abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32835462
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:41 schreef Sickie het volgende:

Daar kan ik niks zinnigs over zeggen. Ik heb je nog nooit achter het stuur van een auto bezig gezien. Misschien beland ik ooit nog eens op je motorkap. Wat zou dat ontzettend romantisch zijn.... Jij, ik, een schedelbasisfractuur ..... zucht...
And they say romance is dead
  maandag 5 december 2005 @ 14:49:29 #52
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32835607
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32835617
Klowjow is ook maagd volgens mij.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 5 december 2005 @ 14:51:38 #55
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32835666
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:49 schreef Mutant01 het volgende:
Klowjow is ook maagd volgens mij.
Als we die termen aanhouden dan kunnen we gerust stellen dat ik een gang-banger ben. Ik kan me nog goed herinneren, die laatste keer dat Yvonne me skullfuckte.....
Say your prayers
pi_32835718
.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32835747
Wat is dat toch tegenwoordig, wil ik voor mijn nichtje bij Amazon UK een PSP kopen voor de kerst, wat denk je? 5-7 weken levertijd, XBox 360 kan je al helemaal vergeten dit jaar.

Nah ja, dan maar een roze Nintendo DS met Nintendogs, PSP is bij nader inzien toch niet zo geschikt voor kleine meisjes gezien de games.
  maandag 5 december 2005 @ 14:55:43 #58
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32835776
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig, wil ik voor mijn nichtje bij Amazon UK een PSP kopen voor de kerst, wat denk je? 5-7 weken levertijd, XBox 360 kan je al helemaal vergeten dit jaar.

Nah ja, dan maar een roze Nintendo DS met Nintendogs, PSP is bij nader inzien toch niet zo geschikt voor kleine meisjes gezien de games.
Toffe oom ben jij!
Say your prayers
pi_32835857
Weer tbs'er ontsnapt in Eindhoven

. Er dolen daar bijna dagelijk gekken over straat, die de weg even kwijt zijn.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32836020
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:41 schreef Sickie het volgende:

[..]

Yes plz. En wat spierverslappers gaarne.
Tsja, als meisje heb ik wel een idee over de beste spierverslappende behandeling
quote:
[..]

Daar kan ik niks zinnigs over zeggen. Ik heb je nog nooit achter het stuur van een auto bezig gezien. Misschien beland ik ooit nog eens op je motorkap. Wat zou dat ontzettend romantisch zijn.... Jij, ik, een schedelbasisfractuur ..... zucht...
* sigme koopt voor de zekerheid maar een verpleegstersuniformpje
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 5 december 2005 @ 15:12:49 #61
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32836204
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Tsja, als meisje heb ik wel een idee over de beste spierverslappende behandeling
[..]
Bof ik even dat ik in het luxe pakket zit.
quote:
* sigme koopt voor de zekerheid maar een verpleegstersuniformpje
Wat denk je er van popje, jouw intensive care of de mijne?
Say your prayers
pi_32836297
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:55 schreef Sickie het volgende:

Toffe oom ben jij!
Heh, en het is nog niets eens echt familie maar de dochter van de beste vriendin van mijn vrouw.
Ach, ze hebben niet veel, wij zouden zeggen dat ze arm zijn of mischien zelfs onder de armoede grens leven en dan is Kerst een moeilijke tijd. We sturen ook een speciaal samengestelde hamper voor de kerst met lekkere dingen maar geen onzin zoals kaviaar.
Geld zou ze nooit accepteren dus doen wij het zo, da's een mooie manier om mensen een fijne Kerst te bezorgen.

Ik geef 10x liever mooie cadeau's aan hun dan aan mijn vet verwende familie hier die nergens meer de waarde van kennen. Herverdeling van cadeau's, zeg maar
pi_32836364
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:12 schreef Sickie het volgende:

[..]

Bof ik even dat ik in het luxe pakket zit.
Zó luxe dat *ik* in het pakket zit? Ook in het nieuwe stelsel? Poehpoeh, luxepaardje ben je
quote:
[..]

Wat denk je er van popje, jouw intensive care of de mijne?
Als ik jou was koos ik voor mijn intensieve zorg..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32836453
Nou, net als je dacht dat de Nederlandse TV niet erger kon....
quote:
(Novum) - Connie Breukhoven is vanaf dinsdag wekelijks te zien in haar eigen docusoap, 'Connie's kliniek'. In het programma opent de zakenvrouw de deuren van haar huis en haar kliniek, Clinic for Injectables, in Den Haag. De docusoap wordt uitgezonden als onderdeel van het SBS6-programma Shownieuws.

http://www.nieuws.nl/62334
pi_32836503
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:21 schreef Tijger_m het volgende:
Nou, net als je dacht dat de Nederlandse TV niet erger kon....
[..]

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nog liever naar Talpa kijk dan naar SBS.
pi_32836631
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:23 schreef Chewie het volgende:

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nog liever naar Talpa kijk dan naar SBS.
Ik geloof dat wij welgeteld 1 maal naar Talpa hebben gekeken en dat was een film..hij zit bij mij op 21 of zo

Ik ben zolangzamerhand aan het overschakelen op downloads van TV programma's ipv de tigste herhaling te bekijken op de RTL's en SBS'en. Het enige datt ik nog niet kan missen is BBC 1 en 2 voor mijn vrouw anders dumpte ik UPC vandaag nog.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2005 15:51:10 (Request van RQ :)) ]
pi_32837106
Enige dát.
  maandag 5 december 2005 @ 15:49:39 #68
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32837210
Ik moet eerlijk bekennen dat ik volgens mij nog nooit 'bewust' naar Talpa heb gekeken.

Kijk ook niet zoveel tv, maar was het ook vergeten dat dat net nog bestond.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  maandag 5 december 2005 @ 15:52:11 #69
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32837284
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik geloof dat wij welgeteld 1 maal naar Talpa hebben gekeken en dat was een film..hij zit bij mij op 21 of zo

Ik ben zolangzamerhand aan het overschakelen op downloads van TV programma's ipv de tigste herhaling te bekijken op de RTL's en SBS'en. Het enige datt ik nog niet kan missen is BBC 1 en 2 voor mijn vrouw anders dumpte ik UPC vandaag nog.
Woord omhoog, ik down wel als een bezetene films, tv-eps en doc's.

Hoort bij onze generatie eh
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_32837299
Weet je, ik zou nog bereid zijn om het dubbele te betalen om gewoon wat ik wil zien te downloaden dan wat ik nu betaal voor kabel aan UPC, maar ja, zover is de entertainement industrie duidelijk nog niet.
pi_32837354
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef Pracissor het volgende:

Iemand die 'Woord omhoog' zegt is duidelijk niet van mijn generatie
pi_32837382
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik val een beetje tussen wal en schip ofzo. Kijk geen tv en 'down' ook niks.
pi_32837586
Met de hogeschoolverbinding is de verleiding me te groot om niks te downloaden. Vandaag wat malle conspiracyfilms gedownload .
  maandag 5 december 2005 @ 16:08:32 #74
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32837723
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Zó luxe dat *ik* in het pakket zit? Ook in het nieuwe stelsel? Poehpoeh, luxepaardje ben je
[..]
Ik laat mijn zorgtoeslag in natura (zustertjes) uitbetalen. Ik ben niet zo van de knaken.
quote:
Als ik jou was koos ik voor mijn intensieve zorg..
Als ik mij was ook.
Say your prayers
pi_32837741
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:02 schreef RichardQuest het volgende:
Met de hogeschoolverbinding is de verleiding me te groot om niks te downloaden. Vandaag wat malle conspiracyfilms gedownload .
Oh, nieuwe chem trails voor JdW?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')