zegt meer over dat wijf dat eerst dronken gevoerd wil worden voordat ze haar benen spreidquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent een ergere loser wanneer je een keer betaald om te kunnen neuken, maar als je bij het stappen behooriljk wat geld investeert in het dronken voeren van een one night stand ben je eenstoere vent?
Logisch....
Het is dan ook vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent een ergere loser wanneer je een keer betaald om te kunnen neuken, maar als je bij het stappen behooriljk wat geld investeert in het dronken voeren van een one night stand ben je eenstoere vent?
Logisch....
Zou ook mijn redenatie zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:25 schreef Salsagirl het volgende:
Kijk leuk is anders..
Maar zijn eerlijkheid is wel een plusje
En zoals al werd gezegt ,het was vóór onze relatie
Ook niet echt verantwoordelijk ...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:34 schreef BennyNL het volgende:
[..]
zegt meer over dat wijf dat eerst dronken gevoerd wil worden voordat ze haar benen spreid
domme slet
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:17 schreef Salvad0R het volgende:
Verzin je eigen mening,
Als mijn vriendin naar de hoeren is geweest mag ze dr wel gaan solliciteren, want dan hoef ik dr niet meer hoor .
Dat begrijp ik ook niet helemaal. Vandaar dat ik dit topic heb geopend. Ik wou dusquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:18 schreef T1andonly het volgende:
Waarom zou je daarom een relatie moeten afkappen, als je iemand leuk vind...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:20 schreef heiden6 het volgende:
En stel je voor dat hij twintig jaar daarvoor, als achtjarige, tennis heeft gespeeld. Dat zou ook direct exit betekenen.
Ik vind het geen losergedrag eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
Naar de hoeren gaan is losergedrag, dat vinden vrouwen iha niet leuk.
En sommigen hebben daar iets tegen, maar gaan wel spontaan de hoer uithangen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bijna alle vriendjes die ik heb gehad waren een keer naar de hoeren geweest (wat zegt dat over mij?). Boeiuh! Ik vind dat okay.
Wat een ongelooflijke bullshit. Geen van de mannen die ik ken van wie ik weet dat hij naar de hoeren is geweest, was lelijk. Integendeel zelfs. En ik geloof ook niet dat ze een voorkeur hadden voor 'uitgewoonde kutten'.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:19 schreef -beyond- het volgende:
Als iemand naar de hoeren moet betekent dat
A) Dat hij zo lelijk is als de nacht dat geen enkele vrouw hem wil....
B) Hij de voorkeur geeft aan een uitgewoonde K**
Voor mij reden genoeg om toch aan hem te twijfelen....
Kijk Lupa, dit bedoel ik. Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik als man een andere man die zegt naar de hoeren te gaan ook niet meer serieus neem.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:19 schreef -beyond- het volgende:
Als iemand naar de hoeren moet betekent dat
A) Dat hij zo lelijk is als de nacht dat geen enkele vrouw hem wil....
B) Hij de voorkeur geeft aan een uitgewoonde K**
Voor mij reden genoeg om toch aan hem te twijfelen....
Huh?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:18 schreef heiden6 het volgende:
En sommigen hebben daar iets tegen, maar gaan wel spontaan de hoer uithangen.
Dan moet je misschien eens verder kijken dan je neus lang is. Dat soort beweringen raken kant noch wal.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
Kijk Lupa, dit bedoel ik. Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik als man een andere man die zegt naar de hoeren te gaan ook niet meer serieus neem.
Wat een onzin. Ik vind naar de hoeren gaan triest gedrag, en mannen die dat doen dan ook triest (overigens, om misverstanden te voorkomen: ik wil niets verbieden hoor, van mij mogen ze, maar mijn oordeel zal ik niet aanpassen). In jouw redenering mag je nergens een normatief oordeel over geven, want als je dat doet kijk je niet verder dan je neus lang is (waarmee jouw denken dus nihilisme is).quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan moet je misschien eens verder kijken dan je neus lang is. Dat soort beweringen raken kant noch wal.
Wat ik zei, was dat hetgeen -beyond- beweerde bullshit is. Mannen die naar de hoeren gaan zijn niet per definitie lelijk, noch hebben zij een voorkeur voor 'uitgewoonde kutten'. Dat is onzin. Wat jij van naar de hoeren gaan an sich vindt, dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Bedenk daarbij wel dat zeker meer dan de helft van de mannen in zijn leven wel een keer betaalde seks heeft. Nogal wat trieste figuren op deze wereld dus. Hoer zijn is niet voor niets het oudste beroep ter wereld.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wat een onzin. Ik vind naar de hoeren gaan triest gedrag, en mannen die dat doen dan ook triest (overigens, om misverstanden te voorkomen: ik wil niets verbieden hoor, van mij mogen ze, maar mijn oordeel zal ik niet aanpassen). In jouw redenering mag je nergens een normatief oordeel over geven, want als je dat doet kijk je niet verder dan je neus lang is (waarmee jouw denken dus nihilisme is).
Zelfs als iemand een moord heeft gepleegd, betekent dat niet per definitie dat ik een relatie uitsluit (dit zeg ik overigens vanuit het perspectief van iemand die al jaren met terdoodveroordeelden schrijft).quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:48 schreef Sylvana het volgende:
Maakt mij niet uit hoor, als hij het deed voordat hij wat met mij kreeg, wat heb ik er dan over te zeggen? Maakt mij niet uit wat hij in zijn verleden voor mij heeft gedaan, tenzij een moord gepleegd heeft ofzo natuurlijk, maar das heel wat anders dan een keertje naar de hoeren gaan
Het is op Fok gebruikelijk om meningen te spuien over dingen waar je helemaal niets van weet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:59 schreef euh.. het volgende:
Tering zeg, wat een hoop betweters die denken alles over 'hoeren' te weten zonder er zelf ooit een te hebben gesproken.
Maar dan kijk je dus ook niet verder dan je neus lang is, want dan zou je helemaal geen oordeel hebben. Verder ben ik van mening dat er verschrikkelijk veel trieste figuren rondlopen op deze wereld, dus met die 50% heb ik geen enkele moeitequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat ik zei, was dat hetgeen -beyond- beweerde bullshit is. Mannen die naar de hoeren gaan zijn niet per definitie lelijk, noch hebben zij een voorkeur voor 'uitgewoonde kutten'. Dat is onzin. Wat jij van naar de hoeren gaan an sich vindt, dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Bedenk daarbij wel dat zeker meer dan de helft van de mannen in zijn leven wel een keer betaalde seks heeft. Nogal wat trieste figuren op deze wereld dus. Hoer zijn is niet voor niets het oudste beroep ter wereld.
Ik geef trouwens wel degelijk een normatief oordeel, te weten: "Er is niets mis met naar de hoeren gaan".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |