abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 december 2005 @ 17:57:09 #26
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_32923334
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Ferry Hoogendijk
Ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren op het feit dat ook zijn sexleven onder de loep is genomen.
Lol. Hij is (was?) getrouwd met mijn oud-lerares Nederlands. Die was hoogblond en een jaar of dertig jonger :>. Verder geen lekker ding ofzo.
pi_32932061
Totaal geen stijl van NOVA, hele onderwerp met Ferry Hoogendijk is gewoon geschrapt .

Morgen wordt ook weinig aan, gaan ze het nota bene in NOVA Politiek (altijd gezellig) over een paar Congolese asielzoekers hebben, net of er geen belangrijkere onderwerpen zijn . Doet me weer denken aan dat oeverloze gezeik rondom terrorisme. Had het dan nog liever over Pim's vriendjes gehad, konden we tenminste nog lachen.

Overigens was het item over die homevideo's van de soldaten in Irak hilarisch .
pi_32936170
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:29 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Ik ben ook een Nederlander hoor"
Hee dat tafelkleed heeft m'n oma ook
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_32941703
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:09 schreef Tijger_m het volgende:
Jezus, draagt die Pauw nou een dode struisvogel of zo?
Ik vind hem wel cool.

ontopic:
Lijkt me interessant dat portret van Sarkozy, hij is een beetje de Marco Pastors / Gerd Leers van Frankrijk, die mag van mij wel president worden!

edit: @#$!, die aflevering is al geweest.
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:33:26 #30
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_32941925
Check de site van Nova, daar is de video wel terug te vinden.
pi_32944229
Geen Ferry gisteren
pi_32944756
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:33 schreef IntroV het volgende:
Check de site van Nova, daar is de video wel terug te vinden.
de moeite waard dus?
pi_32949178
quote:
Vanavond in NOVA Politiek (vrijdag 9 december 2005)

Verdonk geeft slordigheden toe

In strijd met de regels heeft Nederland de autoriteiten van Congo gegevens over afgewezen asielzoekers verstrekt. Dit blijkt uit het zogenoemde Congo-rapport dat de commissie-Havermans vandaag presenteerde. In een reactie op het rapport gaf minister Verdonk toe dat er sprake was van slordigheden, maar ze ontkende dat ze de Kamer verkeerd heeft geïnformeerd.

In NOVA Politiek hierover een discussie met Femke Halsema, fractieleider van GroenLinks in de Tweede Kamer, D66-Kamerlid Bert Bakker en Mat Herben (LPF).

Verder aandacht aan de actualiteit van deze week: moet Nederland troepen sturen naar Afghanistan? Loopt de ruzie over de energiecompensatie uit de hand? Gaat Schiphol-Oost dicht? Moet de PvdA een akkoord sluiten met de linkse partijen voor de verkiezingen?

En verder natuurlijk de Politieke Barometer en de kijk van Joep Bertrams op de afgelopen week.

Presentatie: Jeroen Pauw en Clairy Polak
pi_32949416
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:10 schreef ThomasBerge het volgende:
Geen Ferry gisteren
Gister was hij wel in 2vandaag, fantastisch hoe hij raaskaalt. Nog online na te zien.
pi_32949443
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:30 schreef pberends het volgende:

[..]

Gister was hij wel in 2vandaag, fantastisch hoe hij raaskaalt. Nog online na te zien.
Ik zag alleen even die broer van Fortuyn zitten. Ferry zelf heb ik niet gezien, straks maar even nakijken dan
pi_32957078
Hoe komt Halsema eigenlijk aan zo'n kutstem? Vroeger gerookt?
pi_32958175
Jeroen Pauw: "Eigenlijk zijn D66 en Peter R. de Vries dezelfde partijen, het enige verschil is dat Peter R. 4 zetels in zijn eentje haald en D66 met..."

.
pi_32958637
Bert Bakker
pi_32960164
Is er al een POL-topic over die premierverkiezing?
pi_32963981
Halsema kan dus totaal niet tellen...

Eerst had ze het over 7 cent per week (zou 3,50 per jaar zijn), vervolgens over 7 per dag (zou 25 euro per jaar zijn...)

Terwijl 35 euro toch echt 70cent per week, of 10 cent per dag is.
pi_32965285
Femke Halsema viel tot drie of vier keer toe in herhaling. Over hoe zielig het wel niet was dat die politieke vluchtelingen in eigen land niet meer veilig waren .

Het is natuurlijk ook wel zo, het is slordig en het is een stomme fout. Maar had ze niets zinnigers te zeggen? .
pi_32965344
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:09 schreef pberends het volgende:
Jeroen Pauw: "Eigenlijk zijn D66 en Peter R. de Vries dezelfde partijen, het enige verschil is dat Peter R. 4 zetels in zijn eentje haald en D66 met..."

.
Mooi was dat

En Mat Herben gaat het politieke landschap van Nederland veranderen
pi_32965793
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:29 schreef pberends het volgende:

[..]

Te rechts?
Te draaikonterig
pi_32968316
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 03:23 schreef the_disheaver het volgende:
Halsema kan dus totaal niet tellen...

Eerst had ze het over 7 cent per week (zou 3,50 per jaar zijn), vervolgens over 7 per dag (zou 25 euro per jaar zijn...)

Terwijl 35 euro toch echt 70cent per week, of 10 cent per dag is.
Dat is toch niet zo interessant. Interessanter is dat onze bewindslieden zitten te zeuren over een bedrag die ze alleen al qua koffie opdrinken bij het vergaderen over dat bedrag.
pi_32968347
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:06 schreef WAT het volgende:

[..]

Dat is toch niet zo interessant. Interessanter is dat onze bewindslieden zitten te zeuren over een bedrag die ze alleen al qua koffie opdrinken bij het vergaderen over dat bedrag.
Lijkt me sterk dat ze 250 miljoen in 1 vergadering opdrinken. 35 euro per huishouden klinkt weinig, maar is bij elkaar opgeteld natuurlijk wel een aardig bedrag.
pi_32969067
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:06 schreef WAT het volgende:

[..]

Maar het is wel interessant te denken of die 35 ¤ echt zo effectief is. Van 2 kanten, zal de samenleving het kabinet danken voor die 35 euro? En zal het echt ergens anders heen gaan dan een printer?
pi_32969830
Conclusie: Het was weer een rechtse week bij NOVA.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')