Principe kwestie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:19 schreef superwella het volgende:
@ salvador hoezo hoef je haar dan niet meer het zou dan toch voor jullie relatie zijn wat maakt het dan uit
Omdat dit een van die puntjes is die iemand minder leuk maakt. Stel jezelf eens voor: je vriendin vertelt je dat ze vroeger bij de Bund Deutscher Mädel zat, wat zou je daar van denken?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:18 schreef T1andonly het volgende:
Waarom zou je daarom een relatie moeten afkappen, als je iemand leuk vind...
Ze heeft het niet geweten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Omdat dit een van die puntjes is die iemand minder leuk maakt. Stel jezelf eens voor: je vriendin vertelt je dat ze vroeger bij de Bund Deutscher Mädel zat, wat zou je daar van denken?![]()
Ik denk dat ze keihard gaat lachen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:24 schreef Messenga het volgende:
OMG!
hoezo dit topic? wil je de reactie van je vriendin weten?
Tuurlijk niet. Als hij dat maar niet doet terwijl hij een relatie met mij heeft, vind ik het best.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:16 schreef a-child-in-chains het volgende:
Meisjes/vrouwen:
Stel je krijgt een vriend/nieuwe relatie of hebt al een tijdlang een vriend/relatie
En je vriend vertelt je (eerlijk) dattie een keer (vóórdat jullie relatie begon) een
keer naar de hoeren is geweest.
Is dat dan een reden (genoeg) voor jou om de relatie te beëindigen?
Zo moet dat!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:27 schreef superwella het volgende:
boehoehoe hoe moet je quoten:( snap er geen zak van
Waarom maakt het iemand minder leuk? Zou het minder erg zijn als hij/zij veel one night stands had om aan seks te komen, zodat hij/zij iig niet ervoor heeft hoeven betalen? Zit het verschil hem in het feit dat er bij de hoeren voor betaald is?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Omdat dit een van die puntjes is die iemand minder leuk maakt. Stel jezelf eens voor: je vriendin vertelt je dat ze vroeger bij de Bund Deutscher Mädel zat, wat zou je daar van denken?![]()
Spreken is zilver, zwijgen is goud.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:25 schreef Salsagirl het volgende:
Kijk leuk is anders..
Maar zijn eerlijkheid is wel een plusje
En zoals al werd gezegt ,het was vóór onze relatie
Naar de hoeren gaan is losergedrag, dat vinden vrouwen iha niet leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom maakt het iemand minder leuk? Zou het minder erg zijn als hij/zij veel one night stands had om aan seks te komen, zodat hij/zij iig niet ervoor heeft hoeven betalen? Zit het verschil hem in het feit dat er bij de hoeren voor betaald is?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:27 schreef superwella het volgende:
boehoehoe hoe moet je quoten:( snap er geen zak van
EN HOE?!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:25 schreef WAT het volgende:
[..]
Ik denk dat ze keihard gaat lachen.
"JIJ? GEEN MAAGD?"
Je bent een ergere loser wanneer je een keer betaald om te kunnen neuken, maar als je bij het stappen behooriljk wat geld investeert in het dronken voeren van een one night stand ben je eenstoere vent?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Naar de hoeren gaan is losergedrag, dat vinden vrouwen iha niet leuk.
zegt meer over dat wijf dat eerst dronken gevoerd wil worden voordat ze haar benen spreidquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent een ergere loser wanneer je een keer betaald om te kunnen neuken, maar als je bij het stappen behooriljk wat geld investeert in het dronken voeren van een one night stand ben je eenstoere vent?
Logisch....
Het is dan ook vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent een ergere loser wanneer je een keer betaald om te kunnen neuken, maar als je bij het stappen behooriljk wat geld investeert in het dronken voeren van een one night stand ben je eenstoere vent?
Logisch....
Zou ook mijn redenatie zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:25 schreef Salsagirl het volgende:
Kijk leuk is anders..
Maar zijn eerlijkheid is wel een plusje
En zoals al werd gezegt ,het was vóór onze relatie
Ook niet echt verantwoordelijk ...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:34 schreef BennyNL het volgende:
[..]
zegt meer over dat wijf dat eerst dronken gevoerd wil worden voordat ze haar benen spreid
domme slet
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:17 schreef Salvad0R het volgende:
Verzin je eigen mening,
Als mijn vriendin naar de hoeren is geweest mag ze dr wel gaan solliciteren, want dan hoef ik dr niet meer hoor .
Dat begrijp ik ook niet helemaal. Vandaar dat ik dit topic heb geopend. Ik wou dusquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:18 schreef T1andonly het volgende:
Waarom zou je daarom een relatie moeten afkappen, als je iemand leuk vind...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:20 schreef heiden6 het volgende:
En stel je voor dat hij twintig jaar daarvoor, als achtjarige, tennis heeft gespeeld. Dat zou ook direct exit betekenen.
Ik vind het geen losergedrag eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
Naar de hoeren gaan is losergedrag, dat vinden vrouwen iha niet leuk.
En sommigen hebben daar iets tegen, maar gaan wel spontaan de hoer uithangen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bijna alle vriendjes die ik heb gehad waren een keer naar de hoeren geweest (wat zegt dat over mij?). Boeiuh! Ik vind dat okay.
Wat een ongelooflijke bullshit. Geen van de mannen die ik ken van wie ik weet dat hij naar de hoeren is geweest, was lelijk. Integendeel zelfs. En ik geloof ook niet dat ze een voorkeur hadden voor 'uitgewoonde kutten'.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:19 schreef -beyond- het volgende:
Als iemand naar de hoeren moet betekent dat
A) Dat hij zo lelijk is als de nacht dat geen enkele vrouw hem wil....
B) Hij de voorkeur geeft aan een uitgewoonde K**
Voor mij reden genoeg om toch aan hem te twijfelen....
Kijk Lupa, dit bedoel ik. Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik als man een andere man die zegt naar de hoeren te gaan ook niet meer serieus neem.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:19 schreef -beyond- het volgende:
Huh?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:18 schreef heiden6 het volgende:
En sommigen hebben daar iets tegen, maar gaan wel spontaan de hoer uithangen.
Dan moet je misschien eens verder kijken dan je neus lang is. Dat soort beweringen raken kant noch wal.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
Kijk Lupa, dit bedoel ik. Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik als man een andere man die zegt naar de hoeren te gaan ook niet meer serieus neem.
Wat een onzin. Ik vind naar de hoeren gaan triest gedrag, en mannen die dat doen dan ook triest (overigens, om misverstanden te voorkomen: ik wil niets verbieden hoor, van mij mogen ze, maar mijn oordeel zal ik niet aanpassen). In jouw redenering mag je nergens een normatief oordeel over geven, want als je dat doet kijk je niet verder dan je neus lang is (waarmee jouw denken dus nihilisme is).quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan moet je misschien eens verder kijken dan je neus lang is. Dat soort beweringen raken kant noch wal.
Wat ik zei, was dat hetgeen -beyond- beweerde bullshit is. Mannen die naar de hoeren gaan zijn niet per definitie lelijk, noch hebben zij een voorkeur voor 'uitgewoonde kutten'. Dat is onzin. Wat jij van naar de hoeren gaan an sich vindt, dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Bedenk daarbij wel dat zeker meer dan de helft van de mannen in zijn leven wel een keer betaalde seks heeft. Nogal wat trieste figuren op deze wereld dus. Hoer zijn is niet voor niets het oudste beroep ter wereld.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wat een onzin. Ik vind naar de hoeren gaan triest gedrag, en mannen die dat doen dan ook triest (overigens, om misverstanden te voorkomen: ik wil niets verbieden hoor, van mij mogen ze, maar mijn oordeel zal ik niet aanpassen). In jouw redenering mag je nergens een normatief oordeel over geven, want als je dat doet kijk je niet verder dan je neus lang is (waarmee jouw denken dus nihilisme is).
Zelfs als iemand een moord heeft gepleegd, betekent dat niet per definitie dat ik een relatie uitsluit (dit zeg ik overigens vanuit het perspectief van iemand die al jaren met terdoodveroordeelden schrijft).quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:48 schreef Sylvana het volgende:
Maakt mij niet uit hoor, als hij het deed voordat hij wat met mij kreeg, wat heb ik er dan over te zeggen? Maakt mij niet uit wat hij in zijn verleden voor mij heeft gedaan, tenzij een moord gepleegd heeft ofzo natuurlijk, maar das heel wat anders dan een keertje naar de hoeren gaan
Het is op Fok gebruikelijk om meningen te spuien over dingen waar je helemaal niets van weet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:59 schreef euh.. het volgende:
Tering zeg, wat een hoop betweters die denken alles over 'hoeren' te weten zonder er zelf ooit een te hebben gesproken.
Maar dan kijk je dus ook niet verder dan je neus lang is, want dan zou je helemaal geen oordeel hebben. Verder ben ik van mening dat er verschrikkelijk veel trieste figuren rondlopen op deze wereld, dus met die 50% heb ik geen enkele moeitequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat ik zei, was dat hetgeen -beyond- beweerde bullshit is. Mannen die naar de hoeren gaan zijn niet per definitie lelijk, noch hebben zij een voorkeur voor 'uitgewoonde kutten'. Dat is onzin. Wat jij van naar de hoeren gaan an sich vindt, dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Bedenk daarbij wel dat zeker meer dan de helft van de mannen in zijn leven wel een keer betaalde seks heeft. Nogal wat trieste figuren op deze wereld dus. Hoer zijn is niet voor niets het oudste beroep ter wereld.
Ik geef trouwens wel degelijk een normatief oordeel, te weten: "Er is niets mis met naar de hoeren gaan".
Dat verbaasd mij dus ook. De 4 mensen die ik ken die voor hun eerte keer bij de hoeren zijn geweest, zijn GEEN van allen lelijk!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke bullshit. Geen van de mannen die ik ken van wie ik weet dat hij naar de hoeren is geweest, was lelijk. Integendeel zelfs. En ik geloof ook niet dat ze een voorkeur hadden voor 'uitgewoonde kutten'.
Dat is inderdaad vrij positief ingeschat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar dan kijk je dus ook niet verder dan je neus lang is, want dan zou je helemaal geen oordeel hebben. Verder ben ik van mening dat er verschrikkelijk veel trieste figuren rondlopen op deze wereld, dus met die 50% heb ik geen enkele moeite.
Heeft dat per se iets te maken met 'niet aan een vrouw kunnen komen'? Een vriend van mij is idd voor zijn eerste keer naar een hoer geweest. Hij had best een meisje kunnen vinden (is dus niet bepaald lelijk), maar misschien vond hij het zo wel prettig. Een hoer begrijpt zoiets, voorkomt dat je blundert, leert je het een en ander misschien. Mijn eerste keer was gestuntel en zwaar waardeloos. Ik had het best okay gevonden als de betreffende jongeman even in de leer was gegaan bij een mevrouw van lichte zeden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:02 schreef a-child-in-chains het volgende:
Dat verbaasd mij dus ook. De 4 mensen die ik ken die voor hun eerte keer bij de hoeren
zijn geweest,zijn geen van alle lelijk! En dan bedoel ik dat het ook bevestigd is door
vrouwelijk schoon...
Zelfs knappe jongens kunnen iet makkelijk aan een vrouw komen.. echt gek.
Ik heb wel een oordeel. Namelijk dat het niet moreel afkeurenswaardig is. Is dat dan geen oordeel?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
Maar dan kijk je dus ook niet verder dan je neus lang is, want dan zou je helemaal geen oordeel hebben.
Oftewel, hoe meer je betaalt, hoe beter je er vanaf komt?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Ligt er imho helemaal aan naar wat voor soort hoer je gaat. Op de wallen of de Keileweg snap ik dat het een afknapper is, maar als je voor honderden euro's een superlekker wijf kan neuken. Niets mis mee.
Er zit zeker een verschil tussen heroïnehoertjes en relatief nette vrouwen die met hun uiterlijk veel geld weten te verdienen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oftewel, hoe meer je betaalt, hoe beter je er vanaf komt?
Ik denk dat uiterlijk voor vrouwen een minder grote rol speelt dan voor mannen. Voor mij persoonlijk geldt dat ik meer val op intelligentie, humor en zelfverzekerdheid (beetje arrogant mag en is zelfs aantrekkelijk) dan op een fotomodellenuiterlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:02 schreef a-child-in-chains het volgende:
Daarentegen zie ik dikke vatsige grote bekken, en die knuffelen weer wél vaak.
echt gek. Zou uiterlijk voor vrouwen dan toch niet zo veel uitmaken?
De jongens die ik ken en die voor hun eerste keer naar de hoeren zijn geweest,quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heeft dat per se iets te maken met 'niet aan een vrouw kunnen komen'? Een vriend van mij is idd voor zijn eerste keer naar een hoer geweest. Hij had best een meisje kunnen vinden (is dus niet bepaald lelijk), maar misschien vond hij het zo wel prettig. Een hoer begrijpt zoiets, voorkomt dat je blundert, leert je het een en ander misschien. Mijn eerste keer was gestuntel en zwaar waardeloos. Ik had het best okay gevonden als de betreffende jongeman even in de leer was gegaan bij een mevrouw van lichte zeden.
Dat betwist ik ook helemaal niet, ik bedoel meer dat als je koel analytisch dingen bekijkt (= verder kijken dan je neus lang is) je nergens een (normatief) oordeel over zult hebben; oordelen doe je niet met de ratio.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb wel een oordeel. Namelijk dat het niet moreel afkeurenswaardig is. Is dat dan geen oordeel?Of vallen alleen negatieve oordelen onder de noemer 'oordeel'?
(Ik heb het nu trouwens even niet over heroinehoeren, gedwongen prostitutie e.d., ik bekijk het vanuit het perspectief van de kerel die naar een gewone, legale hoer gaat)
En werden ze daarna misschien ook wat zelfverzekerder in hun omgang met vrouwen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:11 schreef a-child-in-chains het volgende:
De jongens die ik ken en die voor hun eerste keer naar de hoeren zijn geweest,
konden (in hun eigen woorden) "niet langer meer wachten"
en waren 18 destijds (nu 23)
Aan een vriendin komen vonden ze echt moeilijk..
(Niet terzake doend: Ik ben zelf bijna 25 en heb nog nooit een relatie/vriendin/sex gehad, maar dat ff terzijde)
Goede oordelen worden imo juist wel met de ratio gevormd. Maar ook gevoelsmatig kan ik prostitueebezoek niet afkeuren. Ik heb er simpelweg niets tegen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat betwist ik ook helemaal niet, ik bedoel meer dat als je koel analytisch dingen bekijkt (= verder kijken dan je neus lang is) je nergens een (normatief) oordeel over zult hebben; oordelen doe je niet met de ratio.
Het lijkt mij dat dat eerste een stuk ethischer is. Maar je stelt het wel erg zwartwit nu.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:11 schreef WAT het volgende:
Wat is eigenlijk meer ethisch?
Dat je naar bed gaat met iemand wiens beroep het is of dat je naar bed gaat met iemand die je voor liegt dat je van haar houdt om zo een one night stander te kunnen scoren?
Ja ieder/bepaalt zij/haar eigen grenzen. Maar de meeste mensen zeggen in gesprekkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:11 schreef WAT het volgende:
Wat is eigenlijk meer ethisch?
Dat je naar bed gaat met iemand wiens beroep het is of dat je naar bed gaat met iemand die je voor liegt dat je van haar houdt om zo een one night stander te kunnen scoren?
Dat vind ik dan een beetje een kortzichtig meisje. Maar ja, wie ben ik.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:16 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik hoor dit dus veel en altijd zeggen mannen dat dat de (enige) reden was geweest
dat het meisje hem gelijk heeft gedumpt
Nee. Maar ik ben dan ook een man. Als mijn vrouw zou zeggen dat zij voordat zij een relatie met mij kreeg- vaak een mannelijke hoer opzocht, zal mij dat een biet wezen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:16 schreef a-child-in-chains het volgende:
Meisjes/vrouwen:
Stel je krijgt een vriend/nieuwe relatie of hebt al een tijdlang een vriend/relatie
En je vriend vertelt je (eerlijk) dattie een keer (vóórdat jullie relatie begon) een
keer naar de hoeren is geweest.
Is dat dan een reden (genoeg) voor jou om de relatie te beëindigen?
Okay, het is mss een beetje kort door de bocht gezegd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke bullshit. Geen van de mannen die ik ken van wie ik weet dat hij naar de hoeren is geweest, was lelijk. Integendeel zelfs. En ik geloof ook niet dat ze een voorkeur hadden voor 'uitgewoonde kutten'.
Tja..quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat vind ik dan een beetje een kortzichtig meisje. Maar ja, wie ben ik.
Je gebruikt de ratio als hulpmiddel, maar het eigenlijke oordeel vel je er niet mee. Dat is ook proefondervindelijk bewezen:zo rond de jaren veertig was het in de VS gebruikelijk lobotomie in te zetten bij allerhande ernstige geestelijke klachten, dat hielp prima leek het. Ze waren daarna nog net zo slim als voorheen, echter ze hadden nergens meer een mening over, niets kon ze nog schelen; ze waren in feite als mens dood.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Goede oordelen worden imo juist wel met de ratio gevormd. Maar ook gevoelsmatig kan ik prostitueebezoek niet afkeuren. Ik heb er simpelweg niets tegen.
Tja, dan krijgen we weer dat gezeik over wie er wel en niet een "echte vent" is. Er kunnen heel veel redenen zijn om een hoer te bezoeken, van thrillseeking tot afwijkende fetishes en van lichamelijke handicaps tot aan wanhoop. Niet alle redenen zijn even charmant, maar ik ga mensen niet tot loser bestempelen op het moment dat ik erachter kom dat ze weleens een hoer bezocht hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:19 schreef -beyond- het volgende:
Maar een beetje vent die stoer is en zichzelf goed kent, heeft het lef om een vrouwenhart te veroveren en daarmee de nacht!!!
Vooruit dan - je moet een oordeel in mijn ogen fatsoenlijk kunnen onderbouwen met rationele argumenten. Maar in de meeste gevallen zal het onderbuikgevoel wel bepalen tot welk oordeel je komt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je gebruikt de ratio als hulpmiddel, maar het eigenlijke oordeel vel je er niet mee. Dat is ook proefondervindelijk bewezen:zo rond de jaren veertig was het in de VS gebruikelijk lobotomie in te zetten bij allerhande ernstige geestelijke klachten, dat hielp prima leek het. Ze waren daarna nog net zo slim als voorheen, echter ze hadden nergens meer een mening over, niets kon ze nog schelen; ze waren in feite als mens dood.
Nee uiteraard niet. Dan ben je gewoon dom!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, dan krijgen we weer dat gezeik over wie er wel en niet een "echte vent" is. Er kunnen heel veel redenen zijn om een hoer te bezoeken, van thrillseeking tot afwijkende fetishes en van lichamelijke handicaps tot aan wanhoop. Niet alle redenen zijn even charmant, maar ik ga mensen niet tot loser bestempelen op het moment dat ik erachter kom dat ze weleens een hoer bezocht hebben.
Als man zijnde (kuch), zou ik dat effe willen rechtzetten (dat durf ik wel) dat "dat stoere" zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:19 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Maar een beetje vent die stoer is en zichzelf goed kent, heeft het lef om een vrouwenhart te veroveren en daarmee de nacht!!!
Zijn we het eensquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vooruit dan - je moet een oordeel in mijn ogen fatsoenlijk kunnen onderbouwen met rationele argumenten. Maar in de meeste gevallen zal het onderbuikgevoel wel bepalen tot welk oordeel je komt.
Volwassen meisjes zijn over het algemeen wat onzekerder en gevoeliger.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Als man zijnde (kuch), zou ik dat effe willen rechtzetten (dat durf ik wel) dat "dat stoere" zijn
bij mannen, hun niet meteen komt aanwaaien.
mannen gaan vanaf ongeveer hun 14e (zoniet eerder) door een aantal jaren van
emotioneel gemangel en pissed-off gevoelens jegens vrouwen omdat vrouwen zo
wispelturig en moeilijk zijn. En daardoor heel onzeker worden en niet weten welke houding het
beste is om aantenemen tegenover vrouwen.
Veel mannen gaan door tot hun 30e met dit probleem, ik heb dat zelf ook nog steeds.
Jongens zijn standaard van nature stoe, ok.. Maar een goed gebalanceerde houding te vinden
jegens vrouwen daar heeft iedere man in het begin erg veel moeite mee.
Een stoere/zelfverzekerde mannelijke houding waar veel vrouwen op vallen,
komt niet 1, 2, 3![]()
mannen ana;yseren vrouwen en willen (logischerwijs) best in vrouwen-wensen tegemoet komen.
Maar hebben niks om voor te gaan, omdat vrouwen eigenlijk nooit wat laten merken.
Je weet dus niet waar je aantoe bent. Tot ze hard in je gezicht schreeuwen
hoe fout je wel niet bezig bent (dus op het laatst)
Maar dat zal met wat volwassenere meisjes mischien wle anders kunnen zijn.
Wat je hier zegt zette me even aan het denken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:39 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Volwassen meisjes zijn over het algemeen wat onzekerder en gevoeliger.
Die hebben een stoere zelfverzekerde man nodig die hen stabiliteit kan bieden.
En die op het sexgebied heerlijk de overhand kan nemen van tijd tot tijd, dat het helemaal niet erg is om in een wat onderdanige positie te verkeren....zolang het maar verheerlijkt wordt :p
Wat is er pijnlijk aan het feit dat iemand misschien relaties heeft gehad, die jaren geduurd hebben?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:19 schreef Zwansen het volgende:
Wat boeit zoiets nu!
Beter 1 keer naar de hoeren dan dat ie een lange relatie van 4 jaar heeft gehad toch? Dat lijkt me pijnlijker....
Dat je het niet weet natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:51 schreef Maanvis het volgende:
mmm wat zou je dan liever hebben, dat je het niet weet of dat ie naar de hoeren is geweest?
Inderdaad, het pijnlijke daarvan zie ik ook niet..quote:Op woensdag 7 december 2005 01:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat is er pijnlijk aan het feit dat iemand misschien relaties heeft gehad, die jaren geduurd hebben?![]()
Ahumquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bijna alle vriendjes die ik heb gehad waren een keer naar de hoeren geweest (wat zegt dat over mij?). Boeiuh! Ik vind dat okay.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mannen beginnen altijd maar te zeiken over eigenwaarde als het om betaalde seks gaat. Ik snap dat niet zo. Ik vind mannen die zo gek zijn om te betalen voor seks een stuk sneuer. Die vrouwen zijn juist slim. Je hoeft je geen illusies te maken over bij wie de feitelijke macht ligt, die hoer of haar klant.
Ik zie niet in waarom je als hoer geen eigenwaarde zou kunnen hebben. Als je denkt dat dat niet kan, dan ben je zelf blijkbaar niet in staat om seks los te zien van liefde en intimiteit...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:19 schreef -beyond- het volgende:
Betrapt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |