Ik neuk mieren zoveel als ik zelf wil.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:00 schreef Haagshe_Harry het volgende:
Het beleid is goed!
Ga niet zitten mierenneuken over een woord, al dan niet fout gekozen.
Ik snap ook niet dat ze niet staan te jubelen terug te mogen keren naar Azbekoestanijstan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:03 schreef heiden6 het volgende:
Mja, het was weer tijd voor het wekelijkse Zielige Asielzoeker-item van Twee Vandaag.
En dat de mensen die op straat belanden daar zelf voor kiezen door niet te vertrekken, hoe kom je erbij?
Je vergeet kut voor spandoeken te typen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:15 schreef 12knarf het volgende:
jij bent zeker zo'n links kutkraker die de hele dag door spandoeken maakt om aan dat kutkraakpand van je te hangen..omdat je te lui bent om te werken.
Het lijkt me echt enorm makkelijk om vanachter je PC de wereld in goed en fout in te delen zonder enige kennis van zaken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:15 schreef 12knarf het volgende:
jij bent zeker zo'n links kutkraker die de hele dag door spandoeken maakt om aan dat kutkraakpand van je te hangen..omdat je te lui bent om te werken.
Nou, dan ga je toch lekker hier in de goot liggen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:05 schreef kippenek het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze niet staan te jubelen terug te mogen keren naar Azbekoestanijstan.
FF poepenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:21 schreef kippenek het volgende:
[..]
Het lijkt me echt enorm makkelijk om vanachter je PC de wereld in goed en fout in te delen zonder enige kennis van zaken.
For me to poop on, ja.quote:
Ik lees met (bijna) stomme verbazing dit geleuter.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:47 schreef tong80 het volgende:
Zit met stomme verbazing naar 2 vandaag te kijken.
Woordvoerders van alle grote gemeenten zeggen dat haar beleid inhumaan is, niet uit te voeren.
Met veel voorbeelden met jonge vrouwen die bijvoorbeeld in de prostitutie belanden wordt hun mening gestaafd.
Het land uit jijquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
GVD, knip ik m'n nagels, net te diep weer eens, precies op de vinger waar ik mee type. Doet pijn man.
Linkse types knippen doorgaans hun nagels niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
GVD, knip ik m'n nagels, net te diep weer eens, precies op de vinger waar ik mee type. Doet pijn man.
Dat heeft ze dus wel! Ze heeft nog niemand zonder goede reden de land uit gezet, toch? En dat ze die voetbaler geen versnelde procedure wilde toewijzen is alleen maar goed hoor!quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:45 schreef Netflier het volgende:Maar of Verdonk nou gevoel voor rechtvaardigheid en menselijkheid heeft...
ont·rui·ming (de ~ (v.))quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:47 schreef tong80 het volgende:
'Ik kan niet anders dan in de meeste gevallen tot ontruiming overgaan.'
Mijn god, ze praat alsof ze varkens met de builenpest laat afslachten.
Ontruiming![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:48 schreef Loonja het volgende:
[..]
Dat heeft ze dus wel! Ze heeft nog niemand zonder goede reden de land uit gezet, toch?
Ik zal er geen oordeel over vellen, want ik weet er te weinig van af. Maar zoals de media het brengt moeten asielzoekers die perfect Nederlands spreken en 100% gemotiveerd zijn om hier een bestaan op te bouwen het land uit, terwijl er tegen allochtonen zijn die hier al 30 jaar wonen en nog geen woord Nederlands verstaan, de Nederlandse wetten en cultuur aan hun laars lappen en vervolgens nog kankeren dat het in hun land van herkomst zoveel beter is en dat Nederlanders een stel domme idioten zijn niet wordt opgetreden. Ik zeg: die ongemotiveerde klaplopers oprotten naar land van herkomst om plaats te maken voor de mensen die wél gemotiveerd zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:48 schreef Loonja het volgende:
[..]
Dat heeft ze dus wel! Ze heeft nog niemand zonder goede reden de land uit gezet, toch? En dat ze die voetbaler geen versnelde procedure wilde toewijzen is alleen maar goed hoor!
IK durf te zeggen dat ze aan Maxima ook geen versnelde procedure zou geven, als ze werd toen gevraagd
En daarom hebben we hersens, toch?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:57 schreef Netflier het volgende:
Maar zoals de media het brengt...
misschien moet je gewoon oplettenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:03 schreef buzzer het volgende:
Rita
Ik heb haar nog niet op menselijke trekjes kunnen betrappen
Eindelijk je zielsverwant gevonden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:03 schreef buzzer het volgende:
Rita
Onzin Buzzerquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:03 schreef buzzer het volgende:
Rita
Ik geloof niet dat hij dat wilquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:06 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
misschien moet je gewoon opletten![]()
Jaap Stobbe ook ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:12 schreef Tafkahs het volgende:
Ze moet gewoon weg. Net als al die andere grappenmakers
Femke Halsema en Terrorist Duyvendak ook?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:12 schreef Tafkahs het volgende:
vandaag een leus gezien in de trant van:
Leuzen brengen geen mensen om
Verdonk's deportatie wel.
-
Ze moet gewoon weg. Net als al die andere grappenmakers
graagquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Femke Halsema en Terrorist Duyvendak ook?![]()
Ja, die.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:21 schreef McCarthy het volgende:
Rita rules. Welk woord had je anders willen gebruiken. Afvoeren, deportatie? Z
Ik ken zijn grappen niet, Tongquote:
Laten we wel zijn, de echte vluchtelingen blijven hier welquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:22 schreef Posdnous het volgende:
Het is natuurlijk niet haar fout, maar van de achterlijken die dat beleid en de uitwerking opstellen.
Maar toegegeven, iets meer menselijkheid zou geen overbodige luxe zijn.
Ja, hij had beter met Groen-Links en Anarchisten kunnen beginnenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:32 schreef SCH het volgende:
Domme,domme Mohammed B. - kies je voor een dikke regisseur.
Suffie.
Ja, geluk zoeken is inderdaad wel een gigantische misdaad.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:32 schreef Het_hupt het volgende:
Het gaat om de gelukzoekers die hier komen, en verloren hebben![]()
moeten we dan iedereen die hier naar toe komt opnemen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, geluk zoeken is inderdaad wel een gigantische misdaad.
Daarop antwoordde hij nuchter; "waarom niet?"quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:34 schreef McCarthy het volgende:
[..]
moeten we dan iedereen die hier naar toe komt opnemen?
Mwah, als je ziet dat hier met enige regelmaat oorlogsmisdadigers opgepakt worden, geef wel aan dat men wel degelijk beseft, dat men hier door boomknuffelaars, krakers en ander linkse gelovigen met open armen ontvangen wordt!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
OMG wat hypocrietquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:37 schreef Posdnous het volgende:
Ik zou ze in ieder geval niet als criminelen behandelen en me eens verplaatsen waarom ze hier komen in plaats van dat ze hun gezin niet eens normaal kunnen voeden of onderhouden.
gelukszoekers.
Wel als dat van mijn geld gaat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, de meeste immigranten zijn oorlogsmisdadigersquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Mwah, als je ziet dat hier met enige regelmaat oorlogsmisdadigers opgepakt worden, geef wel aan dat men wel degelijk beseft, dat men hier door boomknuffelaars, krakers en ander linkse gelovigen met open armen ontvangen wordt!
bijna afgestudeerdquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:39 schreef SCH het volgende:
Bij dit soort topics wil ik nou graag de leeftijd van users weten.
33quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:39 schreef SCH het volgende:
typisch het antwoord van de linkse Über-intelligente hoekquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, de meeste immigranten zijn oorlogsmisdadigers.
Mensen die anderen simpelweg inschalen onder boomknuffelaars en krakers vind ik over het algemeen niet zo snugger, dus ik wil het hier graag bij houden.
Wij vergelijken Rita met Eucalyptaquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
typisch het antwoord van de linkse Über-intelligente hoek![]()
Ik wil er alleen maar mee aangeven dat het net zo'n onzin is, als Rita te vergelijken met een nazi-kampbeul![]()
41quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:39 schreef SCH het volgende:
Wáuw! jij studèèrt? En toch nog extreem-rechts, zeg, chapeau, daar valt mijn hoofdddeksel van af.quote:
* Het_hupt moet toegeven dat qua uiterlijk er idd enige overeenkomsten zijnquote:
De schulden van JE MOEDER!!!!!!!!11111quote:
Wat koop ik daarvoor?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Op die leeftijd is het te laat om nog empathie te ontwikkelen.
* Het_hupt heeft misschien meer voor echte vluchtelingen gedaan dan SCH?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik ergens doodmoe van wordt in deze discussie is het wel dat allesoverheersende sentimentalisme.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Word je er zo moe van dat je zulke domme fouten gaat maken?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ik ergens doodmoe van wordt in deze discussie is het wel dat allesoverheersende sentimentalisme.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:51 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Word je er zo moe van dat je zulke domme fouten gaat maken?
C'est Philip Freriks, je nieuwsbrenger.quote:
okquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:54 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
C'est Philip Freriks, je nieuwsbrenger.
Schijnbaar wel ja. Tijd geleden, Philip, hoe is 't met u?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:51 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Word je er zo moe van dat je zulke domme fouten gaat maken?
Als je zoveel voor vluchtelingen hebt gedaan waarom wil je ze dan nu in de kou op straat laten rondhangen snachts?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt heeft misschien meer voor echte vluchtelingen gedaan dan SCH?
Die kwam vast niet verder dan Loesje pamfletten ophangen![]()
Ok.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Schijnbaar wel ja. Tijd geleden, Philip, hoe is 't met u?
Zeer goed. Hoe bevalt de BK?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:35 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ok.
Ondanks wat gehaper wel prima, met jou?
quote:
Zeker weten?quote:Op maandag 5 december 2005 22:08 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik hoef dat niet te begrijpen want ik doe VWO.
Of je komt ffkes op MSN.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:12 schreef Gebleekte het volgende:
Rita!!![]()
![]()
![]()
Eindelijk 'ns iemand die wel wat doet ipv alleen maar staan praten en praten,
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:12 schreef Gebleekte het volgende:
ipv alleen maar staan praten en praten,
Wat ze doet maakt blijkbaar niet uit?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:12 schreef Gebleekte het volgende:
Rita!!![]()
![]()
![]()
Eindelijk 'ns iemand die wel wat doet ipv alleen maar staan praten en praten,
Haha jawel hier maak ik een uitzondering voorquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]Zitten en zingen is zeker weer niet goed ?
[afbeelding]
En dus ga je Verdonk aanmoedigen, de vrouw die keer op keer teruggefloten wordt omdat ze haar woorden niet kan waarmaken? Dan zou ik op z'n Rotterdams iemand van geen woorden maar daden kiezen ipv. iemand van stoere woorden en weinig daden. Maar goed, stoere taal schijnt belangrijker te zijn....geloof ik.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:33 schreef Gebleekte het volgende:
Mensen zijn gewoon bang ( ik ook ) dat er nog meer criminaliteit zou ontstaan dan dat er al is ( wat dus grotendeels veroorzaakt word de gekleurde medemensen ) als we deze mensen hier binnen laten. Hun kansen op een baan zijn al nihiel ook al zouden die mensen heus wel keihard willen werken. Maar de grote criminaliteit onder een bepaalde bevolkingsgroep hier in de grote stad heeft het voor mij gewoon verneukt voor de rest. Ook al zijn ze nog zo zielig
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:28 schreef Departak het volgende:
[..]
Wat ze doet maakt blijkbaar niet uit?
En die opmerking dat de asielzoekers in hun eigen land geexecuteerd worden wegens massa moord of hoe het ook werd omschreven vind ik op z'n minst dubieus. Welk een percentage van de asielzoekers zou nu werkelijk echt misdadiger zijn? Generaliserende uitspraken van het rechtse front dus.
Ook de term gelukszoekers vind ik dubieus, want zijn we dat niet allemaal?
En heb jij meer recht op het geluk van wonen in dit land, alleen omdat je er geboren bent?
Ik ben verbaast over de samenstelling van de FoKkers hier, ik had namelijk niet verwacht dat er zoveel mensen bij zouden zitten die voornamelijk aan hun eigen portemonnee denken en niet aan anderen. Zulk soort mensen maken een maatschappij verrot. (ontopic) Net als Rita Verdonk![]()
Amenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:42 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Als we iedereen maar binnenlaten hier, dan loopt dit land binnen de kortste keren over. Dat betekent grote armoede, veel ellende en een enorme werkloosheid. Het sociale zorgstelsel is binnen de kortste keren naar de klote omdat het niet meer te betalen is, terwijl nu iedereen al zeurt hoe duur het is. Ik zou je dan nog wel eens willen horen piepen.
Natuurlijk heb je meer recht op het geluk van wonen in dit land als je er geboren bent. Misschien hard, maar zo werkt het nu eenmaal. Je kunt niet van een landje van 16 miljoen inwoners verwachten dat ze de redder van de wereld gaan spelen.
Het 'kortzichtige reactie' ga ik niet eens verder op in dan "Wie de schoen past, trekke hem aan"quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:42 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt helemaal niks van. Zo'n kortzichtige reactie verwacht ik eigenlijk alleen nog van een basisschoolleerling, die nog geen kennis heeft van economie, cultuur, etc. Dus als je een jaar of 12 bent, vooruit, dan kun je nog zo'n reactie geven.
Als we iedereen maar binnenlaten hier, dan loopt dit land binnen de kortste keren over. Dat betekent grote armoede, veel ellende en een enorme werkloosheid. Het sociale zorgstelsel is binnen de kortste keren naar de klote omdat het niet meer te betalen is, terwijl nu iedereen al zeurt hoe duur het is. Ik zou je dan nog wel eens willen horen piepen.
De enigen die in staat zijn een maatschappij verrot te maken zijn mensen als jij. Je doet dat door iedereen met een zielig verhaal hier binnen te laten, allerlei culturen op elkaar te proppen onder het mom van: 'die mensen zijn zo zielig' en dan maar hopen dat het iets wordt. Terwijl de feiten en cijfers aantonen dat het op deze manier gewoon een grote puinhoop wordt. (Criminaliteit, misbruik van de sociale zekerheid, culturele conflicten)
Natuurlijk heb je meer recht op het geluk van wonen in dit land als je er geboren bent. Misschien hard, maar zo werkt het nu eenmaal. Je kunt niet van een landje van 16 miljoen inwoners verwachten dat ze de redder van de wereld gaan spelen.
Hulp is natuurlijk nooit verkeerd, maar dan wel in het land of herkomst of in een buurland. En niet duizenden kilometers van je thuisland verwijderd waar een compleet andere cultuur heerst, waaraan je niet kunt of wilt aanpassen.
Die inteeltrock trekt nog best wel lekkere meiden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]Zitten en zingen is zeker weer niet goed ?
[afbeelding]
Maar om je beleid op leugens te baseren is ook niet echt slim.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:52 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
AmenPrecies zoals ik het zie, en hoe iedereen het hoort te zien
hoi adolf, gereincarneerd?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:55 schreef FuifDuif het volgende:
Terecht dat ze zo handelt. Stelletje hypocriete zwijnen! Zo gauw een allochtoon of moslim iets stouts doet zitten jullie te krijsen als biggen en nu komt er eindelijk iemand voor de autochtoon, de ware Nederlander, op en is het weer niet goed. Groot gelijk heeft ze. Veeg Nederland schoon! Ontruim ons land!
Ik spreek jou wel weer na een volgende moord of aanslag door een buitenlander. Dan zit je in topics daarover aan de overkant van het opinieveld te schreeuwen dat we ze moeten aanpakken.quote:
Sorry, nee, ik schuif niet alles op moslims omdat één moslim het nodig vond om iemand neer te steken.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik spreek jou wel weer na een volgende moord of aanslag door een buitenlander. Dan zit je in topics daarover aan de overkant van het opinieveld te schreeuwen dat we ze moeten aanpakken.
Jij hebt het breed ja, maar de meeste mensen hier dus niet. Oh enuh, ik mag er dus vanuit gaan dat je niet in de grote stad woont? Ik word strontziek van die lui die smerige marokaanse teksten naar m'n vriendin roepen als we door een straat hier lopen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Departak het volgende:
[..]"
2. Heb je mij horen zeuren dat alles zo duur is? Ik heb het breed, en ben van mening dat de belastingen voor mensen met een hoger inkomen omhoog mogen.
Er is één verschil: dit is ons land en wij zijn hier niet te gast. Ik gedraag mij in een huis van een ander ook wat fatsoenlijker dan in mijn eigen huis. Daar komt overigens nog bij dat veel allochtonen hier helemaal niet hoeven zijn. Het zijn parasieten die onze verzorgingsstaat om zeep hebben geholpen. Onze ouderen creperen weg in verzorgingstehuizen, terwijl de burka's riant genieten van hun permanente vakantiebestemming.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Sorry, nee, ik schuif niet alles op moslims omdat één moslim het nodig vond om iemand neer te steken.
Zo wil ik ook niet dat alle nederlanders levenslang de gevangenis indraaien omdat een nederlandse pedofiel een klein meisje heeft aangerand......is toch krom?? Slaat toch nergens op?
Ah, allochtonen zijn parasieten.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:09 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Er is één verschil: dit is ons land en wij zijn hier niet te gast. Ik gedraag mij in een huis van een ander ook wat fatsoenlijker dan in mijn eigen huis. Daar komt overigens nog bij dat veel allochtonen hier helemaal niet hoeven zijn. Het zijn parasieten die onze verzorgingsstaat om zeep hebben geholpen. Onze ouderen creperen weg in verzorgingstehuizen, terwijl de burka's riant genieten van hun permanente vakantiebestemming.
1. Dat maak ik op uit onderstaande quote. Jij stelt hier dat we allemaal gelukszoekers zijn, en dat we niet meer recht hebben op het geluk van wonen in dit land, alleen omdat we er geboren zijn. Met andere woorden: iedereen heeft het recht om zijn geluk in Nederland te zoeken. Als je nu wilt ontkennen dat je dat met onderstaande quote wilt impliceren, ben je niet echt geloofwaardig.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Departak het volgende:
[..]
Het 'kortzichtige reactie' ga ik niet eens verder op in dan "Wie de schoen past, trekke hem aan"
1. Ik heb nooit gepleit voor iedereen binnenlaten. Waaruit maak je dat op uit mijn verhaal?
2. Heb je mij horen zeuren dat alles zo duur is? Ik heb het breed, en ben van mening dat de belastingen voor mensen met een hoger inkomen omhoog mogen.
3. Je hebt het hier weer over de hele wereld, maar natuurlijk moet er een beperking op immigratie worden gesteld, anders komt alles en iedereen binnen. Alleen moet dit beleid humaan en rechtvaardig zijn, en veel minder streng dan het huidige beleid.
2. Ik heb het niet over jou specifiek, maar als je het nieuws een heel klein beetje gevolgd hebt, weet je dat veel Nederlanders 'not amused' zijn over het nieuwe zorgstelsel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:28 schreef Departak het volgende:
[..]
En heb jij meer recht op het geluk van wonen in dit land, alleen omdat je er geboren bent?
Ik ben verbaast over de samenstelling van de FoKkers hier, ik had namelijk niet verwacht dat er zoveel mensen bij zouden zitten die voornamelijk aan hun eigen portemonnee denken en niet aan anderen. Zulk soort mensen maken een maatschappij verrot. (ontopic) Net als Rita Verdonk![]()
Ik zeg niet dat er misbruik gemaakt wordt maar dat verklaard niet jouw "schoonvegen" en "aanslagen" verhaal. Natuurlijk zijn er mensen die misbruik maken van het systeem en natuurlijk zijn er extremisten maar het wordt zo makkelijk gegeneraliseerd. Leg eens uit waarom ALLE buitenlanders weg moeten en waarom ALLE buitenlanders slecht zijn. Of ga je nu relativeren?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:09 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Er is één verschil: dit is ons land en wij zijn hier niet te gast. Ik gedraag mij in een huis van een ander ook wat fatsoenlijker dan in mijn eigen huis. Daar komt overigens nog bij dat veel allochtonen hier helemaal niet hoeven zijn. Het zijn parasieten die onze verzorgingsstaat om zeep hebben geholpen. Onze ouderen creperen weg in verzorgingstehuizen, terwijl de burka's riant genieten van hun permanente vakantiebestemming.
Nee, ik denk zo: alle buitenlanders weg geeft zekerheid dat je in ieder geval geen problemen meer hebt met één van die buitenlanders die wèl problemen geeft.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er misbruik gemaakt wordt maar dat verklaard niet jouw "schoonvegen" en "aanslagen" verhaal. Natuurlijk zijn er mensen die misbruik maken van het systeem en natuurlijk zijn er extremisten maar het wordt zo makkelijk gegeneraliseerd. Leg eens uit waarom ALLE buitenlanders weg moeten en waarom ALLE buitenlanders slecht zijn. Of ga je nu relativeren?
ja.. goed gedacht joh.. zullen we dan ook het openbaar vervoer afschaffen.. hoeven we ook niet meer te klagen dat die te laat komen....quote:Op woensdag 7 december 2005 00:14 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, ik denk zo: alle buitenlanders weg geeft zekerheid dat je in ieder geval geen problemen meer hebt met één van die buitenlanders die wèl problemen geeft.
Inderdaad.....een lekker oud hollandse kindermisbruik is nooit weg!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 00:14 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, ik denk zo: alle buitenlanders weg geeft zekerheid dat je in ieder geval geen problemen meer hebt met één van die buitenlanders die wèl problemen geeft.
Een vertraging in het openbaar vervoer zou ik nu niet direct als een potentieel gevaar voor de samenleving bestempelen. Idiote moslimfundamentalisten daarentegen wel.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:16 schreef NITROHOSS het volgende:
[..]
ja.. goed gedacht joh.. zullen we dan ook het openbaar vervoer afschaffen.. hoeven we ook niet meer te klagen dat die te laat komen....
Ze voert haar beleid goed uit, dat is in de politiek al heel wat. Beleid overigens wat door de PvdA is opgesteld en ingesteld. Blijkbaar was het alleen de bedoeling om met dat beleid goeie sier te maken bij de kiezer maar natuurlijk niet om het echt uit te voeren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:23 schreef SCH het volgende:
Al die mensen die zo opscheppen over Rita kunnen nooit vertellen wat ze nou eigenlijk bereikt heeft.
Zij is verantwoordelijk voor de meeste immigranten... !!!! in haar periode zijn de meeste vluchtelingen toegelaten in ons land...quote:Op woensdag 7 december 2005 00:23 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, misschien is mijn redenering wat stompzinnig, maar ik ben wel een groot fan van Verdonk. Je hebt niets aan slappe hap op haar post. Een hard persoon is noodzakelijk.
In zuidafrika hadden ze ook een man.....hij begon als Verdonk en hij was de grondlegger van de apartheid. Zijn naam: H.F. Verwoerdquote:Op woensdag 7 december 2005 00:23 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, misschien is mijn redenering wat stompzinnig, maar ik ben wel een groot fan van Verdonk. Je hebt niets aan slappe hap op haar post. Een hard persoon is noodzakelijk.
Dat vertel ik je wel. Zij geloven in Allah. Zoals veel mensen in ons land ook in God geloven. Geloof is niet verboden. Extremisten vind je overal en altijd. Ook al verbied je geloof, extremisten blijven.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:27 schreef Gebleekte het volgende:
[afbeelding]
Je gaat me toch niet vertellen dat je die lui niet wilt zien vertrekken?![]()
Bron?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:26 schreef NITROHOSS het volgende:
[..]
Zij is verantwoordelijk voor de meeste immigranten... !!!! in haar periode zijn de meeste vluchtelingen toegelaten in ons land...
Ze voert haar beleid helemaal niet goed uit, ze is al talloze keren teruggefloten vanwege fouten en/of vanwege beloftes die ze niet kon waarmaken. Veel geschreeuw, weinig wol.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:24 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ze voert haar beleid goed uit, dat is in de politiek al heel wat. Beleid overigens wat door de PvdA is opgesteld en ingesteld. Blijkbaar was het alleen de bedoeling om met dat beleid goeie sier te maken bij de kiezer maar natuurlijk niet om het echt uit te voeren.
Nee, ik zeg alleen dat we beter af zijn zonder ze. Dan kijken deze lui nog raar op als ze een baan als resceptioniste worden geweigerd. Waarop ze bij de komende 1000 solicitaties ook niet worden aangenomen, omdat ze die STINKBURKA omhouden. En afdoen HO MAAR. Waarop ze vervolgens lekker van hun uitkering kunnen genieten omdat ze toch nergens worden aangenomen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat vertel ik je wel. Zij geloven in Allah. Zoals veel mensen in ons land ook in God geloven. Geloof is niet verboden. Extremisten vind je overal en altijd. Ook al verbied je geloof, extremisten blijven.
Ik rijd ook harden dan 120 km/h op de snelweg en dat mag ook niet. Moet nu ook het land uit?
En dit kan je allemaal zien op één foto? Ik loop ook weleens in mijn voetbalsupporter-outfit bij mijn favoriete club. Ben ik nu meteen hooligan?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat we beter af zijn zonder ze. Dan kijken deze lui nog raar op als ze een baan als resceptioniste worden geweigerd. Waarop ze bij de komende 1000 solicitaties ook niet worden aangenomen, omdat ze die STINKBURKA omhouden. En afdoen HO MAAR. Waarop ze vervolgens lekker van hun uitkering kunnen genieten omdat ze toch nergens worden aangenomen.
120 km/h heeft trouwens niets met normen en waarden te maken dat is gewoon een regel. Extremisten walgen op de nederlandse normen en waarden. Die moeten dus als een speer het land uitgezet worden als ze toch alleen maar kritiek op onze manier van leven hebben.
Alleen als je ze gaat versturen naar het land van herkomst.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:44 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog kinderpostzegrels van vorig jar. Zijn die nog hun geld waard ?
Doe niet zo naiefquote:Op woensdag 7 december 2005 00:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
En dit kan je allemaal zien op één foto? Ik loop ook weleens in mijn voetbalsupporter-outfit bij mijn favoriete club. Ben ik nu meteen hooligan?
Misschien kunnen ze ook gelijk hetzelfde doen met sportschoenen?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Doe niet zo naief. Je kunt inderdaad van zo'n foto al veel opmaken over die dames. Ik ben voor een speciaal politieteam genaamd "Af met die hoofddoek!" Die marcheren door de straten van Holland en bij het zien van een hoofddoek wordt deze per direct afgetrokken en verbrand!
Ik haat jouw avatar echt zo ontzettendquote:Op woensdag 7 december 2005 00:51 schreef tong80 het volgende:
Swiebertje blijft mijn held.Ondanks Bromsnor.
Je doet me hier heel veel verdriet mee, besef je dat wel ?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ik haat jouw avatar echt zo ontzettend![]()
Ik hoop het van ganser harte, maar zie nog geen tranen verschijnen op die gore ava van je.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je doet me hier heel veel verdriet mee, besef je dat wel ?
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:55 schreef Netflier het volgende:
[..]
Wat je ook post, ik kan het niet serieus nemen zolang je die smilie ook neerzet.
Jij kwam zeker te laat toen ze intelligentie stonden uit te delen?..quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:15 schreef 12knarf het volgende:
[..]
Respect voor Rita.
precies, en zoals je hier kan lezen heeft ze nog fans ook..... triest.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ze voert haar beleid helemaal niet goed uit, ze is al talloze keren teruggefloten vanwege fouten en/of vanwege beloftes die ze niet kon waarmaken. Veel geschreeuw, weinig wol.
Inderdaad - ze is de arts met het grootste aantal fouten achter haar naam. Operatie geslaagd, patient overledenquote:Op woensdag 7 december 2005 01:34 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Gelukkig is Verdonk geen zachte heelmeester!
/edit: opmerking gewijzigt om ban te voorkomenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:27 schreef Gebleekte het volgende:
[afbeelding]
Je gaat me toch niet vertellen dat je die lui niet wilt zien vertrekken?![]()
Volgens mij is het juist enorm makkelijk om vanuit je kraakpandje met illegaal afgetapte stroom andere mensen te verwijten dat ze geen kennis van zaken hebben, zonder dat je je ooit verdiept hebt in het beleid wat Rita Verdonk voert. Kun je niet gewoon een baan gaan zoeken zodat je geen huizen hoeft te kraken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:21 schreef kippenek het volgende:
[..]
Het lijkt me echt enorm makkelijk om vanachter je PC de wereld in goed en fout in te delen zonder enige kennis van zaken.
Hey vriend, ik verdien gewoon anderhalf keer modaal en heb een eigen huis hoor.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:25 schreef 12knarf het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist enorm makkelijk om vanuit je kraakpandje met illegaal afgetapte stroom andere mensen te verwijten dat ze geen kennis van zaken hebben, zonder dat je je ooit verdiept hebt in het beleid wat Rita Verdonk voert. Kun je niet gewoon een baan gaan zoeken zodat je geen huizen hoeft te kraken.![]()
Ik vind het gek dat we met jou opgescheept zitten. In plaats van die "illegalen" zouden ze beter eens Nederland kunnen zuiveren van al die wannabe-nazi's.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:11 schreef IntroV het volgende:
Rita is gewoon goed bezig. Uitzetten van de juiste personen, en ze geeft vaak genoeg een verblijfsvergunning aan mensen die het echt verdienen.
En nu moeten er mensen worden uitgezet, die echt weg moeten en dan komen die suffe sukkels van de gemeente die vervolgens hun eigen verantwoordelijkheid niet nemen, die iedereen maar zielig vinden en waarvan alles mag. Ja, vind je 't gek dat we met tienduizenden illegalen opgescheept zitten.
Dat is pas makkelijk zeggen vanuit je donkere zolderkamertjequote:Op woensdag 7 december 2005 10:28 schreef kippenek het volgende:
[..]
Hey vriend, ik verdien gewoon anderhalf keer modaal en heb een eigen huis hoor.
Aha, een autochtoon die het beleid steunt van Rita Verdonk is dus een 'wannabe-nazi.' En daarvan zou dit land beter 'gezuiverd' kunnen worden. Dus een autochtoon moet zijn eigen land verlaten, omdat zijn praat jou niet aanstaat. In plaats daarvan heb je liever een paar illegalen, waarvan er keiharde cijfers zijn dat ze voor veel overlast en criminaliteit zorgen.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:47 schreef retteketet het volgende:
[..]
Ik vind het gek dat we met jou opgescheept zitten. In plaats van die "illegalen" zouden ze beter eens Nederland kunnen zuiveren van al die wannabe-nazi's.
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:50 schreef Departak het volgende:
Het heeft weinig zin om hier op de rechste honden in te gaan, ze zijn toch doof en blind voor alle redelijkheid. Ik geef op, maar spreek nog wel de hoop uit dat Verdonk een ongelukje begaat, waardoor ze niet meer in staat zal zijn om haar wandaden voort te zetten.
De argumenten die ik boven heb opgesomt zijn blijkbaar slecht leesbaar? En goed haar werk doen vind ik dus persoonlijk een dubieuze opmerkingquote:Op woensdag 7 december 2005 16:03 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Beweren dat de 'rechtse honden' doof en blind zijn, maar ondertussen hopen dat iemand die gewoon haar werk doet een 'ongelukje' begaat omdat je geen argumenten hebt om haar beleid tegen te gaan. Tja, je typeert heel goed de linkse extremist.
![]()
Eh, kun je me even vertellen waar jij een argument aandraagt in je posts uit dit topic? Ik zie namelijk alleen maar je persoonlijke mening en wat simpel gescheld. Dus ze zijn niet slecht leesbaar, ze zijn er gewoon niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:15 schreef Departak het volgende:
[..]
De argumenten die ik boven heb opgesomt zijn blijkbaar slecht leesbaar? En goed haar werk doen vind ik dus persoonlijk een dubieuze opmerking![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:28 schreef Departak het volgende:
[..]
Wat ze doet maakt blijkbaar niet uit?
En die opmerking dat de asielzoekers in hun eigen land geexecuteerd worden wegens massa moord of hoe het ook werd omschreven vind ik op z'n minst dubieus. Welk een percentage van de asielzoekers zou nu werkelijk echt misdadiger zijn? Generaliserende uitspraken van het rechtse front dus.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Departak het volgende:
[..]
Het 'kortzichtige reactie' ga ik niet eens verder op in dan "Wie de schoen past, trekke hem aan"
1. Ik heb nooit gepleit voor iedereen binnenlaten. Waaruit maak je dat op uit mijn verhaal?
3. Je hebt het hier weer over de hele wereld, maar natuurlijk moet er een beperking op immigratie worden gesteld, anders komt alles en iedereen binnen. Alleen moet dit beleid humaan en rechtvaardig zijn, en veel minder streng dan het huidige beleid.
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:50 schreef Departak het volgende:
Het heeft weinig zin om hier op de rechste honden in te gaan, ze zijn toch doof en blind voor alle redelijkheid. Ik geef op, maar spreek nog wel de hoop uit dat Verdonk een ongelukje begaat, waardoor ze niet meer in staat zal zijn om haar wandaden voort te zetten.
Van Kazachstan jaquote:Op woensdag 7 december 2005 15:42 schreef heiden6 het volgende:
Verdonk zou wel een goede premier zijn.
quote:Op woensdag 7 december 2005 11:07 schreef Posdnous het volgende:
Ga je anders even verdedigen tegen dit soort linkse prutsers.
Pak ff dat topique van Segregatie, en vervang de VMBO'er door een asielzoekerquote:
Wellicht, al lijkt het me wat lastiger dan gewoon hier in Nederland, aangezien ze daar misschien wel helemaal nooit geweest is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |