Ik heb het niet alleen over seks, maar over alles, een relatie bestaat uit meer dan seks, met je partner zijn dingen anders als met je vrienden...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als het dan zo speciaal en intens is met je partner snap ik niet dat je uberhaupt de behoefte hebt met anderen een slap aftreksel van die intimiteit te ervaren. Maar gaat deze discussie nog steeds over hoerenlopen?
mwa.. dat is ook weer gelijk uitgaan van iets wat niet altijd op hoeft te gaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
seks met een hoer waarbij de man zijn kwakkie kwijt moet en de vrouw haar ogen sluit, aan iets anders denkt en het geld incasseert?
Jawel hoor, ik duik liever de kroeg in met wat vrienden dan mijn vriendin.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:15 schreef erodome het volgende:
Tja, je doet zoveel met anderen klopt, maar met niemand voelt het hetzelfde als met je partner...
Ik ken ook maar 1 soort liefde: Liefde waarin je een standaard zet waardoor onze relatie zo speciaal is.quote:Ja hoor was wel bij me opgekomen, heb ik ook neergezet...
En nee het is geen opoffering, het is zoveel om elkaar geven dat je elkaar vrij kan laten zonder dat het een opoffering is, ik ken maar 1 soort liefde en dat is een soort van onvoorwaardelijke liefde, als mijn verbinding een binding wordt haal ik hem los en verbind opnieuw...
Ik wil geen verbinding waarin ik een ander beknot, vasthou, controleer en dat soort zaken, ik wil een binding en dat is alles, een liefdesband tussen ons beiden die staat als een huis, maar geen verplichting is.
Diffrent strokes for diffrent folks...quote:Zoals ik al zei, je moet er wel tegen kunnen en monogamie is gewoon een andere keuze, niet beter, niet minder dan een open relatie...
quote:En een erezaak zelfs, poeh poeh, voor mij is seks gewoon erg lekker, leuk, fijn en een geweldige uitwisseling van energie die banden versterkt.
Weinig vertrouwen dus? We schijnen allebei om verschillende redenen te wantrouwen; het ene empirisch en het ander irrationeel.quote:Ik ben igg niet zo dom om te denken dat als iemand zegt een heel schoon verleden te hebben dat ik er dan vanuit ga dat dat ook zo is en dat dat in de toekomst ook zo blijft, verleden is geen enkele garantie voor de toekomst in deze en daar hebben we vele bewijzen van brave huisvaders en huismoeders van die vanalles uitvreten wat hun partner afschuwelijk kwetst.
quote:Het komt op mij dus juist over alsof jij alleen een relatie hebt om de seks, want dat gaat niet met je vrienden
En als hij als dezelfde persoon nu niet zou willen dat je met anderen seks had?quote:Wij gaan 100% voor elkaar, er is niemand op deze wereld waar ik liever bij ben dan bij hem, hij is mijn beste vriend, mijn maatje, mijn levenspartner, mijn alles...
Met hem wil ik oud worden, bij hem voel ik me geheel veilig, geborgen, er is niemand anders die ik altijd om me heen kan en wil velen, alleen hem...
Ben ik even bij hem weg geweest en het moment van samenkomst komt dichterbij dan wordt ik lichtelijk nerveus, vlinders fladderen in mijn buik en dat is te zien, mijn moeder lacht er altijd om en zegt, jullie zijn nog net een stel verliefde pubers, opspringen als je de ander ziet, een grijns van oor tot oor en liefde in jullie ogen...
Niet onprettig is niet hetzelfde als daadwerkelijk opgewonden zijn. Je mist bovendien het hele verleidingsspel zo. Het blijft een zakelijke transactiequote:Op woensdag 7 december 2005 21:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
mwa.. dat is ook weer gelijk uitgaan van iets wat niet altijd op hoeft te gaan.
Ik zei al, die vrienden van mij die naar de hoeren zijn geweest zijn GEEN
lelijke jongens.
DIe hoeren vinden een mooi utziende jongen (die zich ook nog es goed verzorgd,
zeker als ie een bezoekje brengt denk ik) toch niet onprettig???????
Kijk, van dit soort uitspraken word ik nu geilquote:Op woensdag 7 december 2005 21:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als het dan zo speciaal en intens is met je partner snap ik niet dat je uberhaupt de behoefte hebt met anderen een slap aftreksel van die intimiteit te ervaren. Maar gaat deze discussie nog steeds over hoerenlopen?
Waarom zou je in een lelijke eend rijden als er een mercedes op de oprit staat?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over seks, maar over alles, een relatie bestaat uit meer dan seks, met je partner zijn dingen anders als met je vrienden...
En dat seks met je partner het beste is betekend niet dat het met anderen niet lekker is...
Ik ben gek op een lekkere lamsbout, dat vind ik het beste stukje vlees op aarde mits het goed bereid is, maar dat betekend niet dat ik een lekkere steak ineens niet meer lust, snappie?
Dat is dus weer iets wat ik niet begrijp, die moderne relatie's waar je maar apart van elkaar dingen moet doen en het als niet zo heel leuk wordt ervaren om samen dingen te doen.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:32 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik duik liever de kroeg in met wat vrienden dan mijn vriendin.![]()
Die liefde hanteer ik niet alleen in mijn relatie, maar ook in vriendschappen, liefde voor familie en alles, het is een soort van onvoorwaardelijk, of het is er niet.quote:Ik ken ook maar 1 soort liefde: Liefde waarin je een standaard zet waardoor onze relatie zo speciaal is.
Exact, het een maakt het ander niet slecht, of beter...quote:Diffrent strokes for diffrent folks...
Ja, want ik wordt ook niet van ieder gewillig slachtoffer geil....quote:Ik word niet geil van elk gewillig slachtoffer wat zich aanbiedt iig, kan je dat begrijpen?
Nee gewoon realistisch....quote:Weinig vertrouwen dus? We schijnen allebei om verschillende redenen te wantrouwen; het ene empirisch en het ander irrationeel.![]()
Tja, mooie woorden maken het niet anders voor je, je kan het samenvoegend vinden als je dat wil, maar feit blijft dat jij hier zegt dat het enige verschil tussen je relatie met een vrouw en je relatie met je vrienden de seks is, dat vind ik dan weer vreemd op mijn beurt.quote:Ligt eraan of je het als een beperkende of een cumulatieve factor beschouwt.
Je hebt het nu al over 2 verschillende stukken vlees, dus je hebt 2 partners???quote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom zou je in een lelijke eend rijden als er een mercedes op de oprit staat?
Ik houd niet zo van lamsbout, wel van biefstuk of varkenshaas. Als ik dat iedere dag zou kunnen eten, hoef ik geen slavink meer
Dat is dan 50 euro!quote:Op woensdag 7 december 2005 21:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kijk, van dit soort uitspraken word ik nu geil![]()
Najah, jij hebt seks met anderen, ik duik de kroeg in met mijn vrienden; kan zij ook iets leuks gaan doen.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:43 schreef erodome het volgende:
Dat is dus weer iets wat ik niet begrijp, die moderne relatie's waar je maar apart van elkaar dingen moet doen en het als niet zo heel leuk wordt ervaren om samen dingen te doen.
Wij gaan dus samen uit, met vrienden erbij evt.
Het is niet dat hij(of ik) niet mag alleen, maar we vinden het gewoon beide leuker samen, de keren dat we apart ergens heen gaan is het vaak snel over met de pret, is half zo leuk niet als samen zijn.
Ik stel echte liefde echter boven mijn vriendschap, gelijk met familie.quote:Die liefde hanteer ik niet alleen in mijn relatie, maar ook in vriendschappen, liefde voor familie en alles, het is een soort van onvoorwaardelijk, of het is er niet.
Dit is hoe ik het zie.
Neuh, maar een stevig debat leidt vaak tot begrip.quote:Exact, het een maakt het ander niet slecht, of beter...
Ook niet als ze er goed uitziet hoor.quote:Ja, want ik wordt ook niet van ieder gewillig slachtoffer geil....
Je probeert gewoon door 'what if' argumenten de zaken gelijk te trekkenquote:Nee gewoon realistisch....
quote:Tja, mooie woorden maken het niet anders voor je, je kan het samenvoegend vinden als je dat wil, maar feit blijft dat jij hier zegt dat het enige verschil tussen je relatie met een vrouw en je relatie met je vrienden de seks is, dat vind ik dan weer vreemd op mijn beurt.
Exactlyquote:Als mijn man zou willen dat we ermee stoppen dan doen we dat, ik ben lang monogaan geweest en voor hem zou ik die keuze absoluut maken, zonder blikken of blozen, zou het wel jammer vinden hoor, zou het ook wel missen, maar daar kan ik zonder, zonder hem wil ik echt niet.
Dan was je je man misschien wel misgelopen.quote:Zou ik nu vanuit een alleenstaande situatie kijken, dan ga ik geen vaste relatie aan met iemand die monogaam wil zijn, dan zoek ik iemand die mijn visie hierin deelt.
Neuh, momenteel geen serieuze kandidatenquote:Op woensdag 7 december 2005 21:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt het nu al over 2 verschillende stukken vlees, dus je hebt 2 partners???
Ik vind het de kunst en de kracht van een relatie nieuw te blijven voor elkaar, elkaar te blijven verrassen en dus vooral gek te (blijven) doen met je eigen partner.quote:Ik heb het over alleen maar biefstuk eten en varkenshaas niet meer lekker vinden ineens...
Waarom zou je alleen in een dikke audi rijden als je ook af en toe lekker gek kan doen in een porsche?
Dat is meer een vergelijking.
Ik heb al jaren seks gehad met anderen en zoek nu juist die exclusiviteit. Ik heb wel behoefte aan variatie, maar zie niet in waarom seks met je partner niet iedere keer anders kan zijn.quote:Kortom, seks met anderen is heel erg lekker, maar niet zo goed als de seks met je partner, dat is anders, maar anders is niet gelijk slechter of beter....
Jij doet geile uitspraken, ik doe geile uitspraken... zo werkt 't Xen.quote:
Dat zeg ik niet, maar ze doen het uiteindelijk wel allemaal voor het geld. Het is geen vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 7 december 2005 21:55 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik snap niet dat een hoer dan ook niet gewoon kan genieten, al is het maar ff.
Waarom niet?
Waarom is elke hoer een 'tegen haar wil prostituee' vrouwen weten toch ook wat lust is?
Het aanbod van mooie jongens zal gering zijn. Ze zal vaak haar beentjes moeten spreiden voor mannen die niet fysiek aantrekkelijk zijn. Haar doel is geld verdienen door het verkopen van haar product, haar lichaam. Gevoelens voor klanten maken het werk te moeilijk dus worden uitgeschakeld.quote:Waarom zou een hoer het niet leuk kunnen hebben (al is het een kwartier) met een mooie jonegn
waar ze wel iets voor voelt.
Volgens mij vinden hoeren het gewoon spannend.
Eerlijk gezegd, afgezien van de seks met anderen zijn we wel een beetje burgelijk te noemen ja, huisje, boompje, beestje gedoequote:Op woensdag 7 december 2005 21:58 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Najah, jij hebt seks met anderen, ik duik de kroeg in met mijn vrienden; kan zij ook iets leuks gaan doen.
Dus jullie zijn eigenlijk erg truttig?
Ik zie verschillende soorten van liefde, stel de een niet zozeer boven de ander, kan uiteindelijk ook niet zonder vrienden(nu zijn er maar bar weinig mensen die ik echt tot vrienden reken trouwens, veel kennisen, weinig echte vrienden).quote:Ik stel echte liefde echter boven mijn vriendschap, gelijk met familie.
Dat is waar....quote:Neuh, maar een stevig debat leidt vaak tot begrip.![]()
Wie zegt dat iemand die seks heeft buiten de relatie met goedvinden van de eigen partner gelijk ook heel easy is?quote:Ook niet als ze er goed uitziet hoor.Ik word eerder geil van een middelmatige vrouw waar ik moeite voor moet doen dan een ontzettend mooie die direct op heer rug gaat liggen.
![]()
Jij ziet het als what if, ik zie het als realistisch zijn, de meeste die stiekum buiten de deur eten zijn nogsteeds zogenaamde brave figuren....quote:Je probeert gewoon door 'what if' argumenten de zaken gelijk te trekkenIk trap er niet in.
![]()
Dat is dan mooi...quote:Nee hoor, ik deel namelijk ook niet alles met m'n vrienden, met m'n vriendin wel.
Tja, misschien wel, maar je maakt keuze's, zo kan ik ook zeggen dat je met jouw criteria ook misschien wel de perfecte partner voor jou misloopt...quote:Exactly![]()
[..]
Dan was je je man misschien wel misgelopen.![]()
Als jij die behoefte niet hebt dan moet je het niet doen, zo simpel is het in het leven...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Neuh, momenteel geen serieuze kandidaten
[..]
Ik vind het de kunst en de kracht van een relatie nieuw te blijven voor elkaar, elkaar te blijven verrassen en dus vooral gek te (blijven) doen met je eigen partner.
[..]
Ik heb al jaren seks gehad met anderen en zoek nu juist die exclusiviteit. Ik heb wel behoefte aan variatie, maar zie niet in waarom seks met je partner niet iedere keer anders kan zijn.
Ik respecteer overigens hoe jij in relaties staat. Jij en je partner doen dit in volledige openheid en voelen je er beiden goed bij, dus waarom niet. Ikzelf voel alleen die behoefte niet.
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:07 schreef erodome het volgende:
Eerlijk gezegd, afgezien van de seks met anderen zijn we wel een beetje burgelijk te noemen ja, huisje, boompje, beestje gedoe
Vreemd... ik 'plan' seks liever niet.quote:Wie zegt dat iemand die seks heeft buiten de relatie met goedvinden van de eigen partner gelijk ook heel easy is?
Ik kan heel easy zijn soms, dan ga ik ergens heen met de intentie dat seks met anderen tot een mogelijkheid behoort, als het klikt dan gaan we ervoor zonder al teveel omhalen, wel lekker de sexuele energie op laten laaien van te voren, de paringsdans van te voren doet een hoop
Maar lang niet iedereen die een open relatie heeft is zo, er zijn er ook zat die het net zo aanpakken als jij je scharreltjes aanpakt, soms doe ik het ook zo.
Ik ben bv weer zo goed als onmogelijk te versieren voor meer als ik niet van plan ben seks te hebben met anderen op dat moment, kan het nog zo leuk en lekker zijn wat er voor me komt, maar plat ga ik dan niet.
Tuurlijk, maar zonder gegevens die je oordeel kunnen bevestigen, moet je die sprong gewoon wagen.quote:Jij ziet het als what if, ik zie het als realistisch zijn, de meeste die stiekum buiten de deur eten zijn nogsteeds zogenaamde brave figuren....
Neuh, mijn criteria zijn er juist enkel op gericht om de perfecte partner te vinden.quote:Tja, misschien wel, maar je maakt keuze's, zo kan ik ook zeggen dat je met jouw criteria ook misschien wel de perfecte partner voor jou misloopt...
Dus de seks met je partner is het beste, het meest intiem en nooit saai? Dan snap ik helemaal niet meer waarom dat niet voldoende is.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:15 schreef erodome het volgende:
Ik ben geen open relatie aangegaan omdat mijn relatie saai was, mijn seksleven saai was, in tegendeel juist, denk dat dat zelfs een hele verkeerde insteek is om een open relatie aan te gaan.
Ik heb wel mensen gezien die gingen "swingen" om de boel nieuw leven in te blazen, heb er alleen geen gezien bij wie dat goed ging...(misschien zijn ze er wel hoor bij wie dat goed gaat, maar veel komt dat niet voor igg).
En geldt dus voor 90 % van de Nederlanders.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
1) dit is vaak pas het geval bij langdurige relaties. Meestal zijn er ook kinderen in het spel waarvoor de vrouw de opvoeding grotendeels op zich neemt en bovendien het huishouden regelt.
2) de vrouw werkt in dit geval nog steeds zelf voor haar en zijn extraatjes
Je vergeet de cordon bleuquote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom zou je in een lelijke eend rijden als er een mercedes op de oprit staat?
Ik houd niet zo van lamsbout, wel van biefstuk of varkenshaas. Als ik dat iedere dag zou kunnen eten, hoef ik geen slavink meer
Het is natuurlijk geen overeenkomst om niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jij doet geile uitspraken, ik doe geile uitspraken... zo werkt 't Xen.![]()
Inclusief kinderen had ik het over.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En geldt dus voor 90 % van de Nederlanders.
Dat is nog steeds de overgrote meerderheid hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Inclusief kinderen had ik het over.
Ja en in dat geval heeft de vrouw binnenshuis zo veel onbetaalde en belangrijke taken dat het lastig wordt full-time te werken. Ik vind het niet meer dan logisch dat de man dan dus het meeste betaalt. Het is niet alsof ze dan iedere dag gaat shoppen met zijn creditcard om allemaal overbodige dingen voor zichzelf te kopen.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is nog steeds de overgrote meerderheid hoor.
Toch is het zo dat met al die zogenaamde dubbele taken voor de vrouw ze nog altijd minder uren maakt dan de man (dit is dus inclusief al die uurtje thuis schoonmaken e.d.). Dat geeft toch te denken. Misschien is het wel makkelijk?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja en in dat geval heeft de vrouw binnenshuis zo veel onbetaalde en belangrijke taken dat het lastig wordt full-time te werken. Ik vind het niet meer dan logisch dat de man dan dus het meeste betaalt. Het is niet alsof ze dan iedere dag gaat shoppen met zijn creditcard om allemaal overbodige dingen voor zichzelf te kopen.
20 uur per week werken, de kinderen vermaken, ruzies oplossen, dingen ondernemen, zieke kinderen verzorgen en het huishouden draaien? Dat is echt wel meer dan 40 uur hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 01:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Toch is het zo dat met al die zogenaamde dubbele taken voor de vrouw ze nog altijd minder uren maakt dan de man (dit is dus inclusief al die uurtje thuis schoonmaken e.d.). Dat geeft toch te denken. Misschien is het wel makkelijk?
De gemiddelde man werkt 36 uur plus standaard een uur of wat overwerk + ook nog eens een uur of tien in de huishouding (zaterdagboodschappen bv; al het zware kluswerk etc). Dat is wel een hoop meer dan 40 uur hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
20 uur per week werken, de kinderen vermaken, ruzies oplossen, dingen ondernemen, zieke kinderen verzorgen en het huishouden draaien? Dat is echt wel meer dan 40 uur hoor
He? Ik volg het gesprek niet meer, waar gaat het vanaf nu over?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja en in dat geval heeft de vrouw binnenshuis zo veel onbetaalde en belangrijke taken dat het lastig wordt full-time te werken. Ik vind het niet meer dan logisch dat de man dan dus het meeste betaalt. Het is niet alsof ze dan iedere dag gaat shoppen met zijn creditcard om allemaal overbodige dingen voor zichzelf te kopen.
Dat staat je netjes dan in je eigen topic nota bene. Stel je vragen indien nodig nogmaals wanneer je bent bijgelezen.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
He? Ik volg het gesprek niet meer, waar gaat het vanaf nu over?
Maar ik neem dan ook nooit echt de tijd de hele thread van begin tot eind nauwgezet te volgen
Je schrijfwijze doet gewoon pijn aan m'n ogen.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
- knip -
Tja, ik weet ook niet wat ik eraan kan doen om dat te verbeteren..quote:Op donderdag 8 december 2005 02:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je schrijfwijze doet gewoon pijn aan m'n ogen.![]()
Ga arresten van de Hoge Raad lezen, daar ga je gestructureerd van schrijven.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet wat ik eraan kan doen om dat te verbeteren..
suggesties?? Volgens mij lezen mensen mijn posts nieteens meer![]()
Gatver. moet dat nou?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ga arresten van de Hoge Raad lezen, daar ga je gestructureerd van schrijven.
1. maak je alinea's afquote:Op donderdag 8 december 2005 02:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Deze heb ik toevallig wel gelezen.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Oh ja... 3 woorden maken geen zin.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
1. maak je alinea's af
2. begin een zin nooit met 'maar'
3. werk toe naar een conclusie
4. probeer bijwoorden te vermijden, behalve als ze iets benadrukken
5. Kijk de kunst af bij mensen die wel begrijpelijk kunnen schrijven
Op dat zijspoor belandde ik omdat er gesuggereerd werd dat mannen hoe dan ook voor seks betalen aangezien vrouwen niet of weinig werken.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik heb het gelezen en notabene jij begint in ene over kids en huishoudelijke taken+bijverdienen.
Dat volg ik dus niet.
Nee, ik had het niet over mijn eigen situatiequote:Verdien jij bij in een huishouden met kids?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:20 schreef heiden6 het volgende:
En stel je voor dat hij twintig jaar daarvoor, als achtjarige, tennis heeft gespeeld. Dat zou ook direct exit betekenen.
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mannen zijn de slaaf van hun pik, even generaliserend gezegd.
Vind niet dat je daar iets over te zeggen hebt,wanneer het voor jouw tijd was.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:16 schreef a-child-in-chains het volgende:
Meisjes/vrouwen:
Stel je krijgt een vriend/nieuwe relatie of hebt al een tijdlang een vriend/relatie
En je vriend vertelt je (eerlijk) dattie een keer (vóórdat jullie relatie begon) een
keer naar de hoeren is geweest.
Is dat dan een reden (genoeg) voor jou om de relatie te beëindigen?
Hoor dat danquote:Op woensdag 7 december 2005 15:29 schreef Xennia het volgende:
Absolute afknapper. Ik vind het triest en goedkoop.
Omgekeerd niet dan? Vrouwen vallen op geld. Uiterlijk is maar bijzaak. Natuurlijk zien ze liever een mooie man, maar als je geld hebt dan vallen vrouwen voor je als een blok. Ja, noem me maar wat je wil, maar het is gewoon de waarheid. Status, geld en treat-'em-bad zijn voor vrouwen als nectar voor vliegen. Een lelijke vrouw zijn is vele malen erger dan een lelijke man zijn. Mannen kijken met hun ogen, vrouwen met hun hersenen.quote:Het aanbod van mooie jongens zal gering zijn. Ze zal vaak haar beentjes moeten spreiden voor mannen die niet fysiek aantrekkelijk zijn. Haar doel is geld verdienen door het verkopen van haar product, haar lichaam.
Sorry, moest er ff uit.quote:
Sjezus wat een generalisaties weer.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:41 schreef StefanP het volgende:
Hoor dat danDat je als vrouw de eerste de beste kerel kunt aanspreken en zeggen "neuken?" betekent niet dat het andersom ook zo werkt. Nee, want daar zijn vrouwen vanzelfsprekend niet van gediend, er moet romantiek e.d. blablabla bij komen, anders is het het "triest en goedkoop". Dus wat doe je met een volle zak en vrouwen die allemaal moeilijk lopen te doen?
Ach ja, als je de definitie van slet erbij pakt kan dat niet anders, maar er is toch niets mis mee?quote:Op donderdag 8 december 2005 08:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sjezus wat een generalisaties weer.
En doe je niet moeilijk, dan word je (net zo hard door mannen als door vrouwen) gezien als een slet of een hoer en ben je geen volwaardig relatiemateriaal meer. Want een meisje dat met veel mannen neukt en het ervan neemt, moet wel erg onzeker/dom/onbetrouwbaar/uitgelubberd/... zijn. Dubbele standaard.![]()
![]()
Ik erger me eraan de dezelfde kerels die 'gebruik maken' van een meid die niet moeilijk doet over seks, nogal eens zeggen dat ze 'zo'n meisje' niet hoeven voor een serieuze relatie. Want ze is immers een slet. Ze willen een slet om mee te neuken en een maagd om mee te trouwen. Tsja.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:27 schreef heiden6 het volgende:
Ach ja, als je de definitie van slet erbij pakt kan dat niet anders, maar er is toch niets mis mee?
Andere functie, andere standaard. Zo gek vind ik het niet, al is het niet mijn visie. Ik zou liever met een sletje trouwen.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik erger me eraan de dezelfde kerels die 'gebruik maken' van een meid die niet moeilijk doet over seks, nogal eens zeggen dat ze 'zo'n meisje' niet hoeven voor een serieuze relatie. Want ze is immers een slet. Ze willen een slet om mee te neuken en een maagd om mee te trouwen. Tsja.Ik vind dat gewoon een rare dubbele standaard.
Sinds wanneer heb jij iets tegen generalisaties?quote:Op donderdag 8 december 2005 08:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sjezus wat een generalisaties weer.
Heb er geen gevoel bij.. (was immers voor mijn tijd dan)quote:Op donderdag 8 december 2005 03:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
Een kennis van mij is zonder pardoes gedumpt door zijn vriendin.
Nadat hij haar heeft verteld dat hij in het verleden een prostituee heeft bezocht
(ver vóór hun relatie)
Ditzelfde verhaaltje heb ik wel meer gehoord van nog weer anderen.
Kennelijk ligt zoiets heel gevoelig bij vrouwen dacht ik.
En heb ik er een topic over geopend om wat meningen van meisjes en vrouwen aan te horen alhier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |