abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32900734
Zo, ik heb ff een dutje gedaan, lekker brak nu zeg
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
HICHAM !!!!!!!!!

klik
Hoi Mercy

Link had ik gezien, maar geen interesse verder. Vind het wel interessant maar ik begin er niet aan Overigens was ik wel een beetje aan het rondlezen op MF over carbs synchroniseren, klepspeling e.d en kwam een leuke quote tegen van de welbekende Zot
quote:
[...]

Ikke niet. Ik ben een crosser. Gaat het niet kapot, dan ging het niet hard genoeg.
pi_32901110
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:36 schreef RB het volgende:

[..]

Nou dan ga ik hier wel heen
Oldbies Only
Poser met je exclusieve forumrechten

Wel grappig dat verhaal over die Fok!stok met jullie, had ik echt nooooooit verwacht en ik volgde het toch wel een beetje Jullie zijn helemaal into Fok!
pi_32901268
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:52 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Wel grappig dat verhaal over die Fok!stok met jullie, had ik echt nooooooit verwacht en ik volgde het toch wel een beetje Jullie zijn helemaal into Fok!
Idd Vuile Exclusieve ForumRechten Poser

Rebbeltjuh wilt ook ff meespieken, maar dat kan niet
*I'll do what I want, cuz I can*
  woensdag 7 december 2005 @ 21:39:38 #129
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_32902558
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:52 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Die fucking fuckstok idd

Echt nog nooit van gehoord,maar je moet wel heel weinig te doen hebben wil je op jacht gaan naar een fucking stok om hem vervolgens weer weg te gooien
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_32902811
quote:
Op woensdag 7 december 2005 21:39 schreef Makster het volgende:

[..]

Die fucking fuckstok idd

Echt nog nooit van gehoord,maar je moet wel heel weinig te doen hebben wil je op jacht gaan naar een fucking stok om hem vervolgens weer weg te gooien
Ze hebben daar in het Noorden ruimte zat om een stok weg te pleuren ....en blijkbaar tijd genoeg om um te zoeken

sullen we de Fok!stok voor RB es in zee pleuren
  woensdag 7 december 2005 @ 21:47:19 #131
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32902819
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:40 schreef RB het volgende:
Waar heb je die weg gehaald Uit je museum
Ik had vroeger een andere, met een semi professioneel plakplastic toetsenbordje erop.

Deze heeft mijn vader geconfisqueerd toen zijn school ging sluiten, waardevolle randapparatuur.
En nog een defecte Commedore 64.. mijn pa is computeranafalbeet..

Maar eigenlijk was het een verdekte creatieve uitspatting op fotografisch gebied.
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
....héél vroeger zat ik ook nog van die programmaatjes in te tikken in zo'n ding om dan
vervolgens een spelletje te spelen, alleen zo lullig als je iets vergeten was....dat deed ie ut niet

gelukkig hoeft dat allemaal nie meer
Programma's downloaden van radio 1 kraak..pieeep..
En die zette ik dan op muziekbandjes die ik bij pa en ma uit de carrousel haalde.
Soms haalden ze de bandjes weer terug .. No women, no cry ... kraak..pieeep..kgggggggggg...

Vroeger vond ik Bob Marley waardeloos..en bandjes waren duur voor een dertienjarige.
  woensdag 7 december 2005 @ 21:55:52 #132
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_32903120
Heb hier wel ff zo'n 150 teepjes liggen met de muziek uit mijn jeugd.
Ik ben verwoed verzamelaar van muziek.
heb hier ook nog een stuk of 250 CD's liggen (origineel hoor)
allemaal verzameld.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_32903164
Ik kan het niet laten die hayabusa gast weer eens te quoten hier hoor
quote:
Op woensdag 07 december 2005 21:40 schreef GSX 1300 R Hayabusa het volgende:

(...)

Ik rij Turbo , 320 granietsolide echte pk's , gemeten aan het achterwiel ,
onverlengd en op de straten en snelwegen.
Een volvet koppel al bereikt bij 6000 toeren = 280Nm.
Daarmee trekt de Busa de eiffel toren met gemak omver.
Dat zal die Fransen leren.

(...)

Bakken vol vermogen. Overal en altijd.
Het vermogen altijd smeuig uitsmerend zoals iedere dag boter op warme toast.
Kunnen we hem niet uitnodigen om Fok!MC'er te worden, ik vermaak me wel met z'n posts
quote:
Op woensdag 7 december 2005 21:47 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Maar eigenlijk was het een verdekte creatieve uitspatting op fotografisch gebied.
Vanwaar ineens die opwelling, ook al 2 foto's van lucht gepost zag ik
pi_32903490
quote:
Op woensdag 7 december 2005 21:55 schreef bwt het volgende:
Heb hier wel ff zo'n 150 teepjes liggen met de muziek uit mijn jeugd.
Ik ben verwoed verzamelaar van muziek.
heb hier ook nog een stuk of 250 CD's liggen (origineel hoor)
allemaal verzameld.
Jouw jeugd is ook al lang geleden he

wat die CD's betreft.......ik heb hier lege CD's, so be my guest
pi_32903955
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:06 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

tsssssssss ben je hier ook al bezig
Ik heb volle dvd's en cd;s liggen
  woensdag 7 december 2005 @ 22:22:36 #136
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_32904002
quote:
Op woensdag 7 december 2005 21:57 schreef hicham het volgende:
Ik kan het niet laten die hayabusa gast weer eens te quoten hier hoor
[..]

Kunnen we hem niet uitnodigen om Fok!MC'er te worden, ik vermaak me wel met z'n posts
[..]

Die gast is idd geniaal
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_32904422
Ik heb Raus net op MSN gesproken, ze is zojuist terug gekomen van d'r eerste Pencak Silat training en had had het totaal niet naar d'r zin. Ze vroeg mij om dit te posten omdat ze doodop naar bed is gegaan. Ze is van plan het nooit meer te doen, klik hier voor een filmpje van d'r eerste trainingsdag
  woensdag 7 december 2005 @ 22:37:38 #139
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_32904502
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:06 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Oe, pas op hè, ik ben zo jong als dat ik me voel. Ben tenslotte al 12 jaar 25

enne, lege cd's???
das zonde
daar hoort iets op te staan
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  woensdag 7 december 2005 @ 22:40:10 #140
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_32904580
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:35 schreef hicham het volgende:
Ik heb Raus net op MSN gesproken, ze is zojuist terug gekomen van d'r eerste Pencak Silat training en had had het totaal niet naar d'r zin. Ze vroeg mij om dit te posten omdat ze doodop naar bed is gegaan. Ze is van plan het nooit meer te doen, klik hier voor een filmpje van d'r eerste trainingsdag
Autch
heb nu al meelij met raus
pi_32904583
quote:
Ach, je wordt er wel hard van

pi_32904723
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:40 schreef worldpimber het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ook al gehaald

Omdat het winter is en we veel minder / niet meer rijden hier nog een motorrijspelletje
Valt het al op dat ik me verveel en filmpjes en spelletjes aan het zoeken ben op internet

Ik ga maar pitten i
  woensdag 7 december 2005 @ 22:49:48 #143
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_32904906
was idd een dom spelletje
je bent er sneller doorheen dan dat je het doorhebt en je weer opnieuw dat spelletje speelt.
  woensdag 7 december 2005 @ 23:03:05 #144
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32905339
quote:
Op woensdag 7 december 2005 21:57 schreef hicham het volgende:
Een enerverende dag waarin een hoop dingen samenkomen.

Affijn..
Morgen niet fokken in de ochtend , en ook het grootste gedeelte van de middag niet.
Moet al heel vroeg de deur uit om te solliciteren, en daarna ga ik de auto in Almere halen.
En alles met het openbaar vervoer. i Later all.
  woensdag 7 december 2005 @ 23:28:11 #145
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32906089
quote:

Raus even hier (puter staat uit en ben net pas thuis). Gelukkig ging het heel anders. Het viel me nog best mee voor de eerste keer. Ik ben uitgelachen maar heb ook veel lof gehad. Ik had de trainer gisteren gemaild voor info, dus hij wist mijn naam meteen. Kan lastig zijn.

Ik heb me geloof ik al ingeschreven, dus volgende week 'moet ' ik weer. Na afloop gaan ze met z'n allen aan de bar borrelen, dus dat is ook wel gezellig. De trainer is heel aardig, dat is ook mooi meegenomen. Ik heb vernomen dat de meeste leerlingen daar al thuis trainen (en dat is gratis). Er is er een die daar zelfs wekelijks eet.
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_32906500
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:28 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Raus even hier (puter staat uit en ben net pas thuis). Gelukkig ging het heel anders. Het viel me nog best mee voor de eerste keer. Ik ben uitgelachen maar heb ook veel lof gehad. Ik had de trainer gisteren gemaild voor info, dus hij wist mijn naam meteen. Kan lastig zijn.

Ik heb me geloof ik al ingeschreven, dus volgende week 'moet ' ik weer. Na afloop gaan ze met z'n allen aan de bar borrelen, dus dat is ook wel gezellig. De trainer is heel aardig, dat is ook mooi meegenomen. Ik heb vernomen dat de meeste leerlingen daar al thuis trainen (en dat is gratis). Er is er een die daar zelfs wekelijks eet.
mooi dat het allemaal is bevallen
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Een enerverende dag waarin een hoop dingen samenkomen.

Affijn..
Morgen niet fokken in de ochtend , en ook het grootste gedeelte van de middag niet.
Moet al heel vroeg de deur uit om te solliciteren, en daarna ga ik de auto in Almere halen.
En alles met het openbaar vervoer. i Later all.
succes morgen

voor mij ook weer eens tijd om te slapen
pi_32907381
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:44 schreef hicham het volgende:
Omdat het winter is en we veel minder / niet meer rijden hier nog een motorrijspelletje
Oei, nieuwe verslaving
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:28 schreef Mercy_symbol het volgende:

Tof

Alleen laatste 2 zinnen begrijp ik niet
pi_32909231
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:40 schreef R2-D2 het volgende:
Ben weg
Ha ha ben pas 20 min. thuis.
pi_32910812
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:53 schreef richardgie het volgende:

Ha ha ben pas 20 min. thuis.
Eehrrr dus ?

pi_32911058
quote:
Op woensdag 07 december 2005 23:46 schreef maarten_zxr het volgende:
Verder vind ik qua uiterlijk de honda cbr uit '97 en '98 (de zwart/wit/rood en de zwart/grijs/geel) wel mooie fietsen. Maar wat me daarbij tegenhoud is dat het een cbr is, de kadett/golf onder de motoren. De allemansvriend, waardoor hij me toch weer saai lijkt.

Foxas regale
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')