Van wie heb je dat nu weer?quote:Op maandag 5 december 2005 17:51 schreef sigme het volgende:
Waarvoor ben ik eigenlijk aangenomen?
Wacht maar tot de 25e.quote:Op maandag 5 december 2005 17:53 schreef Tafkahs het volgende:
volgens mij pitchen ze die kinderkoortjes in de supermarkt. Zo hoog kan geen enkele braverik zingen. Je valt er wel van in slaap als je niet uitkijkt. Maar ja, morgen is die ellende ook weer over..
Ja, de eenzame kerst komt er weer aanquote:
Tjah, kennelijk maken feiten weinig meer uit wanneer jij je mening vormt. Anti-Amerikanisme is dodelijk voor de rationaliteit blijkt wel weer.quote:Op maandag 5 december 2005 17:17 schreef Yildiz het volgende:
ndusss, zit die Rice tegenwoordig ook bij het 'er zijn WMD's in Irak' groepje?
Ja zeker.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/12/art000020060398.html
Geheim vervoeren van gevangenen door de achtertuin van Europa is cruciaal voor het vechten tegen terrorisme, tevens worden ze niet gemarteld.
Ach maak dat de ganzen wijs, en de kat ook. En eventueel de goudvis, maar ik trap er niet in hé.
Stort ze!quote:Op maandag 5 december 2005 17:56 schreef Tafkahs het volgende:
zo, en nu ga ik eens instorten, slaap schijnt toch best wel belangrijk voor je te zijn..
thanksquote:
Van jou. Waarom kan ik het niet vindenquote:
Klopt, dat stond ook in de faq geloof ik.quote:Op maandag 5 december 2005 14:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Bingo.![]()
maar dat was tegen SCH, dus dan mag het
Nou, mijn mening is dat het vrij zinloos is om door de achtertuin van n ander continent je gevangenen te vervoeren, in het geheim. Nu was mijn reactie inderdaad zeer haastig, maar zou jij misschien de woorden van Rice uit willen legggen?quote:Op maandag 5 december 2005 17:55 schreef Sickie het volgende:
[..]
Tjah, kennelijk maken feiten weinig meer uit wanneer jij je mening vormt. Anti-Amerikanisme is dodelijk voor de rationaliteit blijkt wel weer.
Ik bedoel, mijn mogelijke anti-amerikaanisme staat er helemaal buiten. Toen Saddam aan de macht was vond ik dat evenmin prettig omdat onofficieel wel vaststond dat hij martelde.quote:Op maandag 5 december 2005 18:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nou, mijn mening is dat het vrij zinloos is om door de achtertuin van n ander continent je gevangenen te vervoeren, in het geheim. Nu was mijn reactie inderdaad zeer haastig, maar zou jij misschien de woorden van Rice uit willen legggen?
quote:Op maandag 5 december 2005 18:05 schreef pberends het volgende:
Leden van de Hofstadgroep krijgen tijdens het proces tijd om te bidden.
quote:Op maandag 5 december 2005 18:27 schreef Yildiz het volgende:
...
Ey girl!quote:
Hij wordt gemarteld.quote:Op maandag 5 december 2005 19:00 schreef Yildiz het volgende:
Ik hoorde vanochtend iets (vergeef me als ik naast zit, ik was net wakker) uit de mond van een vertegenwoordiger van het OM, dat Saleh B. niet bij de AIVD werkte.
Heb ik dat goed gehoord? En wat gaat er met hem gebeuren?
Maak dat de goudvis wijsquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 19:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maak dat de goudvis wijs, ik geloof er geen bal van. (
)
(slechte grap, en ik hap nog ook)
Laat me raden, 30% vergoeding? Of 50?quote:Op maandag 5 december 2005 19:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
godverre godver, breek ik verdomme toch een kies af . En natuurlijk een ziekenfonds zonder hele goede dekking.
quote:
Ik vind dat er veel te veel reserve-belgen en zomaar meepraten tegenwoordig. Vroeger hielden we die papen lekker kortquote:Op zijn tijd brabantse woorden door je zin knallen maakt het zoveel warmer. Vind ik.
"Typisch weer Nederland", hoorde ik mensen cynisch opmerken. Volgens mij is het typisch Nederland om over dit soort triviale dingen te zeuren,quote:Op maandag 5 december 2005 18:05 schreef pberends het volgende:
Leden van de Hofstadgroep krijgen tijdens het proces tijd om te bidden.
quote:Op maandag 5 december 2005 19:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Typisch weer Nederland", hoorde ik mensen cynisch opmerken. Volgens mij is het typisch Nederland om over dit soort triviale dingen te zeuren,
Het zit je wel diep he?quote:Op maandag 5 december 2005 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Mutant01 wacht op reacties van de voorspelbare rechtse medemens die termen roept als "ga dan terug naar je eigen land waar het zoveel beter is!"
Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 5 december 2005 19:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het zit je wel diep he?
Wil je er over praten?
Ik help graag mijn mede-users.quote:
Niet zo overdrijvenquote:Op maandag 5 december 2005 20:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik help graag mijn mede-users.
en misschien dat je dan niet elke post hier over moslims en christenen begint
Ik vind het wel grappig.quote:Op maandag 5 december 2005 19:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Typisch weer Nederland", hoorde ik mensen cynisch opmerken. Volgens mij is het typisch Nederland om over dit soort triviale dingen te zeuren,
Das niet illegaal toch? Of is dat schennis van de openbare orde ofzo?quote:
Ja, die hele oorlog tegen het terrorisme in ons kikkerlandje is gewoon grappig. Als er doden vallen is het natuurlijk wat minder grappig, maar voor die typische knulligheid hebben ze deze smiley ontwikkeld:quote:
waarna we anderen weer horen oreren dat dit géén echte moslims zijnquote:Op maandag 5 december 2005 19:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op maandag 5 december 2005 20:17 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
waarna we anderen weer horen oreren dat dit géén echte moslims zijn![]()
Geile avatar... Is dat trouwens gebiedende wijs of ben je niet gewend over jezelf te spreken in de derde persoon enkelvoud?quote:Op maandag 5 december 2005 20:17 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
waarna we anderen weer horen oreren dat dit géén echte moslims zijn![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 20:20 schreef sigme het volgende:
Godslasteraar !![]()
De aanbidding van Wotanoverleefd?
Waarom laster je die god eigenlijk niet?
quote:Op maandag 5 december 2005 20:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Geile avatar... Is dat trouwens gebiedende wijs of ben je niet gewend over jezelf te spreken in de derde persoon enkelvoud?
quote:Op maandag 5 december 2005 20:25 schreef Godslasteraar het volgende:
En Wotan, tja, als mensen er nu in zouden geloven zou het nog zin hebben om daar een beetje tegen aan te schoppen. Kan me eigenlijk ook niet druk maken om polytheistische godsdiensten, zeker niet die met die Valkyrie![]()
Het zou mij niet verbazen als jij zodirect opgepakt wordt door de AIVD. Je post hier rond met een onthoofde AHA!quote:Op maandag 5 december 2005 20:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Precies wat er staat, + een(van ''hallo'')
Het heeft er weinig mee van doen.quote:Op maandag 5 december 2005 20:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Precies wat er staat, + een(van ''hallo'')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |