Laten we wel zijn, de echte vluchtelingen blijven hier welquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:22 schreef Posdnous het volgende:
Het is natuurlijk niet haar fout, maar van de achterlijken die dat beleid en de uitwerking opstellen.
Maar toegegeven, iets meer menselijkheid zou geen overbodige luxe zijn.
Ja, hij had beter met Groen-Links en Anarchisten kunnen beginnenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:32 schreef SCH het volgende:
Domme,domme Mohammed B. - kies je voor een dikke regisseur.
Suffie.
Ja, geluk zoeken is inderdaad wel een gigantische misdaad.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:32 schreef Het_hupt het volgende:
Het gaat om de gelukzoekers die hier komen, en verloren hebben![]()
moeten we dan iedereen die hier naar toe komt opnemen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, geluk zoeken is inderdaad wel een gigantische misdaad.
Daarop antwoordde hij nuchter; "waarom niet?"quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:34 schreef McCarthy het volgende:
[..]
moeten we dan iedereen die hier naar toe komt opnemen?
Mwah, als je ziet dat hier met enige regelmaat oorlogsmisdadigers opgepakt worden, geef wel aan dat men wel degelijk beseft, dat men hier door boomknuffelaars, krakers en ander linkse gelovigen met open armen ontvangen wordt!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
OMG wat hypocrietquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:37 schreef Posdnous het volgende:
Ik zou ze in ieder geval niet als criminelen behandelen en me eens verplaatsen waarom ze hier komen in plaats van dat ze hun gezin niet eens normaal kunnen voeden of onderhouden.
gelukszoekers.
Wel als dat van mijn geld gaat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, de meeste immigranten zijn oorlogsmisdadigersquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Mwah, als je ziet dat hier met enige regelmaat oorlogsmisdadigers opgepakt worden, geef wel aan dat men wel degelijk beseft, dat men hier door boomknuffelaars, krakers en ander linkse gelovigen met open armen ontvangen wordt!
bijna afgestudeerdquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:39 schreef SCH het volgende:
Bij dit soort topics wil ik nou graag de leeftijd van users weten.
33quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:39 schreef SCH het volgende:
typisch het antwoord van de linkse Über-intelligente hoekquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, de meeste immigranten zijn oorlogsmisdadigers.
Mensen die anderen simpelweg inschalen onder boomknuffelaars en krakers vind ik over het algemeen niet zo snugger, dus ik wil het hier graag bij houden.
Wij vergelijken Rita met Eucalyptaquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
typisch het antwoord van de linkse Über-intelligente hoek![]()
Ik wil er alleen maar mee aangeven dat het net zo'n onzin is, als Rita te vergelijken met een nazi-kampbeul![]()
41quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:39 schreef SCH het volgende:
Wáuw! jij studèèrt? En toch nog extreem-rechts, zeg, chapeau, daar valt mijn hoofdddeksel van af.quote:
* Het_hupt moet toegeven dat qua uiterlijk er idd enige overeenkomsten zijnquote:
De schulden van JE MOEDER!!!!!!!!11111quote:
Wat koop ik daarvoor?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Op die leeftijd is het te laat om nog empathie te ontwikkelen.
* Het_hupt heeft misschien meer voor echte vluchtelingen gedaan dan SCH?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik ergens doodmoe van wordt in deze discussie is het wel dat allesoverheersende sentimentalisme.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Word je er zo moe van dat je zulke domme fouten gaat maken?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als ik ergens doodmoe van wordt in deze discussie is het wel dat allesoverheersende sentimentalisme.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:51 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Word je er zo moe van dat je zulke domme fouten gaat maken?
C'est Philip Freriks, je nieuwsbrenger.quote:
okquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:54 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
C'est Philip Freriks, je nieuwsbrenger.
Schijnbaar wel ja. Tijd geleden, Philip, hoe is 't met u?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:51 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Word je er zo moe van dat je zulke domme fouten gaat maken?
Als je zoveel voor vluchtelingen hebt gedaan waarom wil je ze dan nu in de kou op straat laten rondhangen snachts?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt heeft misschien meer voor echte vluchtelingen gedaan dan SCH?
Die kwam vast niet verder dan Loesje pamfletten ophangen![]()
Ok.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Schijnbaar wel ja. Tijd geleden, Philip, hoe is 't met u?
Zeer goed. Hoe bevalt de BK?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:35 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ok.
Ondanks wat gehaper wel prima, met jou?
quote:
Zeker weten?quote:Op maandag 5 december 2005 22:08 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik hoef dat niet te begrijpen want ik doe VWO.
Of je komt ffkes op MSN.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:12 schreef Gebleekte het volgende:
Rita!!![]()
![]()
![]()
Eindelijk 'ns iemand die wel wat doet ipv alleen maar staan praten en praten,
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:12 schreef Gebleekte het volgende:
ipv alleen maar staan praten en praten,
Wat ze doet maakt blijkbaar niet uit?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:12 schreef Gebleekte het volgende:
Rita!!![]()
![]()
![]()
Eindelijk 'ns iemand die wel wat doet ipv alleen maar staan praten en praten,
Haha jawel hier maak ik een uitzondering voorquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]Zitten en zingen is zeker weer niet goed ?
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |