In zuidafrika hadden ze ook een man.....hij begon als Verdonk en hij was de grondlegger van de apartheid. Zijn naam: H.F. Verwoerdquote:Op woensdag 7 december 2005 00:23 schreef FuifDuif het volgende:
Oke, misschien is mijn redenering wat stompzinnig, maar ik ben wel een groot fan van Verdonk. Je hebt niets aan slappe hap op haar post. Een hard persoon is noodzakelijk.
Dat vertel ik je wel. Zij geloven in Allah. Zoals veel mensen in ons land ook in God geloven. Geloof is niet verboden. Extremisten vind je overal en altijd. Ook al verbied je geloof, extremisten blijven.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:27 schreef Gebleekte het volgende:
[afbeelding]
Je gaat me toch niet vertellen dat je die lui niet wilt zien vertrekken?![]()
Bron?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:26 schreef NITROHOSS het volgende:
[..]
Zij is verantwoordelijk voor de meeste immigranten... !!!! in haar periode zijn de meeste vluchtelingen toegelaten in ons land...
Ze voert haar beleid helemaal niet goed uit, ze is al talloze keren teruggefloten vanwege fouten en/of vanwege beloftes die ze niet kon waarmaken. Veel geschreeuw, weinig wol.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:24 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ze voert haar beleid goed uit, dat is in de politiek al heel wat. Beleid overigens wat door de PvdA is opgesteld en ingesteld. Blijkbaar was het alleen de bedoeling om met dat beleid goeie sier te maken bij de kiezer maar natuurlijk niet om het echt uit te voeren.
Nee, ik zeg alleen dat we beter af zijn zonder ze. Dan kijken deze lui nog raar op als ze een baan als resceptioniste worden geweigerd. Waarop ze bij de komende 1000 solicitaties ook niet worden aangenomen, omdat ze die STINKBURKA omhouden. En afdoen HO MAAR. Waarop ze vervolgens lekker van hun uitkering kunnen genieten omdat ze toch nergens worden aangenomen.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat vertel ik je wel. Zij geloven in Allah. Zoals veel mensen in ons land ook in God geloven. Geloof is niet verboden. Extremisten vind je overal en altijd. Ook al verbied je geloof, extremisten blijven.
Ik rijd ook harden dan 120 km/h op de snelweg en dat mag ook niet. Moet nu ook het land uit?
En dit kan je allemaal zien op één foto? Ik loop ook weleens in mijn voetbalsupporter-outfit bij mijn favoriete club. Ben ik nu meteen hooligan?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:34 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat we beter af zijn zonder ze. Dan kijken deze lui nog raar op als ze een baan als resceptioniste worden geweigerd. Waarop ze bij de komende 1000 solicitaties ook niet worden aangenomen, omdat ze die STINKBURKA omhouden. En afdoen HO MAAR. Waarop ze vervolgens lekker van hun uitkering kunnen genieten omdat ze toch nergens worden aangenomen.
120 km/h heeft trouwens niets met normen en waarden te maken dat is gewoon een regel. Extremisten walgen op de nederlandse normen en waarden. Die moeten dus als een speer het land uitgezet worden als ze toch alleen maar kritiek op onze manier van leven hebben.
Alleen als je ze gaat versturen naar het land van herkomst.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:44 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog kinderpostzegrels van vorig jar. Zijn die nog hun geld waard ?
Doe niet zo naiefquote:Op woensdag 7 december 2005 00:36 schreef Oldbie het volgende:
[..]
En dit kan je allemaal zien op één foto? Ik loop ook weleens in mijn voetbalsupporter-outfit bij mijn favoriete club. Ben ik nu meteen hooligan?
Misschien kunnen ze ook gelijk hetzelfde doen met sportschoenen?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Doe niet zo naief. Je kunt inderdaad van zo'n foto al veel opmaken over die dames. Ik ben voor een speciaal politieteam genaamd "Af met die hoofddoek!" Die marcheren door de straten van Holland en bij het zien van een hoofddoek wordt deze per direct afgetrokken en verbrand!
Ik haat jouw avatar echt zo ontzettendquote:Op woensdag 7 december 2005 00:51 schreef tong80 het volgende:
Swiebertje blijft mijn held.Ondanks Bromsnor.
Je doet me hier heel veel verdriet mee, besef je dat wel ?quote:Op woensdag 7 december 2005 00:52 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ik haat jouw avatar echt zo ontzettend![]()
Ik hoop het van ganser harte, maar zie nog geen tranen verschijnen op die gore ava van je.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je doet me hier heel veel verdriet mee, besef je dat wel ?
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:55 schreef Netflier het volgende:
[..]
Wat je ook post, ik kan het niet serieus nemen zolang je die smilie ook neerzet.
Jij kwam zeker te laat toen ze intelligentie stonden uit te delen?..quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:15 schreef 12knarf het volgende:
[..]
Respect voor Rita.
jij bent zeker zo'n links kutkraker die de hele dag door spandoeken maakt om aan dat kutkraakpand van je te hangen..omdat je te lui bent om te werken.
precies, en zoals je hier kan lezen heeft ze nog fans ook..... triest.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ze voert haar beleid helemaal niet goed uit, ze is al talloze keren teruggefloten vanwege fouten en/of vanwege beloftes die ze niet kon waarmaken. Veel geschreeuw, weinig wol.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |