quote:Op maandag 5 december 2005 19:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Typisch weer Nederland", hoorde ik mensen cynisch opmerken. Volgens mij is het typisch Nederland om over dit soort triviale dingen te zeuren,
Het zit je wel diep he?quote:Op maandag 5 december 2005 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Mutant01 wacht op reacties van de voorspelbare rechtse medemens die termen roept als "ga dan terug naar je eigen land waar het zoveel beter is!"
Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 5 december 2005 19:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het zit je wel diep he?
Wil je er over praten?
Ik help graag mijn mede-users.quote:
Niet zo overdrijvenquote:Op maandag 5 december 2005 20:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik help graag mijn mede-users.
en misschien dat je dan niet elke post hier over moslims en christenen begint
Ik vind het wel grappig.quote:Op maandag 5 december 2005 19:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Typisch weer Nederland", hoorde ik mensen cynisch opmerken. Volgens mij is het typisch Nederland om over dit soort triviale dingen te zeuren,
Das niet illegaal toch? Of is dat schennis van de openbare orde ofzo?quote:
Ja, die hele oorlog tegen het terrorisme in ons kikkerlandje is gewoon grappig. Als er doden vallen is het natuurlijk wat minder grappig, maar voor die typische knulligheid hebben ze deze smiley ontwikkeld:quote:
waarna we anderen weer horen oreren dat dit géén echte moslims zijnquote:Op maandag 5 december 2005 19:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op maandag 5 december 2005 20:17 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
waarna we anderen weer horen oreren dat dit géén echte moslims zijn![]()
Geile avatar... Is dat trouwens gebiedende wijs of ben je niet gewend over jezelf te spreken in de derde persoon enkelvoud?quote:Op maandag 5 december 2005 20:17 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
waarna we anderen weer horen oreren dat dit géén echte moslims zijn![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 20:20 schreef sigme het volgende:
Godslasteraar !![]()
De aanbidding van Wotanoverleefd?
Waarom laster je die god eigenlijk niet?
quote:Op maandag 5 december 2005 20:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Geile avatar... Is dat trouwens gebiedende wijs of ben je niet gewend over jezelf te spreken in de derde persoon enkelvoud?
quote:Op maandag 5 december 2005 20:25 schreef Godslasteraar het volgende:
En Wotan, tja, als mensen er nu in zouden geloven zou het nog zin hebben om daar een beetje tegen aan te schoppen. Kan me eigenlijk ook niet druk maken om polytheistische godsdiensten, zeker niet die met die Valkyrie![]()
Het zou mij niet verbazen als jij zodirect opgepakt wordt door de AIVD. Je post hier rond met een onthoofde AHA!quote:Op maandag 5 december 2005 20:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Precies wat er staat, + een(van ''hallo'')
Het heeft er weinig mee van doen.quote:Op maandag 5 december 2005 20:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Precies wat er staat, + een(van ''hallo'')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |