abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32882823
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:34 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Gelukkig is Verdonk geen zachte heelmeester!
Inderdaad - ze is de arts met het grootste aantal fouten achter haar naam. Operatie geslaagd, patient overleden
  woensdag 7 december 2005 @ 09:11:12 #152
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_32883530
Rita is gewoon goed bezig. Uitzetten van de juiste personen, en ze geeft vaak genoeg een verblijfsvergunning aan mensen die het echt verdienen.

En nu moeten er mensen worden uitgezet, die echt weg moeten en dan komen die suffe sukkels van de gemeente die vervolgens hun eigen verantwoordelijkheid niet nemen, die iedereen maar zielig vinden en waarvan alles mag. Ja, vind je 't gek dat we met tienduizenden illegalen opgescheept zitten.
  woensdag 7 december 2005 @ 10:12:50 #153
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32884565
Verdonk

Van mij mag ze MP worden, geen woorden maar daden en niet zwichten voor een kleine klagende minderheid!

Hulde!
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  woensdag 7 december 2005 @ 10:13:49 #154
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32884586
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:27 schreef Gebleekte het volgende:
[afbeelding]

Je gaat me toch niet vertellen dat je die lui niet wilt zien vertrekken?
/edit: opmerking gewijzigt om ban te voorkomen
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
pi_32884811
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:21 schreef kippenek het volgende:

[..]

Het lijkt me echt enorm makkelijk om vanachter je PC de wereld in goed en fout in te delen zonder enige kennis van zaken.
Volgens mij is het juist enorm makkelijk om vanuit je kraakpandje met illegaal afgetapte stroom andere mensen te verwijten dat ze geen kennis van zaken hebben, zonder dat je je ooit verdiept hebt in het beleid wat Rita Verdonk voert. Kun je niet gewoon een baan gaan zoeken zodat je geen huizen hoeft te kraken.
  woensdag 7 december 2005 @ 10:28:42 #156
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32884877
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:25 schreef 12knarf het volgende:

[..]

Volgens mij is het juist enorm makkelijk om vanuit je kraakpandje met illegaal afgetapte stroom andere mensen te verwijten dat ze geen kennis van zaken hebben, zonder dat je je ooit verdiept hebt in het beleid wat Rita Verdonk voert. Kun je niet gewoon een baan gaan zoeken zodat je geen huizen hoeft te kraken.
Hey vriend, ik verdien gewoon anderhalf keer modaal en heb een eigen huis hoor.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
  woensdag 7 december 2005 @ 11:07:52 #157
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32885748
Ga je anders even verdedigen tegen dit soort prutsers.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_32888171
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:11 schreef IntroV het volgende:
Rita is gewoon goed bezig. Uitzetten van de juiste personen, en ze geeft vaak genoeg een verblijfsvergunning aan mensen die het echt verdienen.

En nu moeten er mensen worden uitgezet, die echt weg moeten en dan komen die suffe sukkels van de gemeente die vervolgens hun eigen verantwoordelijkheid niet nemen, die iedereen maar zielig vinden en waarvan alles mag. Ja, vind je 't gek dat we met tienduizenden illegalen opgescheept zitten.
Ik vind het gek dat we met jou opgescheept zitten. In plaats van die "illegalen" zouden ze beter eens Nederland kunnen zuiveren van al die wannabe-nazi's.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_32888922
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:28 schreef kippenek het volgende:

[..]

Hey vriend, ik verdien gewoon anderhalf keer modaal en heb een eigen huis hoor.
Dat is pas makkelijk zeggen vanuit je donkere zolderkamertje
pi_32889919
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:47 schreef retteketet het volgende:

[..]

Ik vind het gek dat we met jou opgescheept zitten. In plaats van die "illegalen" zouden ze beter eens Nederland kunnen zuiveren van al die wannabe-nazi's.
Aha, een autochtoon die het beleid steunt van Rita Verdonk is dus een 'wannabe-nazi.' En daarvan zou dit land beter 'gezuiverd' kunnen worden. Dus een autochtoon moet zijn eigen land verlaten, omdat zijn praat jou niet aanstaat. In plaats daarvan heb je liever een paar illegalen, waarvan er keiharde cijfers zijn dat ze voor veel overlast en criminaliteit zorgen.

Vertel eens, wat maakt dit generaliserende en discriminerende praatje jou dan? Een wereldverbeteraar?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  woensdag 7 december 2005 @ 14:10:20 #161
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_32890398
Wat een ernstige bewoording.

Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_32892777
Ach..die linksen kunnen er ook wat van..

"arrestatie, deportatie, crematie"
pi_32893191
Verdonk zou wel een goede premier zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_32893404
Het heeft weinig zin om hier op de rechste honden in te gaan, ze zijn toch doof en blind voor alle redelijkheid. Ik geef op, maar spreek nog wel de hoop uit dat Verdonk een ongelukje begaat, waardoor ze niet meer in staat zal zijn om haar wandaden voort te zetten.
pi_32893793
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:50 schreef Departak het volgende:
Het heeft weinig zin om hier op de rechste honden in te gaan, ze zijn toch doof en blind voor alle redelijkheid. Ik geef op, maar spreek nog wel de hoop uit dat Verdonk een ongelukje begaat, waardoor ze niet meer in staat zal zijn om haar wandaden voort te zetten.
Beweren dat de 'rechtse honden' doof en blind zijn, maar ondertussen hopen dat iemand die gewoon haar werk doet een 'ongelukje' begaat omdat je geen argumenten hebt om haar beleid tegen te gaan. Tja, je typeert heel goed de linkse extremist.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_32894141
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:03 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Beweren dat de 'rechtse honden' doof en blind zijn, maar ondertussen hopen dat iemand die gewoon haar werk doet een 'ongelukje' begaat omdat je geen argumenten hebt om haar beleid tegen te gaan. Tja, je typeert heel goed de linkse extremist.
De argumenten die ik boven heb opgesomt zijn blijkbaar slecht leesbaar? En goed haar werk doen vind ik dus persoonlijk een dubieuze opmerking
pi_32894262
Rita Rules! Die laat zich niet ondersneeuwen door Linkse Rakkers van het Communistisch Front!
pi_32894592
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:15 schreef Departak het volgende:

[..]

De argumenten die ik boven heb opgesomt zijn blijkbaar slecht leesbaar? En goed haar werk doen vind ik dus persoonlijk een dubieuze opmerking
Eh, kun je me even vertellen waar jij een argument aandraagt in je posts uit dit topic? Ik zie namelijk alleen maar je persoonlijke mening en wat simpel gescheld. Dus ze zijn niet slecht leesbaar, ze zijn er gewoon niet.
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:28 schreef Departak het volgende:

[..]

Wat ze doet maakt blijkbaar niet uit?

En die opmerking dat de asielzoekers in hun eigen land geexecuteerd worden wegens massa moord of hoe het ook werd omschreven vind ik op z'n minst dubieus. Welk een percentage van de asielzoekers zou nu werkelijk echt misdadiger zijn? Generaliserende uitspraken van het rechtse front dus.

Ook de term gelukszoekers vind ik dubieus, want zijn we dat niet allemaal?
En heb jij meer recht op het geluk van wonen in dit land, alleen omdat je er geboren bent?

Ik ben verbaast over de samenstelling van de FoKkers hier, ik had namelijk niet verwacht dat er zoveel mensen bij zouden zitten die voornamelijk aan hun eigen portemonnee denken en niet aan anderen. Zulk soort mensen maken een maatschappij verrot. (ontopic) Net als Rita Verdonk
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Departak het volgende:

[..]

Het 'kortzichtige reactie' ga ik niet eens verder op in dan "Wie de schoen past, trekke hem aan"

1. Ik heb nooit gepleit voor iedereen binnenlaten. Waaruit maak je dat op uit mijn verhaal?
2. Heb je mij horen zeuren dat alles zo duur is? Ik heb het breed, en ben van mening dat de belastingen voor mensen met een hoger inkomen omhoog mogen.
3. Je hebt het hier weer over de hele wereld, maar natuurlijk moet er een beperking op immigratie worden gesteld, anders komt alles en iedereen binnen. Alleen moet dit beleid humaan en rechtvaardig zijn, en veel minder streng dan het huidige beleid.
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:50 schreef Departak het volgende:
pi_32899268
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:42 schreef heiden6 het volgende:
Verdonk zou wel een goede premier zijn.
Van Kazachstan ja
pi_32899618
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:07 schreef Posdnous het volgende:
Ga je anders even verdedigen tegen dit soort linkse prutsers.
  woensdag 7 december 2005 @ 20:25:09 #171
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_32900328
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Van Kazachstan ja
Pak ff dat topique van Segregatie, en vervang de VMBO'er door een asielzoeker
Puur rascistisch toch?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_32901722
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Van Kazachstan ja
Wellicht, al lijkt het me wat lastiger dan gewoon hier in Nederland, aangezien ze daar misschien wel helemaal nooit geweest is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')