Ik neuk mieren zoveel als ik zelf wil.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:00 schreef Haagshe_Harry het volgende:
Het beleid is goed!
Ga niet zitten mierenneuken over een woord, al dan niet fout gekozen.
Ik snap ook niet dat ze niet staan te jubelen terug te mogen keren naar Azbekoestanijstan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:03 schreef heiden6 het volgende:
Mja, het was weer tijd voor het wekelijkse Zielige Asielzoeker-item van Twee Vandaag.
En dat de mensen die op straat belanden daar zelf voor kiezen door niet te vertrekken, hoe kom je erbij?
Je vergeet kut voor spandoeken te typen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:15 schreef 12knarf het volgende:
jij bent zeker zo'n links kutkraker die de hele dag door spandoeken maakt om aan dat kutkraakpand van je te hangen..omdat je te lui bent om te werken.
Het lijkt me echt enorm makkelijk om vanachter je PC de wereld in goed en fout in te delen zonder enige kennis van zaken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:15 schreef 12knarf het volgende:
jij bent zeker zo'n links kutkraker die de hele dag door spandoeken maakt om aan dat kutkraakpand van je te hangen..omdat je te lui bent om te werken.
Nou, dan ga je toch lekker hier in de goot liggen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:05 schreef kippenek het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze niet staan te jubelen terug te mogen keren naar Azbekoestanijstan.
FF poepenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:21 schreef kippenek het volgende:
[..]
Het lijkt me echt enorm makkelijk om vanachter je PC de wereld in goed en fout in te delen zonder enige kennis van zaken.
For me to poop on, ja.quote:
Ik lees met (bijna) stomme verbazing dit geleuter.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:47 schreef tong80 het volgende:
Zit met stomme verbazing naar 2 vandaag te kijken.
Woordvoerders van alle grote gemeenten zeggen dat haar beleid inhumaan is, niet uit te voeren.
Met veel voorbeelden met jonge vrouwen die bijvoorbeeld in de prostitutie belanden wordt hun mening gestaafd.
Het land uit jijquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
GVD, knip ik m'n nagels, net te diep weer eens, precies op de vinger waar ik mee type. Doet pijn man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |