetten massaal hun oh zo geweldige motor in de verkoop.
klik
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
al die zogenaamde die hard SM rijders zetten massaal hun oh zo geweldige motor in de verkoop.
klik
wat de poepquote:Op donderdag 8 december 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
klik
Ha haquote:Op donderdag 8 december 2005 10:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Door te liegen tegen die ouwe ?![]()
![]()
en kwam gisteren ook al een verkoop topic tegen van die Bolle uit Monster.quote:
uiteindelijk ziet iedereen het lichtquote:Op donderdag 8 december 2005 11:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
en kwam gisteren ook al een verkoop topic tegen van die Bolle uit Monster.
die heeft hem volgens mij al verkocht
jij ben dus al bijna een bejaarde Fokker?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha ha![]()
Alleen jammer dat ik nog 10 jaar ouder ben.![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
uiteindelijk ziet iedereen het licht![]()
Jij hebt ekle stuiver al nodig om die walvis te kunnen kopenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
straks komen we ook een verkoop topic van Makster tegen
dan is die ziekte ook weer uit de FOK-MC verbannen
oh vergeet bijna R2-D2die moet ook nog de XT aan mij verkopen
![]()
Die XT vreet geen broodquote:Op donderdag 8 december 2005 11:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
straks komen we ook een verkoop topic van Makster tegen
dan is die ziekte ook weer uit de FOK-MC verbannen
oh vergeet bijna R2-D2die moet ook nog de XT aan mij verkopen
![]()
alles is bosch als je er kutjanus bij zetquote:Op donderdag 8 december 2005 11:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die XT vreet geen broodDat is toch een Bosche uitdrukking? Of moet ik er dan nog K*tjanus bijzetten
![]()
Ik ben alleen aan het struinen naar crosswielen met banden voor de XT![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:30 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat maar eens etenen dan werken.Kom in de loop van de avond of nacht
misschien nog wel effe kijken.
Adios.![]()
Ook dat is waarquote:Op donderdag 8 december 2005 12:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
alles is bosch als je er kutjanus bij zet![]()
huh moet je wel eerst de prijs vet verlagen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jij hebt ekle stuiver al nodig om die walvis te kunnen kopen
Ik had gelezen dat je het wel leuk vond itt, het filmpje van Hichamquote:Op donderdag 8 december 2005 12:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
huh moet je wel eerst de prijs vet verlagen.![]()
![]()
trouwens, misschien vecht ik over een tijd ook wel met een zwaard.Gisteren liepen er al wat kerels rond met zwaarden bij de Pencak Silat. Kan ik die van mij ook mooi voor het raam leggen.
![]()
Mij is het allemaal best meegevallen. Er waren ook best aardige mensen bij dus dat is ook altijd wel leuk voor zo'n eerste keer dat je daar bent. Ik ben benieuwd hoe het jou vanavond vergaat.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat je het wel leuk vond itt, het filmpje van HichamVanavond mag ik me gaan vermaken
![]()
Mijne ligt niet voor het raamquote:Op donderdag 8 december 2005 12:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
huh moet je wel eerst de prijs vet verlagen.![]()
![]()
trouwens, misschien vecht ik over een tijd ook wel met een zwaard.Gisteren liepen er al wat kerels rond met zwaarden bij de Pencak Silat. Kan ik die van mij ook mooi voor het raam leggen.
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
klik
Hij zal zich schamen. Terwijl ik zeker weet dat iedereen er heel begripvol over zal zijnquote:Op donderdag 8 december 2005 13:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]!!!!
En dat zonder eerst te melden bij ons![]()
![]()
Eigenlijk wel wat voor jullie 2 om zo rond te gaan rijden.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
wat lief een mini Fireblade
![]()
die dingen zijn toch nog stevig aan de prijs ook![]()
Beetje jammer, vond hem net mooi geworden voor erbij.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef stinkie het volgende:
Hij zal zich schamen. Terwijl ik zeker weet dat iedereen er heel begripvol over zal zijn
idd geen kenteken en uitlaat nodig. Dan moet ik weer aan de slag voor ik kan rijden. En beigequote:Op donderdag 8 december 2005 13:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
@stinkie
is dit iets voor je ?
Edit: lees net dat er geen kenteken bij zit![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
idd geen kenteken en uitlaat nodig. Dan moet ik weer aan de slag voor ik kan rijden. En beige
als dt ding hierboven wat is ben ik mss genegen te praten over de prijs van de walvis![]()
waarom vind jij dat het wel iets voor ons isquote:Op donderdag 8 december 2005 13:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eigenlijk wel wat voor jullie 2 om zo rond te gaan rijden.![]()
[..]
Beetje jammer, vond hem net mooi geworden voor erbij.
Motoren opknappen en vervolgens tegen verlies verkopen, iets klopt hier niet.
Jij op de grote en Raus op de kleinequote:Op donderdag 8 december 2005 14:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom vind jij dat het wel iets voor ons is![]()
moet zeggen dat ik die mini blade erg leuk vindheb er al een gevonden die leuk geprijsd is ook
![]()
ik denk ze het niet zo'n probleem zal vinden hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 14:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij op de grote en Raus op de kleine![]()
En dan saampjes rijden![]()
![]()
Maar Raus is al verwend met meeeerrrr poweerrrrr dus die zal daar nooit aan toegeven![]()
Precies, nou ja als ragbike is het wel leuk, maar ik zou deze niet als hoofdmotor kopen nee.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij op de grote en Raus op de kleine![]()
En dan saampjes rijden![]()
![]()
Maar Raus is al verwend met meeeerrrr poweerrrrr dus die zal daar nooit aan toegeven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |